Goedemorgen
Via de PB, ja inderdaad, ben eigenlijk ook heel vriendelijk (kom maar weer met de opmerkingen)
Deze opmerking was ook he-le-maal niet hatelijk oid bedoeld!
Dat tomirrir dat er nou weer van maakt..
Nee was gewoon een serieuze vraag, mhbo, ik ben er namelijk niet bekend mee..
Zoals ik in de opmerking naar tomirrir heb getypt, ik kom van het mbo af, aantal opleidingen gedaan en afgemaakt, 6 mbo opleidingen in totaal (dus tomirror, ik heb er niets voor gedaan he) en doe nu inderdaad nog hb
Ja, jullie beiden waren elkaar aan het 'dreigen'
clubjes volk zijn alle mensen die bij een clubje zitten ofwel gerelateerd aan dit topic, verenigingen.. Dat kan je toch niet zeggen stel, je hebt een leuk gesprek met iemand straks op de uni, heel gezellig en dan komt uit dat diegene bij een vereniging zit, is diegene dan niet meer aardig??
Ik schaam mij nooit wees niet bang
Het heeft er misschien mee te maken dat ik nooit alleen partyflock, altijd ook andere dingen, anders vind ik het verspilling van mijn tijd..
als dit zo;n goed voorbeeld is zeg het dan niet in een 'jullie' maar in een 'jij'..
klopt, helemaal mee eens! Ik heb geen 1x gezegd dat ik beter ben en het enige wat ik lees zijn laagdunkende opmerkingen naar studenten die lid zijn van een vereniging
Eyz dnies
moet je een keertje niet zo uit de hoogte doen.....
zou een hoop schelen.
Als ik zo lekker als haar was, zou ik ook zo doen jwt.
JWZ stekeng,schoppeng,slaang alles!
Tan2 leipe shizzle net!
had net talkie talkie op museumplein met scotoe...
leipe tori zo
HHS
met fotoshoppen kunnen ze tegenwoordig een hoop.
maar ja,zegt ook wel weer genoeg over jou he...
:respekt: dan mek. zie je zo, ik ga nu ff flesje pissang halen en dan richting pleina
neej dat kan niet
Snif, snif. Ik ruik een kansloze opmerking.
Colloquium doctum
1064. Over éen (of denzelfden) kam scheren,1064
d.w.z. op dezelfde wijze behandelen; geen onderscheid maken tusschen den een en den ander;
hahah nee hoor je blijft nog steeds vriendelijk
MHBO is een versnelde opleiding die het toelaat om mensen vanaf de mavo in 2,5 jaar een MBO diploma te geven, en daarna gelijk door te stromen naar een HBO opleiding, die je met enige mazzel ook binnen 3 jaar kan hebben!
soort "laatste" kans voor de Mavo kandidaten, die toch nog HBO willen doen en niet 5 jaar willen wachten.
waarschijnlijk zullen al die clubjes mensen 1 voor 1 best aardig zijn, probleem vind ik altijd, als ze met ze allen zijn! dan proberen ze elkaar te overtreffen, wat ten koste gaat van andere mensen! Waarschijnlijk zou ik nog best bevriend kunnen worden met iemand van de vereniging. Verdere omgang met zijn vriendjes zou ik alleen never nooit doen. Puur uit princiepe niet..
Dat klopt ook volledig,alleen weet ik van mezelf dat ik me opmerkingen hard kan maken. Zie gewoon veel studenten, en tijdens het uitgaan heb ik ze ook veels te vaak gesproken. En voornamelijk studenten die bij een clubje zitten zijn de meest arrogante..
dus geen 1 van me uitspraken zijn gebaseerd op meningen! pure feiten
Eyz dnies
met fotoshoppen kunnen ze tegenwoordig een hoop.
maar ja,zegt ook wel weer genoeg over jou he...
Photoshoppen bedoel je? Die picca's zijn niet geschopt denk heur.
Snif, snif. Ik ruik een kansloze opmerking.
Ahahahaha anders kom je mij even niet vertellen hoe het echt in elkaar zit groentje hahaha jij bent grappig, ik studeer al 5 jaar en ik heb denk ik al veeel meer bereikt heb dan jij,ik ben over een jaar namelijk al doctorandus, en jij zoutspoeler op zee?? probeer jij nu maar eerst op de uni te komen en anders succes met je illusie.
colloquium doctum zijn testjes als je iets wil studeren maar dat lijkt me moeilijk voor je aangezien je nu al een grote bek heb en mij probeert te vertellen hoe het zit en niet lukt (een 5 jaars note bene.)Jij durft, snotneus!!
nope nogsteeds een mening.. wat is hier in godsnaam een feit aan!?!?! Ben je mij weleens tegen gekomen? nee.. het zou je ook niet opvallen dat wij 'corpsballen' zijn..
nee ben jou helaas nog niet tegen gekomen! Daten?
k studeer al 5 jaar
ik ben over een jaar namelijk al doctorandus
oeeeew![]()
mhbo.. kan je dan naar uni?
(dus tomirror, ik heb er niets voor gedaan he)
Vind de sfeer hier in het topic wel erg gezellig moet ik zeggen...
moet je een keertje niet zo uit de hoogte doen.....
zou een hoop schelen.
