Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 januari 2008 om 23:18:Moet je nou wat te drinken of niet?
heb je sangria?
Uitspraak van appeltje voor de dorst op zaterdag 5 januari 2008 om 23:18:dubbel.
dat word bijbetalen
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 januari 2008 om 23:19:heb je sangria?
ff kijken, want volgens mij had ene Bianca al alle sangria opgezopen
Oh, heb nog een fles voor je! Geef ik maar meteen, want anders blijf ik bezig met jou
Doe mij maar een baco, aub
Uitspraak van FC Lacoste op zaterdag 5 januari 2008 om 23:19:wodka - cola light.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 januari 2008 om 23:18:Doe maar een glaasje tonino
is er toevallig ook nog iemand die voor wat extra vermaak wil zorgen? Een 1 of ander geil wijf die op de bar wil dansen voor een breezer?
Ik weet dat jullie mij graag aan de paal hadden zien hangen, maar helaas, die is gesneuvelt na de laatste keer
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 januari 2008 om 23:22:dat word bijbetalen
was gratis toch.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 januari 2008 om 23:22:is er toevallig ook nog iemand die voor wat extra vermaak wil zorgen? Een 1 of ander geil wijf die op de bar wil dansen voor een breezer?
zal mijn wijf wel weer wezen. we gaan naar huis maar weer.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 januari 2008 om 23:22:ff kijken, want volgens mij had ene Bianca al alle sangria opgezopen
Oh, heb nog een fles voor je! Geef ik maar meteen, want anders blijf ik bezig met jou
doe anders maar een andere ff verzinnen welke....een mojito is ook wel ergggg lkrrr..
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 januari 2008 om 23:22:is er toevallig ook nog iemand die voor wat extra vermaak wil zorgen? Een 1 of ander geil wijf die op de bar wil dansen voor een breezer?
Ik weet dat jullie mij graag aan de paal hadden zien hangen, maar helaas, die is gesneuvelt na de laatste keer
ik ken er wel 1 die ging al vanaf haar 13e naar ALLE feesten jwt
geil wijf...
Uitspraak van FC Lacoste op zaterdag 5 januari 2008 om 23:24:zal mijn wijf wel weer wezen. we gaan naar huis maar weer.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 januari 2008 om 23:25:Het is een soort zoete witte wijn, maar met een apart smaakje, moeilijk uit te leggen eigenlijk
bij het woord zoet stop ik al
sorry ik doe da alleen op cam
Ook dat kan geregeld worden
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 januari 2008 om 23:27:k ken er wel 1 die ging al vanaf haar 13e naar ALLE feesten jwt
geil wijf.
Ja, maar die ziet er wel erg uitgeleeft uit
orry ik doe da alleen op cam
is ook goed, dan sluit ik die even aan op de flatscreen hier!
Uitspraak van FC Lacoste op zaterdag 5 januari 2008 om 23:24:zal mijn wijf wel weer wezen. we gaan naar huis maar weer
geven en nemen he
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 januari 2008 om 23:30:behoorlijk ja...
wij willen mannen aan een paal...
die mojito is best lkr trwns
he we zijn dezelfde dag jarig dus ik kan dit jaar niet op je feestje komen.
Uitspraak van FC Lacoste op zaterdag 5 januari 2008 om 23:31:he we zijn dezelfde dag jarig dus ik kan dit jaar niet op je feestje komen.
he das nou jammer...
Als die eraan gaat hangen dan is de kroeg zo leeg.
Uitspraak van FC Lacoste op zaterdag 5 januari 2008 om 23:31:he we zijn dezelfde dag jarig dus ik kan dit jaar niet op je feestje komen
zoals elk jaar
waarom was ik bang voor deze reacties?
tja, u lokt uit
Als die eraan gaat hangen dan is de kroeg zo leeg
Mooi zo, heb ik meer plaats
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 januari 2008 om 23:34:Wie doet ermee aan een potje Zap de Neger?
wat zijn de spelregels...
Wat?
Voor de enkeling die het niet kent hier is een korte uitleg:
Benodigdheden: TV, dobbelsteen, drank, borrelglaasjes, een groep vrienden
Je gaat met je vrienden achter je tv zitten en gooit om beurten met de dobbelsteen. Het aantal ogen dat je gooit, zap je met de afstandbediening vooruit. Het aantal negers dat op dat moment in beeld is, is het aantal glaasjes drank dat je moet drinken. Heel simpel maar ook heel doeltreffend...
Je kan natuurlijk ook drinken bij elke vrouw met minimaal CUP D in plaats van een neger, een vrouw met harde tepels of wanneer er weer eens een mislukte spits van AJAX rondloopt.