ikke unitas studiosorum rheno traiectina
te utrecht (bekend als unitas SR)
hahaha jullie hebben demos esc en ssre in de bunker toch hahaha ik kom zelf uit eindhoven
oh ja het leek er een beetje op Qbase is much better en het spijt me zeer maar eindhoven betreft stratumseind is leuk als je op de middelbare zit voor het oudere publiek ga je toch naar de dommelstraat he
studentenverenigingen zijn voor mensen die zelf geen eigen vrienden kunnen zoeken... (sorry voor de mensen die bij een vereniging zitten )
vind dat echt zware onzin
studentenverenigingen zijn voor mensen die zelf geen eigen vrienden kunnen zoeken... (sorry voor de mensen die bij een vereniging zitten )
hoofdzakelijk gaat het om dat studenten al weinig geld hebben en daar eventueel bijna voor niets kunne eten en bier drinken buiten dat is het gewoon feesjes bouwen gala,s etc.
Sorry hoor maar 3 kwart van de nederlandse studenten kunnen volgens jou geen eigen vrienden zoeken... vind het echt zware onzin je leert idd nieuwe mensen kennen ja maar hoofdzakelijk gaat het om dat studenten al weinig geld hebben en daar eventueel bijna voor niets kunne eten en bier drinken buiten dat is het gewoon feesjes bouwen gala,s etc.
Ik snap je punt hoor, ben zelf ook student
Het is maar een mening hoor
studentenverenigingen zijn voor mensen die zelf geen eigen vrienden kunnen zoeken
haha grapjas Echt zo'n opmerking als je er niets vanaf weet..
- heel mooie feestjes/gala's
- hulp van andere studenten
- netwerk
- CV (vooral corporaal)
- Makkelijker aan kamers komen
- en je leert nieuwe mensen kennen natuurlijk, maar is het niet leuk om altijd nieuwe mensen te leren kennen? Ik ben niet vor niets pas in mijn 2e jaar lid geworden..
Maar dan hoor je toch ook weleens over de mooie feestjes en gala's bv van Vindicat??Een vriend vna mij bij Vindicat, wakeboard bv ook via de vereniging
haha grapjas Echt zo'n opmerking als je er niets vanaf weet..
- hulp van andere studenten
- netwerk
- CV (vooral corporaal)
- Makkelijker aan kamers komen
- Ervaring opdoen in comissies
- en je leert nieuwe mensen kennen natuurlijk, maar is het niet leuk om altijd nieuwe mensen te leren kennen? Ik ben niet vor niets pas in mijn 2e jaar lid geworden..
gast!!rot dan op uit deze topic
Nee jij hebt een intelligente inbreng in dit topic, zullen we zeggen.
kneus ga je loop wassen ken je nou echt niets beters verzinnen jij achterlijk kutkleppert!!!!
Ga jij maar lekker elitair doen met je nepvrienden en stoer doen in je vaders auto
precies dit zijn met name de voordelen maar dat coporaal zijn wij niet unitas is anti corps, jij heb er kaas van gegeten haha heel goed!!
natuurlijk rotterdamse vrouwelijke studenten vereniging R.V.S.V wij hebben utrechtse vrouwelijk studenten vereniging U.V.S.V tis wel het corp he!!
Ga jij maar lekker elitair doen met je nepvrienden en stoer doen in je vaders auto
Sorry ik ben niet erg creatief.
Het feit blijft gewoon dat studentenverenigingen sneu zijn.
En dat geeft jou het vrijkaartje tot het posten van jaloerzievolle reacties over zijn BMW's en vrienden. Goh....
Je kunt zeker al raden wie ik op dit moment behoorlijk sneu vind.
natuurlijk rotterdamse vrouwelijke studenten vereniging R.V.S.V wij hebben utrechtse vrouwelijk studenten vereniging U.V.S.V tis wel het corp he!!
haha ja toch Anti-corps nogwel Waarom dat dan??
Zit je zelf op een hoge school of uni?
Nee hoor, ik heb zelf een mooie Alfa 156 dus ik zou niet weten waarom ik jaloers zou moeten zijn.
Hulde voor je dat mij op een foutje hebt kunnen betrappen.
Echte vrienden heeft hij zeker wel.... en die BMW's.. ik snap het ook niet, maar die zijn toch echt van hem zelf.
Vind het wel knap dat ie het kan betalen, mooie wagens hoor!
Dus kom nu maar op met iets dat echt is, want dit slaat nergens op jongen. Iets creatiever
Leer jij eerst maar fatsoenlijk Nederlands en zoek een fatsoenlijke baan
n dat geeft jou het vrijkaartje tot het posten van jaloerzievolle reacties over zijn BMW's en vrienden. Goh....
