Partyflock

Forumonderwerp · 991247
6 volgers · 167425x bekeken
Betreft: evenement: Defqon.1 Festival, zaterdag 14 juni 2008 om 11:00

Onderwerp is dubbel!

Zie "Defqon1 2008. Hoe was het??" voor eenzelfde onderwerp.
Waarschuw beheerder
+1
Hoe zit het nou eigenlijk met Defqon???
Komt er nog een Defqon dit jaar?
Waar zou deze dan moeten plaats vinden denken jullie..

Ben benieuwd!!

Nieuwe informatie
Defqon.1

Verkoop start op 19 april, 12.00 uur. Zorg dat je op tijd bent!

Op zaterdag 14 juni organiseert Q-dance op het Almere strand de zesde editie van Defqon.1. Dit jaar presenteert het grootste festival voor de liefhebber van de hardere dance wederom tien area’s, die allemaal een eigen muzikale richting vertegenwoordigen.

Line up
Zoals je van Q-dance mag verwachten, is er weer veel tijd en energie gestoken in een dikke line-up en de creatieve invulling van de area’s. Voor meer info en de line-up presentatie klik je door naar de website van Q-Dance.

Maximum aantal tickets
Voor zowel regular als VIP-tickets geldt een maximum van twee stuks per creditcard of adres. Je kunt ook een combinatie doen, maar het maximum blijft altijd twee. Hier wordt streng op gecontroleerd en dubbele bestellingen worden automatisch geannuleerd.

Zorg dat je op tijd bent!
Wil je er bij zijn, wacht dan vooral niet te lang met het kopen van een ticket, want de editie van vorig jaar was binnen anderhalf uur uitverkocht! We raden je aan om je voor 19 april op deze website te registreren, zodat het bestelproces sneller verloopt.

Meer informatie:
Leeftijd: 18+
Voor dit evenement zijn ook VIP ticket te koop. Dit houdt in dat je een aparte entree hebt. Daarnaast heb je vrij toegang tot het VIP-deck.

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pimpie op zondag 13 april 2008 om 12:31:
pfff 37 q dance feesten en alle defqons maar geen bericht gehad.....

Je bent niet naar een Q-dance feest geweest in 2008 (volgens je agenda).
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van J Q R D I :banana: op zaterdag 12 april 2008 om 23:40:
Maar ik kreeg me TAN-code pas 20 minuten

postbank- :loser:

:RESPECT: voor Q verder, hopen dat mensen die code ook echt gebruiken om kaarten te kopen voor zichzelf of doorverkopen voor een normale prijs aan de die-hards die net buiten de boot gevallen zijn :)
Waarschuw beheerder
donateur
Waar kan je dat bericht over die code lezen dan?
Waarschuw beheerder
pleuris
die dag ga ik op vakantie :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Neptunes_23 op zondag 13 april 2008 om 00:17:
binnen 1minuut heb ik hem vaak hoor

Ik ook, binnen een minuuut zelfs :P Maar vorige keer dus niet :lol:
Uitspraak van Obi op zondag 13 april 2008 om 10:42:
er is daarna geselecteerd op wie de meeste Q-dance events bezocht heeft.

Shit, ik zit op 27 :(

Uitspraak van Stefanovic b) op zondag 13 april 2008 om 13:24:
postbank-

ABN :loser:
:9

Uitspraak van Stefanovic b) op zondag 13 april 2008 om 13:24:
:respect: voor Q verder, hopen dat mensen die code ook echt gebruiken om kaarten te kopen voor zichzelf of doorverkopen voor een normale prijs aan de die-hards die net buiten de boot gevallen zijn

Nou , ik hoop juist dat de mensen die code helemaal niet gebruiken. Dan heb ik meer kans op een kaartje O:)
Artiest The Jackal
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ENROC op zondag 13 april 2008 om 13:21:
Je bent niet naar een Q-dance feest geweest in 2008 (volgens je agenda

afgelopen jaar is natuurlijk niet alleen 2008..

Artiest SinSuline
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SJEEP op zondag 13 april 2008 om 11:44:
maar boeie!!! gewoon de 19e maximaal F5 drukken

zo vis je dus achter het net. het enige wat je ververst is de pagina dat je er niet goed doorheen komt... ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Re-1st op zondag 13 april 2008 om 12:33:
Dit is gewoon een mooi gebaar naar Q's meest trouwe bezoekers. Kan me voorstellen dat het balen is als je net achter het net vist, maarja had geen betere oplossing hiervoor kunnen vinden..

Tja ik heb geen code maar ik baal er niet echt van. Ik heb zo iets van "jammer" maar aangezien ik toch fanatiek genoeg ben ga ik gewoon weer klaar ervoor zitten om een kaartje te scoren en dan maar hopen dat ik er gewoon erdoor kom (Y).
Er zijn wel veel meer mensen die ook fanatiek zijn en geen code hebben gekregen. So be it. Ik maak me er niet druk over. Het is ook een kwestie van anderen iets gunnen zoals een vriendin van me net al zei in een prive flock.
Aangezien veel mensen vragen wat de citeria waren en het geen geheim hoeft te zijn:

- Minimaal één Defqon.1 bezocht
- Afgelopen jaar minimaal één Q-dance feest

Mensen die daaraan voldoen maakten kans, er is daarna geselecteerd op wie de meeste Q-dance events bezocht heeft.

Leider zijn van Q-dance flock hier telt dus niet mee? 8) :p

Iig heb ik na het zien van de trailer en site weer superveel zin. Maar daar is bij mij niet veel voor nodig :d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mn vriend heeft zo'n code. WIHOE!!!!
Waarschuw beheerder
Hmmm, erg jammer dat ik geen code heb gehad :'(.
Defqon wil ik gewoonweg niet missen. Hopelijk wordt dit jaar mijn 6de keer. Niet gaan is echt geen optie!
Waarschuw beheerder
donateur
Ben naar alle Defqon's geweest, heb 3maanden in het buitenland gezeten en ik krijg geen code :S jezuss echt kinderachtig dit zeg.. en ga al 5jaar naar feesten! En alleen omdat k dit jaar nog niet naar een Q feest ben geweest..

Waarschuw beheerder
- Minimaal één Defqon.1 bezocht
- Afgelopen jaar minimaal één Q-dance feest

Mensen die daaraan voldoen maakten kans, er is daarna geselecteerd op wie de meeste Q-dance events bezocht heeft

Net naast de pot gepiest dus. Ik voldoe wel aan de voorwaarden. Heb immer niet altijd geluk. Hopen dat het volgende week gaat lukken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op zondag 13 april 2008 om 11:35:
Dan houd je alweer een deel van de zwarthandel tegen en ik vind het zeer positief dat daar wat aan gedaan wordt

Dat zeker!
Waarschuw beheerder
Je hoeft niet eens maximaal op F5 te drukken, als je precies om 12 uur er al bent, dan ZSM.. En dan begint die pagina weer van dat 't te druk is.. Maar die is standaard alleen op de index.. als je dus een directe link heb naar de pagina van Defqon kom je die pagina niet tegen en kun je op je gemaktje boodschappen doen :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Obi op zondag 13 april 2008 om 10:43:
Voor de negatievelingen: Het is ook nooit goed he?

Internet he? Alles kut enter. 8)

Moet zeggen dat ik het echt een hele nette actie vind. Tuurlijk makkelijk kletsen voor mij aangezien ik een code heb maar als ik die niet had gehad had ik het ook netjes gevonden naar de vaste bezoekers toe. :respect:

Uitspraak van Wackiejacky op zondag 13 april 2008 om 11:35:
Anyway, mensen met een code kunnen dus gewoon van dinsdag 15 april 10:00 uur tot donderdag 17 april 23:59 uur kaarten bestellen. En hoeven dus NIET bang te zijn dat ook zij achter het net vissen vanwege een overbelast systeem of 'op is op'. Je bent dus verzekerd van kaarten met die code. Had 't niet helemaal duidelijk neergezet gisteravond. :)

Okee dus ik hoef niet dinsdag om 10 uur klaar te zitten maar kan bv ook later bestellen? :/ Ben idd bang dat er te weinig kaarten zijn en ik er alsnog naastgrijp. \\
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sierellûh© op zondag 13 april 2008 om 14:44:
Ben naar alle Defqon's geweest, heb 3maanden in het buitenland gezeten en ik krijg geen code jezuss echt kinderachtig dit zeg.. en ga al 5jaar naar feesten! En alleen omdat k dit jaar nog niet naar een Q feest ben geweest..

Afgelopen jaar is dus in 2007. Afgelopen...

Goed lezen is ook een kunst ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B-Flock :bounce: op zondag 13 april 2008 om 15:21:
Okee dus ik hoef niet dinsdag om 10 uur klaar te zitten maar kan bv ook later bestellen? Ben idd bang dat er te weinig kaarten zijn en ik er alsnog naastgrijp. \\

volgens de link naar ticketonline dien je wel tijdig te zijn.
Waarschuw beheerder
donateur
Ben naar alle Defqon's geweest, heb 3maanden in het buitenland gezeten en ik krijg geen code jezuss echt kinderachtig dit zeg.. en ga al 5jaar naar feesten! En alleen omdat k dit jaar nog niet naar een Q feest ben geweest..

Dat is wel zuur idd. zal je net zien. Maarja dit blijf je altijd houden met dit soort acties.

Uitspraak van B-Flock :bounce: op zondag 13 april 2008 om 15:21:
Moet zeggen dat ik het echt een hele nette actie vind. Tuurlijk makkelijk kletsen voor mij aangezien ik een code heb maar als ik die niet had gehad had ik het ook netjes gevonden naar de vaste bezoekers toe.

Ik vond het van begin af aan al wel netjes ondanks dat ik geen code heb. De vaste bezoekers zijn de gangmakers op een feest en deze zetten de toon voor een goed feest.
Ik denk dat met deze actie de liefhebbers grotere kans hebben op kaartjes i.p.v. handelaren en dat dit uitiendelijk de sfeer ten goede komt.
Want zeg nou zelf. De sfeer is naast de muziek toch het belangrijkste op een feest :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op zondag 13 april 2008 om 15:59:
Want zeg nou zelf. De sfeer is naast de muziek toch het belangrijkste op een feest :lief:

Denk zelf dat het het belangrijkste is op een feest. De sfeer maakt of breekt het :O

Maar dat zit op Defqon wel goed :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op zondag 13 april 2008 om 15:59:
Het bier is naast de muziek toch het belangrijkste op een feest :lief:

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van HEIKster™ op zondag 13 april 2008 om 16:03:
Maar dat zit op Defqon wel goed

Vorig jaar was het iig al erg goed (Y)

en de vaste/fanatieke bezoekers treffen elkaar toch vaak wel ergens vooraan :p Wat er dan achter je gebeurd is dan toch niet boeiend :roflol:
Maar het is natuurlijk vet als je bijv op de main staat en je kijkt achterom en je ziet achter nog eens tig-duizend man losgaan :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op zondag 13 april 2008 om 16:08:
Maar het is natuurlijk vet als je bijv op de main staat en je kijkt achterom en je ziet achter nog eens tig-duizend man losgaan

of als je dan s avonds als het net een beetje donker word naar de main komt en dan op een klein heuveltje uitkijkt over een kolkende massa :kwijl:

Waarschuw beheerder
jammer geen code gekregen:( maarja dan maar gewoon proberen op zaterdags :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Diomede op zondag 13 april 2008 om 16:35:
of als je dan s avonds als het net een beetje donker word naar de main komt en dan op een klein heuveltje uitkijkt over een kolkende massa

Ja dat zijn idd de mooie momentjes waarvoor ik het ook doe :lief:
En da de muziek erbij!
dit soort ervaringen zijn voor mij altijd onbetaalbaar :d
(en nee dat betekend niet dat ik nog veel meer geld aan kaartjes uit ga geven het is wel duur genoeg zo ;) )
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wat een gezeik over die CODE lekker boeien :gaap:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 april 2008 om 16:52:
Wat een gezeik over die CODE lekker boeien

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 april 2008 om 05:50:
misschien kijken ze naar hoeveel bonnen je hebt gekocht op de q-feesten

Dan mag ik ondertussen wel gratis naar binnen bij q-dance feesten :)
Waarschuw beheerder
donateur

ik hoor om me heen veel mensen met code die dinsdag kaarten voor zichzelf bestellen en zaterdag gewoon ook nog ff gaan bestellen voor vrienden en andere die-hards die er niet doorheen gekomen zijn..
Dus ik zou me niet teveel zorgen maken ;) Volgens mij komen er best wat kaarten voor normale prijzen op internet :) Ik zie al hele flocks afspreken kaarten voor elkaar te kopen bijvoorbeeld :D
En je hebt natuurlijk zelf je kans nog zaterdag ;)
Waarschuw beheerder
Maar als je dinsdag besteld kan je toch niet nog een keer 2 kaarten bestellen? Mag maar 1x per adres, naam etc. etc.
Waarschuw beheerder
donateur
volgens mij kun je dinsdag 2 stuks bestellen en zaterdag nog 4..
Maar dat zou ik eigenlijk ook nie helemaal zeker weten hoor!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Stefanovic b) op zondag 13 april 2008 om 17:55:
ik hoor om me heen veel mensen met code die dinsdag kaarten voor zichzelf bestellen en zaterdag gewoon ook nog ff gaan bestellen voor vrienden en andere die-hards die er niet doorheen gekomen zijn..

:yes: Wij ook, we hebben dan wel een code, we willen natuurlijk ook dat onze vriendjes gaan!! Gelukkig zijn er ook 2 anderen met een code, maar ook een hoop niet. Dus wij gaan het zaterdag ook nog gewoon proberen voor onze vriendjes.
Waarschuw beheerder
donateur
preciess... :)

En als ik kaarten over heb gaan ze gewoon voor normale prijs op pf :) Of naar mensen uit mn vriendjeslijst (verzoeken worden niet meer geaccepteerd :9 ) of naar mensen die ik op pf vaak voorbij zie komen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Is er geen kans dan dat de kaarten van dinsdag ook geannuleerd worden als je nog eens bestelt?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bloody B op zondag 13 april 2008 om 18:23:
Is er geen kans dan dat de kaarten van dinsdag ook geannuleerd worden als je nog eens bestelt?

Daarom bestellen wij zaterdag ook niet op dat account!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bloody B op zondag 13 april 2008 om 18:23:

goede vraag.. Mail Q :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Stefanovic b) op zondag 13 april 2008 om 17:55:
Dus ik zou me niet teveel zorgen maken Volgens mij komen er best wat kaarten voor normale prijzen op internet Ik zie al hele flocks afspreken kaarten voor elkaar te kopen bijvoorbeeld
En je hebt natuurlijk zelf je kans nog zaterdag

Dat vind ik mooi he.
De liefhebbers helpen elkaar. volgens mij is dit precies het effect wat Q-dance ermee wil bereiken. Het voordeel is dat de zwarthandelaren minder kans hebben. En de sfeer op het feest word beter hierdoor. Omdat er minder dagjes mensen komen.

Begrijp me wat dat betreft niet verkeerd. Dagjesmensen = wat mij betreft wel okay. We zijn vrijwel allemaal begonnen als dagjesmensen. Maar Als je te veel van dat volk heb dan heb je het effect dat dat een feest qua sfeer dan ten onder is gegaan aan zijn eigen populairiteit.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 13 april 2008 om 18:38:
Naar enquete!

Done en s6 met je onderzoek :)
Hoe wil je trouwens 2 kaarten gaan weggeven als je er toevallig zelf naast grijpt? :9

Er staat btw een fout in je enquete. Je hebt Phono en Partyscene ergens bij de mogelijke antwoorden staan maar die 2 zijn hetzelfde ;) Phono bestaat nie meer, is nu Partyscene :flower:
Waarschuw beheerder
WIN 2 kaarten voor Defqon.1! Vul binnen 4 minuten mijn enquete (voor de danceliefhebber) in en je maakt kans op 2x2 kaarten voor Defqon.1 en je helpt me met mijn afstuderen

Naar enquete!

Gedaan (h)
Waarschuw beheerder
Wordt m'n 4e Defqon.1 alweer, echt nu al zin in... Te erg ook dit festival, hoop echt dat ik zaterdag niet achter het net vis :D!

Waarschuw beheerder
Jiehooeee.. Vet zin in!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Marklano op vrijdag 11 april 2008 om 15:47:
Uitspraak van Franktastic op vrijdag 11 april 2008 om 15:40:
Uitspraak van OldschoolDon op vrijdag 11 april 2008 om 15:20:
een kluisje op defqon... ja of nee?

Zullen ze er zijn?

Ik denk dat we gewoon een meeting moeten doen om 16.00 bij de kluisjes, ALS ze er zijn dan natuurlijk!

Ik zeg akkoord, ik draag een rood geel wit shirt dus hoop wel dat ik opval als ik bij de kluisjes sta !

Waarschuw beheerder
heheeeee werd tijd :P
Waarschuw beheerder
donateur
WIN 2 kaarten voor Defqon.1! Vul binnen 4 minuten mijn enquete (voor de danceliefhebber) in en je maakt kans op 2x2 kaarten voor Defqon.1 en je helpt me met mijn afstuderen

moet je wel zelf eerst aan 4 kaarten komen :lol:
Waarschuw beheerder
we hebben vorig jaar toch nog 4 kaarten bij moeten halen voor € 80 :/
hopen dat k ze dit jaar allemaal gewoon bij ticketonline ken krijge ..