Partyflock
 
Forumonderwerp · 995487
950x bekeken
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Als je dit zegt, zeggen mensen veelal "allochtonenvriendje" of "landverrader".

We leven nu eenmaal in Nederland in een multiculturele samenleving.
Daar kan je niet omheen.
Velen willen dit nogal ondermijnen door rascistisch te doen en tegen
mensen die dit gedachtegoed trachten te beschermen "links tuig" te noemen, terwijl ze zelf op zaterdagavond lekker shoarma gaan halen en zondag's even langs de afhaalchinees te gaan.

Jongens doe niet druk om een ander en kijk eerst naar jezelf ;).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 februari 2008 om 10:54:
Een multiculturele samenleving kan heel vet zijn.

Shoarma?


doner...sate...roti....;)
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 6 februari 2008 om 15:07:
Als je dit zegt, zeggen mensen veelal "allochtonenvriendje" of "landverrader".


Is dat onterecht dan?

Zoiets heet 'koekje van eigen deegsel'.

Twintig, dertig jaar lang hebben jullie soort alle andersdenkenden voor racisten, fascisten en extreem-rechts uitgemaakt.
Dus komt dit bovenstaande braaksel en gehuil van 'Enzo weetje'een beetje hypocriet over.
Wie de bal kaatst, kan hem terugverwachten.
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 6 februari 2008 om 15:07:
We leven nu eenmaal in Nederland in een multiculturele samenleving.
Daar kan je niet omheen.


Daar kunnen we bovendien met het grootste gemak om heen, buiten de grote steden zijn er nog vele honderden, zo niet duizenden kleinere en grotere plaatsen waar helemaal niet of nauwelijks (islamitische) vreemdelingen wonen.

Dus ook dat is je reinste onzin.
Hoe graag en wellicht zelfs snel 'Enzo weet je' dat anders zou willen zien.
 
Waarschuw beheerder
Multicultuur is een illusie!!!
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 februari 2008 om 19:56:
Multicultuur is een illusie!!!


En zover het er is,
blijkt vaak dat MULTI-CUL TUREEL, MULTI-CRIMINEEL betekend
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pugno pro Patria op woensdag 13 februari 2008 om 15:15:
Ga lekker die hippie uithangen anders gast. Mensen als jij worden nog wel wakker, alleen te laat.


Hippy de pippy jwt B)
 
Waarschuw beheerder
Hahahahaha, Ben Mysterieus is echt zo'n typetje die het heel goed zou doen in een caberetvoorstelling als een caberetier hem na zou doen :lol:
 
Waarschuw beheerder
als je alles over een kant sou moeten skeren zouden mensen met mijn muziek smaak mensen die naar hardcore luister allemaal nazi`s noeme, en dan zouden mensen die hardcore luistere mij wigga noeme. Iedereen is anders en er zijn goeie en "slechte" mensen allen voor oordelen en er zijn inderdaad marokkanen die jaten en er zijn surinamers die drugs verkopen. maar er zijn nederlanders die kinderen verkrachten en de grotste crimineel op dit moment is willem holleder en volgens mij is die wit:P

heb respect voor alles en iedereen(Y) en wees trots op onze multiculturele samen leving

ps: ik vind verkrachting erger dan een beetje dope verkope en over et algemeen is verkrachting een "witte crime"
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 13 februari 2008 om 20:56:
En zover het er is,
blijkt vaak dat MULTI-CUL TUREEL, MULTI-CRIMINEEL betekend


ja man...en snorren zijn cool!
;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 februari 2008 om 21:45:
ps: ik vind verkrachting erger dan een beetje dope verkope en over et algemeen is verkrachting een "witte crime"


AL die groepsverkrachtingen in de Randstad worden niet gepleegd door Marokkanen of andere allochtonen?
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Volksplein op donderdag 14 februari 2008 om 13:15:
AL die groepsverkrachtingen in de Randstad worden niet gepleegd door Marokkanen of andere allochtonen?laatste aanpassing 14 februari 2008 13:15


Ook door tokkie volk, hoor maar op het einde
{argument 'id' ontbreekt}
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pugno pro Patria op woensdag 13 februari 2008 om 15:15:
Ga lekker die hippie uithangen anders gast. Mensen als jij worden nog wel wakker, alleen te laat.


amen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 13 februari 2008 om 18:39:
Daar kunnen we bovendien met het grootste gemak om heen, buiten de grote steden zijn er nog vele honderden, zo niet duizenden kleinere en grotere plaatsen waar helemaal niet of nauwelijks (islamitische) vreemdelingen wonen.