Je kunt zeker al raden wie ik op dit moment behoorlijk sneu vind
een alfa romeo!!je bent niet creatief in auto,s en niet in je opmerkingen jij moet wel vaak horen dat jij ontzettend dom bent en idd die auto zijn echt van mij tis een auto sport domme mensen zoals jij krijgen wat ze verdienen ik heb een hele goede baan dus niets van papa bij kutklepperd!!
hahaha moet jij geen sierpaarden bestuderen he?? tis een goede zin hoor, probeer iets anders te bedenken als jij je grammatica niet kent ,dit is partyflock pisvlek! ga met je alfa lekker bij je mama uithuilen!!! hoe weet jij nou wat ze doet man!! ik weet het lekker wel tis een baan die respect en een BMW verdient en geen alfa romeo hahahaha sierpaard!!??
die gast is echt fucking zielig met zijn alfa!! zou die wel vrienden hebben als je naar zijn reacties kijkt.
Nee hoor, ik heb zelf een mooie Alfa 156 dus ik zou niet weten waarom ik jaloers zou moeten zijn.
Hulde voor je dat mij op een foutje hebt kunnen betrappen.
Sorry ik ben niet erg creatief.
Het feit blijft gewoon dat studentenverenigingen sneu zijn.laatste aanpassing 26 november 2007 18:15
Je door studenten genaamd henk-jan, jacobus-jaap, dirk-hendrik laten nemen en je er de volgende dag niets meer van herinneren omdat je lam lazerus was van de rosé Puike feestjes
"jaloerzievolle" is geen Nederlands dus die zin klopt niet, simpel figuur. Blijkbaar beheers jij je eigen taal dus niet. Wat doe je bij de ABN AMRO, pinautomaten vullen?
Er staat toch dat ze verzorgende is in haar profiel dwaas! Daar heb je niet meer voor nodig dan een simpel Mbo-papiertje. Meer had er ook niet ingezeten voor haar.
ik ga volgend jaar ook studeren, maar voor geen goud bij zo'n "clubje"
typische lang-harige,polo-dragende bekakte pestventjes
en op zaterdag gaat de helft naar de Jimmy Woo of naar de Bubbels
nee dat is dus echt niks voor mij, lekker met ze alleen 1 of andere kut ontgroening en zo'n klote intro week
Het is te merken dat je volgend jaar pas gaat, want je moet je nog iets beter laten informeren
bullshit
zie ze zelf dagelijks..
werk er ook mee @ huidige stage
en hoor al die zogenaamde "stoere" verhalen
persoonlijk vind ik het grootste gedeelte van de studenten kutvolk
maarja er zullen er vast ook hele relaxte tussen zitten
Hier in R'dam gaat het in ieder geval anders.. De leden zitten in het weekend veelal in de studentendiscotheek die bij onze vereniging hoort.. enne de ontgroening IS de intro
Natuurlijk zitten er relaxte tussen! anders zou je wel heel bekrompen zijn als je denkt dat het allemaal 'kutvolk' is
en hier is de ontgroening niet altijd in de intro
maarja we kunnen hier uren over lullen! ik vind het grootste gedeelte kutvolk
maarja we kunnen hier uren over lullen! ik vind het grootste gedeelte kutvolk
Studentenvereningen
Er staat toch dat ze verzorgende is in haar profiel dwaas!
"jaloerzievolle" is geen Nederlands dus die zin klopt niet, simpel figuur.
jwt!
altijd lekker in mijn eigen bedje of in die van mijn clubgenootjes (vrouwen vereniging red.)
Zeg maar niets meer over corpsleden of andere leden van studenten verenigingen
Bram... waarom happen we op iemand als hem? Ignore functie doet het hier goed hoor
Amsterdamse studenten roeivereniging, hahaha laatst tegen geroeid.. wij zijn u.s.r orca,s uit utrecht ken je vast wel.laatste aanpassing 27 november 2007 23:39
zit jij er zo mee dan?? Je gaat bij het corps omdat je er trots op bent.
ik ga volgend jaar wel bij een studentenvereniging denk ik, zat te denken aan Unitas. leek me toen wel een gezellige vereniging met de introductieweek. ik kan ook wel bij Lanks gaan (of hoe je dat ook schrijft) maar het corps is denk ik niet mijn ding...
jij bent zo lelijk daarom zeg je het ofniet?? je heb niet eens een pica van jezelfs of ben jij dat kereltje die zo lelijk kijkt
jij bent zo lelijk daarom zeg je het ofniet?? je heb niet eens een pica van jezelfs of ben jij dat kereltje die zo lelijk kijkt
zit jij er zo mee dan?? Je gaat bij het corps omdat je er trots op bent.
