Partyflock
 
Forumonderwerp · 995487
973x bekeken
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Als je dit zegt, zeggen mensen veelal "allochtonenvriendje" of "landverrader".

We leven nu eenmaal in Nederland in een multiculturele samenleving.
Daar kan je niet omheen.
Velen willen dit nogal ondermijnen door rascistisch te doen en tegen
mensen die dit gedachtegoed trachten te beschermen "links tuig" te noemen, terwijl ze zelf op zaterdagavond lekker shoarma gaan halen en zondag's even langs de afhaalchinees te gaan.

Jongens doe niet druk om een ander en kijk eerst naar jezelf ;).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 6 februari 2008 om 15:07:
terwijl ze zelf op zaterdagavond een pizza calamiteiten bestellen


 
Waarschuw beheerder
donateur
ja... en je punt is :S?
Waarschuw beheerder
ik geen problemen met hun voedsel, maar wel met hun gedachtengoed
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 6 februari 2008 om 15:11:
ja... en je punt is ?


als je buitenlanders niet moet, mag je geen shoarma, pizza of chinees eten.
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van actief op woensdag 6 februari 2008 om 15:11:
ja... en je punt is ?


Dat mensen niet zo moeten zeiken over het multicultureel gedachtegoed, eigenlijk profiteren de zeikerds er alleen maar van.
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 februari 2008 om 15:15:
als je buitenlanders niet moet, mag je geen shoarma, pizza of chinees eten.


mag je ook niks van ikea kopen is ook zweeds


Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 6 februari 2008 om 15:17:
Dat mensen niet zo moeten zeiken over het multicultureel gedachtegoed, eigenlijk profiteren de zeikerds er alleen maar van.


nogmaals je gedachte om een topic te openen

was om jouw mening te weerleggen

mooi.. en nu?
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 6 februari 2008 om 15:19:
mag je ook niks van ikea kopen is ook zweeds


Whe8) Idd.
Waarschuw beheerder
mag je dan wel tulpen hebben?:/
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van actief op woensdag 6 februari 2008 om 15:19:
mooi.. en nu?


Rijstafel bestellen :honger:
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van jappy-b op woensdag 6 februari 2008 om 15:21:
mag je dan wel tulpen hebben


ben jij multicultureel?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 6 februari 2008 om 15:25:
ben jij multicultureel?


qua voedsel? altijd... iedere dag een wasa knackebord met noorse zalm filet, als onbijtje dan onder weg naar school nog een croissantje op het station, tussen de middag een turkse pizza of een broodje kebab en dan 's avonds naar de chinees of rotti
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 6 februari 2008 om 15:19:
mag je ook niks van ikea kopen is ook zweeds


Geen patatje.. Want das uitgevonden door de Belgen.. :$

Mag je alleen maar rijden in een oude DAF.. :$
Waarschuw beheerder
dan mag je helemaal niets meer... saai kut leven heb je dan
Waarschuw beheerder
donateur
mag je dan ook niet seksen op zn frans, grieks of russisch? :/
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van opie | optjenkere op woensdag 6 februari 2008 om 15:34:
mag je dan ook niet seksen op zn frans, grieks of russisch?


Nee en de kamasutra is dan ook verboden.
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van jappy-b op woensdag 6 februari 2008 om 15:34:
dan mag je helemaal niets meer... saai kut leven heb je dan


Dus gewoonmet zijn allen multicultureel doen (y)

Joh jullie helpen me wel :)
 
Waarschuw beheerder
donateur
tongzoenen is door de fransen uitgovonden :O
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van opie | optjenkere op woensdag 6 februari 2008 om 15:34:
mag je dan ook niet seksen op zn frans, grieks of russisch?


Nee en het mag alleen op porno-feesten.. Want das tegenwoordig echt iets Nederlands.. (y)

Geen coke meer.. :$

Gelukkig hebben we wel nog wiet, speed en pilleng.. :cheer:
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Gelukkig mag het wel allemaal.

Daarom Multi culti :respect:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op woensdag 6 februari 2008 om 15:38:
Geen coke meer


:O :cry:

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 6 februari 2008 om 15:45:
Gelukkig mag het wel allemaal


:respect:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van opie | optjenkere op woensdag 6 februari 2008 om 16:02:
broodje schaap met extra veel knoflooksaus


:9 lekker!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 6 februari 2008 om 15:07:
terwijl ze zelf op zaterdagavond lekker shoarma gaan halen en zondag's even langs de afhaalchinees te gaan.


Profiteren mag toch? dat doen hun hier ook. De Hollandse keuken is niet elke dag lekker.

Multicultureel is kk en de ondergang van ons volk en de westerse samenleving.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tumult op woensdag 6 februari 2008 om 16:07:
Profiteren mag toch? dat doen hun hier ook. De Hollandse keuken is niet elke dag lekker.

Multicultureel is kk en de ondergang van ons volk en de westerse samenleving.


nou nou nou, fittest of the survival toch :rot:

maak je toch is niet zo druk om dat soort dingen. En die agressie die dr in zit, das ook niet goed. Misschien heb je een hoge bloeddruk?

multi culti heeft ook veel voordelen en je houdt het toch niet tegen.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 6 februari 2008 om 15:07:
Velen willen dit nogal ondermijnen door rascistisch te doen en tegen


Die komen zichzelf op een dag tegen.
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Tumult op woensdag 6 februari 2008 om 16:07:
Multicultureel is kk en de ondergang van ons volk en de westerse samenleving


:rot:


Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 februari 2008 om 16:10:
multi culti heeft ook veel voordelen en je houdt het toch niet tegen


:respect:
 
Waarschuw beheerder
je moet gewoon mixen met die mensen

Ben vooral fan van Surinamers :yes: ok, ze zijn beetje lui, das echt wel zo, maaaaaaaaaaaaaaaaaar, het is thuis wel altijd gezellig en ze maken inderdaad lekker en veel eten

als ik binnenkom bij een vriend van mij, kan ik ALTIJD mee eten. Moet je is bij een Nederlander proberen. Ok, bij sommige kan het wel, maar vaak genoeg is het dan: ja maar we hebben maar 4 stukjes vlees :|

kk nederlanders, verpesten de multiculturele samenleving mang!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zeik niet over een multiculturele maatschappij. Heb niets tegen allochtonen maar alleen tegen mensen die zich slecht gedragen en dat zijn vaak ook autochtonen.
 
