1 volger · 2919x bekeken
Zou je het redden?
Jawel, ik ben altijd 1 met het bos.
Hoe zou je het aanpakken?
Met beide handen.
Wat ga je eten
Paddo's
.
en hoe red je je in de winter?
Iglo bouwen.
Ja idd je moeder ja , ik zie het probleem ook niet zo
.UHHH
.UHHH
Wat ga je eten ? Er is geen supermarkt op de hoek om je te redden als het niet lukt
I don't know man. Maar de Nederlandse bossen zijn te doen. En wij innovatieve mensen vinden vast wel manieren om er te overleven. Ik weet hoe je een hut kan bouwen, hoe je vuur moet maken (of dat lukt is nog een vraag, maar aangezien ik dan toch niks anders te doen heb komt dat ook wel goed) en daar kom je al een heel eind mee.
I don't know man. Maar de Nederlandse bossen zijn te doen. En wij innovatieve mensen vinden vast wel manieren om er te overleven. Ik weet hoe je een hut kan bouwen, hoe je vuur moet maken (of dat lukt is nog een vraag, maar aangezien ik dan toch niks anders te doen heb komt dat ook wel goed) en daar kom je al een heel eind mee
Het meest belangrijke is eten, wat ga je eten?
In de zomer heb je een periode "vruchten" maar die voldoen niet in een voeding om aan je energiebehoefte te voldoen. En dan?
Mieren, ... jagen op dieren maar als je NU in het bos komt dan heb je maar enkele dagen de tijd voordat je echt honger krijgt. Dus het is beina niet te doen als je niet hebt geleerd hoe het moet.
Ik denk dat vrijwel de meeste mensen van honger sterft.
Schuilen voor de koude is opzich nog wel te doen, een hut bouwen kan vrijwel iedereen nog wel en dan volstoppen met mos
laatste aanpassing
Midden in het bos is geen probleem, midden in het oerwoud wordt het een stuk lastiger
Waarom denk je dat? Weet je al wat je gaat eten?
Ik dacht vroeger ook echt dat het mij wel zou lukken om in het bos te overleven als dat zou moeten, en ik heb het geprobeerd en het is me niet gelukt. Na 2 dagen moest ik het opgeven
Ik heb geprobeerd om eenden te vangen, mieren te eten, opkomende mais planten te eten (maar die zijn waarschijnlijk juist giftig).
Er is vrijwel niets te eten te vinden als je niet precies weet waar je het moet vinden en wat je wel of niet kunt eten.
laatste aanpassing
In de zomer heb je een periode "vruchten" maar die voldoen niet in een voeding om aan je energiebehoefte te voldoen. En dan?
Mieren, ... jagen op dieren maar als je NU in het bos komt dan heb je maar enkele dagen de tijd voordat je echt honger krijgt. Dus het is beina niet te doen als je niet hebt geleerd hoe het moet.
Ik denk dat vrijwel de meeste mensen van honger sterft.
Schuilen voor de koude is opzich nog wel te doen, een hut bouwen kan vrijwel iedereen nog wel en dan volstoppen met mos
jij hebt echt problemen, dude...
Mieren, ... jagen op dieren maar als je NU in het bos komt dan heb je maar enkele dagen de tijd voordat je echt honger krijgt.
Drinken is het meest belangrijk. En wat ik ga eten, geen idee. Zaden is denk ik het meest haalbaar. Boomschors kan je ook eten geloof ik.
Zou je het redden?
Nee.
Hoe zou je het aanpakken?
Ik zou mijn broodrooster in het bad gooien met mij erin..
Wat ga je eten
Lekker tortilla's.. hmm
hoe red je je in de winter?
Verwarming aanzetten jwt..
Drinken is het meest belangrijk. En wat ik ga eten, geen idee. Zaden is denk ik het meest haalbaar. Boomschors kan je ook eten geloof ik.
Dat is waar, maar in het bos is eten het meest belangrijke want water is vrijwel overal voorhanden in beekjes, meren en rivieren.
laatste aanpassing
Zaden is denk ik het meest haalbaar. Boomschors kan je ook eten geloof ik.
Waar vind je die zaden, een mens heeft veel voedsel nodig. Een paar zaadjes voldoen niet in je behoefte en dan wordt je zwakker = minder mogelijkheden om zaden te vinden ....
Waar vind je die zaden, een mens heeft veel voedsel nodig. Een paar zaadjes voldoen niet in je behoefte en dan wordt je zwakker = minder mogelijkheden om zaden te vinden ....
Follow the squirls
Dat is waar, maar in het bos is eten het meest belangrijke want water is vrijwel overal voorhanden in beekjes, meren en rivieren.
Tja das waar, maar dat water moet je eerst destileren lijkt me, anders word je ziek en ben je nog verder van huis.
Nou, ik denk het dus ff niet! Ik ben m'n hele leven opgegroeid in een wereld waarin alles gewoon te koop is waar je er helemaal niks zelf voor hoeft te doen. Dus waarvan moet ik in godsnaam geleerd hebben in het wild te overleven? Dat gaat echt niet zomaar lukken.
Als Westers mens heb je dan helaas een cursus "overleven in het wild" nodig denk ik.
Heel misschien dat er ineens zo'n instinct naarboven komt op zo'n moment als je stopt met denken! '
Anders zijn westerse mensen daar veel te lomp voor!
Heel misschien dat er ineens zo'n instinct naarboven komt op zo'n moment als je stopt met denken! '
mos kan je eten, paardebloemen, eikebomen genoeg hier.
ik kijk weleens dat surival programma op Discovery....hoe heet die vent nou
ray mears extreme survival
na al die jaren discovery channel kijken weet ik dat ik voorbereid ben
laatste aanpassing

![[img width=180 height=140]http://www.spindesign.be/micha/images/stories/david_de_kabouter.jpg[/img]](http://www.spindesign.be/micha/images/stories/david_de_kabouter.jpg)
![[ NeLiZ ]](/images/user/21454_1303898.jpg)