we zijn geloof ik de enige die weten hoe het in elkaar steekt
Hebben jullie geen eurekaweek achtig iets? Zo kan je bj alle verenigingen een kijkje nemen wat bij je past
Uitspraak van Dnies© op woensdag 28 november 2007 om 00:01:
ja hahaha dat weet ik bijna wel zeker,(ik zat zelf in het senaat vice president)deze topic is ook voor mensen die er ook iets van af weten en niet voor mensen die willen laten zien hoe dom ze wel niet zijn.ik kom binnenkort we met een paar unitas mensen zuipen bij R.V.S.V
Je gaat bij het corps omdat je er trots op bent
Duidelijk geval van geen leven
ja hahaha dat weet ik bijna wel zeker,(ik zat zelf in het senaat vice president)deze topic is ook voor mensen die er ook iets van af weten en niet voor mensen die willen laten zien hoe dom ze wel niet zijn.ik kom binnenkort we met een paar unitas mensen zuipen bij R.V.S.V
Denk dat ik meer leven dan jij hebt
.ik kom binnenkort we met een paar unitas mensen zuipen bij R.V.S.V
spreekt denk voor zich.
haha ja gezellig, maar dan in Bikini he
voor geen goud dat ik zo'n in clubje ga zitten!
studeer al 6 jaar en nooit bij zo'n kliek gehoord, niet van plan ook moet ik zeker verplicht me haar lang laten groeien en een colbert aan
Ik heb er ook vanaf de eerste dag omwille van m'n uiterlijk vanaf gezien, vrouwen krijgen standaard een enoooooorme reet.
vrouwen krijgen standaard een enoooooorme reet.
De politiek, het bedrijfsleven, en de
rechtelijke macht worden allemaal gerund
door een stelletje rondneukende, klemzuipende,
bloed onder je nagels vandaan halende,
kutkoleerte klote corpsballen.
Geen wonder dat politici van die rare
besluiten nemen waar de minder fortuinlijke m
edemens onder te lijden heeft.
Die pisvingers hebben geen idee wat het
echte leven inhoudt.
Uitspraak van lindaaatje op woensdag 28 november 2007 om 10:02:
vrouwen krijgen standaard een enoooooorme reet.
En wat dacht je van die kop. Dik & Leeg!
En je weet gewoon dat ze later een goede baan
krijgen, vanwege de connecties die ze opdoen
tijdens hun studie. Verderfelijke vriendjespolitiek,
nepotisme! Je zult zeggen; Joh, wat maak je
je nou druk om die prutsers man?
Dat zal ik je vertellen, deze studenten zijn
de korst op de uitgeknepen steenpuist die wij
de Nederlandse maatschappij noemen.
Waarom? Omdat zij, zij met het lichamelijk
en verstandelijk vermogen van een mongolide
softenon kat op glad ijs, de dienst uitmaken
in dit land.
De politiek, het bedrijfsleven, en de
rechtelijke macht worden allemaal gerund
door een stelletje rondneukende, klemzuipende,
bloed onder je nagels vandaan halende,
kutkoleerte klote corpsballen.
Geen wonder dat politici van die rare
besluiten nemen waar de minder fortuinlijke m
edemens onder te lijden heeft.
Die pisvingers hebben geen idee wat het
echte leven inhoudt.
doe toch niet zo tof!
dat bedoel ik nou met "typische" studentjes..
altijd maar weer die arrogantie tegenover niet studerende mensen!
voor geen goud dat ik zo'n in clubje ga zitten!
Ik heb er ook vanaf de eerste dag omwille van m'n uiterlijk vanaf gezien, vrouwen krijgen standaard een enoooooorme reet
jaja bla bla bla rot toch op met je onzin zeg, en wat een rijktaal gebruik heb jij, heb je daar soms een studie in gevolgd?? haha aap
Misschien kun je hier het tegendeel bewijzen ipv zijn gelijk? Je komt nou niet bepaald snugger over. En dat is precies wat hem dwars zit.
hij roep dingen die niet waar zijn hij stelde zijn menning in realiteit dus gewoon bek houden jij.
Studentenvereningen zijn het probleem nog niet zo, jammer dat ze van die typische mensen aantrekken.
Niveautje hoor...
Mag toch hopen dat dit een fake-profiel is
Niveautje hoor...
