Partyflock
 
Forumonderwerp · 995487
1045x bekeken
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Als je dit zegt, zeggen mensen veelal "allochtonenvriendje" of "landverrader".

We leven nu eenmaal in Nederland in een multiculturele samenleving.
Daar kan je niet omheen.
Velen willen dit nogal ondermijnen door rascistisch te doen en tegen
mensen die dit gedachtegoed trachten te beschermen "links tuig" te noemen, terwijl ze zelf op zaterdagavond lekker shoarma gaan halen en zondag's even langs de afhaalchinees te gaan.

Jongens doe niet druk om een ander en kijk eerst naar jezelf ;).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 6 februari 2008 om 15:07:
terwijl ze zelf op zaterdagavond een pizza calamiteiten bestellen


 
Waarschuw beheerder
donateur
ja... en je punt is :S?
Waarschuw beheerder
ik geen problemen met hun voedsel, maar wel met hun gedachtengoed
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 6 februari 2008 om 15:11:
ja... en je punt is ?


als je buitenlanders niet moet, mag je geen shoarma, pizza of chinees eten.
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van actief op woensdag 6 februari 2008 om 15:11:
ja... en je punt is ?


Dat mensen niet zo moeten zeiken over het multicultureel gedachtegoed, eigenlijk profiteren de zeikerds er alleen maar van.
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 februari 2008 om 15:15:
als je buitenlanders niet moet, mag je geen shoarma, pizza of chinees eten.


mag je ook niks van ikea kopen is ook zweeds


Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 6 februari 2008 om 15:17:
Dat mensen niet zo moeten zeiken over het multicultureel gedachtegoed, eigenlijk profiteren de zeikerds er alleen maar van.


nogmaals je gedachte om een topic te openen

was om jouw mening te weerleggen

mooi.. en nu?
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 6 februari 2008 om 15:19:
mag je ook niks van ikea kopen is ook zweeds


Whe8) Idd.
Waarschuw beheerder
mag je dan wel tulpen hebben?:/
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van actief op woensdag 6 februari 2008 om 15:19:
mooi.. en nu?


Rijstafel bestellen :honger:
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van jappy-b op woensdag 6 februari 2008 om 15:21:
mag je dan wel tulpen hebben


ben jij multicultureel?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 6 februari 2008 om 15:25:
ben jij multicultureel?


qua voedsel? altijd... iedere dag een wasa knackebord met noorse zalm filet, als onbijtje dan onder weg naar school nog een croissantje op het station, tussen de middag een turkse pizza of een broodje kebab en dan 's avonds naar de chinees of rotti
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 6 februari 2008 om 15:19:
mag je ook niks van ikea kopen is ook zweeds


Geen patatje.. Want das uitgevonden door de Belgen.. :$

Mag je alleen maar rijden in een oude DAF.. :$
Waarschuw beheerder
dan mag je helemaal niets meer... saai kut leven heb je dan
Waarschuw beheerder
donateur
mag je dan ook niet seksen op zn frans, grieks of russisch? :/
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van opie | optjenkere op woensdag 6 februari 2008 om 15:34:
mag je dan ook niet seksen op zn frans, grieks of russisch?


Nee en de kamasutra is dan ook verboden.
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van jappy-b op woensdag 6 februari 2008 om 15:34:
dan mag je helemaal niets meer... saai kut leven heb je dan


Dus gewoonmet zijn allen multicultureel doen (y)

Joh jullie helpen me wel :)
 
Waarschuw beheerder
donateur
tongzoenen is door de fransen uitgovonden :O
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van opie | optjenkere op woensdag 6 februari 2008 om 15:34:
mag je dan ook niet seksen op zn frans, grieks of russisch?


Nee en het mag alleen op porno-feesten.. Want das tegenwoordig echt iets Nederlands.. (y)

Geen coke meer.. :$

Gelukkig hebben we wel nog wiet, speed en pilleng.. :cheer:
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Gelukkig mag het wel allemaal.

Daarom Multi culti :respect:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op woensdag 6 februari 2008 om 15:38:
Geen coke meer


:O :cry:

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 6 februari 2008 om 15:45:
Gelukkig mag het wel allemaal


:respect:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van opie | optjenkere op woensdag 6 februari 2008 om 16:02:
broodje schaap met extra veel knoflooksaus


:9 lekker!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 6 februari 2008 om 15:07:
terwijl ze zelf op zaterdagavond lekker shoarma gaan halen en zondag's even langs de afhaalchinees te gaan.


