Partyflock

Forumonderwerp · 991247
6 volgers · 167290x bekeken
Betreft: evenement: Defqon.1 Festival, zaterdag 14 juni 2008 om 11:00

Onderwerp is dubbel!

Zie "Defqon1 2008. Hoe was het??" voor eenzelfde onderwerp.
Waarschuw beheerder
+1
Hoe zit het nou eigenlijk met Defqon???
Komt er nog een Defqon dit jaar?
Waar zou deze dan moeten plaats vinden denken jullie..

Ben benieuwd!!

Nieuwe informatie
Defqon.1

Verkoop start op 19 april, 12.00 uur. Zorg dat je op tijd bent!

Op zaterdag 14 juni organiseert Q-dance op het Almere strand de zesde editie van Defqon.1. Dit jaar presenteert het grootste festival voor de liefhebber van de hardere dance wederom tien area’s, die allemaal een eigen muzikale richting vertegenwoordigen.

Line up
Zoals je van Q-dance mag verwachten, is er weer veel tijd en energie gestoken in een dikke line-up en de creatieve invulling van de area’s. Voor meer info en de line-up presentatie klik je door naar de website van Q-Dance.

Maximum aantal tickets
Voor zowel regular als VIP-tickets geldt een maximum van twee stuks per creditcard of adres. Je kunt ook een combinatie doen, maar het maximum blijft altijd twee. Hier wordt streng op gecontroleerd en dubbele bestellingen worden automatisch geannuleerd.

Zorg dat je op tijd bent!
Wil je er bij zijn, wacht dan vooral niet te lang met het kopen van een ticket, want de editie van vorig jaar was binnen anderhalf uur uitverkocht! We raden je aan om je voor 19 april op deze website te registreren, zodat het bestelproces sneller verloopt.

Meer informatie:
Leeftijd: 18+
Voor dit evenement zijn ook VIP ticket te koop. Dit houdt in dat je een aparte entree hebt. Daarnaast heb je vrij toegang tot het VIP-deck.

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 april 2008 om 22:08:
jij hebt ook een feestarchief met ieder feest een rating. Vanaf 2003 ging jij ook écht naar feestjes van q.

Ik heb hier ook echt geen privacy hé :P

Artiest SinSuline
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MvB op zaterdag 12 april 2008 om 22:16:
Ik heb hier ook echt geen privacy hé

interessante opmerking... ;)

want zo'n commercieel project, gebasseerd op digitale gegevens van bezoekers wordt op deze manier volgens mij voor t eerst gedaan? Ben benieuwd wat een project als dit over de toekomst zegt... o:)
Waarschuw beheerder
Ik hoop dat iedereen die een code gekregen heeft die ook daadwerkelijk gaat gebruiken en dat deze mensen respect hebben voor deze voorkeursbehandeling die ze van Q-dance gekregen hebben.

Oftewel, als ik iemand die hier in dit topic over die code vertelt later kaarten zie aanbieden voor maar een stuiver meer dan de originele prijs ga ik erop af met m'n honkbalknuppel.

Ik ga iig proberen zoveel mogelijk kaarten te scoren (zet gewoon hulptroepen in in de vorm van familie en vrienden) en die zijn allemaal voor de ECHTE partygangers. FUCK die smerige zwarthandel. Het is al duur genoeg tegenwoordig. Laten we gewoon met zoveel mogelijk mensen laten zien dat partygangers 1 grote familie zijn en dat die niet aan elkaar willen verdienen. Dat heeft toch geen ruk met partyspirit te maken?
Waarschuw beheerder
Oja, 43 Q-dance feesten op m'n naam inmiddels :cheer: dus ook een code ontvangen. (l)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op zaterdag 12 april 2008 om 22:38:
Ik ga iig proberen zoveel mogelijk kaarten te scoren (zet gewoon hulptroepen in in de vorm van familie en vrienden) en die zijn allemaal voor de ECHTE partygangers. FUCK die smerige zwarthandel. Het is al duur genoeg tegenwoordig. Laten we gewoon met zoveel mogelijk mensen laten zien dat partygangers 1 grote familie zijn en dat die niet aan elkaar willen verdienen. Dat heeft toch geen ruk met partyspirit te maken?