Mag toch hopen dat dit een fake-profiel is.
je handje ophouden van onderander mijn belastings centen, en wel stoer nu zitten doen, jij moet helemaal je mond houden gatverdamme ik heb zo,n hekel aan zulk volk
En ik mag hopen dat je het wel iets verder heb geschopt als beroeps werkloze, wel na feessies gaan en je handje ophouden van onderander mijn belastings centen, en wel stoer nu zitten doen, jij moet helemaal je mond houden gatverdamme ik heb zo,n hekel aan zulk volk die uitkering lopen te trekken.
blabla
moet je janken jochie?
ga lekker een potje roeien met je colbert clubje!
de waarheid is zeker hard hé?
dat je op een Uni zit, betekent niet gelijk dat je god bent! Integendeel, het grootste gedeelte van jullie roei-rukkertjes denken dat ze god zijn, maar hebben ondertussen voor 10.000 pleuries aan schulden en leven in een varkensstal!
stelletje vol-zuipende hokjes-denkende gekken
ik kan niet wachten tot ik op de UvA zit, lekker me gal spugen op mensen zoals jou
altijd maar weer die arrogantie tegenover niet studerende mensen!
Ik heb er ook vanaf de eerste dag omwille van m'n uiterlijk vanaf gezien, vrouwen krijgen standaard een enoooooorme reet.
Jij hebt je studiefinanciering dan vast principeel geweigerd
spugen op mensen zoals jou
maar hebben ondertussen voor 10.000 pleuries aan schulden en leven in een varkensstal!
stelletje vol-zuipende hokjes-denkende gekken
het grootste gedeelte van jullie roei-rukkertjes denken dat ze god zijn, maar hebben ondertussen voor 10.000 pleuries aan schulden en leven in een varkensstal!
ja maar die mensen krijgen jou wel klein volgend jaar, dit moet je vooral gaan roepen met je dikke bek. mensen zoals jij worden dan niet geaccepteerd dus boy ga alsjeblieft eerst info winnen voordat je iets zegd
uh lees dit topic nog eens door.. wie heeft nou een hekel aan wie??? Ook terug te vinden in andere topics
zoals jij..
alweer iets wat niet waar is....
hokjes??En dit is nog maar 1 citaat.. Heb ik mijzelf hier nog niet op kunnen betrappen hier...
doelde ook niet op jou, maar op meneer die zich zogoed voelt hierboven
maarja ik stop er nu mee
dit pakt anders compleet verkeerd uit!
succes
roeiers...
he he eindelijk komt er iets verstandigs uit zijn mond ene berre jij ook he succes op de UVA volgend jaar,
ja maar die mensen krijgen jou wel klein volgend jaar, dit moet je vooral gaan roepen met je dikke bek. mensen zoals jij worden dan niet geaccepteerd dus boy ga alsjeblieft eerst info winnen voordat je iets zegd
Dat is ook serieus het probleem dat ik met veel studenten heb, dat d'r wereldje zo ontzettend klein is en ze geen flauw idee hebben hoe de rest van de wereld leeft
niet om te roeien
Integendeel, het grootste gedeelte van jullie roei-rukkertjes denken dat ze god zijn, maar hebben ondertussen voor 10.000 pleuries aan schulden en leven in een varkensstal!
lekker me gal spugen op mensen zoals jou
Mijn God.. Agustinus Laurentius. Ik kan me echt niet voorstellen dat jij bij een studentenvereniging zit. Ik heb al geen hoge verwachtingen van St.verenigingen maar jij slaat echt alles. Je denkt als een kleuter, je schrift is nog erger. Je verweert je hier als iemand van 3 ipv iemand van 23. Hersenschade opgelopen tijdens de ontgroening?
Kan me niet voorstellen dat jij ooit een scriptie zou kunnen schrijven. En weet ook zeker dat het je niet gaat lukken. Check je posts
Man wat heb jij een bekrompen wereldbeeld, 22-jarige hoge scholier en dan zo dichtgetikt met vooroordelen over studenten/roeiverenigingen. Bij een roeivereniging zitten gewoon sportieve mensen (in sportkleding of vrijetijdskleding) waar het gaat om sporten en af en toe feesten, niet om belangrijk doen o.i.d.
Ik denk dat je zelf flink op je vet gaat krijgen dan.
wat doe je hier in deze topic??
ik ga aan jou ook geen verandwoording afleggen
Mag allebei wijsneus
Volgens mij niet (nu maar hopen dat mijn voldoende voor Communicatie terecht is). Het is toch zo dat "topic" een leenwoord is?
Kan ook gevoelsmatig zijn omdat ik zelf "het onderwerp" zeg ipv "de onderwerp".
lol..
ik heb zelf een jaar MHBO in Utrecht (Kanaleneiland) gedaan, en dan wil jij mij wijsmaken dat een paar balletjes me klein krijgen op de UvA!
hahaha laat me niet lachen man...laatste aanpassing 29 november 2007 11:03
ik aan studentjes die denken dat ze alles zijn
wat nou klein krijgen?
ik weet van mezelf dat ik vanaf dag 1 niet met clubjes volk zal omgaan, buiten school dan
oeeeew mhbo.. kan je dan naar uni?
