Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
M6 vind ik een hele lelijke auto 1000x liever een M3 of een M5 en wees gerust ik ben absoluut NIET jaloers.
Ik wist dat je met dat antwoord zou komen. Ik weet in iedergeval dat mijn auto afbetaald is en mijn motor ook trouwens en nee niet half Nederland rijdt met een Subaru dus dat antwoord slaat nergens op. Ga jij maar weer lekker verder dromen over je 1:18 schaalmodelletje en post nu maar eens een foto van je ECHTE auto.
whahaha ik neem een foto van een m6 die wegrijd en zeg dat ie van mij is dan ben ik de man
whahaha ik neem een foto van een m6 die wegrijd en zeg dat ie van mij is dan ben ik de man
Blijkbaar Dani1 want die geilt op "mannen" met een M6......
is er zowiezo iemand die kapitein van de berenboot wil leren kennen dan
gvd hoe dom ken je wezen
waar denk je dat de lancer evo vandaan komt ?
ja je hoeft maar 10sec op zijn profiel te lezen en je ziet al dat als die kapitein van de berenboot een bmw garage binnen loopt ze hem meteen eruit knikkeren
ik ken het. veel jaloerse mensen op deze site. haha doen alsof ze je heel goed kennen. haha, karel trek het je niet aan. dat ze zelf zo'n auto niet kunnen betalen, snap ik. knap wat je hebt bereikt en nu klaar bent, en je kapitein bent
Jongens jullie zijn gewoon jaloers op hem en jullie kunnen die vette bak echt niet betalen....
Jongens jullie zijn gewoon jaloers op hem en jullie kunnen die vette bak echt niet betalen....
Nou dat roep ik dus ook de hele tijd maar dat wil er gewoon niet in bij die gasten. Je bent gewoon jaloers als je een negatief bericht plaatst.
toch wel leuk haha.... vind m6 geen lelijke auto... maar ik betaal liever een auto gelijk als dan dat ik hem via de bank koop
![[img width=624 height=493]https://album.partyflock.nl/25244601.jpg[/img]](https://album.partyflock.nl/25244601.jpg)
hoe weet jij dat hij hem via de bank gekocht heeft? jammer dat mensen meteen zo negatief oordelen. nou ik zou niet weten wat je als leiding gevende van een tanker kapitein moet verdienen. ik vind het wel knap
jij plaatst dat ga ergen anders onzin lopen verkopen
tja ik niet nee. dus hou verder je kop en doe niet alsof je iederen kent hier sukkeltje
@ Opelvssn: Kijk maar uit wat je zegt voor je het weet staat er ook wat in jou album
Hey pssst.. Rot es op met je PB's
Wie liep hier net te vertellen dat ik geen Evo zou kunnen kopen, Kennen we elkaar NEE dacht het niet dus hou die opmerking dan ook even voor je. Mocht je het willen weten als ik wil zou ik best een evo kunnen kopen, maar IK vind dit een mooi auto dus heb ik deze gekocht(smaken verschillen toch ???)
@ Opelvssn: Kijk maar uit wat je zegt voor je het weet staat er ook wat in jou album
heb geen album hehe..... kijke of er zo wat in mn gastenboek of pb's staat haha
Wie liep hier net te vertellen dat ik geen Evo zou kunnen kopen, Kennen we elkaar NEE dacht het niet dus hou die opmerking dan ook even voor je. Mocht je het willen weten als ik wil zou ik best een evo kunnen kopen, maar IK vind dit een mooi auto dus heb ik deze gekocht(smaken verschillen toch ???)
ik weet wat je als kapitein verdient haha.... als ie dat al eens is.... staan wel meer fake dingen van hem op PF... patserig losertje is het
wat moet jij nu weer meelopertje hahaha met je lelijke opel. haha tja de dingen zijn tog echt jaloerse he hahaha
denk dat jij lelijker bent, anders had je wel een echt account
hahah sukkeltje
wat moet jij nu weer meelopertje hahaha met je lelijke opel. haha tja de dingen zijn tog echt jaloerse he hahaha
wat rij je zelf met je grote muil? stelletje kut internet terroristen en als je ze tegen komt schijten ze hun broek vol
wat is daar sukkeltje aan ?.. wrm zou ik mn foto's met iedereen delen dat
jij nou graag kontekruiper bent...