Waarschuw beheerder
geen coca cola meer of pepsi.. :/ das amerikaans..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 6 februari 2008 om 15:07:
We leven nu eenmaal in Nederland in een multiculturele samenleving.
Daar kan je niet omheen


maar je hoeft het er niet mee eens te zijn.
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 6 februari 2008 om 15:07:
terwijl ze zelf op zaterdagavond lekker shoarma gaan halen en zondag's even langs de afhaalchinees te gaan.


de problemen die de muticulturele samenleving met zich mee brengt, ligt niet zo zeer aan het eten!8-) maar aan het niet aanpassen van de waarden en normen van hun gastland, het verwerpen van de nederlandse cultuur, en hun waarden en normen willen opdringen in een westerse samenleving.
Waarschuw beheerder
donateur
hoort dat niet andersom? :9


Uitspraak van inactief op woensdag 6 februari 2008 om 16:28:
geen coca cola meer of pepsi.. das amerikaans..


idd, alleen nog maar boerengkool te borst noh .. b)
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
multicultureel is een synoniem voor uitkering :woep:
Waarschuw beheerder
ik krijg nu trek in eten door dit allemaal :roflol:
denk dat ik maar zo bij de turk een broodje doner haal ofso :p
lkkr multicultureel ;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van opie | optjenkere op woensdag 6 februari 2008 om 16:36:
hoort dat niet andersom?


:yes:

daarom mijn :rot: erachter

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 6 februari 2008 om 16:38:
multicultureel is een synoniem voor uitkering


nou, hebben NL'ers ook een handje van hoor, op hun kont zitten en zuipen

zag laatst op zembla dat er wijken zijn (zoals de schilderswijk, ook al wordt ie nu schoongeveegd en gaan ze met zn allen naar Ypenburg, in te dure woningen zitten omdat de gemeente Den Haag ze kwijt wil, maar goed, dat terzijde) met nederlandse gezinnen waarbij er gewoon drie generaties binnen 1 gezin een uitkering zitten te trekken. das dus X aantal keer € 720 (bijstandsnorm toch, zoiets in ieder geval). Dat zijn gewoon Nederlanders.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jappy-b op woensdag 6 februari 2008 om 15:14:
ik geen problemen met hun voedsel, maar wel met hun gedachtengoed


Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 februari 2008 om 16:10:
maak je toch is niet zo druk om dat soort dingen. En die agressie die dr in zit, das ook niet goed. Misschien heb je een hoge bloeddruk?


Iedereen denkt luchtig over dit onderwerp en iedereen is volgespoten met onzin door de overheid en instanties. De huidige volksverspreiding is niet natuurlijk en daarom dus zeer gevaarlijk. In 2020 is meer dan de helft van alle geboren kinderen in Nederland van niet westerse afkomst. Op termijn zullen wij dus het onderspit delven en dan zegt iedereen 'hadden we maar'.

Bovendien zijn de mensen die hier naar toe komen meestal net zo 'bekrompen' als sommige van jullie mij zullen bestempelen. Daarom heb je dus ook allemaal aparte buurten.

De multiculturele samenleving is fixie en al helemaal mislukt. Sommige zeggen dat je het niet tegen kunt houden, de komende jaren zal dat duidelijk worden. Opstand en oorlog liggen in het vooruitzicht!

Uitspraak van basedrum op woensdag 6 februari 2008 om 16:35:
maar aan het niet aanpassen van de waarden en normen van hun gastland, het verwerpen van de nederlandse cultuur, en hun waarden en normen willen opdringen in een westerse samenleving.


Inderdaad, en die mensen hoeven zich van mij ook niet aan te passen. Want als je je aanpast verlies je je eigen cultuur, en wie wil dat nou? Gelukkig is er een trend van terugkeer naar het eigen land bezig, vooral Turken gaan terug. En terecht, als je zo trots ben op je afkomst hoor je ook te wonen in je vaderland.

En het is niet zo dat ik echt een bloedhekel aan ze heb, elk mens is aardig. Maar ik zie een betere toekomst zonder allochtonen of in ieder geval met een lager aantal.
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van WhiteHorse op woensdag 6 februari 2008 om 16:38:
lkkr multicultureel


(y)


Uitspraak van Tumult op woensdag 6 februari 2008 om 17:19:
Inderdaad, en die mensen hoeven zich van mij ook niet aan te passen. Want als je je aanpast verlies je je eigen cultuur, en wie wil dat nou?


Ja van mij mogen ze hun cultuur houden, maar ze moeten het idd ook niet aan iemand anders opdringenm, dan zijn ze net zo slecht bezig.

Maar dat heb ik tot nu toe nog niet gemerkt.
Waarschuw beheerder
nederland is zonder allochtonen al een multicultureel land...
iedere provincie heeft zijn eigen history, gewoontes, volk en dialecten :rot:
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 6 februari 2008 om 15:07:
We leven nu eenmaal in Nederland in een multiculturele samenleving.
Daar kan je niet omheen.
Velen willen dit nogal ondermijnen door rascistisch te doen en tegen
mensen die dit gedachtegoed trachten te beschermen "links tuig" te noemen, terwijl ze zelf op zaterdagavond lekker shoarma gaan halen en zondag's even langs de afhaalchinees te gaan.

Jongens doe niet druk om een ander en kijk eerst naar jezelf .


Ik vind het een dom lulverhaal.

punt 1 zijn niet alle linkse mensen tolerant tov buitenlanders. Links zijn is vooral een kwestie van hoe je staat op economisch politiek gebied. Links is voor grote herverdeling van de inkomsten in een land, terwijl rechts armlastigheid af straft en rijkdom nog eens extra beloont.

Punt 2 wil tolerantie niet per se zeggen dat je multiculturaliteit goed vindt. Ik ben fel anti multiculturele samenleving. Waarom? Nou, ze mogen best hier wonen en hun religie beoefenen (thuis, en in de moskee/tempel) maar ik vind dat ze moeten opgaan in onze cultuur. Je herkent een jood alleen nog aan een bepaald soort hanger dat ie om zn nek draagt. Waarom moslims dan ook niet gewoon op cultureel gebied aan passen? Ik vind dat je aan een goeie moslim niet moet kunnen merken dat ie moslim is. Net zoals ik aan een goeie Hollander niet wens te merken dat ie christen is.
Waarschuw beheerder
Ja oke, erg boeiend. Wist iedereen dit niet al lang? En van dat eten is echt zwaar onzin.
Waarschuw beheerder
donateur
wat een gezeur weer 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 6 februari 2008 om 15:07:
Als je dit zegt, zeggen mensen veelal "allochtonenvriendje" of "landverrader".


:nee:
Zo makkelijk is het niet.
Mulitcultureel zijn we wel.
Maar zoals bekend geeft het ook wel zijn problemen.