Gatverdamme wat ben jij toch een vies excuus voor een student. En de hardwerkende student die nog wat van zijn studie wil maken wordt constant herinnerd aan de stereotypen waar studenten zoals jij voor hebben gezorgd. Het woord "student" is nog te goed voor je. Het enige wat ik bij jou zie is een vergelijking met de dames van lichte zeden. Jij gaat tenslotte ook met jan-jacob en dirk-jan naar bed voor een vergoeding wat door jou ook wel een "netwerk" wordt genoemd.
Wat ben jij in en in triest zeg! Deze opmerking zegt genoeg over jezelf en over mijn zogenaamde "vooroordelen" naar jou en studentenverenigingen toe.
Gatverdamme wat ben jij toch een vies excuus voor een student. En de hardwerkende student die nog wat van zijn studie wil maken wordt constant herinnerd aan de stereotypen waar studenten zoals jij voor hebben gezorgd. Het woord "student" is nog te goed voor je. Het enige wat ik bij jou zie is een vergelijking met de dames van lichte zeden. Jij gaat tenslotte ook met jan-jacob en dirk-jan naar bed voor een vergoeding wat door jou ook wel een "netwerk" wordt genoemd.
nou gut o gut.. lekker over 1 kam scheren he clubjes volk
Nou heb weer les dus aju
De oeww was voor het dreigement
k heb al is een conversatie met jou gehad over de pb zie ik zonet
toen was je een stuk vriendelijker
maar ik had je toen ook al verteld dat de studentenverenigingen zuigen
volgens mij doe jij zelf ook nog geen uni..
dus we zijn even ver
weet je zeker dat de Uni goed voor je is?
begrijpend lezen..
uit mijn zin kan je opmaken dat ik totaal geen omgang met die balletjes wil.
Als je de zin nogmaals goed leest, kan je ook zien dat ik niet op 1 groep doel.. en niet typ: Alle studenten zijn clubjesvolk
maar schaam je niet, te snel lezen is geen vorm van tekortkoming! meer een vorm van, opgewonden worden tijdens een discussie, waarin jij als tegenpartij je geduld verliest en daardoor fouten maakt!
waar zie jij een dreigement?
ik zie het niet..
integendeel, de balletjes van dit topic zijn juist aan het dreigen! dingen roepen zoals: "jou krijgen ze wel klein op de UvA"
kunnen de oh zo hoog opgeleide mensjes de stress niet meer aan? matig hoor.. ik had van "jullie" toch wel verwacht, dat je deze discussie met beschaafd nederlands kan voeren...
hierbij doel ik dus niet op jou Dnies! maar op Augustinus Lauruntinus..
aangezien dit weer een voorbeeld van begrijpend lezen islaatste aanpassing 30 november 2007 09:52
als je het topic ff doorleest, zie je dat ik vaak zat met die balletjes te maken heb!
en dat hele "arrogante-wij-zijn-beter-gedrag" is gewoon focking irritant!
toevallig dat ik het ken virgo van horen en zeggen redelijk klein toch???
Goedemorgen
Via de PB, ja inderdaad, ben eigenlijk ook heel vriendelijk (kom maar weer met de opmerkingen)
Deze opmerking was ook he-le-maal niet hatelijk oid bedoeld!
Dat tomirrir dat er nou weer van maakt..
Nee was gewoon een serieuze vraag, mhbo, ik ben er namelijk niet bekend mee..
Zoals ik in de opmerking naar tomirrir heb getypt, ik kom van het mbo af, aantal opleidingen gedaan en afgemaakt, 6 mbo opleidingen in totaal (dus tomirror, ik heb er niets voor gedaan he) en doe nu inderdaad nog hb
Ja, jullie beiden waren elkaar aan het 'dreigen'
clubjes volk zijn alle mensen die bij een clubje zitten ofwel gerelateerd aan dit topic, verenigingen.. Dat kan je toch niet zeggen stel, je hebt een leuk gesprek met iemand straks op de uni, heel gezellig en dan komt uit dat diegene bij een vereniging zit, is diegene dan niet meer aardig??
Ik schaam mij nooit wees niet bang
Het heeft er misschien mee te maken dat ik nooit alleen partyflock, altijd ook andere dingen, anders vind ik het verspilling van mijn tijd..
als dit zo;n goed voorbeeld is zeg het dan niet in een 'jullie' maar in een 'jij'..
klopt, helemaal mee eens! Ik heb geen 1x gezegd dat ik beter ben en het enige wat ik lees zijn laagdunkende opmerkingen naar studenten die lid zijn van een vereniging
Eyz dnies
moet je een keertje niet zo uit de hoogte doen.....
zou een hoop schelen.
