Partyflock
 
Forumonderwerp · 995487
1092x bekeken
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Als je dit zegt, zeggen mensen veelal "allochtonenvriendje" of "landverrader".

We leven nu eenmaal in Nederland in een multiculturele samenleving.
Daar kan je niet omheen.
Velen willen dit nogal ondermijnen door rascistisch te doen en tegen
mensen die dit gedachtegoed trachten te beschermen "links tuig" te noemen, terwijl ze zelf op zaterdagavond lekker shoarma gaan halen en zondag's even langs de afhaalchinees te gaan.

Jongens doe niet druk om een ander en kijk eerst naar jezelf ;).
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 februari 2008 om 19:50:
allochtonenvriendje


zie je
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik zie integratie als een ruilhandel.

De buitenlanders behouden hun geloof en hun eigen feestdagen.
In ruil gaan ze op alle andere terreinen op in onze samenleving. Assimilatie heet dat. Maareh wat dat betreft mogen de dames en heren politici weleens wat Star Trek (Borg) gaan checken....
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 6 februari 2008 om 15:07:
Velen willen dit nogal ondermijnen door rascistisch te doen en tegen


Tegen de multicultuur zijn hoeft niet persé te beteken dat je anderen rassen haat al doen sommigen dit wel.
Ik zelf ben wel tegen de multicultuur en niet op basis van andermans ras.
Ik geloof dat ieder land zijn eigen indentiteit heeft met daarbij behorend het volk van dat land en de cultuur die dat land waarborgt.
Als we volkeren gaan mengen, culturen etc, dan ga je op den duur een indentiteitsloos zooitje krijgen. dat is waar ik op tegen ben.
de indentiteit van een land is het mooiste wat er is naar mijn mening aangezien ieder land er weer andere gebruiken etc op nahoud.
Zonde om het te vernietigen.
Vandaag de dag wordt er ook gezegt dat de multicultuur geslaagd is. Dit vind ik klinklare onzin.
Een multiculturele samenleving is een samenlaveing waarbij iedereen in vrede naast elkaar zou moeten leven, lees zou moeten leven. gebeurt dat? Nee.
Als je kijkt hoe de samenleving in de afgelopen jaren heeft gefunctioneerd dan zie je dat het gewoonweg niet werkt omdat er steeds weer problemen de kop op steken. Culturen staan soms lijnrecht tegen over elkaar. Kortom, een multiculturele samenleving zal in mijn ogen nooit gaan werken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ram B ofwat ?! op woensdag 6 februari 2008 om 17:52:
iedere provincie heeft zijn eigen history, gewoontes, volk en dialecten


ja van blank naar roze en eten allemaal het zelfde, dus telt niet mee
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 februari 2008 om 19:50:
allochtonenvriendje


Land: België


PWND !
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 6 februari 2008 om 19:44:
bevolkingsgroepen die een hekel hebben aan de VS


spelen wel xbox en gaan naar de mc donalds

de VS is juist zo machtig OMDAT het multicultureel is !

die xenophoben hier zullen nooit iets bereiken, en succes is de beste wraak :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja ik spreek iedereen aan als het even mag,

Want ik ben Multicultureel net als me eetgedrag :P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 6 februari 2008 om 20:54:
zie je


landverrader:[
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op woensdag 6 februari 2008 om 23:25:
Land: België


ik voel mij hier allochtoon:vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 februari 2008 om 02:00:
ik voel mij hier allochtoon


niets mis mee, zolang je je maar aan de wet houdt
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 6 februari 2008 om 15:07:
Jongens doe niet druk om een ander en kijk eerst naar jezelf


hier begin ik beter niet over :X:X
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op donderdag 7 februari 2008 om 03:04:
zolang je je maar aan de wet houdt


hmm ok, maar mag ik mijn hoofddoek behouden?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 februari 2008 om 03:17:
maar mag ik mijn hoofddoek behouden?


carnaval is afgelopen
Waarschuw beheerder
donateur
tja wat doede dr aan lekker door zuipeng jwt B)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van S.F.X. op woensdag 6 februari 2008 om 23:44:
de VS is juist zo machtig OMDAT het multicultureel is !


De VS is naar mijn inzicht juist helemaal niet zo multi-culti.
Europa heeft veel meer diverse culturen, En de verhoudingen zijn ook heel anders.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tumult op woensdag 6 februari 2008 om 17:19:
Iedereen denkt luchtig over dit onderwerp en iedereen is volgespoten met onzin door de overheid en instanties. De huidige volksverspreiding is niet natuurlijk en daarom dus zeer gevaarlijk. In 2020 is meer dan de helft van alle geboren kinderen in Nederland van niet westerse afkomst. Op termijn zullen wij dus het onderspit delven en dan zegt iedereen 'hadden we maar'.