Uitspraak van inactief op woensdag 6 februari 2008 om 16:28:
geen coca cola meer of pepsi.. das amerikaans..


Ja en bevolkingsgroepen die een hekel hebben aan de VS lopen er als Rappers bij en denken dat ze gangster zijn :roflol:
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 februari 2008 om 19:50:
allochtonenvriendje


zie je
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik zie integratie als een ruilhandel.

De buitenlanders behouden hun geloof en hun eigen feestdagen.
In ruil gaan ze op alle andere terreinen op in onze samenleving. Assimilatie heet dat. Maareh wat dat betreft mogen de dames en heren politici weleens wat Star Trek (Borg) gaan checken....
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 6 februari 2008 om 15:07:
Velen willen dit nogal ondermijnen door rascistisch te doen en tegen


Tegen de multicultuur zijn hoeft niet persé te beteken dat je anderen rassen haat al doen sommigen dit wel.
Ik zelf ben wel tegen de multicultuur en niet op basis van andermans ras.
Ik geloof dat ieder land zijn eigen indentiteit heeft met daarbij behorend het volk van dat land en de cultuur die dat land waarborgt.
Als we volkeren gaan mengen, culturen etc, dan ga je op den duur een indentiteitsloos zooitje krijgen. dat is waar ik op tegen ben.
de indentiteit van een land is het mooiste wat er is naar mijn mening aangezien ieder land er weer andere gebruiken etc op nahoud.
Zonde om het te vernietigen.
Vandaag de dag wordt er ook gezegt dat de multicultuur geslaagd is. Dit vind ik klinklare onzin.
Een multiculturele samenleving is een samenlaveing waarbij iedereen in vrede naast elkaar zou moeten leven, lees zou moeten leven. gebeurt dat? Nee.
Als je kijkt hoe de samenleving in de afgelopen jaren heeft gefunctioneerd dan zie je dat het gewoonweg niet werkt omdat er steeds weer problemen de kop op steken. Culturen staan soms lijnrecht tegen over elkaar. Kortom, een multiculturele samenleving zal in mijn ogen nooit gaan werken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ram B ofwat ?! op woensdag 6 februari 2008 om 17:52:
iedere provincie heeft zijn eigen history, gewoontes, volk en dialecten


ja van blank naar roze en eten allemaal het zelfde, dus telt niet mee
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 februari 2008 om 19:50:
allochtonenvriendje


Land: België


PWND !
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 6 februari 2008 om 19:44:
bevolkingsgroepen die een hekel hebben aan de VS


spelen wel xbox en gaan naar de mc donalds

de VS is juist zo machtig OMDAT het multicultureel is !

die xenophoben hier zullen nooit iets bereiken, en succes is de beste wraak :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja ik spreek iedereen aan als het even mag,

Want ik ben Multicultureel net als me eetgedrag :P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 6 februari 2008 om 20:54:
zie je


landverrader:[
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op woensdag 6 februari 2008 om 23:25:
Land: België


ik voel mij hier allochtoon:vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 februari 2008 om 02:00:
ik voel mij hier allochtoon


niets mis mee, zolang je je maar aan de wet houdt
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 6 februari 2008 om 15:07:
Jongens doe niet druk om een ander en kijk eerst naar jezelf


hier begin ik beter niet over :X:X
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op donderdag 7 februari 2008 om 03:04:
zolang je je maar aan de wet houdt


hmm ok, maar mag ik mijn hoofddoek behouden?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 februari 2008 om 03:17:
maar mag ik mijn hoofddoek behouden?


carnaval is afgelopen
Waarschuw beheerder
donateur
tja wat doede dr aan lekker door zuipeng jwt B)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van S.F.X. op woensdag 6 februari 2008 om 23:44:
de VS is juist zo machtig OMDAT het multicultureel is !


De VS is naar mijn inzicht juist helemaal niet zo multi-culti.
Europa heeft veel meer diverse culturen, En de verhoudingen zijn ook heel anders.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tumult op woensdag 6 februari 2008 om 17:19:
Iedereen denkt luchtig over dit onderwerp en iedereen is volgespoten met onzin door de overheid en instanties. De huidige volksverspreiding is niet natuurlijk en daarom dus zeer gevaarlijk. In 2020 is meer dan de helft van alle geboren kinderen in Nederland van niet westerse afkomst. Op termijn zullen wij dus het onderspit delven en dan zegt iedereen 'hadden we maar'.

Bovendien zijn de mensen die hier naar toe komen meestal net zo 'bekrompen' als sommige van jullie mij zullen bestempelen. Daarom heb je dus ook allemaal aparte buurten.

De multiculturele samenleving is fixie en al helemaal mislukt. Sommige zeggen dat je het niet tegen kunt houden, de komende jaren zal dat duidelijk worden. Opstand en oorlog liggen in het vooruitzicht!


wauw, dat dit soort mensen echt bestaan zeg...

blijf het fascinerend vinden :yes:

angst is echt een prachtige voedingsbodem

moet echt is een manier bedenken hoe ik daar beter van kan worden, want zo te zien zijn er debielen genoeg om dit soort gedachtegoed te volgen
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op donderdag 7 februari 2008 om 03:58:
carnaval is afgelopen


moet voor me religie:(
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 februari 2008 om 11:01:
angst is echt een prachtige voedingsbodem


Je zou het als angst kunnen zien, maar ik zie het meer als berschermen van.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fietsketting op maandag 11 februari 2008 om 00:03:
Hoe durf je te stellen dat de Hollandse Keuken niet superieur is aan de rest van de wereld


yea right
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 februari 2008 om 22:00:
Een multiculturele samenleving is een samenlaveing waarbij iedereen in vrede naast elkaar zou moeten leven, lees zou moeten leven. gebeurt dat?


ja, minus die 0.1% die lastig doet
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 februari 2008 om 22:00:
Als we volkeren gaan mengen, culturen etc, dan ga je op den duur een indentiteitsloos zooitje krijgen. dat is waar ik op tegen ben.
de indentiteit van een land is het mooiste wat er is naar mijn mening aangezien ieder land er weer andere gebruiken etc op nahoud


definieer de nederlandse identiteit aub
ik loop nooit op klompen, eet nooit stamppot, nooit naar de kerk, wilhelmus vind ik maar n kutlied, ik ben niet echt zuinig, draag geen klederdracht, luister zelden naar nederlandstalige muziek..
maar ik ben wel hier geboren

iedereen vergeet maar dat er ook een tijd was dat er geen christenen in dit gebied leefden....
zullen we die er anders ook uit proberen te kicken? ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul Survivor op maandag 11 februari 2008 om 16:47:
zullen we die er anders ook uit proberen te kicken?