Als ik zo lekker als haar was, zou ik ook zo doen jwt.
JWZ stekeng,schoppeng,slaang alles!
Tan2 leipe shizzle net!
had net talkie talkie op museumplein met scotoe...
leipe tori zo
HHS
met fotoshoppen kunnen ze tegenwoordig een hoop.
maar ja,zegt ook wel weer genoeg over jou he...
:respekt: dan mek. zie je zo, ik ga nu ff flesje pissang halen en dan richting pleina
neej dat kan niet
Snif, snif. Ik ruik een kansloze opmerking.
Colloquium doctum
1064. Over éen (of denzelfden) kam scheren,1064
d.w.z. op dezelfde wijze behandelen; geen onderscheid maken tusschen den een en den ander;
hahah nee hoor je blijft nog steeds vriendelijk
MHBO is een versnelde opleiding die het toelaat om mensen vanaf de mavo in 2,5 jaar een MBO diploma te geven, en daarna gelijk door te stromen naar een HBO opleiding, die je met enige mazzel ook binnen 3 jaar kan hebben!
soort "laatste" kans voor de Mavo kandidaten, die toch nog HBO willen doen en niet 5 jaar willen wachten.
waarschijnlijk zullen al die clubjes mensen 1 voor 1 best aardig zijn, probleem vind ik altijd, als ze met ze allen zijn! dan proberen ze elkaar te overtreffen, wat ten koste gaat van andere mensen! Waarschijnlijk zou ik nog best bevriend kunnen worden met iemand van de vereniging. Verdere omgang met zijn vriendjes zou ik alleen never nooit doen. Puur uit princiepe niet..
Dat klopt ook volledig,alleen weet ik van mezelf dat ik me opmerkingen hard kan maken. Zie gewoon veel studenten, en tijdens het uitgaan heb ik ze ook veels te vaak gesproken. En voornamelijk studenten die bij een clubje zitten zijn de meest arrogante..
dus geen 1 van me uitspraken zijn gebaseerd op meningen! pure feiten
Eyz dnies
met fotoshoppen kunnen ze tegenwoordig een hoop.
maar ja,zegt ook wel weer genoeg over jou he...
Photoshoppen bedoel je? Die picca's zijn niet geschopt denk heur.
Snif, snif. Ik ruik een kansloze opmerking.
Ahahahaha anders kom je mij even niet vertellen hoe het echt in elkaar zit groentje hahaha jij bent grappig, ik studeer al 5 jaar en ik heb denk ik al veeel meer bereikt heb dan jij,ik ben over een jaar namelijk al doctorandus, en jij zoutspoeler op zee?? probeer jij nu maar eerst op de uni te komen en anders succes met je illusie.
colloquium doctum zijn testjes als je iets wil studeren maar dat lijkt me moeilijk voor je aangezien je nu al een grote bek heb en mij probeert te vertellen hoe het zit en niet lukt (een 5 jaars note bene.)Jij durft, snotneus!!
nope nogsteeds een mening.. wat is hier in godsnaam een feit aan!?!?! Ben je mij weleens tegen gekomen? nee.. het zou je ook niet opvallen dat wij 'corpsballen' zijn..
nee ben jou helaas nog niet tegen gekomen! Daten?
k studeer al 5 jaar
ik ben over een jaar namelijk al doctorandus
oeeeew![]()
mhbo.. kan je dan naar uni?
(dus tomirror, ik heb er niets voor gedaan he)
Vind de sfeer hier in het topic wel erg gezellig moet ik zeggen...
moet je een keertje niet zo uit de hoogte doen.....
zou een hoop schelen.
Ahahahaha anders kom je mij even niet vertellen hoe het echt in elkaar zit groentje hahaha jij bent grappig, ik studeer al 5 jaar en ik heb denk ik al veeel meer bereikt heb dan jij,ik ben over een jaar namelijk al doctorandus, en jij zoutspoeler op zee?? probeer jij nu maar eerst op de uni te komen en anders succes met je illusie.
ah joh lijkt maar zo
meneer vind zichzelf namelijk erg slim..
waar ergens? Serieus dan krijg je bij deze de onderscheiding grootste zak hooi die op de universiteit zit. Je hebt niet 1 zin getypt zonder fouten, je reacties zijn inhoudloos enz.
hahaha, wat word dit een afzeik topic zeg!! Dit gaat over studenten verenigingen, en op nu toe zijn er maar 2 mensen geweest die er wat van af wisten en reageren er alleen maar domme mensen ik snap dat niet.
