Partyflock

Forumonderwerp · 990886

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

hoi wilde graag weten wat jullie van de BMW M6 vinden? ik vind hem erg mooi en ben er best trots op:D
hoi ik wilde even iedereen laten weten dat ik een m6 heb..
Uitspraak van ~|~îMØ op dinsdag 8 januari 2008 om 14:53:
hoi ik wilde even iedereen laten weten dat ik een m6 heb..

boutje of moertje?
Je bent fake en die auto is niet van jou.
Stumper.
M6
cabrio is leliiiiijjjjjjjjjjkkkkkkk
milieuvervuilend.

Uitspraak van Oscar L. op dinsdag 8 januari 2008 om 14:53:
Stumper

:lol: maar wel mooi :kwijl:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 januari 2008 om 15:03:
maar wel mooi

Ach ja, ik kan mooiere auto's bedenken.
Ik ga persoonlijk liever voor een alto
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 8 januari 2008 om 14:47:
ben er best trots op

Waarop ? Op mooie plaatjes, of de droom dat je een dergelijke wagen bezit.

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
hoi wilde graag weten wat jullie van de BMW M6 vinden? ik vind hem erg mooi en ben er best trots op

Ben je er ook trots op dat je onverzekerd rondrijdt?

Hoelang heb je hem trouwens? Nieuw gekocht of 2e hands?
laatste aanpassing

net echt sukkel van 20 met m6 lekker dromen
Uitspraak van ~|~îMØ op dinsdag 8 januari 2008 om 14:53:
hoi ik wilde even iedereen laten DENKEN dat ik een m6 heb..

www.ga.es.dood.nu
Aangemeld op: 1 januari 2007 00:28

28 minuten na nieuwjaar aangemeld...
Geen leven ofzo?
Uitspraak van Bobje op dinsdag 8 januari 2008 om 18:00:
Aangemeld op: 1 januari 2007 00:28

Geen leven ofzo?

amaai echt jaa!!
heel nederland is zowat aant feesten en hij meld zich aan op partyflock :roflol:

Uitspraak van Oscar L. op dinsdag 8 januari 2008 om 14:53:
Stumper.

jaloers?? tja veel jaloerse mensen, ik ken hem toch tja:) m6 niet de mooiste auto, dan liever de nieuwste rs4
laatste aanpassing

Uitspraak van Bobje op dinsdag 8 januari 2008 om 18:00:
Geen leven ofzo?

waarom moet je dan geen leven hebben. ook dan kunnen mensen tussendoor online zijn. jostie

hoi wilde graag weten wat jullie van de BMW M6 vinden? ik vind hem erg mooi en ben er best trots op

mooie wagen Doe je goed! en ja jaloerse mensen heb je overal

mooie auto evengoed

je hebt het goed dat weet ik maar om er dan over op te scheppen

zeker vette bak love bmw

waarom zijn de mensen zo jaloers op mij? ik werk hard voor me geld dusjaa ben bijna nooit thuis en als ik er ben wil ik gewoon een mooie auto rijden maarja .. denk maar wat jullie willen zie jullie wel in de zomer als me kappie lekker naar beneden is en ik achter het stuur zit met een hele dikke oliepijp :D
Hoe lang heb je hem al Karel?

doe maar ruig. die wagen is wel ok. en tja kapitein van un olietanker niet slecht
M6 vind ik een hele lelijke auto 1000x liever een M3 of een M5 en wees gerust ik ben absoluut NIET jaloers.

Uitspraak van Subaru GTT op dinsdag 8 januari 2008 om 18:28:
M6 vind ik een hele lelijke auto 1000x liever een M3 of een M5 en wees gerust ik ben absoluut NIET jaloers.

nee een subaru :LOSER: rijd half nederland in en rijd voor geen meter ahahah oliepijpje heb ik
Ik wist dat je met dat antwoord zou komen. Ik weet in iedergeval dat mijn auto afbetaald is en mijn motor ook trouwens en nee niet half Nederland rijdt met een Subaru dus dat antwoord slaat nergens op. Ga jij maar weer lekker verder dromen over je 1:18 schaalmodelletje en post nu maar eens een foto van je ECHTE auto. :Z :gaap: :loser:

Uitspraak van Subaru GTT op dinsdag 8 januari 2008 om 18:37:
Ik wist dat je met dat antwoord zou komen. Ik weet in iedergeval dat mijn auto afbetaald is en mijn motor ook trouwens en nee niet half Nederland rijdt met een Subaru dus dat antwoord slaat nergens op. Ga jij maar weer lekker verder dromen over je 1:18 schaalmodelletje en post nu maar eens een foto van je ECHTE auto.

jaloerse. wat is het tog erg dat mensen het niet kunnen hebben.

en die lelijker goedkope impreza hahahaa. pak dan het nieuwere model maar deze oerlelijke impreza hahahaha japanse troep. koop dan een lancer evo. dat is wel een helem ooie auto
whahaha ik neem een foto van een m6 die wegrijd en zeg dat ie van mij is dan ben ik de man :D

Uitspraak van Silver Corvette. op dinsdag 8 januari 2008 om 18:56:
whahaha ik neem een foto van een m6 die wegrijd en zeg dat ie van mij is dan ben ik de man

weer zo'n jaloerse hahahaha doe nu niet alsof je iedereen persoonlijk kent hier. :) heerlijk dat jaloers gedrag:D
:lol: is er zowiezo iemand die kapitein van de berenboot wil leren kennen dan
Blijkbaar Dani1 want die geilt op "mannen" met een M6......