nederlander bestaat niet, zoals ik al zei we zijn al multicultureel
het koningshuis is al bewijs genoeg
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 6 februari 2008 om 15:07:
Velen willen dit nogal ondermijnen door rascistisch te doen en tegen
mensen die dit gedachtegoed trachten te beschermen "links tuig" te noemen, terwijl ze zelf op zaterdagavond lekker shoarma gaan halen en zondag's even langs de afhaalchinees te gaan.


steeds groter deel van NL is fucking hypocriet idd. Wel Wilders stemmen maar niet elke dag boerenkool en dat soort Hollandsch voedsel eten.
Moet dan altijd denken aan degene die 88 op z'n kop had staan en een relatie kreeg met zwart meisje. :lol:
Uitspraak van Soul Survivor op maandag 11 februari 2008 om 16:47:
zullen we die er anders ook uit proberen te kicken? ;)


ik stem VOOR. 8)
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 6 februari 2008 om 15:07:
multiculturele samenleving


Ik vind het wel gezellig. (Y)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Audionysos op maandag 11 februari 2008 om 17:30:
Ik vind het wel gezellig.


(Y)

Ik ook :D

Binnenkort lekker mn bek verbranden aan traditionele hapjes die mn Marokkaanse collega gaat maken voor me.. :honger: Het brengt wat kleur (letterlijk en figuurlijk) aan je leven, een verrijking om ook iets te weten van andere culturen.
Niets mis mee, zeer zeker niet :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 februari 2008 om 18:26:
Het brengt wat kleur (letterlijk en figuurlijk) aan je leven, een verrijking om ook iets te weten van andere culturen.


(y) NL is al zo grijs
 
Waarschuw beheerder
ach ja, kan er toch weinig aan doen.

Kan het er alleen maar het fijne van maken voor mezelf en mijn omgeving.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 6 februari 2008 om 15:07:
mensen die dit gedachtegoed trachten te beschermen "links tuig" te noemen, terwijl ze zelf op zaterdagavond lekker shoarma gaan halen en zondag's even langs de afhaalchinees te gaan.


Wat heeft eten met multicultuur te maken? Om chinees voedsel te eten is geen multicultuur nodig hoor.

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 6 februari 2008 om 15:07:
We leven nu eenmaal in Nederland in een multiculturele samenleving.
Daar kan je niet omheen.


Daar kun je neit omheen nee, maar heb je er ooit eens aan gedacht dat er ook mensen zijn die de multiculturele samenleving geen goed systeem vinden? Daar hoef je geen racist of nazi voor te zijn. Je wordt alleen zo genoemd als je je tegen de multikulturele samenleving uitspreek, oftewel die termen worden totaal uit hun verband gerukt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Volksplein op dinsdag 12 februari 2008 om 22:15:
Wat heeft eten met multicultuur te maken?


alles
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Volksplein op dinsdag 12 februari 2008 om 22:15:
Je wordt alleen zo genoemd als je je tegen de multikulturele samenleving uitspreek


en terrecht
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op dinsdag 12 februari 2008 om 22:35:
veel plezier met je nazi vrienden in oostenrijk


Die waren/zijn toch vooral tegen de multi-etnische samenleving!


Uitspraak van S.F.X. op maandag 11 februari 2008 om 17:25:
nederlander bestaat niet, zoals ik al zei we zijn al multicultureel


Tuurlijk, maar de verhoudingen zijn nog niet zo heel lang terug een stuk gezonder geweest dan dat nu het geval is.

De wereld is al divers genoeg, dus waarom Nederland ook nog complexer maken dan het is? Maak een reis om de wereld en ervaar met eigen ogen dat 90% van het landoppervlak al door gekleurde volkeren wordt bewoond. Da's toch genoeg?! Of moet die minimale groep 'blanke westerlingen' zich opofferen in het belang van de multiculti utopie?
 
Waarschuw beheerder
Een multiculturele samenleving kan heel vet zijn. Ik zie er het positieve wel van in in ieder geval. Alleen de botsing van culturen is gewoon minder.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 februari 2008 om 00:54:
Een multiculturele samenleving kan heel vet zijn.


Shoarma? :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 februari 2008 om 00:54:
Een multiculturele samenleving kan heel vet zijn.


Alles kan in theorie heel vet zijn
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Alvast voor morgen x

[img width=679 height=453]https://album.partyflock.nl/32820202.jpg?nocache;17308169[/img]{non-image link}

Als je wil mag je dit door sturen (L)
Waarschuw beheerder
:looser:

verwijderd 12 februari 2008 23:33 door een medewerker


Haha partyflock censuur, te triest.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pugno pro Patria op woensdag 13 februari 2008 om 15:02:
Haha partyflock censuur, te triest.


moet je maar niet van die loseruitspraken doen. Die worden terecht bestraft.
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van S.F.X. op maandag 11 februari 2008 om 18:42:
NL is al zo grijs


:lol:
Ook dat ja. Scherp b)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 februari 2008 om 15:08:
moet je maar niet van die loseruitspraken doen. Die worden terecht bestraft.


:lol: Ga lekker die hippie uithangen anders gast. Mensen als jij worden nog wel wakker, alleen te laat.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 februari 2008 om 10:54:
Een multiculturele samenleving kan heel vet zijn.

Shoarma?


doner...sate...roti....;)
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 6 februari 2008 om 15:07:
Als je dit zegt, zeggen mensen veelal "allochtonenvriendje" of "landverrader".


Is dat onterecht dan?

Zoiets heet 'koekje van eigen deegsel'.

Twintig, dertig jaar lang hebben jullie soort alle andersdenkenden voor racisten, fascisten en extreem-rechts uitgemaakt.
Dus komt dit bovenstaande braaksel en gehuil van 'Enzo weetje'een beetje hypocriet over.
Wie de bal kaatst, kan hem terugverwachten.
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 6 februari 2008 om 15:07:
We leven nu eenmaal in Nederland in een multiculturele samenleving.
Daar kan je niet omheen.


Daar kunnen we bovendien met het grootste gemak om heen, buiten de grote steden zijn er nog vele honderden, zo niet duizenden kleinere en grotere plaatsen waar helemaal niet of nauwelijks (islamitische) vreemdelingen wonen.

Dus ook dat is je reinste onzin.
Hoe graag en wellicht zelfs snel 'Enzo weet je' dat anders zou willen zien.
 
Waarschuw beheerder
Multicultuur is een illusie!!!
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 februari 2008 om 19:56:
Multicultuur is een illusie!!!