en ach wat zielig zeg, beetje over mijn punten en komma,s TD en hoofdletters zitten zeuren dit is partyflock en dan doe ik niet te veel moeite,maar blijkbaar kom de boodschap steeds wel over!!
er zit een spelfout in..
het is niet: "blijkbaar kom" maar: "blijkbaar komT"
succes
uni me reet, jij hebt niet een normaal A.B.N. genoten, laat staan een Uni
hahaha, wat word dit een afzeik topic zeg!! Dit gaat over studenten verenigingen,
nee dankje, Ik heb het niet zo op studieverenigingen
te vaak mensen tegenkomen met een te hoge pet en de verhalen over de manier van intrede stellen mijn nuchterheid niet op de proef
je moet het idd leuk vinden
reageren er alleen maar domme mensen ik snap dat niet.
net als carnaval.
trekt toch een bepaald soort mensen...
afkomst uit zwolle
wat de boer niet vreet ie niet haha
wat de boer niet vreet ie niet
schrijf je zo en niet met een hoofdletter op het eind zoals jij het schrijft. (komT)
nee ben jou helaas nog niet tegen gekomen! Daten?
mijn ervarigen tot nu toe met studentenclubjes zijn negatief.. ik kan natuurlijk niet iedereen die bij een studentenclub zit ontmoeten
Uitspraak van Dnies© op vrijdag 30 november 2007 om 10:06:
Dit is nou een typisch voorbeeld van terugkrabbelen. Laten we even teruggaan naar de desbetreffende zin:
Uitspraak van Dnies© op donderdag 29 november 2007 om 16:23:
Emoticons oftewel smiley's zoals jij ze noemt zijn ontstaan doordat miscommunicatie veelvuldig bij tekstuele communicatie ontstond. Je kon immers geen emoties weergeven waardoor een tekst volledig anders opgevat kon worden.
De smiley wordt voornamelijk gebruikt bij sarcasme of een zin die lacherig is bedoeld. De "Rolling on the floor laughing, lauging out loud" smiley wordt gebruikt als de desbetreffende persoon in de slappe lach zit en wordt vaak gebruikt bij het uitlachen van een persoon.
Dnies, snap je nou waarom ik je zin als hatelijk opvat? Zoals ik hem lees doe je neerbuigend naar iemand's (voor)opleiding toe.
Weer zo'n "leuke" opmerking van je. Of ga je straks weer beweren dat je hier niets mee bedoelde? Nou omdat je het zo graag wilt weten; ik heb een bachelor en master bul in mijn zak. Ben ik nou slim? Ligt eraan wat jouw definitie is van "slim". In mijn boekje is "slimheid" namelijk niet alleen af te lezen aan iemand's opleiding of vermogen om te leren.
hahahahah
je bent gewoon een oelewapper
kijk nou is goed naar wat voor teksten je neerzet!
je vind alles en iedereen dom, die het niet eens met je clubje of je terugpakt!
maar het blijft altijd leuk om denies af te zeiken.
jij komt er wel jochie..
balletje!
je bent gewoon een prutser, besef het nou!
Nou universiteit en utrechtse student als je mijn profiel heb kennen lezen , goh welke universiteit zou het nou zijn?? das toch niet zo moeilijk toch??
nou weinig fouten voor jou doen
haha gek
Ja precies, dus kun je ook neit over allemaal oordelen lijkt mij
ja natuurlijk kom ik er wel... Beter een prutsen dan helemaal niets he!!
wat nou, voor mijn doen mafkees! denk je soms dat ik geen fatsoenlijke zinnen kan schrijven
niets?
jij bent wel erg zeker van je zaak jochie..
maarja ik ga bespaar het je om te vertellen wat ik tot nu toe bereikt heb! is ook zeker niet van toepassing, aangezien jij als uberstudent ( balletje ) toch alles beter weet. Maar ondertussen zoveel spellingsfouten maakt, dat de gemiddelde baby het nog beter doet
bedoel je dat nou lullig??
ik doe scheikundige technologische wetenschappen in technische innovatie wetenschappen.En jij, wat doe jij??
ik ga je negeren
ik doe scheikundige technologische wetenschappen in technische innovatie wetenschappen.
wat nou, voor mijn doen mafkees
Ben je achterlijk ofzo!!
top!
volgende week half 8 bij jou?
Wat?? Wat?? Wat?? Ik snap je zielige zinnen niet. Heb je nou echt niets beters te doen en te melden met je MBO niveau??ik ga je negeren,want ik ben toch wel net wat slimmer dan dat niveau die jij doet!!kan je nou echt niet beter!!
