Partyflock

Forumonderwerp · 983968
Waarschuw beheerder
ikke unitas studiosorum rheno traiectina

te utrecht (bekend als unitas SR)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Echt weer een topic voor dnies :gaap:

Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2007 om 10:34:
studentenverenigingen zijn voor mensen die zelf geen eigen vrienden kunnen zoeken... (sorry voor de mensen die bij een vereniging zitten )

vind dat echt zware onzin

:yes: Helemaal mee eens

Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2007 om 11:24:
- heel mooie feestjes/gala's

Je door studenten genaamd henk-jan, jacobus-jaap, dirk-hendrik laten nemen en je er de volgende dag niets meer van herinneren omdat je lam lazerus was van de rosé :gaap: Puike feestjes :nocheer:

Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2007 om 19:36:
Zit je zelf op een hoge school of uni?

Heb mijn bul in de zak :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ronnai op maandag 26 november 2007 om 17:29:
Nee hoor, ik heb zelf een mooie Alfa 156 dus ik zou niet weten waarom ik jaloers zou moeten zijn.
Hulde voor je dat mij op een foutje hebt kunnen betrappen.

een alfa romeo!!je bent niet creatief in auto,s en niet in je opmerkingen jij moet wel vaak horen dat jij ontzettend dom bent en idd die auto zijn echt van mij tis een auto sport domme mensen zoals jij krijgen wat ze verdienen ik heb een hele goede baan dus niets van papa bij kutklepperd!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2007 om 18:12:
Echte vrienden heeft hij zeker wel.... en die BMW's.. ik snap het ook niet, maar die zijn toch echt van hem zelf.
Vind het wel knap dat ie het kan betalen, mooie wagens hoor!

Dus kom nu maar op met iets dat echt is, want dit slaat nergens op jongen. Iets creatiever

Ik werk nog steeds bij de ABN AMRO bank maar heb alleen een andere functie gekregen als toen der tijd. dat is het geheim hahaha van papa wat een idioot zeg !! slaat nergens op idd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ronnai op maandag 26 november 2007 om 20:08:
Leer jij eerst maar fatsoenlijk Nederlands en zoek een fatsoenlijke baan

hahaha moet jij geen sierpaarden bestuderen he?? tis een goede zin hoor, probeer iets anders te bedenken als jij je grammatica niet kent ,dit is partyflock pisvlek! ga met je alfa lekker bij je mama uithuilen!!! hoe weet jij nou wat ze doet man!! ik weet het lekker wel tis een baan die respect en een BMW verdient en geen alfa romeo hahahaha sierpaard!!??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2007 om 19:50:
n dat geeft jou het vrijkaartje tot het posten van jaloerzievolle reacties over zijn BMW's en vrienden. Goh....

Je kunt zeker al raden wie ik op dit moment behoorlijk sneu vind

die gast is echt fucking zielig met zijn alfa!! zou die wel vrienden hebben als je naar zijn reacties kijkt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Augustinus Laurentius op maandag 26 november 2007 om 20:29:
een alfa romeo!!je bent niet creatief in auto,s en niet in je opmerkingen jij moet wel vaak horen dat jij ontzettend dom bent en idd die auto zijn echt van mij tis een auto sport domme mensen zoals jij krijgen wat ze verdienen ik heb een hele goede baan dus niets van papa bij kutklepperd!!

Nee een BMW getuigt van orginaliteit, die zie je bijna nergens!Chapeau!
Verder zou jij ook wel eens leestekens mogen gebruiken.

Uitspraak van Augustinus Laurentius op maandag 26 november 2007 om 20:42:
hahaha moet jij geen sierpaarden bestuderen he?? tis een goede zin hoor, probeer iets anders te bedenken als jij je grammatica niet kent ,dit is partyflock pisvlek! ga met je alfa lekker bij je mama uithuilen!!! hoe weet jij nou wat ze doet man!! ik weet het lekker wel tis een baan die respect en een BMW verdient en geen alfa romeo hahahaha sierpaard!!??

"jaloerzievolle" is geen Nederlands dus die zin klopt niet, simpel figuur. Blijkbaar beheers jij je eigen taal dus niet. Wat doe je bij de ABN AMRO, pinautomaten vullen? :/
Er staat toch dat ze verzorgende is in haar profiel dwaas! Daar heb je niet meer voor nodig dan een simpel Mbo-papiertje. Meer had er ook niet ingezeten voor haar.

Uitspraak van Augustinus Laurentius op maandag 26 november 2007 om 20:48:
die gast is echt fucking zielig met zijn alfa!! zou die wel vrienden hebben als je naar zijn reacties kijkt.