En zo is het! Gewoon 4 kaarten per persoon bestellen en de kaarten die we teveel hebben gaan voor de normale prijs op PF (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X_ander op zaterdag 12 april 2008 om 22:41:
En zo is het! Gewoon 4 kaarten per persoon bestellen en de kaarten die we teveel hebben gaan voor de normale prijs op PF

dat zou leuk zijn jacky ;)
Werkzaam bij Geniet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van QQ op zaterdag 12 april 2008 om 21:32:
jij begon :'( en stopte niet O:)

ik zeg ook nergens
Uitspraak van QQ op zaterdag 12 april 2008 om 21:15:
:O Dit wordt wel een prive chat zo, is niet de bedoeling van dit topic he :X

Waarschuw beheerder
Uitspraak van X_ander op zaterdag 12 april 2008 om 22:41:
Gewoon 4 kaarten per persoon bestellen en de kaarten die we teveel hebben gaan voor de normale prijs op PF

of voor de rest van de partygangers die achter het net vissen;)

maar zie nou dit op TO:
Als je in het bezit bent van een voorverkoopcode van Q-dance, ben je in de gelegenheid nog voor de officiële verkoop van start gaat een Defcon.1-ticket te kopen. Dit kan vanaf dinsdag 15 april, 10.00 uur. Wees er snel bij, want het gaat om een beperkt aantal tickets.

dat wil toh nie zeggen dat zelfs de mensen die een code hebben die 15e al vanaf 10 uur moeten bashen omdat ze anders niks aan die code hebben:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Diomede op zaterdag 12 april 2008 om 22:59:
dat wil toh nie zeggen dat zelfs de mensen die een code hebben die 15e al vanaf 10 uur moeten bashen omdat ze anders niks aan die code hebben

:D Jawel. Maar dat zijn er wel beduidend minder dan degenen die er zaterdag aan moeten geloven. En dat trekt die Ticketbox wel ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van QQ op zaterdag 12 april 2008 om 20:28:
Jou gun ik geen 1 kaart dus :X

Of ik 't nou doe of iemand anders? En ik kijk eerst of ik er vrienden blij mee kan maken, maar als dat niet lukt ga ik ze niet voor 5 tientjes weg doen. Hooguit ruilen tengen Sensation White ticket die ik nog zoek 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hahah das wel krom, je zou zeggen dat ze dan rekening mee houden van hoeveel promoberichten ze versturen en dat dan maal 2 kaartjes :P

Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoop dat iedereen die een code gekregen heeft die ook daadwerkelijk gaat gebruiken en dat deze mensen respect hebben voor deze voorkeursbehandeling die ze van Q-dance gekregen hebben.

Oftewel, als ik iemand die hier in dit topic over die code vertelt later kaarten zie aanbieden voor maar een stuiver meer dan de originele prijs ga ik erop af met m'n honkbalknuppel.

:respect:

ik vind dat q-dance eigenlijk nu ook de verantwoordelijkheid heeft om te zorgen dat dát niet gebeurt... al kunne wij hier als mede pf'er ook een handje in helpen indd....;)(Y)

Uitspraak van Wackiejacky op zaterdag 12 april 2008 om 23:01:
Jawel. Maar dat zijn er wel beduidend minder dan degenen die er zaterdag aan moeten geloven. En dat trekt die Ticketbox wel

hoe zal het met vipkaarten zitten? ik lees nergens terug of je ook vip tickets met deze actie aan kan schaffen?

Uitspraak van Diomede op zaterdag 12 april 2008 om 23:06:
je zou zeggen dat ze dan rekening mee houden van hoeveel promoberichten ze versturen en dat dan maal 2 kaartjes

ben dan ook benieuwd hoeveel pf'ers dit bericht gehad hebben?? Ik ben bij 33 q-dance feesten geweest. maar een hoop van mijn vrienden hebben t bericht níet gehad? kortom: wat waren precies die criteria en hoe zijn die berekend? dat is waar ik wel benieuwd naar ben eigenlijk...:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 april 2008 om 23:14:
ben dan ook benieuwd hoeveel pf'ers dit bericht gehad hebben?? Ik ben bij 33 q-dance feesten geweest. maar een hoop van mijn vrienden hebben t bericht níet gehad? kortom: wat waren precies die criteria en hoe zijn die berekend? dat is waar ik wel benieuwd naar ben eigenlijk...