Bovendien zijn de mensen die hier naar toe komen meestal net zo 'bekrompen' als sommige van jullie mij zullen bestempelen. Daarom heb je dus ook allemaal aparte buurten.

De multiculturele samenleving is fixie en al helemaal mislukt. Sommige zeggen dat je het niet tegen kunt houden, de komende jaren zal dat duidelijk worden. Opstand en oorlog liggen in het vooruitzicht!


wauw, dat dit soort mensen echt bestaan zeg...

blijf het fascinerend vinden :yes:

angst is echt een prachtige voedingsbodem

moet echt is een manier bedenken hoe ik daar beter van kan worden, want zo te zien zijn er debielen genoeg om dit soort gedachtegoed te volgen
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op donderdag 7 februari 2008 om 03:58:
carnaval is afgelopen


moet voor me religie:(
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 februari 2008 om 11:01:
angst is echt een prachtige voedingsbodem


Je zou het als angst kunnen zien, maar ik zie het meer als berschermen van.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fietsketting op maandag 11 februari 2008 om 00:03:
Hoe durf je te stellen dat de Hollandse Keuken niet superieur is aan de rest van de wereld


yea right
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 februari 2008 om 22:00:
Een multiculturele samenleving is een samenlaveing waarbij iedereen in vrede naast elkaar zou moeten leven, lees zou moeten leven. gebeurt dat?


ja, minus die 0.1% die lastig doet
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 februari 2008 om 22:00:
Als we volkeren gaan mengen, culturen etc, dan ga je op den duur een indentiteitsloos zooitje krijgen. dat is waar ik op tegen ben.
de indentiteit van een land is het mooiste wat er is naar mijn mening aangezien ieder land er weer andere gebruiken etc op nahoud


definieer de nederlandse identiteit aub
ik loop nooit op klompen, eet nooit stamppot, nooit naar de kerk, wilhelmus vind ik maar n kutlied, ik ben niet echt zuinig, draag geen klederdracht, luister zelden naar nederlandstalige muziek..
maar ik ben wel hier geboren

iedereen vergeet maar dat er ook een tijd was dat er geen christenen in dit gebied leefden....
zullen we die er anders ook uit proberen te kicken? ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul Survivor op maandag 11 februari 2008 om 16:47:
zullen we die er anders ook uit proberen te kicken?


nederlander bestaat niet, zoals ik al zei we zijn al multicultureel
het koningshuis is al bewijs genoeg
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 6 februari 2008 om 15:07:
Velen willen dit nogal ondermijnen door rascistisch te doen en tegen
mensen die dit gedachtegoed trachten te beschermen "links tuig" te noemen, terwijl ze zelf op zaterdagavond lekker shoarma gaan halen en zondag's even langs de afhaalchinees te gaan.


steeds groter deel van NL is fucking hypocriet idd. Wel Wilders stemmen maar niet elke dag boerenkool en dat soort Hollandsch voedsel eten.
Moet dan altijd denken aan degene die 88 op z'n kop had staan en een relatie kreeg met zwart meisje. :lol:
Uitspraak van Soul Survivor op maandag 11 februari 2008 om 16:47:
zullen we die er anders ook uit proberen te kicken? ;)


ik stem VOOR. 8)
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 6 februari 2008 om 15:07:
multiculturele samenleving


Ik vind het wel gezellig. (Y)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Audionysos op maandag 11 februari 2008 om 17:30:
Ik vind het wel gezellig.


(Y)

Ik ook :D

Binnenkort lekker mn bek verbranden aan traditionele hapjes die mn Marokkaanse collega gaat maken voor me.. :honger: Het brengt wat kleur (letterlijk en figuurlijk) aan je leven, een verrijking om ook iets te weten van andere culturen.
Niets mis mee, zeer zeker niet :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 februari 2008 om 18:26:
Het brengt wat kleur (letterlijk en figuurlijk) aan je leven, een verrijking om ook iets te weten van andere culturen.


(y) NL is al zo grijs
 
Waarschuw beheerder
ach ja, kan er toch weinig aan doen.

Kan het er alleen maar het fijne van maken voor mezelf en mijn omgeving.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 6 februari 2008 om 15:07:
mensen die dit gedachtegoed trachten te beschermen "links tuig" te noemen, terwijl ze zelf op zaterdagavond lekker shoarma gaan halen en zondag's even langs de afhaalchinees te gaan.


Wat heeft eten met multicultuur te maken? Om chinees voedsel te eten is geen multicultuur nodig hoor.

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 6 februari 2008 om 15:07:
We leven nu eenmaal in Nederland in een multiculturele samenleving.
Daar kan je niet omheen.


