Partyflock

Forumonderwerp · 983968
Waarschuw beheerder
ikke unitas studiosorum rheno traiectina

te utrecht (bekend als unitas SR)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 november 2007 om 10:06:
Goedemorgen
Via de PB, ja inderdaad, ben eigenlijk ook heel vriendelijk (kom maar weer met de opmerkingen)
Deze opmerking was ook he-le-maal niet hatelijk oid bedoeld!
Dat tomirrir dat er nou weer van maakt..
Nee was gewoon een serieuze vraag, mhbo, ik ben er namelijk niet bekend mee..
Zoals ik in de opmerking naar tomirrir heb getypt, ik kom van het mbo af, aantal opleidingen gedaan en afgemaakt, 6 mbo opleidingen in totaal (dus tomirror, ik heb er niets voor gedaan he) en doe nu inderdaad nog hb

Ja, jullie beiden waren elkaar aan het 'dreigen'

hahah nee hoor je blijft nog steeds vriendelijk :)
MHBO is een versnelde opleiding die het toelaat om mensen vanaf de mavo in 2,5 jaar een MBO diploma te geven, en daarna gelijk door te stromen naar een HBO opleiding, die je met enige mazzel ook binnen 3 jaar kan hebben!

soort "laatste" kans voor de Mavo kandidaten, die toch nog HBO willen doen en niet 5 jaar willen wachten.

clubjes volk zijn alle mensen die bij een clubje zitten ofwel gerelateerd aan dit topic, verenigingen.. Dat kan je toch niet zeggen stel, je hebt een leuk gesprek met iemand straks op de uni, heel gezellig en dan komt uit dat diegene bij een vereniging zit, is diegene dan niet meer aardig??

waarschijnlijk zullen al die clubjes mensen 1 voor 1 best aardig zijn, probleem vind ik altijd, als ze met ze allen zijn! dan proberen ze elkaar te overtreffen, wat ten koste gaat van andere mensen! Waarschijnlijk zou ik nog best bevriend kunnen worden met iemand van de vereniging. Verdere omgang met zijn vriendjes zou ik alleen never nooit doen. Puur uit princiepe niet..

Ik schaam mij nooit wees niet bang
Het heeft er misschien mee te maken dat ik nooit alleen partyflock, altijd ook andere dingen, anders vind ik het verspilling van mijn tijd..

ik als "mbo-turk" heb alleen partyflock :P

als dit zo;n goed voorbeeld is zeg het dan niet in een 'jullie' maar in een 'jij'..

scherp,
ik zag hem niet!

klopt, helemaal mee eens! Ik heb geen 1x gezegd dat ik beter ben en het enige wat ik lees zijn laagdunkende opmerkingen naar studenten die lid zijn van een vereniging

Dat klopt ook volledig,alleen weet ik van mezelf dat ik me opmerkingen hard kan maken. Zie gewoon veel studenten, en tijdens het uitgaan heb ik ze ook veels te vaak gesproken. En voornamelijk studenten die bij een clubje zitten zijn de meest arrogante..

dus geen 1 van me uitspraken zijn gebaseerd op meningen! pure feiten :D

Uitspraak van Johan says: op vrijdag 30 november 2007 om 10:11:
Eyz dnies

hou het straat
Waarschuw beheerder
eyz straks rwina zetten in damsko op het museumplein jwt. staken dit dat
Waarschuw beheerder
Ik heb geen 1x gezegd dat ik beter ben

moet je een keertje niet zo uit de hoogte doen.....

zou een hoop schelen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van onderkoffer. op vrijdag 30 november 2007 om 10:42:

zou een hoop schelen.

Als ik zo lekker als haar was, zou ik ook zo doen jwt.
Waarschuw beheerder
JWZ stekeng,schoppeng,slaang alles!
Tan2 leipe shizzle net!
had net talkie talkie op museumplein met scotoe...

leipe tori zo

HHS
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Johan says: op vrijdag 30 november 2007 om 10:43:
Als ik zo lekker als haar was, zou ik ook zo doen jwt.

met fotoshoppen kunnen ze tegenwoordig een hoop.8)

maar ja,zegt ook wel weer genoeg over jou he...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pietertje Geluk op vrijdag 30 november 2007 om 10:43:
JWZ stekeng,schoppeng,slaang alles!
Tan2 leipe shizzle net!
had net talkie talkie op museumplein met scotoe...

leipe tori zo

HHS

:respekt: dan mek. zie je zo, ik ga nu ff flesje pissang halen en dan richting pleina

Uitspraak van onderkoffer. op vrijdag 30 november 2007 om 10:45:
met fotoshoppen kunnen ze tegenwoordig een hoop.