ff een aanvulling:

1) wie is hier nu jaloers..... Ik denk dat jij dat bent.
2) Ik ben absoluut niet jaloers want zoals ik net al zei IK VINDT HET EEN LELIJK HOK.
3) Ik koop geen nieuw model Impreza want ik vindt ook dat een lelijke auto.
4) Mocht hij echt een M6 hebben dan wens ik hem daar veel plezier mee. Alleen doe er niet zo popie jopie mee al is dat moeilijk met zo een marokaanse drugsdealers auto. Kom maar kom maar kom maar. :loser:
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 8 januari 2008 om 18:52:
oerlelijke impreza hahahaha japanse troep. koop dan een lancer evo. dat is wel een helem ooie auto

gvd hoe dom ken je wezen :D

waar denk je dat de lancer evo vandaan komt ?
Uitspraak van Silver Corvette. op dinsdag 8 januari 2008 om 18:56:
whahaha ik neem een foto van een m6 die wegrijd en zeg dat ie van mij is dan ben ik de man

Inderdaad, in z'n album kan ik herleiden dat ie beweert hem vanaf november 2007 te hebben.

Gegevens RDW:
Kenteken 44-TP-TT
Voertuigsoort personenauto
Merk BMW
Handelsbenaming M6
Brandstof Benzine

Vervaldatum APK 03-01-2011
Overzicht
Datum aanvang tenaamstelling 03-01-2007

:looser:
ja je hoeft maar 10sec op zijn profiel te lezen en je ziet al dat als die kapitein van de berenboot een bmw garage binnen loopt ze hem meteen eruit knikkeren

Uitspraak van Subaru GTT op dinsdag 8 januari 2008 om 19:03:
Blijkbaar Dani1 want die geilt op "mannen" met een M6......

nee hoor ik ken hem. en die impreza is gwoon lelijk. koop dan een nieuwe model die is nog best wel leuk
Uitspraak van Silver Corvette. op dinsdag 8 januari 2008 om 19:00:
is er zowiezo iemand die kapitein van de berenboot wil leren kennen dan

zou jij nooit kujnnen worden
Uitspraak van Silver Corvette. op dinsdag 8 januari 2008 om 19:05:
gvd hoe dom ken je wezen

waar denk je dat de lancer evo vandaan komt ?

sukkeltje dat weet ik wel. japan! maar dat is wel een mooie japanse wagen. maar impreza haha die zie je hier overal. maar un lancer is voor hem niet betaalbaar :d
Uitspraak van Silver Corvette. op dinsdag 8 januari 2008 om 19:09:
ja je hoeft maar 10sec op zijn profiel te lezen en je ziet al dat als die kapitein van de berenboot een bmw garage binnen loopt ze hem meteen eruit knikkeren

hahah wat hij doet zou je niet eens kunnen!
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 8 januari 2008 om 19:12:
hahah wat hij doet zou je niet eens kunnen!

wacht ff 10sec dan zet ik een plaatje van een m6 op mijn profiel :D

ik ken het. veel jaloerse mensen op deze site. haha doen alsof ze je heel goed kennen. haha, karel trek het je niet aan. dat ze zelf zo'n auto niet kunnen betalen, snap ik. knap wat je hebt bereikt en nu klaar bent, en je kapitein bent
laatste aanpassing

zo he wat een haters hiero ,, vind die m6 wel top man superbak.. maarja jaloezie is erg hier,,ik ben out , peace!
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 8 januari 2008 om 19:15:
ik ken het. veel jaloerse mensen op deze site. haha doen alsof ze je heel goed kennen. haha, karel trek het je niet aan. dat ze zelf zo'n auto niet kunnen betalen, snap ik. knap wat je hebt bereikt en nu klaar bent, en je kapitein bent

Zo de knetter, speel jij in The Fast & The Furious 3 met die bak van je? :|
Uitspraak van TLN op dinsdag 8 januari 2008 om 19:17:
Zo de knetter, speel jij in The Fast & The Furious 3 met die bak van je?

:lol: :respect:
Jongens jullie zijn gewoon jaloers op hem en jullie kunnen die vette bak echt niet betalen....:yes::roflol::D
Uitspraak van Subaru GTT op dinsdag 8 januari 2008 om 19:35:
Jongens jullie zijn gewoon jaloers op hem en jullie kunnen die vette bak echt niet betalen....

Ik kan inderdaad niet zo'n auto betalen, maar dat wil niet zeggen dat ik dus maar jaloers ben. Ik gun de meeste mensen alles, maar dit is gewoon bullshit, klaar.
Wat een kankermongool :roflol:
Nou dat roep ik dus ook de hele tijd maar dat wil er gewoon niet in bij die gasten. Je bent gewoon jaloers als je een negatief bericht plaatst.
en dan komen ze nog reacties plaatsen in mijn album ook :D heerlijk

:lol:

Uitspraak van TLN op dinsdag 8 januari 2008 om 19:17:
Zo de knetter, speel jij in The Fast & The Furious 3 met die bak van je?

smaken verschillen he ieder zn smaak
laatste aanpassing

Uitspraak van Subaru GTT op dinsdag 8 januari 2008 om 19:35:
Jongens jullie zijn gewoon jaloers op hem en jullie kunnen die vette bak echt niet betalen....

tja ik niet nee. dus hou verder je kop en doe niet alsof je iederen kent hier sukkeltje