1 volger · 2816x bekeken
Die kunnen de ziekte van lyme veroorzaken
Mn vader scheen t al een jaar/anderhalf jaar te hebben, had niks door, was alleen iets meer moe geworden (dacht ie ineens aan toen hij hoorde dat ie lyme had) Zware kuur gehad, en nu ist weg
Maar ontopic:
Zou je het redden?
Nee!
Hoe zou je het aanpakken?
Niet zorgen dat ik in dat bos terecht kom
Wat ga je eten,
Ik zoek wel een cafetaria in de buurt op ofzo, de bossen zijn hier niet zó groot
en hoe red je je in de winter?
In die zelfde cafetaria bij de kachel gaan zitten
cafetaria
En als dat er allemaal niet meer is? Hoe red je je dan?
Het kan dus echt gaan gebeuren, er is dus een dreiging dat wij een tsunami krijgen door ontwikkelingen in aarde (ngc/discovery) en dan is 90% dood. Sta je daar in je nakie in het bos.
Wat doe je dan om te overleven. Een gewaarschuwd mens telt voor twee. Als je er nu vast over nadenkt kun je straks makkelijker overleven.
Ik zou eerst even aan Langnek de weg vragen... als ik daarna bij Grootmoeder Geit aan kom.. die heeft vast nog wel wat melk voor me..
Ik zou roodkapje haar mandje's eten stelen en de Groooote boze wolf als huisdier nemen.. heb ik ook nog wat gezelschap
Daarna zou ik aan de Vliegende Sultan vragen of ik links of rechts moet..
Kom ik eenmaal bij de Dansende rode schoentjes aan, dan maak ik wat plezier, steel de schoentjes en dans het hele bos door
Eenmaal aangekomen bij de Zingende Waterlelies begin ik een eindje te zwemmen... en als ik dan uiteindelijk in het huisje van de 7 dwergen beland, begin ik meteen een gangbang te houden.

Ik zou roodkapje haar mandje's eten stelen en de Groooote boze wolf als huisdier nemen.. heb ik ook nog wat gezelschap
Daarna zou ik aan de Vliegende Sultan vragen of ik links of rechts moet..
Kom ik eenmaal bij de Dansende rode schoentjes aan, dan maak ik wat plezier, steel de schoentjes en dans het hele bos door
Eenmaal aangekomen bij de Zingende Waterlelies begin ik een eindje te zwemmen... en als ik dan uiteindelijk in het huisje van de 7 dwergen beland, begin ik meteen een gangbang te houden.
Hang mij dan maar aan de hoogste boom ofzo
Dan ga ik er naast hangen
Ik red dat makkelijk.
oh noh.. dan zit ik wel bij jou in je tentje met een blikje bonen