Ahahahaha anders kom je mij even niet vertellen hoe het echt in elkaar zit groentje hahaha jij bent grappig, ik studeer al 5 jaar en ik heb denk ik al veeel meer bereikt heb dan jij,ik ben over een jaar namelijk al doctorandus, en jij zoutspoeler op zee?? probeer jij nu maar eerst op de uni te komen en anders succes met je illusie.
ah joh lijkt maar zo
meneer vind zichzelf namelijk erg slim..
waar ergens? Serieus dan krijg je bij deze de onderscheiding grootste zak hooi die op de universiteit zit. Je hebt niet 1 zin getypt zonder fouten, je reacties zijn inhoudloos enz.
hahaha, wat word dit een afzeik topic zeg!! Dit gaat over studenten verenigingen, en op nu toe zijn er maar 2 mensen geweest die er wat van af wisten en reageren er alleen maar domme mensen ik snap dat niet.
en ach wat zielig zeg, beetje over mijn punten en komma,s TD en hoofdletters zitten zeuren dit is partyflock en dan doe ik niet te veel moeite,maar blijkbaar kom de boodschap steeds wel over!!
er zit een spelfout in..
het is niet: "blijkbaar kom" maar: "blijkbaar komT"
succes
uni me reet, jij hebt niet een normaal A.B.N. genoten, laat staan een Uni
hahaha, wat word dit een afzeik topic zeg!! Dit gaat over studenten verenigingen,
nee dankje, Ik heb het niet zo op studieverenigingen
te vaak mensen tegenkomen met een te hoge pet en de verhalen over de manier van intrede stellen mijn nuchterheid niet op de proef
je moet het idd leuk vinden
reageren er alleen maar domme mensen ik snap dat niet.
net als carnaval.
trekt toch een bepaald soort mensen...
afkomst uit zwolle
wat de boer niet vreet ie niet haha
wat de boer niet vreet ie niet
schrijf je zo en niet met een hoofdletter op het eind zoals jij het schrijft. (komT)
nee ben jou helaas nog niet tegen gekomen! Daten?
mijn ervarigen tot nu toe met studentenclubjes zijn negatief.. ik kan natuurlijk niet iedereen die bij een studentenclub zit ontmoeten
Uitspraak van Dnies© op vrijdag 30 november 2007 om 10:06:
Dit is nou een typisch voorbeeld van terugkrabbelen. Laten we even teruggaan naar de desbetreffende zin:
Uitspraak van Dnies© op donderdag 29 november 2007 om 16:23:
oeeeew mhbo.. kan je dan naar uni?
Emoticons oftewel smiley's zoals jij ze noemt zijn ontstaan doordat miscommunicatie veelvuldig bij tekstuele communicatie ontstond. Je kon immers geen emoties weergeven waardoor een tekst volledig anders opgevat kon worden.
De smiley wordt voornamelijk gebruikt bij sarcasme of een zin die lacherig is bedoeld. De "Rolling on the floor laughing, lauging out loud" smiley wordt gebruikt als de desbetreffende persoon in de slappe lach zit en wordt vaak gebruikt bij het uitlachen van een persoon.
Dnies, snap je nou waarom ik je zin als hatelijk opvat? Zoals ik hem lees doe je neerbuigend naar iemand's (voor)opleiding toe.
Weer zo'n "leuke" opmerking van je. Of ga je straks weer beweren dat je hier niets mee bedoelde? Nou omdat je het zo graag wilt weten; ik heb een bachelor en master bul in mijn zak. Ben ik nou slim? Ligt eraan wat jouw definitie is van "slim". In mijn boekje is "slimheid" namelijk niet alleen af te lezen aan iemand's opleiding of vermogen om te leren.
hahahahah
je bent gewoon een oelewapper
kijk nou is goed naar wat voor teksten je neerzet!
je vind alles en iedereen dom, die het niet eens met je clubje of je terugpakt!
maar het blijft altijd leuk om denies af te zeiken.
jij komt er wel jochie..
balletje!
je bent gewoon een prutser, besef het nou!
Nou universiteit en utrechtse student als je mijn profiel heb kennen lezen , goh welke universiteit zou het nou zijn?? das toch niet zo moeilijk toch??
nou weinig fouten voor jou doen
haha gek
Ja precies, dus kun je ook neit over allemaal oordelen lijkt mij
ja natuurlijk kom ik er wel... Beter een prutsen dan helemaal niets he!!
wat nou, voor mijn doen mafkees! denk je soms dat ik geen fatsoenlijke zinnen kan schrijven
niets?
jij bent wel erg zeker van je zaak jochie..
maarja ik ga bespaar het je om te vertellen wat ik tot nu toe bereikt heb! is ook zeker niet van toepassing, aangezien jij als uberstudent ( balletje ) toch alles beter weet. Maar ondertussen zoveel spellingsfouten maakt, dat de gemiddelde baby het nog beter doet
bedoel je dat nou lullig??
ik doe scheikundige technologische wetenschappen in technische innovatie wetenschappen.En jij, wat doe jij??
ik ga je negeren
ik doe scheikundige technologische wetenschappen in technische innovatie wetenschappen.
wat nou, voor mijn doen mafkees