Photoshoppen bedoel je? Die picca's zijn niet geschopt denk heur.

wat dan wat dan wat dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Johan says: op vrijdag 30 november 2007 om 11:09:
:respekt: dan mek. zie je zo, ik ga nu ff flesje pissang halen en dan richting pleina

ik sta die bierie te doen bij appie voor!
maandag ook Rwina gezet b)
stakeng 4 life

JWz
Waarschuw beheerder
ja tok. ik ga van 12uur tot 12.30 staken dan lekker met me matties de statta in
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 november 2007 om 17:25:
Jij gaat tenslotte ook met jan-jacob en dirk-jan naar bed voor een vergoeding wat door jou ook wel een "netwerk" wordt genoemd

Snif, snif. Ik ruik een kansloze opmerking.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Augustinus Laurentius op vrijdag 30 november 2007 om 11:22:
neej dat kan niet

weet je zeker dat je op een Uni zit?
ik betwijfel het echt namelijk...

Colloquium doctum
zoek dat maar op in je letterbak thuis!

Uitspraak van Augustinus Laurentius op vrijdag 30 november 2007 om 11:26:

en ik ruik iemand, die doet alsof die op een Uni zit, maar ondertussen zoutspoeler op zee is
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pietertje Geluk op vrijdag 30 november 2007 om 11:29:
Colloquium doctum

Ahahahaha anders kom je mij even niet vertellen hoe het echt in elkaar zit groentje hahaha jij bent grappig, ik studeer al 5 jaar en ik heb denk ik al veeel meer bereikt heb dan jij,ik ben over een jaar namelijk al doctorandus, en jij zoutspoeler op zee?? probeer jij nu maar eerst op de uni te komen en anders succes met je illusie.

colloquium doctum zijn testjes als je iets wil studeren maar dat lijkt me moeilijk voor je aangezien je nu al een grote bek heb en mij probeert te vertellen hoe het zit en niet lukt (een 5 jaars note bene.)Jij durft, snotneus!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pietertje Geluk op vrijdag 30 november 2007 om 10:02:
1064. Over éen (of denzelfden) kam scheren,1064
d.w.z. op dezelfde wijze behandelen; geen onderscheid maken tusschen den een en den ander;

dit slaat dus nergens op, want weer heel goed waar ik het over heb;)
Hier doelde ik dus ook op..

Uitspraak van Pietertje Geluk op vrijdag 30 november 2007 om 10:23:
hahah nee hoor je blijft nog steeds vriendelijk
MHBO is een versnelde opleiding die het toelaat om mensen vanaf de mavo in 2,5 jaar een MBO diploma te geven, en daarna gelijk door te stromen naar een HBO opleiding, die je met enige mazzel ook binnen 3 jaar kan hebben!

soort "laatste" kans voor de Mavo kandidaten, die toch nog HBO willen doen en niet 5 jaar willen wachten.

aaahhh oke:) Ik heb die mbo opleidingen ook in 3 jaar gedaan:) allemaal versneld.

waarschijnlijk zullen al die clubjes mensen 1 voor 1 best aardig zijn, probleem vind ik altijd, als ze met ze allen zijn! dan proberen ze elkaar te overtreffen, wat ten koste gaat van andere mensen! Waarschijnlijk zou ik nog best bevriend kunnen worden met iemand van de vereniging. Verdere omgang met zijn vriendjes zou ik alleen never nooit doen. Puur uit princiepe niet..

zeg dat dan.. dit is eerlijk en duidelijk, maar de vorige uitspraken vond ik behoorlijk generaliserend (nog hoor.. maar minder) en beetje kortzichtig..

Dat klopt ook volledig,alleen weet ik van mezelf dat ik me opmerkingen hard kan maken. Zie gewoon veel studenten, en tijdens het uitgaan heb ik ze ook veels te vaak gesproken. En voornamelijk studenten die bij een clubje zitten zijn de meest arrogante..

dus geen 1 van me uitspraken zijn gebaseerd op meningen! pure feiten

nope nogsteeds een mening.. wat is hier in godsnaam een feit aan:|!?!?! Ben je mij weleens tegen gekomen? nee.. het zou je ook niet opvallen dat wij 'corpsballen' zijn;)..

Uitspraak van Johan says: op vrijdag 30 november 2007 om 10:11:
Eyz dnies

hee:D! hoe gaat het??

met fotoshoppen kunnen ze tegenwoordig een hoop.