Nee want ik zit niet bij een studentenvereniging :/
Het zit je wel hoog dat ik Alfa rijd of niet? Is toch weer eens wat anders dan zo'n inspiratieloze ordinaire BMW :D
Waarschuw beheerder
donateur
de bezige bijtertjes
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2007 om 17:21:
Helemaal goed Rotterdamsche vrouwelijke studenten vereeniging.

:rot:

Best gezellig hier. :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ronnai op maandag 26 november 2007 om 17:29:
Nee hoor, ik heb zelf een mooie Alfa 156 dus ik zou niet weten waarom ik jaloers zou moeten zijn.
Hulde voor je dat mij op een foutje hebt kunnen betrappen.

aaahhh materialisme;)... Zeg maar niets meer over corpsleden of andere leden van studenten verenigingen;)(Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ronnai op maandag 26 november 2007 om 18:14:
Sorry ik ben niet erg creatief.
Het feit blijft gewoon dat studentenverenigingen sneu zijn.laatste aanpassing 26 november 2007 18:15

Nog een foutje8) het kan niet op!!
Het is geen feit, het is jouw mening.. en jouw mening is toch echt geen fout, zo hoogdravend ben je niet;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2007 om 20:19:
Je door studenten genaamd henk-jan, jacobus-jaap, dirk-hendrik laten nemen en je er de volgende dag niets meer van herinneren omdat je lam lazerus was van de rosé Puike feestjes

hahahaha, ah dat kan beter, deze is zo zwak! Slaap toch altijd lekker in mijn eigen bedje of in die van mijn clubgenootjes (vrouwen vereniging red.)
Dingen vergeten door drank? never, zo zwak, voor deze mensen zou alcohol verboden moeten worden..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ronnai op maandag 26 november 2007 om 21:24:
"jaloerzievolle" is geen Nederlands dus die zin klopt niet, simpel figuur. Blijkbaar beheers jij je eigen taal dus niet. Wat doe je bij de ABN AMRO, pinautomaten vullen?
Er staat toch dat ze verzorgende is in haar profiel dwaas! Daar heb je niet meer voor nodig dan een simpel Mbo-papiertje. Meer had er ook niet ingezeten voor haar.

Nou niet zo laagdunkend over MBO he..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 november 2007 om 08:19:
aaahhh materialisme... Zeg maar niets meer over corpsleden of andere leden van studenten verenigingen

het gaat hier over studenten verenigingen kom hij ineens aan met zijn alfa en materialisme
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ninetech op maandag 26 november 2007 om 14:10:
Studentenvereniging Virgo

toevallig dat ik het ken virgo van horen en zeggen redelijk klein toch???
Waarschuw beheerder
Studentenvereningen zijn het probleem nog niet zo, jammer dat ze van die typische mensen aantrekken. 8)
Waarschuw beheerder
ik ga volgend jaar ook studeren, maar voor geen goud bij zo'n "clubje"

typische lang-harige,polo-dragende bekakte pestventjes :S
en op zaterdag gaat de helft naar de Jimmy Woo of naar de Bubbels :S

nee dat is dus echt niks voor mij, lekker met ze alleen 1 of andere kut ontgroening en zo'n klote intro week :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pietertje Geluk op dinsdag 27 november 2007 om 11:24:
ik ga volgend jaar ook studeren, maar voor geen goud bij zo'n "clubje"

typische lang-harige,polo-dragende bekakte pestventjes
en op zaterdag gaat de helft naar de Jimmy Woo of naar de Bubbels

nee dat is dus echt niks voor mij, lekker met ze alleen 1 of andere kut ontgroening en zo'n klote intro week

Het is te merken dat je volgend jaar pas gaat, want je moet je nog iets beter laten informeren;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 november 2007 om 11:36:
Het is te merken dat je volgend jaar pas gaat, want je moet je nog iets beter laten informeren

bullshit
zie ze zelf dagelijks..
werk er ook mee @ huidige stage

en hoor al die zogenaamde "stoere" verhalen

persoonlijk vind ik het grootste gedeelte van de studenten kutvolk :flower:

maarja er zullen er vast ook hele relaxte tussen zitten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pietertje Geluk op dinsdag 27 november 2007 om 11:41:
bullshit
zie ze zelf dagelijks..
werk er ook mee @ huidige stage

en hoor al die zogenaamde "stoere" verhalen

persoonlijk vind ik het grootste gedeelte van de studenten kutvolk

maarja er zullen er vast ook hele relaxte tussen zitten

Hier in R'dam gaat het in ieder geval anders.. De leden zitten in het weekend veelal in de studentendiscotheek die bij onze vereniging hoort.. enne de ontgroening IS de intro;)

Natuurlijk zitten er relaxte tussen! anders zou je wel heel bekrompen zijn als je denkt dat het allemaal 'kutvolk' is
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 november 2007 om 12:05:
Hier in R'dam gaat het in ieder geval anders.. De leden zitten in het weekend veelal in de studentendiscotheek die bij onze vereniging hoort.. enne de ontgroening IS de intro