Profiteren mag toch? dat doen hun hier ook. De Hollandse keuken is niet elke dag lekker.

Multicultureel is kk en de ondergang van ons volk en de westerse samenleving.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tumult op woensdag 6 februari 2008 om 16:07:
Profiteren mag toch? dat doen hun hier ook. De Hollandse keuken is niet elke dag lekker.

Multicultureel is kk en de ondergang van ons volk en de westerse samenleving.


nou nou nou, fittest of the survival toch :rot:

maak je toch is niet zo druk om dat soort dingen. En die agressie die dr in zit, das ook niet goed. Misschien heb je een hoge bloeddruk?

multi culti heeft ook veel voordelen en je houdt het toch niet tegen.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 6 februari 2008 om 15:07:
Velen willen dit nogal ondermijnen door rascistisch te doen en tegen


Die komen zichzelf op een dag tegen.
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Tumult op woensdag 6 februari 2008 om 16:07:
Multicultureel is kk en de ondergang van ons volk en de westerse samenleving


:rot:


Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 februari 2008 om 16:10:
multi culti heeft ook veel voordelen en je houdt het toch niet tegen


:respect:
 
Waarschuw beheerder
je moet gewoon mixen met die mensen

Ben vooral fan van Surinamers :yes: ok, ze zijn beetje lui, das echt wel zo, maaaaaaaaaaaaaaaaaar, het is thuis wel altijd gezellig en ze maken inderdaad lekker en veel eten

als ik binnenkom bij een vriend van mij, kan ik ALTIJD mee eten. Moet je is bij een Nederlander proberen. Ok, bij sommige kan het wel, maar vaak genoeg is het dan: ja maar we hebben maar 4 stukjes vlees :|

kk nederlanders, verpesten de multiculturele samenleving mang!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zeik niet over een multiculturele maatschappij. Heb niets tegen allochtonen maar alleen tegen mensen die zich slecht gedragen en dat zijn vaak ook autochtonen.
 
Waarschuw beheerder
geen coca cola meer of pepsi.. :/ das amerikaans..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 6 februari 2008 om 15:07:
We leven nu eenmaal in Nederland in een multiculturele samenleving.
Daar kan je niet omheen


maar je hoeft het er niet mee eens te zijn.
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 6 februari 2008 om 15:07:
terwijl ze zelf op zaterdagavond lekker shoarma gaan halen en zondag's even langs de afhaalchinees te gaan.


de problemen die de muticulturele samenleving met zich mee brengt, ligt niet zo zeer aan het eten!8-) maar aan het niet aanpassen van de waarden en normen van hun gastland, het verwerpen van de nederlandse cultuur, en hun waarden en normen willen opdringen in een westerse samenleving.
Waarschuw beheerder
donateur
hoort dat niet andersom? :9


Uitspraak van inactief op woensdag 6 februari 2008 om 16:28:
geen coca cola meer of pepsi.. das amerikaans..


idd, alleen nog maar boerengkool te borst noh .. b)
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
multicultureel is een synoniem voor uitkering :woep:
Waarschuw beheerder
ik krijg nu trek in eten door dit allemaal :roflol:
denk dat ik maar zo bij de turk een broodje doner haal ofso :p
lkkr multicultureel ;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van opie | optjenkere op woensdag 6 februari 2008 om 16:36:
hoort dat niet andersom?


:yes:

daarom mijn :rot: erachter

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 6 februari 2008 om 16:38:
multicultureel is een synoniem voor uitkering


nou, hebben NL'ers ook een handje van hoor, op hun kont zitten en zuipen

zag laatst op zembla dat er wijken zijn (zoals de schilderswijk, ook al wordt ie nu schoongeveegd en gaan ze met zn allen naar Ypenburg, in te dure woningen zitten omdat de gemeente Den Haag ze kwijt wil, maar goed, dat terzijde) met nederlandse gezinnen waarbij er gewoon drie generaties binnen 1 gezin een uitkering zitten te trekken. das dus X aantal keer € 720 (bijstandsnorm toch, zoiets in ieder geval). Dat zijn gewoon Nederlanders.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jappy-b op woensdag 6 februari 2008 om 15:14:
ik geen problemen met hun voedsel, maar wel met hun gedachtengoed


Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 februari 2008 om 16:10:
maak je toch is niet zo druk om dat soort dingen. En die agressie die dr in zit, das ook niet goed. Misschien heb je een hoge bloeddruk?