Daar kun je neit omheen nee, maar heb je er ooit eens aan gedacht dat er ook mensen zijn die de multiculturele samenleving geen goed systeem vinden? Daar hoef je geen racist of nazi voor te zijn. Je wordt alleen zo genoemd als je je tegen de multikulturele samenleving uitspreek, oftewel die termen worden totaal uit hun verband gerukt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Volksplein op dinsdag 12 februari 2008 om 22:15:
Wat heeft eten met multicultuur te maken?


alles
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Volksplein op dinsdag 12 februari 2008 om 22:15:
Je wordt alleen zo genoemd als je je tegen de multikulturele samenleving uitspreek


en terrecht
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op dinsdag 12 februari 2008 om 22:35:
veel plezier met je nazi vrienden in oostenrijk


Die waren/zijn toch vooral tegen de multi-etnische samenleving!


Uitspraak van S.F.X. op maandag 11 februari 2008 om 17:25:
nederlander bestaat niet, zoals ik al zei we zijn al multicultureel


Tuurlijk, maar de verhoudingen zijn nog niet zo heel lang terug een stuk gezonder geweest dan dat nu het geval is.

De wereld is al divers genoeg, dus waarom Nederland ook nog complexer maken dan het is? Maak een reis om de wereld en ervaar met eigen ogen dat 90% van het landoppervlak al door gekleurde volkeren wordt bewoond. Da's toch genoeg?! Of moet die minimale groep 'blanke westerlingen' zich opofferen in het belang van de multiculti utopie?
 
Waarschuw beheerder
Een multiculturele samenleving kan heel vet zijn. Ik zie er het positieve wel van in in ieder geval. Alleen de botsing van culturen is gewoon minder.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 februari 2008 om 00:54:
Een multiculturele samenleving kan heel vet zijn.


Shoarma? :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 februari 2008 om 00:54:
Een multiculturele samenleving kan heel vet zijn.


Alles kan in theorie heel vet zijn
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Alvast voor morgen x

[img width=679 height=453]https://album.partyflock.nl/32820202.jpg?nocache;17308169[/img]{non-image link}

Als je wil mag je dit door sturen (L)
Waarschuw beheerder
:looser:

verwijderd 12 februari 2008 23:33 door een medewerker


Haha partyflock censuur, te triest.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pugno pro Patria op woensdag 13 februari 2008 om 15:02:
Haha partyflock censuur, te triest.


moet je maar niet van die loseruitspraken doen. Die worden terecht bestraft.
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van S.F.X. op maandag 11 februari 2008 om 18:42:
NL is al zo grijs


:lol:
Ook dat ja. Scherp b)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 februari 2008 om 15:08:
moet je maar niet van die loseruitspraken doen. Die worden terecht bestraft.


:lol: Ga lekker die hippie uithangen anders gast. Mensen als jij worden nog wel wakker, alleen te laat.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 februari 2008 om 10:54:
Een multiculturele samenleving kan heel vet zijn.

Shoarma?


doner...sate...roti....;)
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 6 februari 2008 om 15:07:
Als je dit zegt, zeggen mensen veelal "allochtonenvriendje" of "landverrader".


Is dat onterecht dan?

Zoiets heet 'koekje van eigen deegsel'.

Twintig, dertig jaar lang hebben jullie soort alle andersdenkenden voor racisten, fascisten en extreem-rechts uitgemaakt.
Dus komt dit bovenstaande braaksel en gehuil van 'Enzo weetje'een beetje hypocriet over.
Wie de bal kaatst, kan hem terugverwachten.
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 6 februari 2008 om 15:07:
We leven nu eenmaal in Nederland in een multiculturele samenleving.
Daar kan je niet omheen.


Daar kunnen we bovendien met het grootste gemak om heen, buiten de grote steden zijn er nog vele honderden, zo niet duizenden kleinere en grotere plaatsen waar helemaal niet of nauwelijks (islamitische) vreemdelingen wonen.

Dus ook dat is je reinste onzin.
Hoe graag en wellicht zelfs snel 'Enzo weet je' dat anders zou willen zien.
 
Waarschuw beheerder
Multicultuur is een illusie!!!
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 februari 2008 om 19:56:
Multicultuur is een illusie!!!


En zover het er is,
blijkt vaak dat MULTI-CUL TUREEL, MULTI-CRIMINEEL betekend
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pugno pro Patria op woensdag 13 februari 2008 om 15:15:
Ga lekker die hippie uithangen anders gast. Mensen als jij worden nog wel wakker, alleen te laat.


Hippy de pippy jwt B)
 
Waarschuw beheerder
Hahahahaha, Ben Mysterieus is echt zo'n typetje die het heel goed zou doen in een caberetvoorstelling als een caberetier hem na zou doen :lol: