YA KLOPT!
Dan hou ik ook op met berichtjes terugsturen
Scherp
en je kan het niet ontkennen alhoewel ik nog twijfel of jij kloten / zakken hebt
Ik kan er wel ff verandering in brengen in je twijfel?
nee geen sexcammeng
Wie zegt dat ik het daar over heb? Mischien zit ik wel in de trein met mobiel internet richting Den Haag
Zeg nooit Den Haag, dat is een schande voor muh dorup.!
Wat dan ? D-H ?
nee loosduinuh!
Wie zegt dat ik het daar over heb?Mischien zit ik wel in de trein met mobiel internet richting loosduinuh
![]()
ze is een hij is zelf klootzak volges mij is ze een keer keihard
misbruikt en daarom hekel aan mannen heb
maar 1 ding weet ik wel, ze spoort niet
da groetah
zie topictitel
ik ben een dooshoer
zie topictitel
Uitspraak van über-n00b op maandag 4 februari 2008 om 11:17:
- dan had je wat beter moeten pijpen
- had je niet zo veel moeten zeuren
- had je maar anaal moeten doen
nee niet mee eens , vind niet alle mannen een klootzak
alleen mijn exen
Gut, weer zo'n DOM mokkel die problemen heeft met 1 exemplaar en de rest meteen ook voor klootzak uitmaakt.
zie topictitel
- dan had je wat beter moeten pijpen
- had je niet zo veel moeten zeuren
- had je maar anaal moeten doen
mannen liegen snel en verdraaien de waar heid
en laten nooit hun gevoel zien bij vrienden
ben je ook al één van die desperate gevallen, die bij wat tegenslagen in t leven met mannen roepen dat ze allemaal slecht zijn?
in dat geval geconduleerd met je negatieve instelling van t leven.
nooit er aan gedacht dat vrouwen met die instellingen meestal de foute types tegen t lijf lopen??
Precies, afschuwelijk dat gejank
Precies, afschuwelijk dat gejank
Precies.
En een hoop vrouwen weten gewoon zelf niet eens wat ze willen. Als ze dan een keer een goeie kerel tegenkomen, dumpen ze die vaak weer voor een klootzak, want klootzakken zijn 'spannender'. En als ze dan weer belazerd of als stront behandeld worden, lopen ze weer van voor af aan te janken dat het allemaal klootzakken zijn.
Lang leve simple-minded people
007 -> Nu je het zegt
nee niet mee eens , vind niet alle mannen een klootzak
alleen mijn exen
Nou, Nou, Nou.. Kan het wat minder? Zeker gedumd door je schatje nadat hij iedere avond als je van msn ging zei "HSSSSVVJ, WJNMK"?
dan denk ik.... mensen wordt eens heel snel volwassen, en leer eerst eens de essentie van liefde voor dat je gaat roepen ''ik hou van jou''
Ik zeg zelden dat ik van iemand hou.
Daar hou je van denk ik .... want houden van word wel gezegd, maar wat is er van waar en hoeveel zijn die woorden nu nog waard?
gewoon 'gesteld zijn op aandacht van diegene'.
mannen liegen snel en verdraaien de waar heid
en laten nooit hun gevoel zien bij vrienden
En liegen en de waarheid verdraaien doet niet elke vent...dan ben je gewoon bij de verkeerde beland en moet je heel snel van diegene af! Alleen als je een vent wil die niet liegt en niet de waarheid verdraait en die dus ontzettend trouw en eerlijk is, dan hebben mensen ook weer kritiek! Dus al met al het is nooit goed
mannen liegen snel en verdraaien de waarheid
ook lullig dat jij steeds voor je sex moet betalen
ik ga me ook niet ombouwen
En een hoop vrouwen weten gewoon zelf niet eens wat ze willen. Als ze dan een keer een goeie kerel tegenkomen, dumpen ze die vaak weer voor een klootzak, want klootzakken zijn 'spannender'. En als ze dan weer belazerd of als stront behandeld worden, lopen ze weer van voor af aan te janken dat het allemaal klootzakken zijn.
En nog steeds heeft niemand door dat die topichoer een fukking fake account is
En nog steeds heeft niemand door dat die topichoer een fukking fake account is laatste aanpassing 13 februari 2008 18:01
hou jij je is gedeist joh
niet alle mannen hoor.. zonder mannen kon ik niet leven
hater
Mwah, op ebay zijn ze wel te vinden.
gooooooooooooo mike...........
heb je haar moeten betalen dan toen je er boven op wou?
ja ach,,
in een doos met gepolijste appels zitten toch ook altijd een aantal rotte tussen?? dat zie je niet eens aan de buitenkant?? tis pas zuur als je er doorheen bijt. dan pak je de volgende keer maar een mierzoete perzik.
me ex hoort daar in ieder geval wel bij ja
exen zijn meestal klootzakken, heeft ie je erg gekwetst ofzo?
je bent een mooie meid die respect en echte liefde verdient
mensen zitten te complex in elkaar voor zoiets simpels als liefde. moeilijk, dom gedoe voor zoiets simpels. liefde he, niet relaties. dat is weer een heel ander verhaal.
klopt, ik ook niet