denk dat het een combinatie is van je aantal defqon feesten, je aantal q feesten en hoeveel jaar je er al naar toe gaat, maja blijft speculeren he ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Diomede op zaterdag 12 april 2008 om 23:15:
denk dat het een combinatie is van je aantal defqon feesten, je aantal q feesten en hoeveel jaar je er al naar toe gaat, maja blijft speculeren he

2005 is denk ik beetje kort :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 april 2008 om 22:01:
Wat is dat voor vergelijking? Deze ''move'' is hopelijk juist om dichter bij een oplossing te komen omdat ze wel dégelijk de signalen van het publiek oppikken. Maar deze ''move'' heeft aan de andere kant geen reet te maken met het gebruiken van ticketonline, want dat doen ze nu al een paar jaar hoor...

Met 'slimme move' en 'boeit hun die paar mensen die Ticketonline een kut systeem vinden' bedoel ik gewoon te zeggen dat ze eerst gewoon bij hun 'eigen' ticketbueau de kaarten verkopen en dan pas bij Ticketbox ;)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 april 2008 om 22:01:
dan heeft q toch het liefste een zo groot mogelijke verkoop aan échte liefhebbers??

Zeker, maar die mensen kopen hun kaartje toch wel voor een paar tientjes meer dus dan zijn ze als nog binnen :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Hehe, op de site van TO staat:
Let op! Je kan maar één keer inloggen met een code.

Dat is wel minder. Ik ging paar dagen geleden kaartje voor Emporium kopen. Via IDeal. Maar ik kreeg me TAN-code pas 20 minuten nadat ik em had opgevraagd. Het klote van het verhaal was dat je automatisch na een tijdje wordt uitgelogd en je kaarten worden geannuleerd. Zo stel dat dat gebeurd als je die code heb ingevuld :|
Zou minder zijn :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J Q R D I :banana: op zaterdag 12 april 2008 om 23:40:
Het klote van het verhaal was dat je automatisch na een tijdje wordt uitgelogd en je kaarten worden geannuleerd. Zo stel dat dat gebeurd als je die code heb ingevuld
Zou minder zijn

tsjah daar gaat je voorrecht dan :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J Q R D I :banana: op zaterdag 12 april 2008 om 23:40:
Maar ik kreeg me TAN-code pas 20 minuten

binnen 1minuut heb ik hem vaak hoor ;)

Uitspraak van Diomede op zaterdag 12 april 2008 om 23:44:
tsjah daar gaat je voorrecht dan

ligt er maar net aan of het extreem druk is bij jou bank heb ik zo'n gevoel...
Waarschuw beheerder
heb er met rabobank nooit last van

Waarschuw beheerder
donateur
ik weet niet of dit al eerder voorbij gekomen is, maar zie hier de reden dat defqon dit jaar waarschijnlijk voor het laatst op almere strand is.

http://www.ad.nl/binnenland/2217117/Heel_indrukwekkend_en_veelbelovend.html

in het filmpje komt ook nog een foto van defqon voorbij

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 april 2008 om 23:14:
ben dan ook benieuwd hoeveel pf'ers dit bericht gehad hebben?? Ik ben bij 33 q-dance feesten geweest. maar een hoop van mijn vrienden hebben t bericht níet gehad? kortom: wat waren precies die criteria en hoe zijn die berekend? dat is waar ik wel benieuwd naar ben eigenlijk...

