David copefield is een illusionest, die truk is volgens mij een wiskundig model
maar ik zou der ook nooit achter willen komen hehe,
terwijl hij het echt niet meer deed en hij niet meer gemaakt kon worden
Yup, het is een illusie idd, maar het feit dat je er nooit achter zult komen hoe ie t flikt, is toch wel frustrerend
oja, goed bewijs
! daarnaast zijn er wel afbeeldingen, standbeelden
bewijs jij maar eens dat jou horloge onmogelijk weer kon werken
Gemaakt door mensen, kan net zogoed allemaal bedacht zijn en wie zegt dat dit niet om een sprookje gaat?
Zal ook zeker absoluut verder neit de moeite doen om mijn gelijk te bewijzen. iig niet op PF hehe
noem eens iets wat jij ziet wat NIET door mensen is gemaakt
Nou, als je ff verder leest in die zin snap je die regel mischien.
Alles wat gemaakt is door mensen kan verzonnen zijn of bedacht, boeken, beelden alles, het hoeft nooit op waarheid berust te zijn.
Ja, dat kan ik wel, aangezien ik het met me eigen ogen gezien heb en meer mensen ken die toen hun kapotte horloge voor de tv hielden en het spontaan weer deden.
maar der is wel degelijk iets gebeurt
En als jij daar niet mee kan leven, tja....
daar heb je gelijk in, maar zoals jij het beweert lijkt het alsof niks bestaan heeft. er is wel een algemeen geaccepteerde geschiedenis en dat nemen we voor waarheid aan
als je mensen wilt overtuigen moet je met bewijzen komen
denk dat ik er vannacht nog lang wakker van zal liggen
Verder zal ik NOOIT aan me eigen ondervindingen twijvelen.
Ik ben hier om te discuseren, niet om te overtuigen.
Mwah, bewijs maar eens dat je dat denkt.
anderen misschien wel
dan houdt bij deze de discussie op,
anders ga er serieus op in
![[img width=162 height=240]https://album.partyflock.nl/32919296.jpg[/img]](https://album.partyflock.nl/32919296.jpg)
Ja, maar, hehe, dat boeit me niet.
heb je btw me nieuwe vriendin al gezien?
deed mee met een lepel in de hand en dan moest je wrijven en zou hij buigen...gebeurde niets...dus heb dat ding de keuken ingesmeten onder het motto van 'gelul, klootzak' en zijn mijn vriend en ik gaan gamen.. toen ze het programma aan het afsluiten waren zei mijn vriend ineens: "LEEN! Kijk eens naar de lepel!" Ik had nog eentje op de tv laten liggen en die was krom getrokken, al deden we niet eens mee met dat geouwehoervolgende week leg ik er 3 neer.
Maar uri heeft gewoon het vermogen om me zijn geest materie de manipuleren.
Je kan hem geloven, of hem als een grote goochelaar zien, maar het feit blijft dat die horloges nog steeds lopen, en ik ben er bij geweest dat me moeder hem voor de tv hield en gewoon weer begon met lopen en eerlijk waar, hij loopt nog steeds, terwijl hij het echt niet meer deed en hij niet meer gemaakt kon worden.
stop met de drugs.