welke namen willen we? Wie sluit er af? Hoeveel area's?
1e naam is bekend!
Mario Ranieri
1e naam is bekend!
Mario Ranieri
| Betreft: | evenement: Awakenings, zaterdag 28 juni 2008 om 10:30 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Verder hoop ik dat ze het terrein mischien iets groter maken want vond het vorig jaar iets te druk
beter zetten ze alle namen van de ragtent een keer buiten, zodat we buiten kunnen raggen, DAT zou pas vet zijn
van mij hoeft het terrein ook niet groter
+1
Uitspraak van Lennart! op maandag 7 januari 2008 om 12:18:
echt druk vind ik het sowieso niet
+1
Uitspraak van Lennart! op maandag 7 januari 2008 om 12:18:
en je bent snel van stage naar stage
+1
AWFS 06 verschilde nogal met 07...
Jammer dat hier op PF Hardtechno al snel als foking Thunderdome gezien met bijbehorende mensen...jammer
Vorig jaar was het alles behalve koud!
Vorig jaar was het alles behalve koud!
misschien niet koud maar die kut miezer regen was niet fijn om op je afgedraaide hoofdje te krijgen!
heerlijk om af en toe af te koelen bij het verlaten van een tent
idd ik vond het dik relaxed met die miezer regenbui......wij liepen zo vaag als een vaatdoek rond echt relaxed die regen...master man...
kenker hahaha dat was de dag dat ik alle sms-je door elkaar haalde en Suus opsloeg als Joris in me pocket.... was een goede dag
Heb trouwens vorig jaar erg getwijfeld of we naar RIL of AWFS zouden gaan. Achteraf blij met AWFS. Heerlijke dag gehad, compleet uit mijn plaat gegaan, dikke sets, gezelligheid overal. Dit jaar gewoon weer een zekerheidje
op cocoon had ik ook weer van die acties !! zag ik weer brillen enzo net zo erg !! ik bedenk voor awake weer een mooie lijfspreuk
jij helemaal flippen zeker toen je mij en Martijn zag
jij helemaal flippen zeker toen je mij en Martijn zag
dan zullen we het maar niet over zijn N1 actie hebben
area 2 met hood,bmb,advent,rachmad en lekebusch was TE vet
area 2 met hood,bmb,advent,rachmad en lekebusch was TE vet