Iedereen denkt luchtig over dit onderwerp en iedereen is volgespoten met onzin door de overheid en instanties. De huidige volksverspreiding is niet natuurlijk en daarom dus zeer gevaarlijk. In 2020 is meer dan de helft van alle geboren kinderen in Nederland van niet westerse afkomst. Op termijn zullen wij dus het onderspit delven en dan zegt iedereen 'hadden we maar'.

Bovendien zijn de mensen die hier naar toe komen meestal net zo 'bekrompen' als sommige van jullie mij zullen bestempelen. Daarom heb je dus ook allemaal aparte buurten.

De multiculturele samenleving is fixie en al helemaal mislukt. Sommige zeggen dat je het niet tegen kunt houden, de komende jaren zal dat duidelijk worden. Opstand en oorlog liggen in het vooruitzicht!

Uitspraak van basedrum op woensdag 6 februari 2008 om 16:35:
maar aan het niet aanpassen van de waarden en normen van hun gastland, het verwerpen van de nederlandse cultuur, en hun waarden en normen willen opdringen in een westerse samenleving.


Inderdaad, en die mensen hoeven zich van mij ook niet aan te passen. Want als je je aanpast verlies je je eigen cultuur, en wie wil dat nou? Gelukkig is er een trend van terugkeer naar het eigen land bezig, vooral Turken gaan terug. En terecht, als je zo trots ben op je afkomst hoor je ook te wonen in je vaderland.

En het is niet zo dat ik echt een bloedhekel aan ze heb, elk mens is aardig. Maar ik zie een betere toekomst zonder allochtonen of in ieder geval met een lager aantal.
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van WhiteHorse op woensdag 6 februari 2008 om 16:38:
lkkr multicultureel


(y)


Uitspraak van Tumult op woensdag 6 februari 2008 om 17:19:
Inderdaad, en die mensen hoeven zich van mij ook niet aan te passen. Want als je je aanpast verlies je je eigen cultuur, en wie wil dat nou?


Ja van mij mogen ze hun cultuur houden, maar ze moeten het idd ook niet aan iemand anders opdringenm, dan zijn ze net zo slecht bezig.

Maar dat heb ik tot nu toe nog niet gemerkt.
Waarschuw beheerder
nederland is zonder allochtonen al een multicultureel land...
iedere provincie heeft zijn eigen history, gewoontes, volk en dialecten :rot:
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 6 februari 2008 om 15:07:
We leven nu eenmaal in Nederland in een multiculturele samenleving.
Daar kan je niet omheen.
Velen willen dit nogal ondermijnen door rascistisch te doen en tegen
mensen die dit gedachtegoed trachten te beschermen "links tuig" te noemen, terwijl ze zelf op zaterdagavond lekker shoarma gaan halen en zondag's even langs de afhaalchinees te gaan.

Jongens doe niet druk om een ander en kijk eerst naar jezelf .


Ik vind het een dom lulverhaal.

punt 1 zijn niet alle linkse mensen tolerant tov buitenlanders. Links zijn is vooral een kwestie van hoe je staat op economisch politiek gebied. Links is voor grote herverdeling van de inkomsten in een land, terwijl rechts armlastigheid af straft en rijkdom nog eens extra beloont.

Punt 2 wil tolerantie niet per se zeggen dat je multiculturaliteit goed vindt. Ik ben fel anti multiculturele samenleving. Waarom? Nou, ze mogen best hier wonen en hun religie beoefenen (thuis, en in de moskee/tempel) maar ik vind dat ze moeten opgaan in onze cultuur. Je herkent een jood alleen nog aan een bepaald soort hanger dat ie om zn nek draagt. Waarom moslims dan ook niet gewoon op cultureel gebied aan passen? Ik vind dat je aan een goeie moslim niet moet kunnen merken dat ie moslim is. Net zoals ik aan een goeie Hollander niet wens te merken dat ie christen is.
Waarschuw beheerder
Ja oke, erg boeiend. Wist iedereen dit niet al lang? En van dat eten is echt zwaar onzin.
Waarschuw beheerder
donateur
wat een gezeur weer 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 6 februari 2008 om 15:07:
Als je dit zegt, zeggen mensen veelal "allochtonenvriendje" of "landverrader".


:nee:
Zo makkelijk is het niet.
Mulitcultureel zijn we wel.
Maar zoals bekend geeft het ook wel zijn problemen.

Uitspraak van inactief op woensdag 6 februari 2008 om 16:28:
geen coca cola meer of pepsi.. das amerikaans..


Ja en bevolkingsgroepen die een hekel hebben aan de VS lopen er als Rappers bij en denken dat ze gangster zijn :roflol: