Partyflock

Forumonderwerp · 991247
6 volgers · 167292x bekeken
Betreft: evenement: Defqon.1 Festival, zaterdag 14 juni 2008 om 11:00

Onderwerp is dubbel!

Zie "Defqon1 2008. Hoe was het??" voor eenzelfde onderwerp.
Waarschuw beheerder
+1
Hoe zit het nou eigenlijk met Defqon???
Komt er nog een Defqon dit jaar?
Waar zou deze dan moeten plaats vinden denken jullie..

Ben benieuwd!!

Nieuwe informatie
Defqon.1

Verkoop start op 19 april, 12.00 uur. Zorg dat je op tijd bent!

Op zaterdag 14 juni organiseert Q-dance op het Almere strand de zesde editie van Defqon.1. Dit jaar presenteert het grootste festival voor de liefhebber van de hardere dance wederom tien area’s, die allemaal een eigen muzikale richting vertegenwoordigen.

Line up
Zoals je van Q-dance mag verwachten, is er weer veel tijd en energie gestoken in een dikke line-up en de creatieve invulling van de area’s. Voor meer info en de line-up presentatie klik je door naar de website van Q-Dance.

Maximum aantal tickets
Voor zowel regular als VIP-tickets geldt een maximum van twee stuks per creditcard of adres. Je kunt ook een combinatie doen, maar het maximum blijft altijd twee. Hier wordt streng op gecontroleerd en dubbele bestellingen worden automatisch geannuleerd.

Zorg dat je op tijd bent!
Wil je er bij zijn, wacht dan vooral niet te lang met het kopen van een ticket, want de editie van vorig jaar was binnen anderhalf uur uitverkocht! We raden je aan om je voor 19 april op deze website te registreren, zodat het bestelproces sneller verloopt.

Meer informatie:
Leeftijd: 18+
Voor dit evenement zijn ook VIP ticket te koop. Dit houdt in dat je een aparte entree hebt. Daarnaast heb je vrij toegang tot het VIP-deck.

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Jezus wat een trieste reactie zeg. Ken genoeg mensen die niet uit Amsterdam komen die ook zo'n bericht hebben gekregen. Get a life zeg. Gun een ander ook eens wat. Niet de hele wereld draait om dat trieste Adam - Rdam gezeik.

Gaat niet om R'dam - A'dam gezeik.. Meeste feesten van Q-dance worden gewoon bij Amsterdam gegeven dus zal je altijd meer amsterdamse bezoekrs hebben dan bij feesten van bv B2S die meer omgeving R-dam worden gegeven.
Artiest The Jackal
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B-Flock :bounce: op zaterdag 12 april 2008 om 20:09:
Maar het is verschillende keren gepost door mensen die ik niet ken en waar ik geen vrienden mee ben dus dan is het een beetje ver gezocht

precies, en iedereen die het zegt heeft ook iig een groot aantal qdance feesten bezocht
Waarschuw beheerder
jezus wat kunnen mensen zeuren omdat andere een promobericht hebben gekregen, ben je dan zo gefrustreerd?

ik zou er zelf ook graag 1 willen maja zoveel feesten heb ik nog nie, en persoonlijk heb ik het idee dat ze kijken naar hoeveel jaar in combinatie met hoeveel feesten van q per jaar ofzo, dus dan zit je meteen bij de wat 'oudere' feestgangers dus geen berg 16jarige :rot:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van lunatic4life op zaterdag 12 april 2008 om 20:12:
Gaat niet om R'dam - A'dam gezeik.. Meeste feesten van Q-dance worden gewoon bij Amsterdam gegeven dus zal je altijd meer amsterdamse bezoekrs hebben dan bij feesten van bv B2S die meer omgeving R-dam worden gegeven.

Qlimax in Arnhem, The One Man Show in Arnhem, Defqon in Almere (nee is geen Adam nee), Dominator (waar hun aan mee organiseren) in Groningen, Den Haag en Almelo. En zoals ik al zei, ken genoeg mensen die dat bericht hebben gekregen die niet in Adam wonen.
Waarschuw beheerder
Het is elk jaar weer een gezeur om kaarten en kluisjes.

Of de kaartverkoop is niet goed. Of de line up is niet goed. Of honderden vragen

zijn er ook kluisjes?

Gebruik de zoek fucntie of google en je vraag is direct beantwoord.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van lunatic4life op zaterdag 12 april 2008 om 20:12:
Meeste feesten van Q-dance worden gewoon bij Amsterdam gegeven dus zal je altijd meer amsterdamse bezoekrs hebben dan bij feesten van bv B2S die meer omgeving R-dam worden gegeven.

Trouwens klopt dat bij de feesten in Adam ook niet. Als je naar a.s. In Qontrol kijkt is maar liefst 4% afkomstig uit Amsterdam. Voor de rest komt het verspreid uit het hele land.

Bron: https://vip.partyflock.nl/party/114272/visitmap.html#visitmap
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B-Flock :bounce: op zaterdag 12 april 2008 om 20:19:
Trouwens klopt dat bij de feesten in Adam ook niet. Als je naar a.s. In Qontrol kijkt is maar liefst 4% afkomstig uit Amsterdam. Voor de rest komt het verspreid uit het hele land.

Dan klopt het toch wat ie zegt? Dat je meer amsterdamse bezoekers hebt dan bezoekers uit een andere stad? Hij zal vast niet bedoelen 51+% A'dammer, dat kan iedereen bedenken dat dat niet zo is :x
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind 4% uit Adam maar weinig hoor als je het vergelijkt met hoeveel mensen er komen.
Waarschuw beheerder
Precies 4% staat adam dan toch mee boven aan haha
Het boeit me verder niet maar als jij cijfers dr op na wil gaan slaan moet je niet je eiegn argumenten tegen werken haha
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van BlonT op zaterdag 12 april 2008 om 20:07:
Hebben ze wel gekeken naar de leeftijds categorie hier niet dat er ineens een berg 16 jarige binnen komt door een promo bericht

Als 16-jarige kan je ook zeker 30 Q-dance feesten bezocht hebben :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van lunatic4life op zaterdag 12 april 2008 om 20:23:

Ja daar heb je gelijk in maar een feest trekt altijd veel mensen uit de buurt aan. Dat is in Rotterdam ook zo. Er zullen zat mensen zijn die alleen naar feesten gaan die in de buurt zijn. Een feest in Rotterdam trekt ook overwegend meer Rotterdammers aan.
Waarschuw beheerder
Het boeit me verder niet maar als jij cijfers dr op na wil gaan slaan moet je niet je eiegn argumenten tegen werken haha

ze staan dan wel bovenaan maar om nou echt te zeggen van wow heel veel uit amsterdam :\
Waarschuw beheerder
donateur

dat klopt, maar amsterdammers krijgen geen voorrang want rotterdammers die genoeg feesten hebben bezocht krijgen ook gewoon een code, beetje onzinnige reactie dus
Werkzaam bij Geniet
Waarschuw beheerder
Ik vind dat QQ geen recht heeft op kaartjes 8) ik wil ook wel eens een leuk dagje hebben zonder gestalk :honger:
Waarschuw beheerder
Waarom betrek je Amsterdam er dan bij?

Omdat Q-dance meeste feesten in Adam en omgeving geeft en Bianca liet al zien dat daar meer amsterdamers op afkomen en die dus meer q-dance feesten in hun agenda heben staan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B-Flock :bounce: op zaterdag 12 april 2008 om 19:53:
Beste Bianca on ,

Schandalig dat ze mensen met zo'n nick --> 'Bianca :bounce: on :lijn:' een code toesturen ;P

Iedereen veel plezier, ik kom er zonder code ook wel ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Diomede op zaterdag 12 april 2008 om 20:28:
ze staan dan wel bovenaan maar om nou echt te zeggen van wow heel veel uit amsterdam

Nou idd. 4% zeg. :gaap: Als het nou 25% was okee.

Uitspraak van TB op zaterdag 12 april 2008 om 20:29:
maar amsterdammers krijgen geen voorrang want rotterdammers die genoeg feesten hebben bezocht krijgen ook gewoon een code, beetje onzinnige reactie dus

De mensen die ik ken die die code hebben gekregen wonen in Harderwijk, Noord Brabant, Utrecht en Den Haag. De echte die hard Q Dance gangers boeit het niet waar een feest gegeven wordt en hebben het ervoor over om te reizen.
laatste aanpassing

Artiest {SHOWLIST artist 17148, 32373}
Waarschuw beheerder
donateur
afgelopen keer was 2%
2 op de 100 uit amsterdam, dat merk je ook echt hè :lol:
Waarschuw beheerder
amsterdam is ook het meeste vertegenwoordigd bij hun fans op pf met 3% dus die zullen vast allemaal een code hebben gekregen:rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Charmz..O:) op zaterdag 12 april 2008 om 20:30:
Ik vind dat QQ geen recht heeft op kaartjes 8)

Wat je vind mag je houden 8)

Uitspraak van *Charmz..O:) op zaterdag 12 april 2008 om 20:30:
k wil ook wel eens een leuk dagje hebben zonder gestalk :honger:

Als je niet gaat, heb je nergens last van (Y) :LoL:

Uitspraak van lunatic4life op zaterdag 12 april 2008 om 20:31:
Omdat Q-dance meeste feesten in Adam en omgeving geeft en Bianca liet al zien dat daar meer amsterdamers op afkomen en die dus meer q-dance feesten in hun agenda heben staan

Ze hebben niet op basis van de woonplaats mensen een promobericht gestuurd, anders had ik em ook niet gehad. En er zijn vast mensen die meer Q-feesten dan ik hebben bezocht, buiten Amsterdam wonen en die ook een promobericht hebben ontvangen ;)

Uitspraak van B-Flock :bounce: op zaterdag 12 april 2008 om 20:33:
De mensen die ik ken die die code hebben gekregen wonen in Harderwijk, Noord Brabant, Utrecht. De echte die hard Q Dance gangers boeit het niet waar een feest gegeven wordt en hebben het ervoor over om te reizen.

Dat dus :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ponx op zaterdag 12 april 2008 om 20:32:
Schandalig dat ze mensen met zo'n nick --> 'Bianca :bounce: on :lijn:' een code toesturen ;P

Je moet iemand zijn nickname niet al te serieus nemen. ;)

Waarschuw beheerder
Zit ff te zeiken over een code zeg.. :s

Jammer voor diegene die het niet hebben gekregen, leuk voor diegenen
die het wel hebben! Het zal wel niet dat daardoor de helft al weg is (Y)

Ik ga gewoon lekker stressen zaterdag achter de comp B)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van QQ op zaterdag 12 april 2008 om 20:37:
Wat je vind mag je houden 8)

moet je brengen naar de politie, dief (6)
Uitspraak van QQ op zaterdag 12 april 2008 om 20:37:
Als je niet gaat, heb je nergens last van (Y) :LoL:

dan mag ik naar elk feestje niet meer gaan :/

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 april 2008 om 20:40:
Ik ga gewoon lekker stressen zaterdag achter de comp B)

zo is dat :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van lunatic4life op zaterdag 12 april 2008 om 19:59:
Amsterdammers krijgen gewoon voorrang met deze regeling is gewoon discriminatie. Als B2S zo's actie zou doen zou ik ook wel voorrang krijgen..

Whahahahaa :roflol: Dit is echt de meest geweldige opmerking die ik ooit gehoord heb :lol:

:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
En dan 11 Q feesten bezocht te hebben he? 8) (van de 167)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ponx op zaterdag 12 april 2008 om 20:32:

Oh als ze naar de naam kijken, heb ik em zeker wel verdiend :lol: Heb wel 2 Q's in me naam :roflol:

Uitspraak van *Charmz..O:) op zaterdag 12 april 2008 om 20:43:
moet je brengen naar de politie, dief (6)

Dief? Die DefQon1 kaarten bestel ik gewoon zeer relaxed hoor B)

Uitspraak van *Charmz..O:) op zaterdag 12 april 2008 om 20:43:
dan mag ik naar elk feestje niet meer gaan :/

jawel, naar feesten waar ik niet kom :aai: Ik ga heus niet naar elk feest hoor O:)
Waarschuw beheerder
donateur
wat een discussie zeg :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van QQ op zaterdag 12 april 2008 om 20:50:
Dief? Die DefQon1 kaarten bestel ik gewoon zeer relaxed hoor B)

jij maakt er weer iets heel anders van.
Uitspraak van QQ op zaterdag 12 april 2008 om 20:50:
awel, naar feesten waar ik niet kom :aai: Ik ga heus niet naar elk feest hoor O:)

elk feestje waar ik heen ga moet jij meteen heen om me te stalken :C
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Charmz..O:) op zaterdag 12 april 2008 om 21:02:
jij maakt er weer iets heel anders van.

Nee jij :[ Jij vatte mijn woorden letterlijk op O:)

Uitspraak van *Charmz..O:) op zaterdag 12 april 2008 om 21:02:
elk feestje waar ik heen ga moet jij meteen heen om me te stalken

ga dan niet naar DefQon1 :'(

en pak een andere metro/trein enz :$

:LoL:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van QQ op zaterdag 12 april 2008 om 21:06:
Nee jij :[ Jij vatte mijn woorden letterlijk op O:)

ok man, zullen we lekker moeilijk doen ofzo? :vaag:

Uitspraak van QQ op zaterdag 12 april 2008 om 21:06:
en pak een andere metro/trein enz :$

wrom denk je dat ik de laatste feestjes al met de auto ga :roflol: en nog kom ik je steeds tegen :C
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B-Flock :bounce: op zaterdag 12 april 2008 om 19:34:
En op die manier hou je fijn de handel in stand

ja wat moet ik dan doen??:vaag: dan maar geen 100 euries of meer lappen voor n feest waar ik heen wil alleen om de handel te stoppen :rot: :lol: het is dan toch niet anders??!!
of zal ik dan maar niet gaan :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op zaterdag 12 april 2008 om 21:09:
dan maar geen 100 euries of meer lappen voor n feest waar ik heen wil alleen om de handel te stoppen

Nou ja, moet je zelf weten maar ik weiger gewoon om de hoofdprijs te betalen voor een feest. Dan maar niet hoor, er zijn meer feesten dan Defqon.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Charmz..O:) op zaterdag 12 april 2008 om 21:07:
ok man, zullen we lekker moeilijk doen ofzo? :vaag:

Nee, makkelijk juist ;)

wrom denk je dat ik de laatste feestjes al met de auto ga :roflol:

Voel me vereerd B)

en nog kom ik je steeds tegen

Als je niet gaat, kom je me ook niet tegenn, nogmaals :P

:O Dit wordt wel een prive chat zo, is niet de bedoeling van dit topic he :X

Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op zaterdag 12 april 2008 om 21:09:
ja wat moet ik dan doen??:vaag: dan maar geen 100 euries of meer lappen voor n feest waar ik heen wil alleen om de handel te stoppen :rot: :lol: het is dan toch niet anders??!!
of zal ik dan maar niet gaan :lol:

Wel, ik zou t ook doen als ik echt naar een feest wil gaan en ik moet nou eenmaal veel geld neerleggen, tis niet anders.

Alsof je idd zwarthandel stopt als je thuisblijft 8)

Ik snap Bianca's punt ook wel een beetje, daar niet van :P
Waarschuw beheerder
Nou ja, moet je zelf weten maar ik weiger gewoon om de hoofdprijs te betalen voor een feest. Dan maar niet hoor, er zijn meer feesten dan Defqon.

inderdaad, hier nog een. als ik zaterdag geen kaartjes scoor, dan ge ik toch lekker niet.... Zijn nog genoeg feestjes in de zomer!

Artiest SinSuline
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb t bericht ook gekregen en moet het volgende zeggen:

ben er blij mee en vind het dan ook een goed gebaar van q-dance. Vind het strontvervelend dat ieder jaar de helft van de kaarten naar mensen gaan die er (extra) geld mee verdienen, en het zodoende voor een boel echte liefhebbers een stuk duurder feestje wordt. Ook mij overkwam dit al meerdere malen. Wel zeg ik erbij dat q-dance vanaf het begin van ''feestjes tijd'' een rol in me party leven heeft gespeeld hoor! :bounce::cheer: dus wat dat betreft ervaar ik het als een gepast en positief gebaar...(Y)

Nu vind ik wel dat:

q-dance de manier van berekening kenbaar moet maken. Daarmee dus ook het percentage aantal kaarten van het totaal, wat op deze manier vrijgegeven wordt. Ook vind ik het nog steeds een beetje vaag gegaan bij de contest voor in qontrol... ??

Ook vind ik dat:

het ticketonline systeem bij zulk populaire festivals een kut systeem is van je kaarten slijten! Het is veel te makkelijk om er crimineel mee om te gaan; en het is in veel opzichten een negatief aspect van het allervetste festival op aarde, ieder jaar weer! Maar Q waarom dat achterhaalde naaiend online systeem!??

Nu hoop ik dat:

Het voor iedereen (die ook zijn oprechte moeite doet natururlijk) positief uitpakt op een eerlijike manier en dan maken we er weer een lijpe dag van! :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van QQ op zaterdag 12 april 2008 om 21:15:
:O Dit wordt wel een prive chat zo, is niet de bedoeling van dit topic he :X

houd je mond dan

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van J Q R D I :banana: op zaterdag 12 april 2008 om 20:44:
Whahahahaa Dit is echt de meest geweldige opmerking die ik ooit gehoord heb

dan heb jij verdomd weinig geweldige opmerkingen in je leven gehoord ouwe!? :honger:

maar deze lente sturen wij jullie allemaal: :flower:
Waarschuw beheerder
het ticketonline systeem bij zulk populaire festivals een kut systeem is van je kaarten slijten! Het is veel te makkelijk om er crimineel mee om te gaan; en het is in veel opzichten een negatief aspect van het allervetste festival op aarde, ieder jaar weer! Maar Q waarom dat achterhaalde naaiend online systeem!??