kzet dat lelijke opeltje graag naast die m6 haha... kijken wie er dan nog grote bek heb
Tipje: koop een spiegel .
ik rij un golf rally g60
foto?...
ach joh, zijn iq is meestal net zo klein en zielig als zn pik.
aangezien hij dan vast ook zn kop en zn babbels niet mee heb gok ik zo dat hij buiten hier eindeljk een beetje de man spelen, niet echt iets nuttigs doet.
oh sorry, behalve tank varen en m6 rammen dan he
ach joh, zijn iq is meestal net zo klein en zielig als zn pik.
aangezien hij dan vast ook zn kop en zn babbels niet mee heb gok ik zo dat hij buiten hier eindeljk een beetje de man spelen, niet echt iets nuttigs doet.
oh sorry, behalve tank varen en m6 rammen dan he
gusj.. je weet zeker niet dat er nog geen 1 in nederland rijd
correctie 1tje is er in nederland
foto?... aangezien ik de meeste eigenaren van die dingen wel ken haha.... of je heb een fakeeeeee
Jij kent helemaal niemand. Mij een beetje domme pb's sturen..
Faker
is het gezellig hier ?
haha beregezellig hier
Aangemeld op: 18 december 2007 17:21
weet je meer als ik hahaha
de fakes zijn echt niet meer zo leuk als vroeger
toen was het nog moeilijk om het door te hebben
de fakes zijn echt niet meer zo leuk als vroeger
toen was het nog moeilijk om het door te hebben
Vroegah
Maar inderdaad, de fakers vallen gelijk door de mand.
Ach, je hebt een leven of je hebt geen leven. Duidelijk geval van kansloos dit.
Maar inderdaad, de fakers vallen gelijk door de mand.
Ach, je hebt een leven of je hebt geen leven. Duidelijk geval van kansloos dit.
vriendjes wordeng?
whehe jij bent opzich wel een grappige fake
whehe jij bent opzich wel een grappige fake
Normaal zetten andere mensen je voor lul, maar jij doet het jezelf al aan
Uitspraak van Python85 op dinsdag 8 januari 2008 om 22:35:
Nog steeds die blokkendoos, da tomba ?
het is ckr un vette wage alleen zon gare uitlaat
Ik hou niet zo van dat vierkante.
En over die uitlaat mag ik niks zeggen, want bij mij ligt er op het moment ook (NOG) een gare uitlaat onder.laatste aanpassing 8 januari 2008 22:43
doe mij maar de oude gto veel mooier
doe mij maar de oude gto veel mooier
haal je rijbewijs
hahaha dan moet je er veel kennen hahaha toch heb ik un rally met 160 pk 4wd is wat anders dan zo'n goedkope corsa he van 1000 euries
nou ik heb er al genoeg gezien sukkel geen verstand van auto's hahaha
hahaha dan moet je er veel kennen hahaha toch heb ik un rally met 160 pk 4wd is wat anders dan zo'n goedkope corsa he van 1000 euries
post is 3 foto`s dan van verschillende veyron`s op NL`s kenteken.
Wordt je zelf niet moe van je lulverhalen?
hoe dik ik een rally ook vind hij rijdt een orginele rally met die corsa helemaal stront. Veel kennen hoezo dat? Rijden er niet veel meer van rond. Maar post is een foto van jou samen met je rally, en anders moet je alweer/nog steeds je bek houden. Lulverhalen hier :
ik heb het niet over een veyron en er is er heus wel 1 in nl met je gare corrado
gusj.. je weet zeker niet dat er nog geen 1 in nederland rijd
correctie 1tje is er in nederland
nou ik heb er al genoeg gezien sukkel geen verstand van auto's hahaha
Maar post is een foto van jou samen met je rally, en anders moet je alweer/nog steeds je bek houden.
je zit hier toch echt te beweren dat je er al genoeg gezien hebt.