Ik heb ff geteld en ben naar 26 Q feesten geweest en heb geen mail gehad...de grens zal wel bij 30 liggen ofzo.

maakt me verder ook niet al teveel uit. ik zit gewoon stipt om 12:00 achter me laptop :) ging vorig jaar ook prima, dus ik heb vertrouwen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 13 april 2008 om 00:39:
heb ff geteld en ben naar 26 Q feesten

ik 27 :o

Waarschuw beheerder
+ alle 5 de Defqons 8)
Waarschuw beheerder
Weet je, het geeft mij wel een heerlijk gevoel hoor, met 50.000 man zaterdag straks achter de computer :D
Waarschuw beheerder

:respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb ook behoorlijk wat Q-dance feessies op me naam staan, maar zitten er ook heel veel bij waar ik gewoon gewerkt had! :D

Artiest {SHOWLIST artist 17148, 32373}
Waarschuw beheerder
donateur

goed, ik ga ook 4 kaarten bestellen, 1 voor mezelf, 1 voor een vriend van me..en 2 voor de verkoop, normale prijs uiteraard :9

en meer moeite ga ik niet doen, wat wil zeggen dat de gelukkige ze bij mij thuis op komt halen, ik ga ze niet in een envelop duwen en naar de brievenbus lopen die hier op de hoek staat :P

jaja, luiheid heerst :devil:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ingewikkelde berekening?

ik zit aan 26 qdance party's waarvan ALLE defqons en heb niks ontvangen (dus hopen dat het nog via de normale weg lukt)...terwijl mensen met bijv 31 parties waarvan maar 2x defqon wél n code krijgen.

toch een beetje scheef in mijn optiek..

Waarschuw beheerder
donateur
misschien kijken ze naar hoeveel bonnen je hebt gekocht op de q-feesten :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van BlonT op zaterdag 12 april 2008 om 19:02:
vanaf nu ook maar flock agenda bij gaan houden en elke week er een feest in gaan zetten en alle q-feesten ook al ben je niet overal heen geweest misschien dat je dan volgend jaar ook voorrang krijgt

Alsof ze volgend jaar nog een keer zo'n actie kunnen doen 8)

Waarschuw beheerder
hey allemaal waar kan je die kaarten bestellen dan ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 april 2008 om 04:49:
ik ga ook 4 kaarten bestelle

Uitspraak van Neptunes_23 op zondag 13 april 2008 om 00:17:
ligt er maar net aan of het extreem druk is bij jou bank heb ik zo'n gevoel.

Uitspraak van J Q R D I :banana: op zaterdag 12 april 2008 om 23:32:
Met 'slimme move' en 'boeit hun die paar mensen die Ticketonline een kut systeem vinden'

Uitspraak van verwijderd op zondag 13 april 2008 om 03:09:
alle 5 de Defqons

FUCK die smerige zwarthandel.

Dit dat, zus zo...

Uitspraak van Jochem * op zaterdag 12 april 2008 om 21:26:
khoop gewoon dak ut geluk heb:)

meer kun je dan toch niet doen:)

Waarschuw beheerder
Aangezien veel mensen vragen wat de citeria waren en het geen geheim hoeft te zijn:

- Minimaal één Defqon.1 bezocht
- Afgelopen jaar minimaal één Q-dance feest

Mensen die daaraan voldoen maakten kans, er is daarna geselecteerd op wie de meeste Q-dance events bezocht heeft.

PS. dit is natuurlijk een eenmalige actie, het heeft geen zin om voor volgend jaar alle Q-dance feesten in je agenda / archief te zetten.. Dit doen we niet nog een keer op dezelde manier.
Waarschuw beheerder
Voor de negatievelingen: Het is ook nooit goed he? ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 april 2008 om 10:13:
hey allemaal waar kan je die kaarten bestellen dan ?

jezus...? als je de weg naar dit topic kan vinden, ben je dan zo blind dat je de afslag
gekoppeld aan Defqon.1 Festival
mist!??

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Obi op zondag 13 april 2008 om 10:43:
Voor de negatievelingen: Het is ook nooit goed he?

true.

Thnx iig voor je uitleg obi van de criteria!

