Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van Subaru GTT op dinsdag 8 januari 2008 om 19:39:Nou dat roep ik dus ook de hele tijd maar dat wil er gewoon niet in bij die gasten. Je bent gewoon jaloers als je een negatief bericht plaatst.
jij plaatst dat ga ergen anders onzin lopen verkopen
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 januari 2008 om 19:46:toch wel leuk haha.... vind m6 geen lelijke auto... maar ik betaal liever een auto gelijk als dan dat ik hem via de bank koop
hoe weet jij dat hij hem via de bank gekocht heeft? jammer dat mensen meteen zo negatief oordelen. nou ik zou niet weten wat je als leiding gevende van een tanker kapitein moet verdienen. ik vind het wel knap
geloofwaardige jongen die kapitein karel, dit staat in zn album:

De GROOTSTE Tanker en ik stuur!! niet fucken dus!!
en dit staat op wikipedia...
Herstel
Het schip was daar waarschijnlijk voor altijd blijven liggen, ware het niet dat het door haar omvang uniek was. Een Noors bedrijf kocht het schip en liet het op de Keppel-scheepswerf in Singapore herstellen. Het schip was door brand zwaar toegetakeld, waardoor de hele bovenbouw moest worden vervangen. In 1991 werd het schip onder de naam TT Jahre Viking opnieuw in de vaart genomen.
FSO
In maart 2004 werd de Jahre Viking aan het Singaporese First Olsen Tankers verkocht. In een droogdok in Dubai werd het aangepast om als FSO (Floating Storage and Offloading unit) dienst te doen. Onder de nieuwe naam Knock Nevis opereert de mammoettanker sindsdien voor de olievelden van Al Shaheen in de wateren van Qatar.

