welke namen willen we? Wie sluit er af? Hoeveel area's?
1e naam is bekend!
Mario Ranieri
1e naam is bekend!
Mario Ranieri
| Betreft: | evenement: Awakenings, zaterdag 28 juni 2008 om 10:30 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
dat ik geen echte Hollander ben natuurlijk daar had je het toch over
die stond in de ragtent,
Probeer jij te insemineren dat ik geen smaak heb, mister Toek
waar moeten we dan raggen?
Ook is het best grappig om te zien dat awake eerst een tijdje afgekraakt werd dat het een beetje passé zou zijn, maar het is hier toch aardig druk
insemineren ... vrouw zoekt boer ?
Vorig jaar was het alles behalve koud!
Drama was het
dat zou ik nooit durven beweren..
Denham
Y tent
het was een PUIK feest
combi vuil en ruig ?
als in Y-chromosoom?
Jij dingt mee naar de hoofdprijs 'bijdehandje van het jaar'
vuigheid
https://partyflock.nl/topic/990808:Het_Grote_Mindpower_Bartje_Pieck_Toek_Audionysos_en_Dr_Gobb_chattopic.html
het IS zo
terroristen
ik heb iets leuks voor jullie
supervette muziek, maar dat kutweer, dat bedoelde ik.
wat is de prijs prijs prijs prijs !!??
Ik heb afgelopen weekend in de kroeg van een jongen (die in ieder geval parttime voor Monumental werkt) vernomen dat er een tent/stage gaat komen die wel heel erg Detroit geörienteerd zal zijn. Goed nieuws voor velen hier denk ik wel. En ja, ik was toen vrij nuchter...
k heb afgelopen weekend in de kroeg van een jongen (die in ieder geval parttime voor Monumental werkt) vernomen dat er een tent/stage gaat komen die wel heel erg Detroit geörienteerd zal zijn. Goed nieuws voor velen hier denk ik wel. En ja, ik was toen vrij nuchter...
vernomen dat er een tent/stage gaat komen die wel heel erg Detroit geörienteerd zal zijn.
vernomen dat er een tent/stage gaat komen die wel heel erg Detroit geörienteerd zal zijn
Als dit maar niet ten koste gaat van de Techno tent!!
Het mooiste zou zijn als het in de plaats zal komen van de hakke-tent. Maar ik denk (als het uberhaupt waar is) dat er in de andere grote techno tent gewoon een aantal Detroit-artiesten zullen staan
Als de mainstage dit jaar minder minimal-georienteerd en dus meer 'echte techno' bevat, dan zou een detroit-tent helemaal niet zo vreemd zijn. Die harde tent komt er toch gewoon net als een minimal tent lijkt me.
Derrick May zou leuk zijn...., als host ofzo...
waarom niet?
hakke-tent.
Len Faki
'echte techno'
oldschool techno!
Heb me daar toch erg vermaakt bij Damian Keane & Dave Miller, Joey Beltram en Dave Clarke maar goed....
heb ik iets gemist?
Uitspraak van PINK FLOW op woensdag 9 januari 2008 om 12:03:
Graadje of 25 met een heel zacht briesje er bij
![]()
Damian Keane & Dave Miller, Joey Beltram en Dave Clarke maar goed....
Tent 3 in bruut gerag
ook Djax hoor.
hij mag van mij wel afsluiten maar dan niet zo idioot kut als vorig jaar.
draait hij wel techno dan? Behoorlijk minimale producties namelijk.