Je lult uit je nek. Zelfs in het kleinste inteeltdorp wonen 'vreemdelingen'. Of anders komen ze dagelijks met de fiets dat dorp in omdat ze in de nabij gelegen kassen moeten werken.

Uitspraak van Pugno pro Patria op woensdag 13 februari 2008 om 15:15:
Ga lekker die hippie uithangen anders gast. Mensen als jij worden nog wel wakker, alleen te laat.


Wat is dit voor onzin zeg? Ik ken genoeg medelanders om te weten dat niet alle 'vreemdelingen'crimineel zijn. Als je de kranten gelooft, dan krijg je dat idee ja. Maar de kranten lullen grotendeels uit hun nek.

Probeer eens een dialoog te beginnen met allochtonen ipv meteen een oordeel te vellen. Dan zie je (hopelijk) dat de realiteit toch echt anders in elkaar steekt
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Volksplein op donderdag 14 februari 2008 om 13:15:
AL die groepsverkrachtingen in de Randstad worden niet gepleegd door Marokkanen of andere allochtonen?laatste aanpassing 14 februari 2008 13:15


jah ma we hadden het tog over nederland nie over rusland en russen zijn blank na mijn weten ;)
 
Waarschuw beheerder
(L)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Spot op donderdag 14 februari 2008 om 14:38:
Wat is dit voor onzin


Dat is nou het Wildersniveau. :jaja:
Uitspraak van Spot op donderdag 14 februari 2008 om 14:38:
hopelijk


Meestal niet, gezien het gebrek aan objectiviteit. En het is zo veel makkelijker. Het aller"leukste" is nog dat de mensen die zo angstig schreeuwen over islamisering, en die andere wilderskreten de lucht in slingeren, vaak amper te maken hebben met desbetreffende problemen.
Zag het in Franrkijk ook, loop je door een gehucht met 20 huizen, zie je overal stickers met Le Pen. Zullen vast veel last hebben van buitenlanders. :lol:
 
Waarschuw beheerder
multicultureel is niet erg, maar het mengen van rassen wel, vind ik.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 februari 2008 om 16:09:
multicultureel is niet erg, maar het mengen van rassen wel, vind ik


van servetten kun je ook makkelijk een witte puntmuts maken....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 februari 2008 om 16:09:
multicultureel is niet erg, maar het mengen van rassen wel, vind ik.


punt!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 februari 2008 om 16:09:
multicultureel is niet erg, maar het mengen van rassen wel, vind ik.


Ja, ik vind Zoöfilie ook erg...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spot op donderdag 14 februari 2008 om 14:38:
Wat is dit voor onzin zeg? Ik ken genoeg medelanders om te weten dat niet alle 'vreemdelingen'crimineel zijn. Als je de kranten gelooft, dan krijg je dat idee ja. Maar de kranten lullen grotendeels uit hun nek.

Probeer eens een dialoog te beginnen met allochtonen ipv meteen een oordeel te vellen. Dan zie je (hopelijk) dat de realiteit toch echt anders in elkaar steekt


Ik weet dat allochtonen niet allemaal crimineel zijn. Ik moet er zelf ook mee om gaan in het dagelijks leven hier in de randstad.

Maar mijn probleem is gewoon dat ze hier niet horen. Ze waren de goedkope oplossing voor de steeds groter wordende economie. Nederlanders wilde zelf niet meer de vieze baantjes doen. Dus halen we mensen uit hun land om hier te laten werken, behandelde we ze als voeten veeg en verwachten we ook nog dat ze zich aanpassen aan ons.

