beter een grote bek .. dan mij kleden en meelopen breezerkoningin
sorry wandelende vuilniszak, maar ik koop idd niet mijn kledig bij de zeeman, bristol en henk ten hoor. Dat jij dat wel doet, tja moet je helemaal zelf weten. Maar ik koop nog steeds altijd wat ik mooi vind. En niet om wat iemand anders mooi vind. En dat jij het niet kan hebben dat ik wel smaak heb, en jij niet. Tja dat is jou probleem. Wat zich aardig in jalouzie uit.
whahahah ... vandaar jij zulke foto's neer moet zetten op je profiel .. aandacht sletje
hahaha jij praat als domme turk.
Ik plaats die foto's op mijn profiel omdat ik daar trots op ben.
Of mag je tegenwoordig niet meer trots zijn op jezelf ? Kijk dat jij geen 1 fatsoenlijke foto van jezelf hebt, kan ik niets aan doen.
Maar veroordeel mij dan niet dat ik die wel heb.
foto's zeggen meer als 1000000 woorden ...
Zei het achtereind van een koe. Ik zal je even helpen om iets uit te leggen. Wanneer je gevraagd wordt voor een fotoshoot, dan krijg je soms ook bepaalde kleding voorschriften, of zelf kleding van de opdrachtgever. Dus ja een foto zegt meer dan 1000 woorden, maar dan moet je ze wel goed kunnen lezen, en dat kan jij blijkbaar niet.
ik heb tenminste eerbied voor mezelf .. hoef mezelf niet zo goedkoop op inet te zetten met zulke foto's ...

jij hebt eerbied voor jezelf, puur omdat je alleen maar een grote bek kan opzetten, en probeerd mensen te kleineren door zulke belachelijke opmerkingen te maken. Ik vind het heel jammer dat je je zo aansteld, puur uit jaloezie.