Natuurlijk zitten er relaxte tussen! anders zou je wel heel bekrompen zijn als je denkt dat het allemaal 'kutvolk' is

jij zit dus in rotterdam
ik in amsterdam

en hier is de ontgroening niet altijd in de intro :)

maarja we kunnen hier uren over lullen! ik vind het grootste gedeelte kutvolk :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pietertje Geluk op dinsdag 27 november 2007 om 13:20:
en hier is de ontgroening niet altijd in de intro

maarja we kunnen hier uren over lullen! ik vind het grootste gedeelte kutvolk

ASC is hetzelfde als RSC en RVSV.. en bij deze (een weet ook zeker andere) is de ontgroening, ofwel IP (introductie periode;)) de intro..
Maarja boeit verder niet..

Uitspraak van Pietertje Geluk op dinsdag 27 november 2007 om 13:20:
maarja we kunnen hier uren over lullen! ik vind het grootste gedeelte kutvolk

Ieder zijn mening;)

Waarschuw beheerder
Er staat toch dat ze verzorgende is in haar profiel dwaas!

Ik heb mn HBO papieren al 'schat', maar ik vond het werk als verzorgende leuker als leerkracht of pedagoog. Nu jij weer.
O ja, voor je gaat lopen emmeren: ja had ook verpleegkunde kunnen doen, maar dan moet je een stage in het ziekenhuis lopen en ik wil enkel en alleen bij de doelgroep 60+ werken en dan voldoet een MBO-diploma prima (en de baas betaald).

"jaloerzievolle" is geen Nederlands dus die zin klopt niet, simpel figuur.

Is wel spreektaal, zie het als dialect. En het is niet fout geschreven ;)
Daarnaast geloof ik niet dat onderstaande wel ABN is:
Uitspraak van Ronnai op maandag 26 november 2007 om 18:10:
jwt!

Bram... waarom happen we op iemand als hem? Ignore functie doet het hier goed hoor ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
De gekkebierzuip vereniging:rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 november 2007 om 08:24:
altijd lekker in mijn eigen bedje of in die van mijn clubgenootjes (vrouwen vereniging red.)

Je moet wat he als je geen vent kan krijgen. ;)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 november 2007 om 08:19:
Zeg maar niets meer over corpsleden of andere leden van studenten verenigingen

Kan jij beter ook doen! We weten nu onderhand wel dat je bij het corps zit. :rot: Of anders open een topic: ik zit bij het corps. :lol:
Waarschuw beheerder
studeer al 6 jaar en nooit bij zo'n kliek gehoord, niet van plan ook :bye: moet ik zeker verplicht me haar lang laten groeien en een colbert aan :roflol: :looser:

Artiest {SHOWLIST artist 25737, 129028, 147750, 41266}
Waarschuw beheerder
Studentenclub de kromme keu

sinds 1844
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
A.A.S.R Skøll...
knorren.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B) jwt op dinsdag 27 november 2007 om 19:36:
studeer al 6 jaar en nooit bij zo'n kliek gehoord, niet van plan ook moet ik zeker verplicht me haar lang laten groeien en een colbert aan

:roflol:
Waarschuw beheerder
studeer al 6 jaar en nooit bij zo'n kliek gehoord, niet van plan ook moet ik zeker verplicht me haar lang laten groeien en een colbert aan

:respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 november 2007 om 20:44:
knorren.

:lol:

Waarschuw beheerder
Bij de vereniging van studenten die tijdens de studie ook gewoon hard werken en eigen hobby's en vrienden hebben.
Geen dus :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 november 2007 om 20:44:
A.A.S.R Skøll...

Amsterdamse studenten roeivereniging, hahaha laatst tegen geroeid.. wij zijn u.s.r orca,s uit utrecht ken je vast wel.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mike E op dinsdag 27 november 2007 om 19:31:
Kan jij beter ook doen! We weten nu onderhand wel dat je bij het corps zit. Of anders open een topic: ik zit bij het corps.

zit jij er zo mee dan?? Je gaat bij het corps omdat je er trots op bent.
Artiest {SHOWLIST artist 114895, 58437}
Waarschuw beheerder
ik ga volgend jaar wel bij een studentenvereniging denk ik, zat te denken aan Unitas. leek me toen wel een gezellige vereniging met de introductieweek. ik kan ook wel bij Lanks gaan (of hoe je dat ook schrijft) maar het corps is denk ik niet mijn ding...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mike E op dinsdag 27 november 2007 om 19:31:
Je moet wat he als je geen vent kan krijgen.