Dat is een illussie, ik snap niet hoe het de Nederlandse regering ooit zo dom is geweest om te denken dat dat wel goed zou komen. En nu gebeurd hetzelfde verhaal weer, net als in de jaren 70/80, alleen dan met ex-Oostblokkers. En waarom, alleen voor geld, alleen voor dat stomme geld zadelen we de komende generaties op met oorlog en haat.

In 2020 is meer dan de helft van de geboren kinderen in Nederland van niet westerse afkomst! Gvd meer dan de helft, wat moeten de autochtone kinderen dan denken? Het word één grote pleures zooi hier dan. Ziet nou echt niemand dat aankomen, blijven we nou echt met ze alle als domme schapen die oogkleppen ophouden?

Mensen die voor tolerantie en rassenmenging zijn varen puur op emotie en denken niet na over de gevolgen. Het westen is bezig met zijn eigen volkermoord!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tumult op donderdag 14 februari 2008 om 16:52:
In 2020 is meer dan de helft van de geboren kinderen in Nederland van niet westerse afkomst!


Gast, check je bronnen. Want leven er 1 miljoen niet westerse allochtonen in Nederland. Lijkt me sterkt dat deze groep binnen 12 jaar 7,5 keer zo groot wordt.


Uitspraak van Tumult op donderdag 14 februari 2008 om 16:52:
Maar mijn probleem is gewoon dat ze hier niet horen.


En blanke Nederlanders horen hier wel omdat?
Maar jouw oplossing is de grenzen sluiten en alle buitenlanders (tot en met belgen) uit dit land weren?



Uitspraak van Tumult op donderdag 14 februari 2008 om 16:52:
Mensen die voor tolerantie en rassenmenging zijn varen puur op emotie en denken niet na over de gevolgen. Het westen is bezig met zijn eigen volkermoord!


Huh, rassenmenging wordt wetenschappelijk gesteund, vrind! Een soort blijft gezond als de genenpoel gevarieerd blijft.


Uitspraak van Tumult op donderdag 14 februari 2008 om 16:52:
volkermoord!


Volkerenmoord??? Waar heb jij het over. Dat is wel heel kort door de bocht. Het menselijke ras blijft bestaan, daar draait het uiteindelijk om. Of zijn Blanke Nederlanders (europeanen) zo belangrijk dat de wereld niet zonder ze kan? En is het wel zo slecht als het verandert? Hoe denk je trouwens dat de mensen in het Mediteriaans gebied aan hun tintje komen??? Komt dat toevallig omdat dat gebied ooit beheersd werd door de Moren? Zijn zij mindere mensen omdat ze een tintje hebben en 'gemengd bloed' hebben?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tumult op donderdag 14 februari 2008 om 16:52:
2020


dan ben ik hoogst waarschijnlijk zelf allochtoon. :lol:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 februari 2008 om 16:09:
mengen van rassen


halfbloedjes (l)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Audionysos op donderdag 14 februari 2008 om 17:07:
halfbloedjes


als het zo door gaat word alles halfbloed, misschien heeft god het zo bedoelt;P

geen racisme meer 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spot op donderdag 14 februari 2008 om 17:07:
Gast, check je bronnen. Want leven er 1 miljoen niet westerse allochtonen in Nederland. Lijkt me sterkt dat deze groep binnen 12 jaar 7,5 keer zo groot wordt.


Denk na, allochtonen krijgen veel meer kinderen dan autochtonen!

Uitspraak van Spot op donderdag 14 februari 2008 om 17:07:
En blanke Nederlanders horen hier wel omdat?
Maar jouw oplossing is de grenzen sluiten en alle buitenlanders (tot en met belgen) uit dit land weren?


Omdat wij de natuurlijke bewoners van dit deel van de wereld zijn. Germanen!

Grenzen sluiten voor niet Europeanen is inderdaad een oplossing. Alleen toeristen en scholieren zouden nog van buiten Europa mogen komen, leren van elkaar kan altijd natuurlijk. Het stimuleren van het terug gaan naar eigen land, ook voor 2de en 3de generatie allochtonen. Dit door samenwerking met hun moeder-/vaderland. Ze krijgen dan goed geschoolde mensen terug in de samenleving waardoor het land weer versterkt word. Europeanen mogen wel ten alle tijden in ons land verblijven, mits hier een reden voor is.