En je kan aan een foto zien dat mijn C gaar is tering en dat voor een tegelzetter.
tuurlijk niet heel veel maar wel genoeg meer dan 9 in NEDERLAND ooit van een meeting gehoord knuppel
tuurlijk niet heel veel maar wel genoeg meer dan 9 in NEDERLAND ooit van een meeting gehoord knuppel
als je nou inplaats van dom te reageren even alles doorleest weet je misschien waar het over gaat. Je beweerde dat je al heel veel veyron`s in NL gezien had. Maar doordat je zoveel verzint ben je de draad kwijt. Dus alles even doorlezen zorgen dat je weet wat je ook alweer uit je duim gezogen had, en dan weer lekker door zeveren.
heb het niet over een veyron maar over mijn rally sukkel
dan nog.... dna klopt het nog niet hahaha.... zijn er 5 in nl.. is lijstje van geweest welke nog bestonden.. heb op vw forum gestaan ...
maare weet je nog wat je allemaal verzonnen heb ?... we hadden t over veyrons.. niet zo ineens van onderwerp veranderen...
hebt nog niet eens een skelter
Praatjes vullen geen gaatjes.
Je kan wel mooi met Mies in zee gaan
Correctie jochie
Jij bent hier het kneusje. Met je wildwestverhalen en leugens van alle kanten.
scan het kentekenbewijs maar eens en post die hier maar ff.
het is ckr un vette wage alleen zon gare uitlaat
als ik n miljoen had dan had ik wel n m5 gehaald...
ja idd corvette boy, die gozer irriteert me en dadelijk is het afgelopen
moet je ff vragen aan die ene sambaldraaier , of je er 1 van zijn 34 mag lenen
dat wel net alsof een m5 2,5 ton kost hahaha
en 4 wiel aandrijving.
100 pk verlies bij een impreza de 4 x 4 aandrijving
ja net alsof je met een miljoen uit te geven een M5 koopt HAHAHAHA
Uitspraak van The-Beast op woensdag 9 januari 2008 om 22:34:
100 pk verlies bij een impreza de 4 x 4 aandrijving
4x4s zijn in de eerste meters toch de baas...
juist met zijn ruim 20 pk minder en kweet niet hoeveel kilo zwaarder... dream on gozer...
sub impreza heb ook 4x4 en die is alleen de eerste paar meter sneller weg totdat ik grip krijg
ja net alsof je met een miljoen uit te geven een M5 koopt HAHAHAHA
ja maar jij met je opel gsitje maakt daar echt geen kans tegen. behalve als je er een turbo blok in hebt liggen okeee
nooit op assen enz geweest zeker haha....
Jongens wat is nou de race?
er zijn genoeg soeboeroes die weer corsas gsi kapot rijden...
en er zijn weer genoeg andere autows die weer die prezas helemaal schijt blazen...
whats the commotion?
Neen!!! doe maar de Ruf Rt12 anders de Porsche/dauer Lemans 3liter 6cil boxer motor biturbo die de zelfde stats haalde maar dan meer als 12 jaar geleden geloof ik....
Nee, zal je opel niet leuk vinden al die hobbels
btw impressive movies
stoere jongen.... ik vind persoonlijk een rallye ook heel vet ... als ie orgineel is ... maar ik ben geen vw man
ga es ff dood ofzo , ongeveer ieder bericht staat wel haat in van jou
nee daar heb ik ook een hekel aan ... heb ook respect voor mooie golfjes ...maar zelf zou ik er nooit in rijden...
jostie
dus hou verder je kop en doe niet alsof je iederen kent hier sukkeltje
en die impreza is gwoon lelijk
sukkeltje dat weet ik wel
totaal geen haat van jou kant
ongeveer 20voorbeelden in dit topic waar jij zielig loopt te doen
heb op vw forum toen ergens lijstje gezien en daar stonden er 5 op..... hoeveel zijn er nog dan ?... jij bent de vw kenner hier
wil niet lullig zijn maar dat filmpje van 0-200 stelt niet veel voor.. tot de 170 redelijk maar daar is ook alles meegezegd.laatste a
Opelvssn,
heb je dat blokkie al lang?
Die van die andere Corsa freak hier die kende ik,
maar wist niet dat jij er ook één in had liggen!
Pas op MP stond nog iemand die 5 'opknappers' had!
Werd toen op het VWforum nog overlegd wie er ook belangstelling had!
Werd alleen per 5 verkocht
dan waren dat die 5 haha...
Dat kan maarzo.
Hadden wel een fikste opknapbeurt nodig
en een Rallye knap je niet graag op kan ik je zeggen!
Maar blokkie is niet wat?
Die gast in dat Opel topic,
kan die je niet helpen...