De GROOTSTE Tanker en ik stuur!! niet fucken dus!!
en dit staat op wikipedia...
Herstel
Het schip was daar waarschijnlijk voor altijd blijven liggen, ware het niet dat het door haar omvang uniek was. Een Noors bedrijf kocht het schip en liet het op de Keppel-scheepswerf in Singapore herstellen. Het schip was door brand zwaar toegetakeld, waardoor de hele bovenbouw moest worden vervangen. In 1991 werd het schip onder de naam TT Jahre Viking opnieuw in de vaart genomen.
FSO
In maart 2004 werd de Jahre Viking aan het Singaporese First Olsen Tankers verkocht. In een droogdok in Dubai werd het aangepast om als FSO (Floating Storage and Offloading unit) dienst te doen. Onder de nieuwe naam Knock Nevis opereert de mammoettanker sindsdien voor de olievelden van Al Shaheen in de wateren van Qatar.
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 8 januari 2008 om 19:52:hoe weet jij dat hij hem via de bank gekocht heeft? jammer dat mensen meteen zo negatief oordelen. nou ik zou niet weten wat je als leiding gevende van een tanker kapitein moet verdienen. ik vind het wel knap
ik weet wat je als kapitein verdient haha.... als ie dat al eens is.... staan wel meer fake dingen van hem op PF... patserig losertje is het
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 8 januari 2008 om 19:46:jij plaatst dat ga ergen anders onzin lopen verkopen
Welke onzin loop ik dan te verkopen ????
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 8 januari 2008 om 19:45:tja ik niet nee. dus hou verder je kop en doe niet alsof je iederen kent hier sukkeltje
Wie liep hier net te vertellen dat ik geen Evo zou kunnen kopen, Kennen we elkaar NEE dacht het niet dus hou die opmerking dan ook even voor je. Mocht je het willen weten als ik wil zou ik best een evo kunnen kopen, maar IK vind dit een mooi auto dus heb ik deze gekocht(smaken verschillen toch ???)
@ Opelvssn: Kijk maar uit wat je zegt voor je het weet staat er ook wat in jou album
Uitspraak van Subaru GTT op dinsdag 8 januari 2008 om 20:00:@ Opelvssn: Kijk maar uit wat je zegt voor je het weet staat er ook wat in jou album
heb geen album
Hey pssst.. Rot es op met je PB's
hahah nee nee. omdat je jaloers bent lelijkerd
Uitspraak van Subaru GTT op dinsdag 8 januari 2008 om 20:00:Wie liep hier net te vertellen dat ik geen Evo zou kunnen kopen, Kennen we elkaar NEE dacht het niet dus hou die opmerking dan ook even voor je. Mocht je het willen weten als ik wil zou ik best een evo kunnen kopen, maar IK vind dit een mooi auto dus heb ik deze gekocht(smaken verschillen toch ???)
@ Opelvssn: Kijk maar uit wat je zegt voor je het weet staat er ook wat in jou album
dat zeg jij toch ook
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 8 januari 2008 om 20:03:dat zeg jij toch ook
hoe diep kruip jij in de kont van nepkapitein karel
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 januari 2008 om 20:03:heb geen album hehe..... kijke of er zo wat in mn gastenboek of pb's staat haha
hahah sukkeltje
Uitspraak van Subaru GTT op dinsdag 8 januari 2008 om 20:00:Wie liep hier net te vertellen dat ik geen Evo zou kunnen kopen, Kennen we elkaar NEE dacht het niet dus hou die opmerking dan ook even voor je. Mocht je het willen weten als ik wil zou ik best een evo kunnen kopen, maar IK vind dit een mooi auto dus heb ik deze gekocht(smaken verschillen toch ???)
hou jij je mond dan ook over andere mensen die je niet kent!!!! dat die m6 niet van hem is! ik ken hem toch. meneer de beterweter hahaha. tja een impreza is toch wel een stukje goedkoper als een evo
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 januari 2008 om 19:57:ik weet wat je als kapitein verdient haha.... als ie dat al eens is.... staan wel meer fake dingen van hem op PF... patserig losertje is het
wat moet jij nu weer meelopertje hahaha met je lelijke opel. haha tja de dingen zijn tog echt jaloerse he hahaha
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 8 januari 2008 om 20:07:wat moet jij nu weer meelopertje hahaha met je lelijke opel. haha tja de dingen zijn tog echt jaloerse he hahaha
wat rij je zelf met je grote muil? stelletje kut internet terroristen en als je ze tegen komt schijten ze hun broek vol
denk dat jij lelijker bent, anders had je wel een echt account
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 8 januari 2008 om 20:07:hahah sukkeltje
wat is daar sukkeltje aan ?.. wrm zou ik mn foto's met iedereen delen
jij nou graag kontekruiper bent...
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 8 januari 2008 om 20:07:wat moet jij nu weer meelopertje hahaha met je lelijke opel. haha tja de dingen zijn tog echt jaloerse he hahaha
kzet dat lelijke opeltje graag naast die m6 haha... kijken wie er dan nog grote bek heb
wat rij je zelf met je grote muil? stelletje kut internet terroristen en als je ze tegen komt schijten ze hun broek vol
jij moet je bek houden ga eerst je rijbewijs halen hahahaha
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 januari 2008 om 20:09:wat is daar sukkeltje aan ?.. wrm zou ik mn foto's met iedereen delen dat
jij nou graag kontekruiper bent...
beter tog
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 januari 2008 om 20:09:kzet dat lelijke opeltje graag naast die m6 haha... kijken wie er dan nog grote bek heb
hahahhahaha dan gaan we allemaal lachen
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 8 januari 2008 om 20:14:hahahhahaha dan gaan we allemaal lachen
ja idd.... hoe kareltje eruit gepist word door een opel
Hey Bontje, vonden ze jou ook lelijk? 
Niet om arrogant te doen mijn beste fakers/vriendjes van fakers, maar ik denk dat Bontje en ik bloedmooi zijn vergeleken met iig Dani en ongetwijfeld ook t.o.v. onze Karel en feel_the_base, gezien het feit dat die geen echte foto's van zichzelf op hun profiel hebben staan (F).
En dani1, jij ook ophoeren met je PB's (F).
Niet om arrogant te doen mijn beste fakers/vriendjes van fakers, maar ik denk dat Bontje en ik bloedmooi zijn vergeleken met iig Dani en ongetwijfeld ook t.o.v. onze Karel en feel_the_base, gezien het feit dat die geen echte foto's van zichzelf op hun profiel hebben staan (F).
En dani1, jij ook ophoeren met je PB's (F).
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 8 januari 2008 om 20:21:ik rij un golf rally g60
foto?... aangezien ik de meeste eigenaren van die dingen wel ken haha.... of je heb een fakeeeeee
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 8 januari 2008 om 20:26:ja die heeft hij hahaha wrom ben je so lelijk?
gusj.. je weet zeker niet dat er nog geen 1 in nederland rijd
correctie 1tje is er in nederland
laatste aanpassing
Tipje: koop een spiegel .
ach joh, zijn iq is meestal net zo klein en zielig als zn pik.
aangezien hij dan vast ook zn kop en zn babbels niet mee heb gok ik zo dat hij buiten hier eindeljk een beetje de man spelen, niet echt iets nuttigs doet.
oh sorry, behalve tank varen en m6 rammen dan he
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 8 januari 2008 om 20:21:ik rij un golf rally g60
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 januari 2008 om 20:30:foto?...
aangezien hij dan vast ook zn kop en zn babbels niet mee heb gok ik zo dat hij buiten hier eindeljk een beetje de man spelen, niet echt iets nuttigs doet.
irritante neppe mensen hier STERF
vast wel
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 januari 2008 om 20:31:gusj.. je weet zeker niet dat er nog geen 1 in nederland rijd
correctie 1tje is er in nederland
nou ik heb er al genoeg gezien sukkel geen verstand van auto's hahaha
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 januari 2008 om 20:30:foto?... aangezien ik de meeste eigenaren van die dingen wel ken haha.... of je heb een fakeeeeee
hahaha dan moet je er veel kennen hahaha toch heb ik un rally met 160 pk 4wd is wat anders dan zo'n goedkope corsa he van 1000 euries
Ochjee, alles ego's op een hoop.
Lekker boeiend allemaal. Als hij die auto echt heeft dan is dat mooi, zo niet dan is hij een loser dat hij zegt dat ie hem heeft, maar wat kan mij dat boeien. Lekker belangrijk.
Komt toch steeds weer het vaste "Auto afzeik Clubje van PF" tegen hier
die vinden dat ze DE AUTO hebben
Zoek een leven mensen...
Lekker boeiend allemaal. Als hij die auto echt heeft dan is dat mooi, zo niet dan is hij een loser dat hij zegt dat ie hem heeft, maar wat kan mij dat boeien. Lekker belangrijk.
Komt toch steeds weer het vaste "Auto afzeik Clubje van PF" tegen hier
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 8 januari 2008 om 18:13:jaloers?? tja veel jaloerse mensen, ik ken hem toch tja m6 niet de mooiste auto, dan liever de nieuwste rs4laatste aanpassing 8 januari 2008 18:14
Jij kent helemaal niemand. Mij een beetje domme pb's sturen..
Faker
Uitspraak van Sir Vincent op dinsdag 8 januari 2008 om 21:12:Jij kent helemaal niemand. Mij een beetje domme pb's sturen..
Faker
weet je meer als ik hahaha
Uitspraak van Da Tomba !! op dinsdag 8 januari 2008 om 21:40:is het gezellig hier ?
kom je ook heel gezellig

![[B&D]guus](/images/user/427590_2939269.jpg)