En zover het er is,
blijkt vaak dat MULTI-CUL TUREEL, MULTI-CRIMINEEL betekend
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pugno pro Patria op woensdag 13 februari 2008 om 15:15:
Ga lekker die hippie uithangen anders gast. Mensen als jij worden nog wel wakker, alleen te laat.


Hippy de pippy jwt B)
 
Waarschuw beheerder
Hahahahaha, Ben Mysterieus is echt zo'n typetje die het heel goed zou doen in een caberetvoorstelling als een caberetier hem na zou doen :lol:
 
Waarschuw beheerder
als je alles over een kant sou moeten skeren zouden mensen met mijn muziek smaak mensen die naar hardcore luister allemaal nazi`s noeme, en dan zouden mensen die hardcore luistere mij wigga noeme. Iedereen is anders en er zijn goeie en "slechte" mensen allen voor oordelen en er zijn inderdaad marokkanen die jaten en er zijn surinamers die drugs verkopen. maar er zijn nederlanders die kinderen verkrachten en de grotste crimineel op dit moment is willem holleder en volgens mij is die wit:P

heb respect voor alles en iedereen(Y) en wees trots op onze multiculturele samen leving

ps: ik vind verkrachting erger dan een beetje dope verkope en over et algemeen is verkrachting een "witte crime"
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 13 februari 2008 om 20:56:
En zover het er is,
blijkt vaak dat MULTI-CUL TUREEL, MULTI-CRIMINEEL betekend


ja man...en snorren zijn cool!
;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 februari 2008 om 21:45:
ps: ik vind verkrachting erger dan een beetje dope verkope en over et algemeen is verkrachting een "witte crime"


AL die groepsverkrachtingen in de Randstad worden niet gepleegd door Marokkanen of andere allochtonen?
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Volksplein op donderdag 14 februari 2008 om 13:15:
AL die groepsverkrachtingen in de Randstad worden niet gepleegd door Marokkanen of andere allochtonen?laatste aanpassing 14 februari 2008 13:15


Ook door tokkie volk, hoor maar op het einde
{argument 'id' ontbreekt}
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pugno pro Patria op woensdag 13 februari 2008 om 15:15:
Ga lekker die hippie uithangen anders gast. Mensen als jij worden nog wel wakker, alleen te laat.


amen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 13 februari 2008 om 18:39:
Daar kunnen we bovendien met het grootste gemak om heen, buiten de grote steden zijn er nog vele honderden, zo niet duizenden kleinere en grotere plaatsen waar helemaal niet of nauwelijks (islamitische) vreemdelingen wonen.


Je lult uit je nek. Zelfs in het kleinste inteeltdorp wonen 'vreemdelingen'. Of anders komen ze dagelijks met de fiets dat dorp in omdat ze in de nabij gelegen kassen moeten werken.

Uitspraak van Pugno pro Patria op woensdag 13 februari 2008 om 15:15:
Ga lekker die hippie uithangen anders gast. Mensen als jij worden nog wel wakker, alleen te laat.


Wat is dit voor onzin zeg? Ik ken genoeg medelanders om te weten dat niet alle 'vreemdelingen'crimineel zijn. Als je de kranten gelooft, dan krijg je dat idee ja. Maar de kranten lullen grotendeels uit hun nek.

Probeer eens een dialoog te beginnen met allochtonen ipv meteen een oordeel te vellen. Dan zie je (hopelijk) dat de realiteit toch echt anders in elkaar steekt
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Volksplein op donderdag 14 februari 2008 om 13:15:
AL die groepsverkrachtingen in de Randstad worden niet gepleegd door Marokkanen of andere allochtonen?laatste aanpassing 14 februari 2008 13:15


jah ma we hadden het tog over nederland nie over rusland en russen zijn blank na mijn weten ;)
 
Waarschuw beheerder
(L)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Spot op donderdag 14 februari 2008 om 14:38:
Wat is dit voor onzin


Dat is nou het Wildersniveau. :jaja:
Uitspraak van Spot op donderdag 14 februari 2008 om 14:38:
hopelijk


Meestal niet, gezien het gebrek aan objectiviteit. En het is zo veel makkelijker. Het aller"leukste" is nog dat de mensen die zo angstig schreeuwen over islamisering, en die andere wilderskreten de lucht in slingeren, vaak amper te maken hebben met desbetreffende problemen.
Zag het in Franrkijk ook, loop je door een gehucht met 20 huizen, zie je overal stickers met Le Pen. Zullen vast veel last hebben van buitenlanders. :lol:
 
Waarschuw beheerder
multicultureel is niet erg, maar het mengen van rassen wel, vind ik.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 februari 2008 om 16:09:
multicultureel is niet erg, maar het mengen van rassen wel, vind ik


van servetten kun je ook makkelijk een witte puntmuts maken....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 februari 2008 om 16:09:
multicultureel is niet erg, maar het mengen van rassen wel, vind ik.


punt!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 februari 2008 om 16:09:
multicultureel is niet erg, maar het mengen van rassen wel, vind ik.


Ja, ik vind Zoöfilie ook erg...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spot op donderdag 14 februari 2008 om 14:38:
Wat is dit voor onzin zeg? Ik ken genoeg medelanders om te weten dat niet alle 'vreemdelingen'crimineel zijn. Als je de kranten gelooft, dan krijg je dat idee ja. Maar de kranten lullen grotendeels uit hun nek.

Probeer eens een dialoog te beginnen met allochtonen ipv meteen een oordeel te vellen. Dan zie je (hopelijk) dat de realiteit toch echt anders in elkaar steekt


Ik weet dat allochtonen niet allemaal crimineel zijn. Ik moet er zelf ook mee om gaan in het dagelijks leven hier in de randstad.

Maar mijn probleem is gewoon dat ze hier niet horen. Ze waren de goedkope oplossing voor de steeds groter wordende economie. Nederlanders wilde zelf niet meer de vieze baantjes doen. Dus halen we mensen uit hun land om hier te laten werken, behandelde we ze als voeten veeg en verwachten we ook nog dat ze zich aanpassen aan ons.

Dat is een illussie, ik snap niet hoe het de Nederlandse regering ooit zo dom is geweest om te denken dat dat wel goed zou komen. En nu gebeurd hetzelfde verhaal weer, net als in de jaren 70/80, alleen dan met ex-Oostblokkers. En waarom, alleen voor geld, alleen voor dat stomme geld zadelen we de komende generaties op met oorlog en haat.