Voor mij voelt t echt als een goedmakertje t.o.v. afgelopen 2 jaar. Ikzelf vind het dus een zeer positief en gepast gebaar! (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Weet iemand wat vip dit jaar precies inhoud??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Obi op zondag 13 april 2008 om 10:42:
Mensen die daaraan voldoen maakten kans, er is daarna geselecteerd op wie de meeste Q-dance events bezocht heeft.

oftewel de oudere garde die al langer mee gaat, vind het wel een goeie actie hoor (Y)
Uitspraak van Obi op zondag 13 april 2008 om 10:43:
Voor de negatievelingen: Het is ook nooit goed he?

frustraties hou je altijd :lol:
Waarschuw beheerder
Anyway, mensen met een code kunnen dus gewoon van dinsdag 15 april 10:00 uur tot donderdag 17 april 23:59 uur kaarten bestellen. En hoeven dus NIET bang te zijn dat ook zij achter het net vissen vanwege een overbelast systeem of 'op is op'. Je bent dus verzekerd van kaarten met die code. Had 't niet helemaal duidelijk neergezet gisteravond. :)

Uitspraak van verwijderd op zondag 13 april 2008 om 10:45:
Voor mij voelt t echt als een goedmakertje t.o.v. afgelopen 2 jaar. Ikzelf vind het dus een zeer positief en gepast gebaar!

Daar sluit ik me bij aan. heb er altijd een beetje moeite mee als organisaties iets proberen te doen aan klachten. Kan me nog de eerste Defqon.1 herinneren waar de plees echt ranzig waren en er amper stromend water is en zie hoe het nu geregeld is. Idem voor de eerste Q-BASE waar logistiek nogal wat misging, een week later stond er een bericht op de site met excuses. Hoop dat mensen even NIET vergeten dat lang niet iedere organisatie zo in elkaar steekt.

Een gegeven paard moet je niet in de bek kijken ;) Er zullen altijd mensen zijn die dit voordeeltje mislopen, dat voorkom je toch niet. Maar laten we hopen dat de mensen die nu wel die code hebben gekregen bovenstaande ook in hun achterhoofd houden en die kaarten dus voor het goede doel gebruiken. Dan houd je alweer een deel van de zwarthandel tegen en ik vind het zeer positief dat daar wat aan gedaan wordt! :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 april 2008 om 10:59:
Weet iemand wat vip dit jaar precies inhoud??

gratis Qluisjes wat ik had begrepen :O
Uitspraak van Diomede op zondag 13 april 2008 om 11:33:
oftewel de oudere garde die al langer mee gaat, vind het wel een goeie actie hoor

dat hoeft niet perse....maar heb er verder ook geen problemen mee.....mja dan zie je straks alsnog schandalige prijzen straks op MP :rot:

maar boeie!!! gewoon de 19e maximaal F5 drukken :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op zondag 13 april 2008 om 11:44:
dat hoeft niet perse....

nee maja de kans is wel groter als iemand van net 20 ofzo he;)
Uitspraak van SJEEP op zondag 13 april 2008 om 11:44:
gewoon de 19e maximaal F5 drukken

+1 :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Diomede op zondag 13 april 2008 om 11:47:
nee maja de kans is wel groter als iemand van net 20 ofzo he

ja dat dan weer wel :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op zondag 13 april 2008 om 11:35:
Dan houd je alweer een deel van de zwarthandel tegen en ik vind het zeer positief dat daar wat aan gedaan wordt!

amen (Y)
zwarthandel blijft toch wel, maar door deze oplossing is die in ieder geval verminderd met 2 kaartjes x aantal personen dat een 'uitnodiging' heeft ontvangen!
het kan zo'n mooie wereld zijn O:)

Waarschuw beheerder
:cheer: Heb er nu al zin in!!
Waarschuw beheerder
pfff 37 q dance feesten en alle defqons maar geen bericht gehad.....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op zondag 13 april 2008 om 11:35:
Kan me nog de eerste Defqon.1 herinneren waar de plees echt ranzig waren en er amper stromend water is en zie hoe het nu geregeld is. Idem voor de eerste Q-BASE waar logistiek nogal wat misging, een week later stond er een bericht op de site met excuses. Hoop dat mensen even NIET vergeten dat lang niet iedere organisatie zo in elkaar steekt.

idd.. :respect:

Q-dance blijft zichzelf verbeteren en luistert naar de klant. Kunnen veel organisaties nog een puntje aan zuigen.

Dit is gewoon een mooi gebaar naar Q's meest trouwe bezoekers. Kan me voorstellen dat het balen is als je net achter het net vist, maarja had geen betere oplossing hiervoor kunnen vinden..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kraikel op zondag 13 april 2008 om 11:58:
maximaal F5 drukken

:yes: :lol:
laatste aanpassing