Jij bent echt zo,n geval van: Ik wil wel maar ik kan niet en nu voel jij je kut dat jij dingen niet heb kunnen bereiken zoals het hoort en probeer je nu mee te praten met mensen van een hoger niveau,beetje zielig mannetje bent je maar!!Nogmaals ik negeer je! Berre hoe je ook heten mag, succes!!!
Nee
JWZ,
verbodeng terrein?
hoerenloper
scheikundige technologische wetenschappen in technische innovatie wetenschappen
zoals jij praat is dat IVBO en poep.whahaha
je vergat (het) er voor te zetten.
Ik merk gewoon aan je dat jij jezelf boven andere zet omdat je al wel 5 jaar studeert en bla bla bla
Ik ben gewoon gelukkig omdat ik gezond ben een leuke vriendin heb en genoeg geld om rond te komen en leuke dingen te doen!!!
Krijg van jou echt het idee dat je neerkijkt op bepaalde mensen omdat ze geen docteranders zijn!!!
So what laat iedereen gewoon lekker in zn waarde bedoel als jij later een groot huis wil laten bouwen doe je dat dan zelf????
Nee dat dacht ik al dan heb je toch echt gewoon een bouwvakker nodig die hem voor je bouwt!!!
Het kan zijn dat je helemaal niet zo in elkaar zit maar krijg er gewoon beetje een wrange bijsmaak van!!!
Denk dat je het moraal hiervan wel snapt!!!
wat zeg je?? jongentje zonder verstand, wat ben jij??
iemand die normaal nederlandse zinnen kan neerzetten ,zonder frusty over te komen!
en jij?
Het kan zijn dat je helemaal niet zo in elkaar zit maar krijg er gewoon beetje een wrange bijsmaak van!!!
Denk dat je het moraal hiervan wel snapt!!!
ja ja, het is al goed hoor jij kan er ook niets aan doen dat je zwakzinnig bent, het maakt ook niet uit, ik neem het je daarom heus ook niet kwalijk.
Ik weet niet of ik bij een studentenvereniging ga. Als ik ga, dan wordt het Ovum Novum. Maar ik ga sowieso wel bij een studievereniging.
niet doen..
je krijgt er spijt van
ik?? uitgeluld?? woehaha grapjas!!
ben allergisch voor studenten verenigingen... en mensen die er lid van zijn....
Ik ken genoeg leuke mensen die bij een vereniging zitten. Ze stellen zich niet allemaal zo denigrerend op als de personen die in dit topic rondhangen. Ik denk dat dat een verschijnsel is dat meer met de persoon zelf dan met het lid zijn van een studentenvereniging te maken heeft.
kijk naar Augustinus Laurentius..
wil jij ook zo worden?
hahaha, ga toch weg idioot!!Jij bent echt te dom voor woorden.
neeej hoor, je krijg er geen spijt van, Berre mist gewoon iets in zijn leven en heeft zijn eigen wereld thats it!!
Uitspraak van berre op zondag 2 december 2007 om 16:23:
wil jij ook zo worden?
hahaha, ga toch weg idioot!!Jij bent echt te dom voor woorden
Je vergeet zelf ook hoofdletters te gebruiken!
hahaha, ga toch weg idioot!!Jij bent echt te dom voor woorden.laatste aanpassing 2 december 2007 18:22
ik mis niks, jij mist iets! en dat is een opleiding: normaal nederlands kunnen typen!
Door gasten die dit soort uitspraken doen krijgen mensen een hekel aan studentenverenigingen.
Pff wat zijn mensen znel op de kast gejaagd
zijn laagdunkende opmerkingen naar studenten die lid zijn van een vereniging
mijn irriteer je niet zo snel
mmm heb je dan niets beter te doen???mijn irriteer je niet zo snel
maar kom niet tof lopen doen tegen iemand die iets hoger studeerd
hier beweer je indirect toch wel dat je je beter voelt dan anderen. Iemand mag niet tof doen tegen jou omdat jij WO studeert, maar als diegene gelijk heeft? of heb je die optie volledig uitgesloten omdat je zelf altijd gelijk denkt te hebben?
Daarnaast zit ik op AASR Skoll
Oke, maar ik begrijp wel dat sommige mensen jou manier van praten een beetje 'uit de hoogte vinden'. moet je eens op letten.
dan mag je er volgend jaar wel bij hoor
Ik hebme ingeschreven bij Magister. Hoef ik niks voor te doen, geen verplichtingen of iets dergelijks, krijg alleen iedere maand een mail die ik ongeopend weg kan gooien EN korting op mn boeken en daar gaat het om. Verder moet ik dr ook niet aan denken ofzo, blegh.