In 2020 is meer dan de helft van de geboren kinderen in Nederland van niet westerse afkomst! Gvd meer dan de helft, wat moeten de autochtone kinderen dan denken? Het word één grote pleures zooi hier dan. Ziet nou echt niemand dat aankomen, blijven we nou echt met ze alle als domme schapen die oogkleppen ophouden?

Mensen die voor tolerantie en rassenmenging zijn varen puur op emotie en denken niet na over de gevolgen. Het westen is bezig met zijn eigen volkermoord!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tumult op donderdag 14 februari 2008 om 16:52:
In 2020 is meer dan de helft van de geboren kinderen in Nederland van niet westerse afkomst!


Gast, check je bronnen. Want leven er 1 miljoen niet westerse allochtonen in Nederland. Lijkt me sterkt dat deze groep binnen 12 jaar 7,5 keer zo groot wordt.


Uitspraak van Tumult op donderdag 14 februari 2008 om 16:52:
Maar mijn probleem is gewoon dat ze hier niet horen.


En blanke Nederlanders horen hier wel omdat?
Maar jouw oplossing is de grenzen sluiten en alle buitenlanders (tot en met belgen) uit dit land weren?



Uitspraak van Tumult op donderdag 14 februari 2008 om 16:52:
Mensen die voor tolerantie en rassenmenging zijn varen puur op emotie en denken niet na over de gevolgen. Het westen is bezig met zijn eigen volkermoord!


Huh, rassenmenging wordt wetenschappelijk gesteund, vrind! Een soort blijft gezond als de genenpoel gevarieerd blijft.


Uitspraak van Tumult op donderdag 14 februari 2008 om 16:52:
volkermoord!


Volkerenmoord??? Waar heb jij het over. Dat is wel heel kort door de bocht. Het menselijke ras blijft bestaan, daar draait het uiteindelijk om. Of zijn Blanke Nederlanders (europeanen) zo belangrijk dat de wereld niet zonder ze kan? En is het wel zo slecht als het verandert? Hoe denk je trouwens dat de mensen in het Mediteriaans gebied aan hun tintje komen??? Komt dat toevallig omdat dat gebied ooit beheersd werd door de Moren? Zijn zij mindere mensen omdat ze een tintje hebben en 'gemengd bloed' hebben?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tumult op donderdag 14 februari 2008 om 16:52:
2020


dan ben ik hoogst waarschijnlijk zelf allochtoon. :lol:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 februari 2008 om 16:09:
mengen van rassen


halfbloedjes (l)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Audionysos op donderdag 14 februari 2008 om 17:07:
halfbloedjes


als het zo door gaat word alles halfbloed, misschien heeft god het zo bedoelt;P

geen racisme meer 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spot op donderdag 14 februari 2008 om 17:07:
Gast, check je bronnen. Want leven er 1 miljoen niet westerse allochtonen in Nederland. Lijkt me sterkt dat deze groep binnen 12 jaar 7,5 keer zo groot wordt.


Denk na, allochtonen krijgen veel meer kinderen dan autochtonen!

Uitspraak van Spot op donderdag 14 februari 2008 om 17:07:
En blanke Nederlanders horen hier wel omdat?
Maar jouw oplossing is de grenzen sluiten en alle buitenlanders (tot en met belgen) uit dit land weren?


Omdat wij de natuurlijke bewoners van dit deel van de wereld zijn. Germanen!

Grenzen sluiten voor niet Europeanen is inderdaad een oplossing. Alleen toeristen en scholieren zouden nog van buiten Europa mogen komen, leren van elkaar kan altijd natuurlijk. Het stimuleren van het terug gaan naar eigen land, ook voor 2de en 3de generatie allochtonen. Dit door samenwerking met hun moeder-/vaderland. Ze krijgen dan goed geschoolde mensen terug in de samenleving waardoor het land weer versterkt word. Europeanen mogen wel ten alle tijden in ons land verblijven, mits hier een reden voor is.

Uitspraak van Spot op donderdag 14 februari 2008 om 17:07:
Huh, rassenmenging wordt wetenschappelijk gesteund, vrind! Een soort blijft gezond als de genenpoel gevarieerd blijft.


Joh dat is logisch, inteelt is nooit goed, kijk naar Urk en Volendam. Maar met een bevolkingsaantal zoals dat van nu is rassenmenging niet nodig. Genen genoeg bij ons eigen soort.

Uitspraak van Spot op donderdag 14 februari 2008 om 17:07:
Dat is wel heel kort door de bocht


Dat is inderdaad heel kort door de bocht ja. Maar dat is wel waar we naar streven met een maatschappij als dit.

Uitspraak van Spot op donderdag 14 februari 2008 om 17:07:
Of zijn Blanke Nederlanders (europeanen) zo belangrijk dat de wereld niet zonder ze kan? En is het wel zo slecht als het verandert?


Ik zeg niet dat wij belangrijk zijn voor de wereld, dat is geen één mens. De mens heeft totaal geen toevoeging aan de wereld zelfs. Maar ik ben van mening dat een wereld met rassenscheiding beter functioneerd dan een gemixte wereld als tegenwoordig. Tuurlijk vind ik het belangrijk dat de blanke mens blijft bestaan, wij zijn een pracht volk wat veel bereikt heeft. Maar het is tijd om tot bezinning te komen en ons te redden van de eigen ondergang. Tuurlijk kan er ook in een gescheiden wereld van elkaar geleerd worden, je moet je eigen nooit slimmer beschouwen als een ander.

Ook ben ik voor het promoten van kinderen krijgen onder autochtonen, de regering is te weinig bezig met volksversterking.

Uitspraak van Spot op donderdag 14 februari 2008 om 17:07:
Hoe denk je trouwens dat de mensen in het Mediteriaans gebied aan hun tintje komen??? Komt dat toevallig omdat dat gebied ooit beheersd werd door de Moren? Zijn zij mindere mensen omdat ze een tintje hebben en 'gemengd bloed' hebben?


Daar ben ik van op de hoogte ja, en dat is toch erg jammer. Ze zijn geen mindere mensen, maar gemengd bloed zou bijvoorbeeld niet gemixt mogen worden met zuiver bloed.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spot op donderdag 14 februari 2008 om 17:07:
Gast, check je bronnen. Want leven er 1 miljoen niet westerse allochtonen in Nederland. Lijkt me sterkt dat deze groep binnen 12 jaar 7,5 keer zo groot wordt.


Gast ga je bronnen na er zijn er ondertussen 1.7 miljoen zandhappers hier.
 
