Ik spot op "dirty house" feestjes (electro- en latinhouse e.d.) steeds vaker mensen met die bepaalde kledingstijl.
Als je het mij vraagt wordt hier erg teruggegrepen op de jaren 80 met die skinny jeans en leggings en ook die felle kleuren.
Bij Jack & Jones zie ik ook steeds vaker iets wijdere t-shirtjes met van die felle kleuren.
Ik hoop toch niet dat binnenkort alle sneakerhouse aanhangers er zo bij gaan lopen
Voor mij zou het iig niks zijn
ga maar even een g-sus truitje halen.dat zijn wel mooie kleuren.....
en dat is tenminste ook duur spul, daar kun je bij de chikies mee aankomen elco...
ga maar even een g-sus truitje halen.dat zijn wel mooie kleuren.....
en dat is tenminste ook duur spul, daar kun je bij de chikies mee aankomen elco...
De kleurtjes zijn geweldig alleen zou ik zelf niet zo een strakke aansluitende broek gaan dragen
Die lijken me een beetje te veel op iets wat je zou dragen om te fitness'n ofzo
Ik heb tot nu toe wel een paar dingen gezien die leuk zijn (o.a. een paar sweaters en schoenen) maar vooral die felgekleurde skinny jeans zijn spuuglelijk.
ok er zijn heel wat mensen die deze shit niet begrijpen..
laat me het je uitleggen:
New rave is een nieuwe muziek stijl die de muzieksoorten electronic dance music en rock heeft samengevoegd. De stijl is ontstaan in 2006 in de UK.
New Rave wordt ook wel vergeleken met dance punk uit de jaren 80.
Aan deze nieuwe scene hangt uiteraard ook een fashion trend.
New Rave fashion waait langzamerhand richting Nederland, maar is in bijvoorbeeld London al heel goed begrepen.
Nederland is wat dat betreft niet zo snel.
Gekke prints en smileys all over the place.
Kleurtjes gecombineerd waarvan je denkt: “waarom”. Zoals bijvoorbeeld neon, fluor in combinatie met pasteltinten.
Fresh prince of bell air petjes, spandex leggings voor de man, weirde oversized T-shirts, housebroeken, je kan het zo gek niet bedenken.
Er zijn al een heleboel merkjes die op deze stijl inspelen. Vaak zijn dit nog kleine merkjes, vrij onbekende ontwerpers.
Ontwerpers die op deze stijl inspelen, of die in de stijl passen zijn bijvoorbeeld: Cassette playa, KESH en Jeremy Scott uit London. In Nederland zijn er ook al wat ontwerpers die zich hier mee bezig houden zoals NIEUW JURK, DAYS en ook Bas Kosters, past aardig bij deze nieuwe stijl.
Het is heel leuk om te zien dat er toch weer steeds meer mensen in de uitgaan scene zijn die “schijt hebben” en lekker aantrekken wat ze willen.
new rave is vvvveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeette shit!
ik ben zelf ontwerper en mijn kledinglijn is ook helemaal geinspireerd op new rave! geweldig toch al die kleuren!
eindelijk weer wat vrolijkheid in de wereld..
ook voor onze mannetjes is het de shit..
ik zie voor me: Darryl van Wouw.. Bas Kosters.. StyleLab.. www.panuu.com (de shit uit denemarken!)
en als je niet tegen die mooie kleurtjes kan zet je toch een zonnebril of zo op..
let's get funky!!
DE WERELD IS AL DONKER EN TREURIG GENOEG!!
jmmr dat het btje teveel funky moet wezen... het is vandaag de dag dat het teveel flashy moet zijn...
vroegerr he.. vroeger kwam iedereen zo op feessies en die kleding was toen normaal met al die felle kleurtjes... mensen gingen toen tenminste los op het muziek en ze kwamen tenminste niet om modepoppie te spelen langs de kant als n figurant!!!
vind het daarom echt zo achterlijk dat er hier zown hype omheen moet worden gebouwd...
In de nederlandse surf/snowboard scene is deze hype al zeker een jaar bezig. Fluor bandjes, skinny jeans in allerlij kleuren, fluor sneakers, 80 zonnebril, doekjes bandjes noem maar op droeg ik al vorig jaar toen ik net terug kwam van wat surfvrienden uit australie. Daar werdt deze stijl al veel gedragen in de meest hippe clubs.
vroeger kwam iedereen zo op feessies en die kleding was toen normaal met al die felle kleurtjes... mensen gingen toen tenminste los op het muziek en ze kwamen tenminste niet om modepoppie te spelen langs de kant als n figurant!!!
in frankrijk lopen er al een heleboel mensen zo bij..
ze noemen het 'tectonick'
http://nl.youtube.com/watch?v=bytf3gZMFkY
Ja maar tecktonik dat is de naam van dat dansje dat daar nu zo'n hype is en waar ze van verwachten dat het ook naar NL zal gaan komen.
De aanhangers van die stijl dragen idd dit soort kleren
Ja maar tecktonik dat is de naam van dat dansje dat daar nu zo'n hype is en waar ze van verwachten dat het ook naar NL zal gaan komen.
De aanhangers van die stijl dragen idd dit soort kleren