Wat zeg dat dan wel niet over hem????
fotoshoppen:S.. kleine verbastering..
Geloof dat jij er nog nooit mee gewerkt heb he;)?

Uitspraak van Johan says: op vrijdag 30 november 2007 om 11:09:
Photoshoppen bedoel je? Die picca's zijn niet geschopt denk heur.

:lol: precies..

Uitspraak van Augustinus Laurentius op vrijdag 30 november 2007 om 11:26:

:roflol: ah joh lijkt maar zo:P meneer vind zichzelf namelijk erg slim..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Augustinus Laurentius op vrijdag 30 november 2007 om 12:26:
Ahahahaha anders kom je mij even niet vertellen hoe het echt in elkaar zit groentje hahaha jij bent grappig, ik studeer al 5 jaar en ik heb denk ik al veeel meer bereikt heb dan jij,ik ben over een jaar namelijk al doctorandus, en jij zoutspoeler op zee?? probeer jij nu maar eerst op de uni te komen en anders succes met je illusie.

colloquium doctum zijn testjes als je iets wil studeren maar dat lijkt me moeilijk voor je aangezien je nu al een grote bek heb en mij probeert te vertellen hoe het zit en niet lukt (een 5 jaars note bene.)Jij durft, snotneus!!

wat heeft me grote bek met die testen te maken!
9 van de 10 zinnen die je typt, zitten vol met spelfouten!
en dan heb ik het niet over een extra" D of T"
en dat jij 5de jaars bent, doet me niks..
vooral omdat je al zo extreem hoog bent, snap ik niet waarom je je dan gaat mengen in een discussie die in jou ogen toch lomp en dom is..

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 november 2007 om 13:19:
nope nogsteeds een mening.. wat is hier in godsnaam een feit aan!?!?! Ben je mij weleens tegen gekomen? nee.. het zou je ook niet opvallen dat wij 'corpsballen' zijn..

nee ben jou helaas nog niet tegen gekomen! Daten?
mijn ervarigen tot nu toe met studentenclubjes zijn negatief.. ik kan natuurlijk niet iedereen die bij een studentenclub zit ontmoeten :)

zelfde vergelijking als bij marocs..
Aardig wat jongeren moeten die marocs niet, en hebben hun mening al klaarstaan omdat ze waarschijnlijk in het verleden een slechte ervaring met ze gehad hebben!
dat is bij mij precies hetzelfde..
maar dan kan ik die gebeurtenis nog wel bestempelen als een feit!
Waarschuw beheerder
hee! hoe gaat het??

Goed goed nu ik jou weer spreek ;)
Waarschuw beheerder
k studeer al 5 jaar

waar ergens? Serieus dan krijg je bij deze de onderscheiding grootste zak hooi die op de universiteit zit. Je hebt niet 1 zin getypt zonder fouten, je reacties zijn inhoudloos enz.
Waarschuw beheerder
eyz welke studenten vereniging zit in de laks dang altijd goedkoop bier daarzo en die meidjes die er komen gaan makkelijk over één nacht ijs, dat is wel een puike club (y)

Waarschuw beheerder

Dit is nou een typisch voorbeeld van terugkrabbelen. Laten we even teruggaan naar de desbetreffende zin:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 november 2007 om 16:23:
oeeeew :P :roflol: mhbo.. kan je dan naar uni?

Emoticons oftewel smiley's zoals jij ze noemt zijn ontstaan doordat miscommunicatie veelvuldig bij tekstuele communicatie ontstond. Je kon immers geen emoties weergeven waardoor een tekst volledig anders opgevat kon worden.

De :P smiley wordt voornamelijk gebruikt bij sarcasme of een zin die lacherig is bedoeld. De "Rolling on the floor laughing, lauging out loud" :roflol: smiley wordt gebruikt als de desbetreffende persoon in de slappe lach zit en wordt vaak gebruikt bij het uitlachen van een persoon.
Dnies, snap je nou waarom ik je zin als hatelijk opvat? Zoals ik hem lees doe je neerbuigend naar iemand's (voor)opleiding toe.

(dus tomirror, ik heb er niets voor gedaan he)

Heb ik dat gezegd dan?

Uitspraak van Ninetech op vrijdag 30 november 2007 om 10:22:
Vind de sfeer hier in het topic wel erg gezellig moet ik zeggen...

Ik ook, maarja als ik mensen uit de hoogte zie doen dan zeg ik er wat van. Ik heb dat te vaak tijdens mijn studie meegemaakt en door die mensen erop te wijzen kunnen ze zichzelf hopelijk beteren in de toekomst.

