studentenverenigingen zijn voor mensen die zelf geen eigen vrienden kunnen zoeken... (sorry voor de mensen die bij een vereniging zitten )
vind dat echt zware onzin
- heel mooie feestjes/gala's
Zit je zelf op een hoge school of uni?
Nee hoor, ik heb zelf een mooie Alfa 156 dus ik zou niet weten waarom ik jaloers zou moeten zijn.
Hulde voor je dat mij op een foutje hebt kunnen betrappen.
Echte vrienden heeft hij zeker wel.... en die BMW's.. ik snap het ook niet, maar die zijn toch echt van hem zelf.
Vind het wel knap dat ie het kan betalen, mooie wagens hoor!
Dus kom nu maar op met iets dat echt is, want dit slaat nergens op jongen. Iets creatiever
Leer jij eerst maar fatsoenlijk Nederlands en zoek een fatsoenlijke baan
n dat geeft jou het vrijkaartje tot het posten van jaloerzievolle reacties over zijn BMW's en vrienden. Goh....
Je kunt zeker al raden wie ik op dit moment behoorlijk sneu vind
een alfa romeo!!je bent niet creatief in auto,s en niet in je opmerkingen jij moet wel vaak horen dat jij ontzettend dom bent en idd die auto zijn echt van mij tis een auto sport domme mensen zoals jij krijgen wat ze verdienen ik heb een hele goede baan dus niets van papa bij kutklepperd!!
hahaha moet jij geen sierpaarden bestuderen he?? tis een goede zin hoor, probeer iets anders te bedenken als jij je grammatica niet kent ,dit is partyflock pisvlek! ga met je alfa lekker bij je mama uithuilen!!! hoe weet jij nou wat ze doet man!! ik weet het lekker wel tis een baan die respect en een BMW verdient en geen alfa romeo hahahaha sierpaard!!??
die gast is echt fucking zielig met zijn alfa!! zou die wel vrienden hebben als je naar zijn reacties kijkt.
Nee hoor, ik heb zelf een mooie Alfa 156 dus ik zou niet weten waarom ik jaloers zou moeten zijn.
Hulde voor je dat mij op een foutje hebt kunnen betrappen.
Sorry ik ben niet erg creatief.
Het feit blijft gewoon dat studentenverenigingen sneu zijn.laatste aanpassing 26 november 2007 18:15
Je door studenten genaamd henk-jan, jacobus-jaap, dirk-hendrik laten nemen en je er de volgende dag niets meer van herinneren omdat je lam lazerus was van de rosé Puike feestjes
"jaloerzievolle" is geen Nederlands dus die zin klopt niet, simpel figuur. Blijkbaar beheers jij je eigen taal dus niet. Wat doe je bij de ABN AMRO, pinautomaten vullen?
Er staat toch dat ze verzorgende is in haar profiel dwaas! Daar heb je niet meer voor nodig dan een simpel Mbo-papiertje. Meer had er ook niet ingezeten voor haar.
ik ga volgend jaar ook studeren, maar voor geen goud bij zo'n "clubje"
typische lang-harige,polo-dragende bekakte pestventjes
en op zaterdag gaat de helft naar de Jimmy Woo of naar de Bubbels
nee dat is dus echt niks voor mij, lekker met ze alleen 1 of andere kut ontgroening en zo'n klote intro week
Het is te merken dat je volgend jaar pas gaat, want je moet je nog iets beter laten informeren
bullshit
zie ze zelf dagelijks..
werk er ook mee @ huidige stage
en hoor al die zogenaamde "stoere" verhalen
persoonlijk vind ik het grootste gedeelte van de studenten kutvolk
maarja er zullen er vast ook hele relaxte tussen zitten
Hier in R'dam gaat het in ieder geval anders.. De leden zitten in het weekend veelal in de studentendiscotheek die bij onze vereniging hoort.. enne de ontgroening IS de intro
Natuurlijk zitten er relaxte tussen! anders zou je wel heel bekrompen zijn als je denkt dat het allemaal 'kutvolk' is
en hier is de ontgroening niet altijd in de intro
maarja we kunnen hier uren over lullen! ik vind het grootste gedeelte kutvolk
maarja we kunnen hier uren over lullen! ik vind het grootste gedeelte kutvolk
Studentenvereningen
Er staat toch dat ze verzorgende is in haar profiel dwaas!
"jaloerzievolle" is geen Nederlands dus die zin klopt niet, simpel figuur.
jwt!
altijd lekker in mijn eigen bedje of in die van mijn clubgenootjes (vrouwen vereniging red.)
Zeg maar niets meer over corpsleden of andere leden van studenten verenigingen
Bram... waarom happen we op iemand als hem? Ignore functie doet het hier goed hoor
Amsterdamse studenten roeivereniging, hahaha laatst tegen geroeid.. wij zijn u.s.r orca,s uit utrecht ken je vast wel.laatste aanpassing 27 november 2007 23:39
zit jij er zo mee dan?? Je gaat bij het corps omdat je er trots op bent.
ik ga volgend jaar wel bij een studentenvereniging denk ik, zat te denken aan Unitas. leek me toen wel een gezellige vereniging met de introductieweek. ik kan ook wel bij Lanks gaan (of hoe je dat ook schrijft) maar het corps is denk ik niet mijn ding...
jij bent zo lelijk daarom zeg je het ofniet?? je heb niet eens een pica van jezelfs of ben jij dat kereltje die zo lelijk kijkt
jij bent zo lelijk daarom zeg je het ofniet?? je heb niet eens een pica van jezelfs of ben jij dat kereltje die zo lelijk kijkt
zit jij er zo mee dan?? Je gaat bij het corps omdat je er trots op bent.
we zijn geloof ik de enige die weten hoe het in elkaar steekt
Hebben jullie geen eurekaweek achtig iets? Zo kan je bj alle verenigingen een kijkje nemen wat bij je past
Uitspraak van Dnies© op woensdag 28 november 2007 om 00:01:
ja hahaha dat weet ik bijna wel zeker,(ik zat zelf in het senaat vice president)deze topic is ook voor mensen die er ook iets van af weten en niet voor mensen die willen laten zien hoe dom ze wel niet zijn.ik kom binnenkort we met een paar unitas mensen zuipen bij R.V.S.V
Je gaat bij het corps omdat je er trots op bent
Duidelijk geval van geen leven
ja hahaha dat weet ik bijna wel zeker,(ik zat zelf in het senaat vice president)deze topic is ook voor mensen die er ook iets van af weten en niet voor mensen die willen laten zien hoe dom ze wel niet zijn.ik kom binnenkort we met een paar unitas mensen zuipen bij R.V.S.V
Denk dat ik meer leven dan jij hebt
.ik kom binnenkort we met een paar unitas mensen zuipen bij R.V.S.V
spreekt denk voor zich.
haha ja gezellig, maar dan in Bikini he
voor geen goud dat ik zo'n in clubje ga zitten!
studeer al 6 jaar en nooit bij zo'n kliek gehoord, niet van plan ook moet ik zeker verplicht me haar lang laten groeien en een colbert aan