Uitspraak van Spot op donderdag 14 februari 2008 om 17:07:
Huh, rassenmenging wordt wetenschappelijk gesteund, vrind! Een soort blijft gezond als de genenpoel gevarieerd blijft.


Joh dat is logisch, inteelt is nooit goed, kijk naar Urk en Volendam. Maar met een bevolkingsaantal zoals dat van nu is rassenmenging niet nodig. Genen genoeg bij ons eigen soort.

Uitspraak van Spot op donderdag 14 februari 2008 om 17:07:
Dat is wel heel kort door de bocht


Dat is inderdaad heel kort door de bocht ja. Maar dat is wel waar we naar streven met een maatschappij als dit.

Uitspraak van Spot op donderdag 14 februari 2008 om 17:07:
Of zijn Blanke Nederlanders (europeanen) zo belangrijk dat de wereld niet zonder ze kan? En is het wel zo slecht als het verandert?


Ik zeg niet dat wij belangrijk zijn voor de wereld, dat is geen één mens. De mens heeft totaal geen toevoeging aan de wereld zelfs. Maar ik ben van mening dat een wereld met rassenscheiding beter functioneerd dan een gemixte wereld als tegenwoordig. Tuurlijk vind ik het belangrijk dat de blanke mens blijft bestaan, wij zijn een pracht volk wat veel bereikt heeft. Maar het is tijd om tot bezinning te komen en ons te redden van de eigen ondergang. Tuurlijk kan er ook in een gescheiden wereld van elkaar geleerd worden, je moet je eigen nooit slimmer beschouwen als een ander.

Ook ben ik voor het promoten van kinderen krijgen onder autochtonen, de regering is te weinig bezig met volksversterking.

Uitspraak van Spot op donderdag 14 februari 2008 om 17:07:
Hoe denk je trouwens dat de mensen in het Mediteriaans gebied aan hun tintje komen??? Komt dat toevallig omdat dat gebied ooit beheersd werd door de Moren? Zijn zij mindere mensen omdat ze een tintje hebben en 'gemengd bloed' hebben?


Daar ben ik van op de hoogte ja, en dat is toch erg jammer. Ze zijn geen mindere mensen, maar gemengd bloed zou bijvoorbeeld niet gemixt mogen worden met zuiver bloed.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spot op donderdag 14 februari 2008 om 17:07:
Gast, check je bronnen. Want leven er 1 miljoen niet westerse allochtonen in Nederland. Lijkt me sterkt dat deze groep binnen 12 jaar 7,5 keer zo groot wordt.


Gast ga je bronnen na er zijn er ondertussen 1.7 miljoen zandhappers hier.
 
Waarschuw beheerder
punt1: oorsprongkelijk komen we allemaal uit afrika 2 miljoen jaar geleden dus zijn we allemaal ZANDHAPPERS:) (ik zou er trotser op zijn dan me zelf tot het volk benoemen waar racistische idioten als wilders de broek aan hebben :S:P

punt2: onze voorouders hebben hun opa`s en oma`s zelf hier na toe gehaalt of slaven gemaakt en nu gaan wij klagen over dat ze hier zijn. (colonisatie my ass) we zijn verandwoordelijk voor wat we zelf hebben veroorzaakt dus zullen we er zelf mee moeten leren leven en aj wat te klagen wil hebben begin dan over die paar landverajers die zig politie noeme en loope te klagen over een minimaal loon (ze doen niets en verdienen ook niets, voorwat hoord wat:P)

punt3: net of er geen slechte blanken zijn ik heb blanke gasten van 18à19 joggies van amper 14 coke en speed zien verkopen. meisjes zien verkrachten, mensen in elkaar zien slaan en nog veel meer bull shit laten we alle "slechte nederlanders" dan ook het land uitgooien dan word het rustig hier blijve er allen een paar veganisten en een paar onschuldige kleuters over;);)


kijk ook eens na je zelf;)

