Partyflock

Forumonderwerp · 983968
Waarschuw beheerder
ikke unitas studiosorum rheno traiectina

te utrecht (bekend als unitas SR)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Geen. Boeit me niet. Kansloos. Sterf.

Waarschuw beheerder
donateur
Rot toch op met die studentenverenigingen!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2007 om 17:41:
Rot toch op met die studentenverenigingen!!!!

waarom reageer je dan??
Waarschuw beheerder
Om jou te irriteren :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Augustinus Laurentius op dinsdag 15 januari 2008 om 12:49:
mmm heb je dan niets beter te doen???mijn irriteer je niet zo snel

Ik had het niet over mezelf hoor knul (Y)

Waarschuw beheerder
SSOFTSK
(student society of fuckin the sorority kittens)

:S:S:S:S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Augustinus Laurentius op zondag 2 december 2007 om 11:55:
maar kom niet tof lopen doen tegen iemand die iets hoger studeerd

hier beweer je indirect toch wel dat je je beter voelt dan anderen. Iemand mag niet tof doen tegen jou omdat jij WO studeert, maar als diegene gelijk heeft? of heb je die optie volledig uitgesloten omdat je zelf altijd gelijk denkt te hebben?

Daarnaast zit ik op AASR Skoll :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Quintin Dupieux op dinsdag 22 januari 2008 om 12:12:
hier beweer je indirect toch wel dat je je beter voelt dan anderen. Iemand mag niet tof doen tegen jou omdat jij WO studeert, maar als diegene gelijk heeft? of heb je die optie volledig uitgesloten omdat je zelf altijd gelijk denkt te hebben?

Daarnaast zit ik op AASR Skoll

Neej dat beweer ik niet Jij pak mijn zin anders op, dat kan ik niet helpen dude.

Daarnaast zit ik bij roeivereninging Orca's in Utrecht... beetje leuk in Amsterdam??
Waarschuw beheerder
Oke, maar ik begrijp wel dat sommige mensen jou manier van praten een beetje 'uit de hoogte vinden'. moet je eens op letten.

Skoll is uiteraard top, kom nog wel een keer langs dit jaar op Knorca denk ik. Om even een lesje roeien te geven :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Quintin Dupieux op woensdag 23 januari 2008 om 22:30:
Oke, maar ik begrijp wel dat sommige mensen jou manier van praten een beetje 'uit de hoogte vinden'. moet je eens op letten.

Kijk, jij begrijpt het wel maar ja op de manier zoals ik het zeg hoor je ook niet he.

Oja?? noemen ze ons knorca ja hahaha niet zo min he over de orca,s... ken er wel een paar van snoll.
Waarschuw beheerder
AARS Skoll
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jappiee op dinsdag 12 februari 2008 om 18:51:
AARS Skoll

ha-ha

ga nou eerst maar weer is studeren ;) dan mag je er volgend jaar wel bij hoor :aai:
Waarschuw beheerder
ja dat klopt, ik zeg alleen dat het dan mag :)
Waarschuw beheerder
Ik hebme ingeschreven bij Magister. Hoef ik niks voor te doen, geen verplichtingen of iets dergelijks, krijg alleen iedere maand een mail die ik ongeopend weg kan gooien EN korting op mn boeken en daar gaat het om. Verder moet ik dr ook niet aan denken ofzo, blegh.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hardcore Child op zaterdag 23 februari 2008 om 18:01:
Ik hebme ingeschreven bij Magister. Hoef ik niks voor te doen, geen verplichtingen of iets dergelijks, krijg alleen iedere maand een mail die ik ongeopend weg kan gooien EN korting op mn boeken en daar gaat het om. Verder moet ik dr ook niet aan denken ofzo, blegh.

Klinkt als een studievereniging, dat is heel iets anders (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shagwell op woensdag 27 februari 2008 om 16:01:
Klinkt als een studievereniging, dat is heel iets anders

Volges mij is het een beetje van allebei.. Ze organiseren feesten maar ook bijeenkomsten. Maja, wat maakt het uit. Zolang ik dr maar niks verder mee hoef te doen.