Een topic voor volkswagen golf VR6 fans.
Jap engines
Trage auto's!
als je genoeg geld hebt wel ja
Tot dat er iets aan makeert!
dat is met elke motor zo.
ik rijd geen honderden km in de week
omdat een 6 cilinder rustiger is dan een 4 cilinder.
golf VR6 fans.laatste aanpassing 16 februari 2008 13:55
Ik zie nog steeds geen Golf vr6, alleen een golf II met waarschijnlijk wel een vr6 motor. Ik kan die b18c6 uit de Intergra ook wel in een crx o.i.d. hangen van 900 kg.
wel de 2.9 vr6 dan he
Prestatie's zijn opzich ook wel leuk...
Geluid van een VR6 is super
maarja zo zijn er nog wel meer 6 cilinders van andere merken wat geen hol aan is toch?
Vind ze van een golf mk3 toch behoorlijk tegenvallen.
Wat was er precies mis met de motor dan? hij was gereviseerd toch?
Dan heb je wel met een stel echte mongolen te maken zeg. Lage km VR6's heb je al vanaf € 1000,-. Inbouwen kost wat, 2 uur. Juridisch adviseur, olie laten onderzoeken, minimaal 2 tot 3 uur gezeik met jou. Was veel goedkoper geweest er een andere motor in te hangen. Bovendien hadden ze dan zoveel goede mond op mond reclame gehad. Dus behalve echt mongool zijn ze ook nog eens ECHT DOM.
alleen ja hij blijft trillen he...
neej bora v6 4 motion
Ga dan gelijk voor bi turbo
@augustus:Kan je eens aan die maat van je vragen waar hij de ketting revisie van die vr6 heeft laten doen? ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.....of waar de vorige eigenaar m heeft laten doen
Kan je eens aan die maat van je vragen waar hij de ketting revisie van die vr6 heeft laten doen?
tevens heb je hem ook in V6 4 motion+turbo
alles is mogelijk te maken!
Dat zijn 2 heel verschillende dingen
de versnellingsbak (boutjes die misten, boutjes die los zaten, boutjes die afgebroken waren)
,maar die maat van mij zei al ja dat ie vorige eigenaar een conjo was en zijn auto mishandelde.
juistja
ja sorry, ging over een stuk wat ik hier al eerder had neer gezet..
Golf vr6 fans,
pff dat ze eerst maar is wat ervaring opdoen met deze motorblokken,
deze zijn werkeljik geen fluit waard, alleen maar ellende!!!!!!!!!
Golf vr6 fans,
pff dat ze eerst maar is wat ervaring opdoen met deze motorblokken,
deze zijn werkeljik geen fluit waard, alleen maar ellende!!!!!!!!!
Hoeveel gram vwtjes dealde hij per dag
Mijn ex vriend was volkswagen dealer,
hoeveel vr6jes
hoeveel vr6jes hij wel niet heeft zien passeren met motorschade, is gewoon niet meer normaal..
volkswagen dealer
hoeveel vr6jes hij wel niet heeft zien passeren met motorschade, is gewoon niet meer normaal..
ja dat weet ik dat heb ik toen ook gelezen
maar die reactie die ik plaatste was meer dat ik het vreemd vond dat er benzine in de olie zat door alleen maar korte stukjes te rijden , ik zie de connectie niet
Omfg, in het artist only topic is hij ook al aardig gay, maat hier schijnt hij ook al een reputatie te hebben?
Bobski, you go girl!
dat boertje houd wel van een steeksleutel in zijn poeperT
Het is wel zo, dat door het verhaal dat de oudere slechter zijn, ze ook gewoon een stuk goedkoper zijn als de nieuwere types, waardoor ze ook voor een heel ander publiek te betalen zijn......met alle gevolgen die daar bij horen
hahaha mooie honda civic coupe germ zal die het halen met het wisselen van zn tanden ik denk datie dan een tandje te kort komt om een vr6 twin turbo kompressor bij te houden ben moe ga slapen bye mensen
trouwens mooie foto om te zien hoe die bmw je afmaakt
we hebbben het over kwaliteit auto's niet over goedkoopel okee?? heb jij het nu over een slopel asma OPC
neej niet triest hoor! als jij moest kiezen tussen opel astra opc en een golf/corrado VR6 dan weet ik zeker dat jij voor VW kiest
Astra 3.0 24v V6
we hebbben het over kwaliteit auto's niet over goedkoopel okee?? heb jij het nu over een slopel asma OPC??
als jij moest kiezen tussen opel astra opc en een golf/corrado VR6 dan weet ik zeker dat jij voor VW kiest