jij bent zo lelijk daarom zeg je het ofniet?? je heb niet eens een pica van jezelfs of ben jij dat kereltje die zo lelijk kijkt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 november 2007 om 17:34:
Bram... waarom happen we op iemand als hem? Ignore functie doet het hier goed hoor

ja hij versiert paarden of zo iets of isti vuilisman op de RUG hahah en of dat goed hier goed doet hihihi. heb ook geen zin om tegen die domhoofd te praten!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Augustinus Laurentius op dinsdag 27 november 2007 om 23:37:
Amsterdamse studenten roeivereniging, hahaha laatst tegen geroeid.. wij zijn u.s.r orca,s uit utrecht ken je vast wel.laatste aanpassing 27 november 2007 23:39

Wij hebben al vaak gewonnen:cheer: whiiie:P

Uitspraak van Augustinus Laurentius op dinsdag 27 november 2007 om 23:41:

:respect: we zijn geloof ik de enige die weten hoe het in elkaar steekt;)

Uitspraak van Bas [Red Faction] op dinsdag 27 november 2007 om 23:43:
ik ga volgend jaar wel bij een studentenvereniging denk ik, zat te denken aan Unitas. leek me toen wel een gezellige vereniging met de introductieweek. ik kan ook wel bij Lanks gaan (of hoe je dat ook schrijft) maar het corps is denk ik niet mijn ding...

Hebben jullie geen eurekaweek achtig iets? Zo kan je bj alle verenigingen een kijkje nemen wat bij je past:)

Uitspraak van Augustinus Laurentius op dinsdag 27 november 2007 om 23:46:
jij bent zo lelijk daarom zeg je het ofniet?? je heb niet eens een pica van jezelfs of ben jij dat kereltje die zo lelijk kijkt

je moet hem gewoon laten blaten;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Augustinus Laurentius op dinsdag 27 november 2007 om 23:46:

:aai: Whehe

:rot: Wat een licht. :lol:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 november 2007 om 00:01:
we zijn geloof ik de enige die weten hoe het in elkaar steekt

Ben ik heilig van overtuigd! Maar dan echt ook de enige! :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hebben jullie geen eurekaweek achtig iets? Zo kan je bj alle verenigingen een kijkje nemen wat bij je past

naja viel wel mee, we zijn bij 2 studentenverenigingen langsgeweest, verder mocht je het zelf lekker uitzoeken. was tijdens de IDEE-week
Waarschuw beheerder

ja hahaha dat weet ik bijna wel zeker,(ik zat zelf in het senaat vice president)deze topic is ook voor mensen die er ook iets van af weten en niet voor mensen die willen laten zien hoe dom ze wel niet zijn.ik kom binnenkort we met een paar unitas mensen zuipen bij R.V.S.V
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Augustinus Laurentius op woensdag 28 november 2007 om 00:58:
Uitspraak van Dnies© op woensdag 28 november 2007 om 00:01:

ja hahaha dat weet ik bijna wel zeker,(ik zat zelf in het senaat vice president)deze topic is ook voor mensen die er ook iets van af weten en niet voor mensen die willen laten zien hoe dom ze wel niet zijn.ik kom binnenkort we met een paar unitas mensen zuipen bij R.V.S.V

spreekt denk voor zich.

Je gaat bij het corps omdat je er trots op bent

Duidelijk geval van geen leven

Waarschuw beheerder
Uitspraak van euren op woensdag 28 november 2007 om 03:50:
Duidelijk geval van geen leven

Denk dat ik meer leven dan jij hebt;)

haha ja gezellig, maar dan in Bikini he;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 november 2007 om 07:40:
Denk dat ik meer leven dan jij hebt

Lijkt mij niet! :lol:

.ik kom binnenkort we met een paar unitas mensen zuipen bij R.V.S.V

Uitspraak van euren op woensdag 28 november 2007 om 03:50:
spreekt denk voor zich.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 november 2007 om 07:40:
haha ja gezellig, maar dan in Bikini he

Wat is het leuk in het corps. :lol: Het niveau druipt er weer vanaf. :rot:

Kennelijk is het oude establishment door een nieuwe vervangen
waarbij oude 'zwakzinnigheid' vervangen is door
moderne krankzinnigheid.

;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

doe toch niet zo tof!
dat bedoel ik nou met "typische" studentjes..
altijd maar weer die arrogantie tegenover niet studerende mensen!

voor geen goud dat ik zo'n in clubje ga zitten!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pietertje Geluk op woensdag 28 november 2007 om 09:44:
voor geen goud dat ik zo'n in clubje ga zitten!

Heb je wel eens geprobeerd om een
gesprek te voeren met zo'n misbaksel?
Ik raad het af, het enige wat je
ervan leert is dat het complete
leeghoofden zijn.

;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

:D Ik heb er ook vanaf de eerste dag omwille van m'n uiterlijk vanaf gezien, vrouwen krijgen standaard een enoooooorme reet. 8)