Lijkt mij een handige gast!
Je rijd zelf een Golf, dus je hebt weinig te zeggen!
Zal die opmerking maar negeren je bent tenslotte een meisje en wordt niet geacht er veel van te kennen
Uitspraak van Python85 op donderdag 10 januari 2008 om 15:17:
Weet iemand een bedrijf in de regio nijmegen met redelijke sportuitlaten voor een leuke prijs?
als je ff op google speurt vind je wel wat bedrijven
ik heb mijn uitlaat toen laten maken in belgie dus, die man maakt ze met de hand op maat
Uitspraak van Python85 op donderdag 10 januari 2008 om 16:44:
Aha
Prijzig zeker?
nogal prijzig ja , maar als je kwaliteit wil dan ben je al snel een hoop geld kwijt
aha
sinds wanneer is een Golf een Turkenbak? Zal die opmerking maar negeren je bent tenslotte een meisje en wordt niet geacht er veel van te kennen
Als een golf dan toch iets moet zijn zal het wel een Johnnybak zijn
Uitspraak van Python85 op donderdag 10 januari 2008 om 16:47:
Ja is ook. Maar dat hoeft voor mij niet
Alles is beter als wat er nu onder hangt
dan rijd je ff na de plaatselijk tuningshop en je prutst er een andere onder
Uitspraak van Python85 op donderdag 10 januari 2008 om 15:17:
Weet iemand een bedrijf in de regio nijmegen met redelijke sportuitlaten voor een leuke prijs?
zwolle is niet zover voor jouw... nl power... meestal passen de uitlaten wel... ff bellen van te voren of ze hem hebben
gewoon zown dikke onzin met dat turke bak makko bakkies...
er rijden geloof ik meer tutjes en kakkers en wankers in golf viertjes vijfjes etc. dan turken
Als n auto gewoon netjes is of er nou n turk neger makko of n bleekscheet erin rijd maak nie aus!
loederbakkies zijn ander verhaal
nee nee misschien waar jij woont. maar hier rijden er genoeg in bora's en golfjes 4 kun je het niet hebben ofzo maar het boeit verder ook niet. alleen jammer dat het als het turken ofzo zijn 9 van de 10 keer zwartgeld is
Uitspraak van dani1 op donderdag 10 januari 2008 om 18:35:
nee nee misschien waar jij woont. maar hier rijden er genoeg in bora's en golfjes 4 kun je het niet hebben ofzo maar het boeit verder ook niet. alleen jammer dat het als het turken ofzo zijn 9 van de 10 keer zwartgeld is
hou je bek over turken! niet allemaal zijn we zo. ik betaalde mijn m3 ook niet van zwartgeld gekke
dat is gemeen
Hij zegt toch ook 9 van de 10
En niet zo snel op je teentjes getrapt zijnlaatste aanpassing 10 januari 2008 19:05
ja man ik heb niks tegen turken hoor
Naam: Henkie Bakboord
Aangemeld op: 10 januari 2008 20:37
hey kapitein van de berenboot hoeveel fake profielen ga je nog aanmaken
Moet idd dat de stijl wel een beetje verdacht veel op elkaar lijkt.
Maar dan ben je echt zielig bezig als je dat doet...
Uitspraak van Python85 op donderdag 10 januari 2008 om 22:03:
Moet idd dat de stijl wel een beetje verdacht veel op elkaar lijkt.
Maar dan ben je echt zielig bezig als je dat doet...
Wat bedoel je precies? Ik heb me inderdaad vandaag pas aangemeld. Ik zit inderdaad ook in de scheepvaart maar wel in een hele andere tak, als je dat bedoeld met dezelfde stijl.
Heb Karel vorig jaar volgens mij een keer ontmoet maar weet niet zeker of hij het is. Hij lijkt er in ieder geval wel veel op en zo groot is het wereldje nu ook weer niet. Vandaar dat ik even reageerde in dit topic.