PEASE(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tumult op donderdag 14 februari 2008 om 17:29:
Denk na, allochtonen krijgen veel meer kinderen dan autochtonen!


dus dan zou elke "buitenlander" in 12 jaar tijd 7,5 kind moeten krijgen....
inclusief de kinderen, bejaarden, gehandicapten...en mannen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul Survivor op donderdag 14 februari 2008 om 18:48:
dus dan zou elke "buitenlander" in 12 jaar tijd 7,5 kind moeten krijgen....
inclusief de kinderen, bejaarden, gehandicapten...en mannen!


:lol: Dat zal wel niet inderdaad.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 februari 2008 om 18:48:
kijk ook eens na je zelf


Hou jij nou maar je mond. Aan je tekst te zien heb je totaal geen eigen mening, wigger.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 februari 2008 om 18:48:
oorsprongkelijk komen we allemaal uit afrika 2 miljoen jaar geleden dus zijn we allemaal ZANDHAPPERS (ik zou er trotser op zijn dan me zelf tot het volk benoemen waar racistische idioten als wilders de broek aan hebben


Daar zijn ze nog niet helemaal over uit, maar het lijkt er wel op.
Daarbij komt nog dat een groot gedeelte van de mensen denken dat 1 of andere god ons gemaakt heeft ;)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 februari 2008 om 18:48:
punt2: onze voorouders hebben hun opa`s en oma`s zelf hier na toe gehaalt of slaven gemaakt en nu gaan wij klagen over dat ze hier zijn. (colonisatie my ass) we zijn verandwoordelijk voor wat we zelf hebben veroorzaakt dus zullen we er zelf mee moeten leren leven en aj wat te klagen wil hebben begin dan over die paar landverajers die zig politie noeme en loope te klagen over een minimaal loon (ze doen niets en verdienen ook niets, voorwat hoord wat)


Als onze voorvaderen geweten hadden wat voor een hoop ellende deze vreemdelingen met zich meebrengen hadden ze zich nog wel een keer achter hun oren gekrabt ;)



Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 februari 2008 om 18:48:
punt3: net of er geen slechte blanken zijn ik heb blanke gasten van 18à19 joggies van amper 14 coke en speed zien verkopen. meisjes zien verkrachten, mensen in elkaar zien slaan en nog veel meer bull shit laten we alle "slechte nederlanders" dan ook het land uitgooien dan word het rustig hier blijve er allen een paar veganisten en een paar onschuldige kleuters over


Appels met peren vergelijken is wel heel gemakkelijk.

Iedereen is verantwoordelijk voor zijn/haar daden, mensen die hier nog niet eens thuishoren en dan ook nog is zwaar crimineel gedrag vertonen is natuurlijk helemaal van den zotte.
Wie de schuldigen zijn van dit alles??

DE ZAKKEVULLERS IN DEN HAAG!!!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pugno pro Patria op donderdag 14 februari 2008 om 18:56:
Hou jij nou maar je mond. Aan je tekst te zien heb je totaal geen eigen mening, wigger.


hoeeeeuw we gaan schelden :)
zo te sijn heb jij ook geen mening want het enige wat jij kunt bedenken aan de hand van een rekensom van een ander is dat het waarschijnlijk niet zo is applaus:)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spot op donderdag 14 februari 2008 om 16:39:
Ja, ik vind Zoöfilie ook erg...


Vraag me af of de nationaalsocialisten hier die sarcastische opmerking snapte, maar ik vind hem strak (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 februari 2008 om 17:12:
god


wie? :o
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 februari 2008 om 17:12:
geen racisme meer 8)


is er altijd nog religie waarvoor mensen elkaar de hersens inslaan. (Y)
Uitspraak van Tumult op donderdag 14 februari 2008 om 17:29:
allochtonen krijgen veel meer kinderen dan autochtonen!


vruchtbaarder? :lol:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 februari 2008 om 18:57:
een groot gedeelte


je bent nog optimistisch, het is namelijk een HEEEEEEL groot gedeelte. Vele malen groter dan het deel dat dit niet gelooft. :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 februari 2008 om 13:39:
Ook door tokkie volk, hoor maar op het einde


Een serie van Flabber wil zeggen dat tokkie volk daar aan doet?

Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 februari 2008 om 15:39:
jah ma we hadden het tog over nederland nie over rusland en russen zijn blank na mijn weten


Ik heb het ook over Nederland, jij kijkt nooit naar het nieuws ofzo? Leest ook geen kranten? Plaats dan geen reactie als je er niks van weet.
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 februari 2008 om 21:45:
ps: ik vind verkrachting erger dan een beetje dope verkope en over et algemeen is verkrachting een "witte crime"


Mooi niet dus.

De Grote Leider van het Enige Ware Geloof, te weten de bloeddorstige krijgsheer Mohammed trouwde met een NEGENJARIG meisje (Aïsha)..

En te veel idioten geloven nog in hem ook......
Buiten NL geen bezwaar mee, maar in Nederland dus wel.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 14 februari 2008 om 22:25:
De Grote Leider van het Enige Ware Geloof, te weten de bloeddorstige krijgsheer Mohammed trouwde met een NEGENJARIG meisje (Aïsha)..


sjezus...heb je die onder Control-V staan ofzo?
;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 14 februari 2008 om 22:25:
Mohammed trouwde met een NEGENJARIG meisje


toen was ze toch 6, toen ze negen wastrad hij haar huis binnen.

6 jaar toen ze trouwde en 9 toen ze tot de verblijven van Mohammed werd toegelaten. De klassieke opvatting is dat ze gemeenschap met Mohammed had na haar eerste menstruatie, volgens de ene lezing rond haar negende, volgens een andere toen ze twaalf jaar oud was.


dus welk geloof geeft er toe dat hun geestelijk leiders pedofielen zijn?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 februari 2008 om 19:03:
hoeeeeuw we gaan schelden


Kijk je reactie leer abn praten :looser: En wou je zeggen dat je normaal ben dan. Jij bent één van die Nederlandse mensen die zich totaal heeft laten indoctrineren door die Amerikaanse foute invloeden. Kijk hoe je er af en toe bij loopt man. Ik ben 'blij' (in zekere zin) dat de oorlogs generatie binnekort allemaal de pijp uit is, dan kan er weer een nieuwe wereld orde beginnen.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 februari 2008 om 23:54:
dus welk geloof geeft er toe dat hun geestelijk leiders pedofielen zijn?


De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet, leek me hier wel van toepassing. Voor ben is de islam een soort van fetisj lijkt het.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 14 februari 2008 om 22:25:
te veel idioten geloven nog in hem ook......


het gaat over verkrachting en jij komt met pedofilie. :vaag:
Verkrachting komt in elke laag van de samenleving voor...en heel ernstig idd dat die geestelijke leiders zich schuldig maken aan pedofilie. Bah!
[img width=666 height=231 cacheid=00000036002a804ebdaac1271a022a362e]http://i27.tinypic.com/16m6fj8.jpg[/img]
:x
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Volksplein op donderdag 14 februari 2008 om 22:15:
Een serie van Flabber wil zeggen dat tokkie volk daar aan doet?


Humor, sarcasme en satire. Ik vond het wel gepast, omdat ik kreten als "rassenmenging is volkerenmoord" ook niet serieus kan nemen.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 februari 2008 om 23:54:
toen was ze toch 6, toen ze negen wastrad hij haar huis binnen.


Klopt, als je de leeftijden letterlijk neemt uit de geschriften.
In die geschriften werd alles even net wat aangedikt om het duidelijker te laten overkomen. Volgens die geschriften zou bijvoorbeeld Mozes ook 472 jaar zijn geworden.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pugno pro Patria op vrijdag 15 februari 2008 om 09:37:
Voor ben is de islam een soort van fetisj lijkt het.


:rofloL:


Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 februari 2008 om 10:24:
Volgens die geschriften zou bijvoorbeeld Mozes ook 472 jaar zijn geworden.