Waarschuw beheerder
punt1: oorsprongkelijk komen we allemaal uit afrika 2 miljoen jaar geleden dus zijn we allemaal ZANDHAPPERS:) (ik zou er trotser op zijn dan me zelf tot het volk benoemen waar racistische idioten als wilders de broek aan hebben :S:P

punt2: onze voorouders hebben hun opa`s en oma`s zelf hier na toe gehaalt of slaven gemaakt en nu gaan wij klagen over dat ze hier zijn. (colonisatie my ass) we zijn verandwoordelijk voor wat we zelf hebben veroorzaakt dus zullen we er zelf mee moeten leren leven en aj wat te klagen wil hebben begin dan over die paar landverajers die zig politie noeme en loope te klagen over een minimaal loon (ze doen niets en verdienen ook niets, voorwat hoord wat:P)

punt3: net of er geen slechte blanken zijn ik heb blanke gasten van 18à19 joggies van amper 14 coke en speed zien verkopen. meisjes zien verkrachten, mensen in elkaar zien slaan en nog veel meer bull shit laten we alle "slechte nederlanders" dan ook het land uitgooien dan word het rustig hier blijve er allen een paar veganisten en een paar onschuldige kleuters over;);)


kijk ook eens na je zelf;)

PEASE(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tumult op donderdag 14 februari 2008 om 17:29:
Denk na, allochtonen krijgen veel meer kinderen dan autochtonen!


dus dan zou elke "buitenlander" in 12 jaar tijd 7,5 kind moeten krijgen....
inclusief de kinderen, bejaarden, gehandicapten...en mannen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul Survivor op donderdag 14 februari 2008 om 18:48:
dus dan zou elke "buitenlander" in 12 jaar tijd 7,5 kind moeten krijgen....
inclusief de kinderen, bejaarden, gehandicapten...en mannen!


:lol: Dat zal wel niet inderdaad.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 februari 2008 om 18:48:
kijk ook eens na je zelf


Hou jij nou maar je mond. Aan je tekst te zien heb je totaal geen eigen mening, wigger.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 februari 2008 om 18:48:
oorsprongkelijk komen we allemaal uit afrika 2 miljoen jaar geleden dus zijn we allemaal ZANDHAPPERS (ik zou er trotser op zijn dan me zelf tot het volk benoemen waar racistische idioten als wilders de broek aan hebben


Daar zijn ze nog niet helemaal over uit, maar het lijkt er wel op.
Daarbij komt nog dat een groot gedeelte van de mensen denken dat 1 of andere god ons gemaakt heeft ;)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 februari 2008 om 18:48:
punt2: onze voorouders hebben hun opa`s en oma`s zelf hier na toe gehaalt of slaven gemaakt en nu gaan wij klagen over dat ze hier zijn. (colonisatie my ass) we zijn verandwoordelijk voor wat we zelf hebben veroorzaakt dus zullen we er zelf mee moeten leren leven en aj wat te klagen wil hebben begin dan over die paar landverajers die zig politie noeme en loope te klagen over een minimaal loon (ze doen niets en verdienen ook niets, voorwat hoord wat)


Als onze voorvaderen geweten hadden wat voor een hoop ellende deze vreemdelingen met zich meebrengen hadden ze zich nog wel een keer achter hun oren gekrabt ;)



Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 februari 2008 om 18:48:
punt3: net of er geen slechte blanken zijn ik heb blanke gasten van 18à19 joggies van amper 14 coke en speed zien verkopen. meisjes zien verkrachten, mensen in elkaar zien slaan en nog veel meer bull shit laten we alle "slechte nederlanders" dan ook het land uitgooien dan word het rustig hier blijve er allen een paar veganisten en een paar onschuldige kleuters over


Appels met peren vergelijken is wel heel gemakkelijk.

Iedereen is verantwoordelijk voor zijn/haar daden, mensen die hier nog niet eens thuishoren en dan ook nog is zwaar crimineel gedrag vertonen is natuurlijk helemaal van den zotte.
Wie de schuldigen zijn van dit alles??

DE ZAKKEVULLERS IN DEN HAAG!!!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pugno pro Patria op donderdag 14 februari 2008 om 18:56:
Hou jij nou maar je mond. Aan je tekst te zien heb je totaal geen eigen mening, wigger.


hoeeeeuw we gaan schelden :)
zo te sijn heb jij ook geen mening want het enige wat jij kunt bedenken aan de hand van een rekensom van een ander is dat het waarschijnlijk niet zo is applaus:)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spot op donderdag 14 februari 2008 om 16:39:
Ja, ik vind Zoöfilie ook erg...


Vraag me af of de nationaalsocialisten hier die sarcastische opmerking snapte, maar ik vind hem strak (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 februari 2008 om 17:12:
god


wie? :o
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 februari 2008 om 17:12:
geen racisme meer 8)


is er altijd nog religie waarvoor mensen elkaar de hersens inslaan. (Y)
Uitspraak van Tumult op donderdag 14 februari 2008 om 17:29:
allochtonen krijgen veel meer kinderen dan autochtonen!


vruchtbaarder? :lol:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 februari 2008 om 18:57:
een groot gedeelte


je bent nog optimistisch, het is namelijk een HEEEEEEL groot gedeelte. Vele malen groter dan het deel dat dit niet gelooft. :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 februari 2008 om 13:39:
Ook door tokkie volk, hoor maar op het einde


Een serie van Flabber wil zeggen dat tokkie volk daar aan doet?

Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 februari 2008 om 15:39:
jah ma we hadden het tog over nederland nie over rusland en russen zijn blank na mijn weten


Ik heb het ook over Nederland, jij kijkt nooit naar het nieuws ofzo? Leest ook geen kranten? Plaats dan geen reactie als je er niks van weet.
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 februari 2008 om 21:45:
ps: ik vind verkrachting erger dan een beetje dope verkope en over et algemeen is verkrachting een "witte crime"


Mooi niet dus.

De Grote Leider van het Enige Ware Geloof, te weten de bloeddorstige krijgsheer Mohammed trouwde met een NEGENJARIG meisje (Aïsha)..

En te veel idioten geloven nog in hem ook......
Buiten NL geen bezwaar mee, maar in Nederland dus wel.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 14 februari 2008 om 22:25:
De Grote Leider van het Enige Ware Geloof, te weten de bloeddorstige krijgsheer Mohammed trouwde met een NEGENJARIG meisje (Aïsha)..


sjezus...heb je die onder Control-V staan ofzo?
;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 14 februari 2008 om 22:25:
Mohammed trouwde met een NEGENJARIG meisje


toen was ze toch 6, toen ze negen wastrad hij haar huis binnen.