Oke sorry, maar weet even niet waar het over gaat. Aart stuurboord ken ik niet. Is hij hier ook lid? Misschien heb ik wat dingen over het hoofd gezien maar zit ook nog niet lang op dit forum.
keejdan is het goed. je weet dat ik met de m3 veel wagens eruit rijd misschien nog un bugatti veyron het is wel een m3 he
nee die zal zich vandaag of morgen nog wel aanmelden om ff die karel met zijn m6 de hemel in te prijzen
karel heeft nogal last van meerdere persoonlijkheden
Voertuig
Kenteken
Voertuigsoort personenauto
Merk BMW
Handelsbenaming M6
Brandstof Benzine
Vervaldatum APK 03-01-2011
Overzicht
Datum aanvang tenaamstelling 03-01-2007
BPM € 45962
WAM verzekerd geregistreerd Nee
DE AUTO IS NIET EENS VERZEKERD! Jammer voor de topic openerlaatste aanpassing 10 januari 2008 22:50
Als ik nu naar buiten kijk zie ik er 2 rijden en minsten 4 voor de deur staan.. allemaal Ahmeht als eigenaar..
jij kent em toch ? jij hebt je ook net aangemeld
faker
Als ik nu naar buiten kijk zie ik er 2 rijden en minsten 4 voor de deur staan.. allemaal Ahmeht als eigenaar..
juist en ze werken niet hahaha raa raa hoe kan dat
hahahahahahaahahahaahhahaahahahhaha veyron eruit rijden met een m3 hahahahahahha
Voertuig
Kenteken
Voertuigsoort personenauto
Merk BMW
Handelsbenaming M6
Brandstof Benzine
Vervaldatum APK 03-01-2011
Overzicht
Datum aanvang tenaamstelling 03-01-2007
BPM € 45962
WAM verzekerd geregistreerd Nee
DE AUTO IS NIET EENS VERZEKERD! Jammer voor de topic openerlaatste aanpassing 10 januari 2008 22:50
We zullen greenpeace achter je aan sturen
je kan nu wel bijdehant gaan doen kereltje maar zoals je onderhand nu wel moet weten dat ik kapitein ben.. kapiteinen varen veel rond soms wel 9 maanden en dan schors ik mijn auto. ben nu namelijk nog bij ijsland olie aan het lossen en geen auto nodig.. respect dus..
We zullen greenpeace achter je aan sturen
laatste die dat hebben geprobeerd liggen allang op de zeebodem.. niemand fuck met mij, ik eis veel respect.. ook van iedereen op dit topic.. ik heb nu een raadsel: hoeveel gouden knopen heb ik ook me jas?
Karel hoe is het met jou dan? weer aan het opscheppen? oke je hebt het goed, maar een beetje overdreven dat je er ruig over moet doen.. chappie.. maar goed leuk wat je hebt bereikt..
is nep goud dat telt niet
waar blijven die M6 foto's nou ???
ik post er vast een hebben we een idee hoe het model eruit ziet (dus zeker niet zo strak als deze auto )
je kan nu wel bijdehant gaan doen kereltje maar zoals je onderhand nu wel moet weten dat ik kapitein ben.. kapiteinen varen veel rond soms wel 9 maanden en dan schors ik mijn auto. ben nu namelijk nog bij ijsland olie aan het lossen en geen auto nodig.. respect dus..
Hoe lang blijf je nog in Ijsland? Zelf ben ik net terug uit India. Goede reis nog en ik spreek je later wel weer.
Heb ik gezien maar ik bedoel die van jouw deze staat geregistreerd op naam van een dame uit 1963 lijkt niet echt op jouw
krijf die auto zelf niet verzekerd en me moeder wel ,, ff wat verder denken dat zo bijdehant doen tegen mij.
O en dat van die dame uit 1963 zuig ik net uit mijn duim je kan lekker lullen maar je maakt mij niks wijs
hahahaha heerlijk
waarom ben je zo jaloers? het is wel zo.. weet zelf dat het zo is dus wat maakt mij zo een wanhopig kneusje wat uit.. me gele deur is zeker ook niet van mij?
![[img width=365 height=563]http://www.actatheater.nl/images/kapitein.jpg[/img]](http://www.actatheater.nl/images/kapitein.jpg)
haha ik zou zeggen zet je m6 er een keer naast en probeer het , en dan niet ff voor een dagje een m6 huren
waarom zoeken jullie alles van me na? me oom is acteur ja en dan? ook al jaloers?
![[img width=350 height=535]http://www.boekhandellos.nl/assortiment/strips/kapitein_rob_illustratie_2.jpg[/img]](http://www.boekhandellos.nl/assortiment/strips/kapitein_rob_illustratie_2.jpg)
en what the fuck kom je met die kutboekjes aan op een m6 topic BIAAATCH.. niks beters te posten ?
