Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 januari 2008 om 00:57:dan ben ik al weg hoor..we hadden toch schoonmaakpersoneel aangenomen???
Wie ook alweer?
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 januari 2008 om 00:58:Wie ook alweer?
dan moet ik ff terugbladeren weet het niet meer...
geen gevoos tussen personeel!
zeker jij krijgt prive showtje
is erg benieuwt
*trekt jas aan* luitjes, neem er nog eentje van mij, ik ben naar de kooi het was gezellig
weltrusten
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 januari 2008 om 01:00:dan moet ik ff terugbladeren weet het niet meer...
Mohamed toch?
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 januari 2008 om 00:55:nee, en dat komt NIET door mijn stevige bips
ik heb maar een klein tongetje
elk detail klopt uit je beste fantasie
die weet jij helemaal niet...
Sjeee, zou Daantje hier nog komen?
he ben je er weer?? gezellig
Uitspraak van FC Lacoste op zondag 6 januari 2008 om 01:05:ik heb maar een klein tongetje
laatste aanpassing
dan trek ik mijn jas weer uit
en broek uit!
Uitspraak van FC Lacoste op zondag 6 januari 2008 om 01:05:ik heb maar een klein tongetje
Only snikkels allowed!
de groeten he zo zul jij je klanten wel houden
weltrusten
Uitspraak van Mystic_Dumm¥ op zondag 6 januari 2008 om 01:12:meld zich
eerst paaldansen dan
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 januari 2008 om 01:07:Only snikkels allowed!
wil rustig aan beginnen
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 januari 2008 om 01:16:aarom gaat iedereen nou weg zijn wij niet gezellig ofzo...
Het is net happy hour
om 1:30 ga ik ook! ik vertrouw erop dat jullie de boel niet afbreken en ik morgenvroeg de eerste alcoholisten weer van drank kan voorzien!
Uitspraak van FC Lacoste op zondag 6 januari 2008 om 01:25:oke jongens, ze is weg. we kunnen massaal naast de pot pissen en skijten
en nog meer drank pakken
Uitspraak van FC Lacoste op zondag 6 januari 2008 om 01:25:oke jongens, ze is weg. we kunnen massaal naast de pot pissen en skijten
Maakt niet uit, jij was toch van de schoonmaak!
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 januari 2008 om 01:26:Maakt niet uit, jij was toch van de schoonmaak
nee dat wilde ik juist niet
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 januari 2008 om 01:26:Maakt niet uit, jij was toch van de schoonmaak!
haha
Uitspraak van FC Lacoste op zondag 6 januari 2008 om 01:27:nee dat wilde ik juist niet ik neem bij deze ontslag
die accepteren wij bij deze niet
laatste aanpassing