welke namen willen we? Wie sluit er af? Hoeveel area's?
1e naam is bekend!
Mario Ranieri
1e naam is bekend!
Mario Ranieri
| Betreft: | evenement: Awakenings, zaterdag 28 juni 2008 om 10:30 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van Dr.Göbb. op zaterdag 5 januari 2008 om 15:40:
eerste 20 minuten daarvan zijn nog van Dominik hè?
daarom vind ze dat setje waarschijnlijk zo goed
kan ik wel een upje geven hoor, als je wilt
Als ie dan maar eens ouderwets gaat raggen
Dat gepruttel kennen we nu wel weer
Uitspraak van Mindpowerop zondag 6 januari 2008 om 22:30:
heb ik wat verkeerds gezegd?
welnee
wees blij dat ie dood was.
Schrik je ook de tering volgens mij
Uitspraak van Dr.Göbb. op zondag 6 januari 2008 om 22:37:
dode vogelspin
wees blij dat ie dood was.
Schrik je ook de tering volgens mij. Ook leuk: blik openraaien en een rat vinden ipv erwten.
Uitspraak van Mindpowerop zondag 6 januari 2008 om 22:37:
godzijdank
ik insinueerde niks hoor.
beter zetten ze alle namen van de ragtent een keer buiten, zodat we buiten kunnen raggen, DAT zou pas vet zijn
beter zetten ze alle namen van de ragtent een keer buiten, zodat we buiten kunnen raggen, DAT zou pas vet zijn
Doe Stacey Pullen erbij dit jaar!
Luister nu zijn setje in de Gashouder..oeefff wat vet!
AMEN!!!
Jammer dat hier op PF Hardtechno al snel als foking Thunderdome gezien met bijbehorende mensen...jammer
Verder hoop ik dat ze het terrein mischien iets groter maken want vond het vorig jaar iets te druk
Ook is het best grappig om te zien dat awake eerst een tijdje afgekraakt werd dat het een beetje passé zou zijn, maar het is hier toch aardig druk laatste aanpassing 7 januari 2008 00:35