Ik heb ff goed woordje voor je gedaan
nee gelukkig niet
nee vandaar ook de rest van de zin
ik ben verstandig hoor
Ik ga slapen, mooie tijd zo denk ik
laatste die dat hebben geprobeerd liggen allang op de zeebodem.. niemand fuck met mij, ik eis veel respect.. ook van iedereen op dit topic.. ik heb nu een raadsel: hoeveel gouden knopen heb ik op me jas?
Ik hoop dat je tanker vastloopt op een zandbank joh als je die er dan afkrijgt als volwaardig kapitein; DAN zal ik respect voor je hebben
Leuke vrienden heb jij in je profiel ... Kapitein Karel en Henkie Bakboord
Ik snap niet wat jullie allemaal tegen Karel hebben. Heb hem pas 1 keer ontmoet maar toen kwam hij gewoon over als een vriendelijke jongeman. Ik snap ook best dat hij af en toe gefrustreerd reageerd omdat sommige mensen hem niet geloven. Het is natuurlijk ook een beetje onwerkelijk, iemand die op zo'n jonge leeftijd al zoveel bereikt heeft
Zal ff aan je moeder vragen die nu mijn wc aan het schoonlikken is
Om dat te kunnen beoordelen zit ik hier nog te kort. Sorry daarvoor.
je hebt hem 1 keer ontmoet en zit hem de hemel in te prijzen? tuuurlijk. Heeft ie veel bereikt dan? Zoals wat? zelfs als ie echt die M6 moest hebben ... wat heeft hij daar nu mee bereik niks toch? Of zou je veronderstellen dat dat de hoop van iedereen is om later een M6 te halen? lol ...
tenminste verkoop je je zus? Het dek moet namelijk geschrobt worden en zoek dus iemand met een laag iq entonig werk vandaar.want ir erg elaatste aanpassing 11 januari 2008 10:41
kheb geen zus tough luck for you sukkel :loser
hoe lang ga jij die spelletje met de multiple id's nog volhouden?
Ik snap voor geen meter waarom de moderators hier nog niet hebben ingegrepen en jullie allemaal van PF hebben geflikkerd. Normaal kan je je mond niet opendoen of je word eraf geflikkerd.
Jij hebt hier op een korte tijd al ruzie met zowat het ganse PF bestand en daar gebeurt er niks mee. Komop zeg!
Kareltje als je zo door doet ram ik je domme kop door je mooie gele deur dan heb je al twee dingen minder om mee te stoefen
he kneus denk wat je denkt van hun. met je grote praatjes.
l er iemand even een woordenboek bijnemen en uitleggen aan die jongen wat jaloers zijn betekent? ... heeft duidelijk niet naar school geweest
haha bmw kun je niet betale hahahaa die zeldzame golf IV van je hahahah flikker tog op man ut is niet eens een gti tdi hahaha. die rijdn er hier gnoeg rond tdi alles rood 150pk haha kijk als je nu een tdi 4 motion hebt oke die zijn wat zeldzamer hahaha knuppel
ach flikker jij toch op man je kent er duidelijk gewoon geen fuck vanaf. Drie kwart die rondrijden met rode letters zijn er fake opgeplakt. stumperd rot toch op voor je tegen mijn vuist aanloopt
@ Bilal
jaloersheid is hier niet het juiste woord. Waarom zouden wij jaloers moeten zijn op de auto's die jullie hebben betaald met ONS belastingsgeld? je weet wel ... dat geld dat jij elke week/maand op je rekening krijgt onder de vorm van een uitkering die betaald word met het belastingsgeld van de werkende mensen
En dan nog lekker in het zwart gaan werken ... sja zo kan ik ook een M3 betalen hoor is verder niks om trots over te zijn.
Leuke vrienden heb jij in je profiel ... Kapitein Karel en Henkie Bakboord ...
Kan je mss ook winnen van een straaljager met je M3'tje ? wellicht wel he!
denkje dat die buitenlanders het wel naar hun zin hebben met een pisloontje??? ze zien gewoon kansen in om zwart geld te kunnen verdienen!
I blame the government!!!!!
ik heb op mn kamer een witte deur! respect voor wat ik al bereikt heb