Ik ben het met je eens dat ze wel wat anders mogen verzinnen, of wel heeeel veel extra capaciteit mogen regelen om de servers in de lucht te houden.....

maar als je het via ticketbox gaat doen, of een vergelijkbaar systeem, krijg de praktijken dat de ticketboxhouders om 12:00 op 19 april honderden kaarten achterelkaar uitdraaien en is het om 12:15 helemaal uitverkocht. dan heb je in mijn ogen nog minder kans.

maarja, tis en blijft geluk hebben of je er door komt zaterdag....
Waarschuw beheerder
khoop gewoon dak ut geluk heb:)

meer kun je dan toch niet doen:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TB op zaterdag 12 april 2008 om 12:19:
en terecht.. heb alle edities meegemaakt..laatste aanpassing 12 april 2008 12:20

Bullshit! heb ook alle edities meegemaakt, qlubtempo in de hemkade, q-beach, qlimax. Nou echt nep vind ik dit hoor!

Als ze dat doen kunnen ze van mij echt de tering genieten!
Belachelijk, kijk hoeveel mensen die vaak gaan ze hiermee voor de borst stoten!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Charmz..O:) op zaterdag 12 april 2008 om 21:16:
houd je mond dan

jij begon :'( en stopte niet O:)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 april 2008 om 21:16:
Nu hoop ik dat:

Het voor iedereen (die ook zijn oprechte moeite doet natururlijk) positief uitpakt op een eerlijike manier en dan maken we er weer een lijpe dag van! :bounce:

Juist ;) :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 april 2008 om 21:16:
Maar Q waarom dat achterhaalde naaiend online systeem!??

Dat is gewoon echt heel simpel:

Ticktbox: Q krijgt 0,00 euro terug van de fee
Ticketonline: fee inkomsten zijn ook voor hun :)

Ik vind het wel een slimme move van Q-dance. Boeit hun die paar mensen die Ticketonline een kut systeem vinden. Er zijn genoeg mensen die het een kut systeem vinden maarjah je zal toch je kaartje daar moeten kopen als je erheen wil. :P
Waarschuw beheerder
QQ mazzelpik! :P

mij moeten ze erook bij hebben ik ben ook egte partyganger o:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Desolator :[ op zaterdag 12 april 2008 om 19:56:
geef mij een bron waar het bewijs opstaat dat zoiets bestaat, ik kan ookwel een berichtje typen dat ik een "code" heb gehad.

Als je deze site bezoekt dan zie je dat het wel echt is ;)

klik hier

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van J Q R D I :banana: op zaterdag 12 april 2008 om 21:38:
Dat is gewoon echt heel simpel:

Ticktbox: Q krijgt 0,00 euro terug van de fee
Ticketonline: fee inkomsten zijn ook voor hun

Nee écht!??? Zal dat denk je de reden zijn!??? Geen rocket science indd... :nocheer:

Vind alleen best dat ik de kritiek mag hebben dat de nagatieve aspecten van dit systeem -voor hun betalende klanten- opwegen tegen de centen voor Q.

Ik vind het wel een slimme move van Q-dance. Boeit hun die paar mensen die Ticketonline een kut systeem vinden.

Wat is dat voor vergelijking? Deze ''move'' is hopelijk juist om dichter bij een oplossing te komen omdat ze wel dégelijk de signalen van het publiek oppikken. Maar deze ''move'' heeft aan de andere kant geen reet te maken met het gebruiken van ticketonline, want dat doen ze nu al een paar jaar hoor...

Er zijn genoeg mensen die het een kut systeem vinden maarjah je zal toch je kaartje daar moeten kopen als je erheen wil.

true. Maar daar lukt het vaak niet. en dan ben je aangewezen op de ''alternatieven'', en die zijn niet chill.... Defqon raakt toch wel uitverkocht. Ook zonder ''dealers''. dan heeft q toch het liefste een zo groot mogelijke verkoop aan échte liefhebbers??

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MvB op zaterdag 12 april 2008 om 21:55:
Als je deze site bezoekt dan zie je dat het wel echt is

jij hebt ook een feestarchief met ieder feest een rating. Vanaf 2003 ging jij ook écht naar feestjes van q. Denk dat bijv. zoiets een van de criteria kan zijn.