6 jaar toen ze trouwde en 9 toen ze tot de verblijven van Mohammed werd toegelaten. De klassieke opvatting is dat ze gemeenschap met Mohammed had na haar eerste menstruatie, volgens de ene lezing rond haar negende, volgens een andere toen ze twaalf jaar oud was.


dus welk geloof geeft er toe dat hun geestelijk leiders pedofielen zijn?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 februari 2008 om 19:03:
hoeeeeuw we gaan schelden


Kijk je reactie leer abn praten :looser: En wou je zeggen dat je normaal ben dan. Jij bent één van die Nederlandse mensen die zich totaal heeft laten indoctrineren door die Amerikaanse foute invloeden. Kijk hoe je er af en toe bij loopt man. Ik ben 'blij' (in zekere zin) dat de oorlogs generatie binnekort allemaal de pijp uit is, dan kan er weer een nieuwe wereld orde beginnen.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 februari 2008 om 23:54:
dus welk geloof geeft er toe dat hun geestelijk leiders pedofielen zijn?


De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet, leek me hier wel van toepassing. Voor ben is de islam een soort van fetisj lijkt het.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 14 februari 2008 om 22:25:
te veel idioten geloven nog in hem ook......


het gaat over verkrachting en jij komt met pedofilie. :vaag:
Verkrachting komt in elke laag van de samenleving voor...en heel ernstig idd dat die geestelijke leiders zich schuldig maken aan pedofilie. Bah!
[img width=666 height=231 cacheid=00000036002a804ebdaac1271a022a362e]http://i27.tinypic.com/16m6fj8.jpg[/img]
:x
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Volksplein op donderdag 14 februari 2008 om 22:15:
Een serie van Flabber wil zeggen dat tokkie volk daar aan doet?


Humor, sarcasme en satire. Ik vond het wel gepast, omdat ik kreten als "rassenmenging is volkerenmoord" ook niet serieus kan nemen.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 februari 2008 om 23:54:
toen was ze toch 6, toen ze negen wastrad hij haar huis binnen.


Klopt, als je de leeftijden letterlijk neemt uit de geschriften.
In die geschriften werd alles even net wat aangedikt om het duidelijker te laten overkomen. Volgens die geschriften zou bijvoorbeeld Mozes ook 472 jaar zijn geworden.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pugno pro Patria op vrijdag 15 februari 2008 om 09:37:
Voor ben is de islam een soort van fetisj lijkt het.


:rofloL:


Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 februari 2008 om 10:24:
Volgens die geschriften zou bijvoorbeeld Mozes ook 472 jaar zijn geworden.


En Abraham ook :lol: maar toenderrtijd was 70 jaar al heel oud en deze leeftijden zijn met de jaren meegegaan, zodat ze steeds ouder bleken te zijn.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 februari 2008 om 12:51:
En Abraham ook


Maar mosterd vindt je ook niet in één dag uit (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 6 februari 2008 om 15:07:
multiculturele samenleving


:dood:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pugno pro Patria op vrijdag 15 februari 2008 om 09:37:
Kijk je reactie leer abn praten En wou je zeggen dat je normaal ben dan. Jij bent één van die Nederlandse mensen die zich totaal heeft laten indoctrineren door die Amerikaanse foute invloeden. Kijk hoe je er af en toe bij loopt man. Ik ben 'blij' (in zekere zin) dat de oorlogs generatie binnekort allemaal de pijp uit is, dan kan er weer een nieuwe wereld orde beginnen.


aller eerst heb je geen idee hoe het is om dislexties te zijn en om gwoon algemeen (dislexties) je eigen schrijf taal er op na te houden:):P:P

en miskien heb ik dan een foute invloed ma heb jij een goeie dan????????????
sterker nog ik looop er hele dagen zo bij :P:P:P:P:):):)
hoezo oorlog generatie ik wil nie moeilijk doen ma zonder oorlog was de helf van de bullshit ons bespaart gebleeve
salk ik je iets grappigs vertelle de meeste van mij nefen (voor jou= familie en vrienden:P) se denke allemaal et zelfde ma ze zien alles anders en daarom ider zen eigen mening (god zij dank anders werd et vreselijk saai op deze aarde:P)

en wat voor wereld orde moet er dan zijn
die van jongens met hand tasjes en zo :P
of die van R&B (da sit je vast ook nie op te wagten:P)
dus wat wil je dan(ik wil geen R&B en geen meloperige handtasjes en geen bitches die sig laten neuken om dat se er bij horen:P:P)
?????????????????
vraaag
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 6 februari 2008 om 15:07:
Jongens doe niet druk om een ander en kijk eerst naar jezelf


Precies, doe dat maar eens!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 februari 2008 om 03:23:
aller eerst heb je geen idee hoe het is om dislexties te zijn


Inderdaad, sorry dat wist ik niet (f)

Uitspraak van verwijderd op zondag 17 februari 2008 om 03:23:
en wat voor wereld orde moet er dan zijn


Een systeem zonder globalisering. Waar het beter maken van volk en land weer centraal staat (maar niet op de ouderwetse manier). Een systeem wat mensen bind in plaats van de 'ik' maatschappij van tegenwoordig. Dat zou ik graag zien.
 
Waarschuw beheerder
Jammer dat het buitenland vind dat wij door de multicultuur onze identiteit verliezen.

Uit Turkye en Marokko komen er al berichten dat ze ons een provincie van hun land willen noemen.

Helaas verpestten de meestte Nederlanders dit allemaal zelf door zichzelf ook constant te moeten onderscheiden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 februari 2008 om 18:02:
Helaas verpestten de meestte Nederlanders dit allemaal zelf door zichzelf ook constant te moeten onderscheiden.


waar heb je het over?
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 februari 2008 om 18:02:
Jammer dat het buitenland vind dat wij door de multicultuur onze identiteit verliezen


?
identiteit is onzin
of heb jij op dit moment klompen aan?
Artiest {SHOWLIST artist 62016, 34383}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pugno pro Patria op maandag 18 februari 2008 om 17:55:
de 'ik' maatschappij van tegenwoordig


Dat is toch echt wel een kenmerk van de huidige westerse maatschappij...
Iets wat je veel minder ziet bij andere culturen.. mischien dat je er nog wat van kan leren...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Deekore. op maandag 18 februari 2008 om 18:11:
Dat is toch echt wel een kenmerk van de huidige westerse maatschappij...
Iets wat je veel minder ziet bij andere culturen.. mischien dat je er nog wat van kan leren...


idd...pas als je echt in een armer gebied bent geweest zie je dat luxe en egoisme misschien een beetje overtrokken kunnen zijn in sommige gevallen..