En Abraham ook :lol: maar toenderrtijd was 70 jaar al heel oud en deze leeftijden zijn met de jaren meegegaan, zodat ze steeds ouder bleken te zijn.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 februari 2008 om 12:51:
En Abraham ook


Maar mosterd vindt je ook niet in één dag uit (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 6 februari 2008 om 15:07:
multiculturele samenleving


:dood:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pugno pro Patria op vrijdag 15 februari 2008 om 09:37:
Kijk je reactie leer abn praten En wou je zeggen dat je normaal ben dan. Jij bent één van die Nederlandse mensen die zich totaal heeft laten indoctrineren door die Amerikaanse foute invloeden. Kijk hoe je er af en toe bij loopt man. Ik ben 'blij' (in zekere zin) dat de oorlogs generatie binnekort allemaal de pijp uit is, dan kan er weer een nieuwe wereld orde beginnen.


aller eerst heb je geen idee hoe het is om dislexties te zijn en om gwoon algemeen (dislexties) je eigen schrijf taal er op na te houden:):P:P

en miskien heb ik dan een foute invloed ma heb jij een goeie dan????????????
sterker nog ik looop er hele dagen zo bij :P:P:P:P:):):)
hoezo oorlog generatie ik wil nie moeilijk doen ma zonder oorlog was de helf van de bullshit ons bespaart gebleeve
salk ik je iets grappigs vertelle de meeste van mij nefen (voor jou= familie en vrienden:P) se denke allemaal et zelfde ma ze zien alles anders en daarom ider zen eigen mening (god zij dank anders werd et vreselijk saai op deze aarde:P)

en wat voor wereld orde moet er dan zijn
die van jongens met hand tasjes en zo :P
of die van R&B (da sit je vast ook nie op te wagten:P)
dus wat wil je dan(ik wil geen R&B en geen meloperige handtasjes en geen bitches die sig laten neuken om dat se er bij horen:P:P)
?????????????????
vraaag
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 6 februari 2008 om 15:07:
Jongens doe niet druk om een ander en kijk eerst naar jezelf


Precies, doe dat maar eens!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 februari 2008 om 03:23:
aller eerst heb je geen idee hoe het is om dislexties te zijn


Inderdaad, sorry dat wist ik niet (f)

Uitspraak van verwijderd op zondag 17 februari 2008 om 03:23:
en wat voor wereld orde moet er dan zijn


Een systeem zonder globalisering. Waar het beter maken van volk en land weer centraal staat (maar niet op de ouderwetse manier). Een systeem wat mensen bind in plaats van de 'ik' maatschappij van tegenwoordig. Dat zou ik graag zien.
 
Waarschuw beheerder
Jammer dat het buitenland vind dat wij door de multicultuur onze identiteit verliezen.

Uit Turkye en Marokko komen er al berichten dat ze ons een provincie van hun land willen noemen.

Helaas verpestten de meestte Nederlanders dit allemaal zelf door zichzelf ook constant te moeten onderscheiden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 februari 2008 om 18:02:
Helaas verpestten de meestte Nederlanders dit allemaal zelf door zichzelf ook constant te moeten onderscheiden.


waar heb je het over?
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 februari 2008 om 18:02:
Jammer dat het buitenland vind dat wij door de multicultuur onze identiteit verliezen


?
identiteit is onzin
of heb jij op dit moment klompen aan?
Artiest {SHOWLIST artist 62016, 34383}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pugno pro Patria op maandag 18 februari 2008 om 17:55:
de 'ik' maatschappij van tegenwoordig


Dat is toch echt wel een kenmerk van de huidige westerse maatschappij...
Iets wat je veel minder ziet bij andere culturen.. mischien dat je er nog wat van kan leren...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Deekore. op maandag 18 februari 2008 om 18:11:
Dat is toch echt wel een kenmerk van de huidige westerse maatschappij...
Iets wat je veel minder ziet bij andere culturen.. mischien dat je er nog wat van kan leren...


idd...pas als je echt in een armer gebied bent geweest zie je dat luxe en egoisme misschien een beetje overtrokken kunnen zijn in sommige gevallen..