Uitspraak van onderkoffer. op vrijdag 30 november 2007 om 10:42:

zou een hoop schelen.

Volkomen mee eens (y). Of, Dnies, vind jij dat je jezelf normaal opstelt tegen anderen?

Beste kerel, je zinsconstructies laten anders niet echt zien dat je een intellectueel bent. Wat voor studie doe je eigenlijk? De meeste studies duren namelijk maar 4 jaar, 3 jaar bachelor en 1 jaar master.

En ook al is berre "zoutspoeler op zee" dan heeft hij echt wel meer bereikt. Jij moet namelijk nog beginnen met je carriere en dat je zometeen een papiertje in je zak hebt, wil niet zeggen dat je ook daadwerkelijjk wat zal gaan presteren. Het wil alleen zeggen dat je een betere kans hebt om bepaalde banen/functies binnen te komen. Daarnaast zijn de laatste maandjes van je studie het zwaarst. Menig student is gestopt met zijn studie tijdens het schrijven van zijn of haar scriptie omdat de motivatie na al die jaren dan als sneeuw voor de zon is verdwenen en dan heb je pas echt de kans om je doorzettingsvermogen te laten zien. Succes alvast :flower:.

:roflol: ah joh lijkt maar zo :P meneer vind zichzelf namelijk erg slim..

Weer zo'n "leuke" opmerking van je. Of ga je straks weer beweren dat je hier niets mee bedoelde? Nou omdat je het zo graag wilt weten; ik heb een bachelor en master bul in mijn zak. Ben ik nou slim? Ligt eraan wat jouw definitie is van "slim". In mijn boekje is "slimheid" namelijk niet alleen af te lezen aan iemand's opleiding of vermogen om te leren.

Uitspraak van [B&D]guus op vrijdag 30 november 2007 om 16:59:
waar ergens? Serieus dan krijg je bij deze de onderscheiding grootste zak hooi die op de universiteit zit. Je hebt niet 1 zin getypt zonder fouten, je reacties zijn inhoudloos enz.

:yes:
Waarschuw beheerder
hahaha, wat word dit een afzeik topic zeg!! Dit gaat over studenten verenigingen, en op nu toe zijn er maar 2 mensen geweest die er wat van af wisten en reageren er alleen maar domme mensen ik snap dat niet.
Waarschuw beheerder
en ach wat zielig zeg, beetje over mijn punten en komma,s TD en hoofdletters zitten zeuren dit is partyflock en dan doe ik niet te veel moeite,maar blijkbaar kom de boodschap steeds wel over!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Augustinus Laurentius op vrijdag 30 november 2007 om 19:04:
hahaha, wat word dit een afzeik topic zeg!! Dit gaat over studenten verenigingen, en op nu toe zijn er maar 2 mensen geweest die er wat van af wisten en reageren er alleen maar domme mensen ik snap dat niet.

hahahahah
je bent gewoon een oelewapper
kijk nou is goed naar wat voor teksten je neerzet!
je vind alles en iedereen dom, die het niet eens met je clubje of je terugpakt!

Loser..

Uitspraak van Augustinus Laurentius op vrijdag 30 november 2007 om 19:07:
en ach wat zielig zeg, beetje over mijn punten en komma,s TD en hoofdletters zitten zeuren dit is partyflock en dan doe ik niet te veel moeite,maar blijkbaar kom de boodschap steeds wel over!!

er zit een spelfout in..
het is niet: "blijkbaar kom" maar: "blijkbaar komT"

succes
:flower:

uni me reet, jij hebt niet een normaal A.B.N. genoten, laat staan een Uni
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pietertje Geluk op vrijdag 30 november 2007 om 19:29:
er zit een spelfout in..
het is niet: "blijkbaar kom" maar: "blijkbaar komT"

succes

uni me reet, jij hebt niet een normaal A.B.N. genoten, laat staan een Uni

Ga jij maar lekker je MBO-tje doen he kneus!!en oei nu heb je me!! damn boy ga je loop wassen want blijkbaar komt, schrijf je zo en niet met een hoofdletter op het eind zoals jij het schrijft. (komT)

loser...
Waarschuw beheerder
ook kleine kinderen hier
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [B&D]guus op vrijdag 30 november 2007 om 16:59:
waar ergens?

durf je niet te antwoorden? En gaat niet alleen over d en t fouten maar ook over je reacties die je zelf niet eens kunt onderbouwen op een fatsoenlijke manier.

Waarschuw beheerder
nee dankje, Ik heb het niet zo op studieverenigingen

te vaak mensen tegenkomen met een te hoge pet en de verhalen over de manier van intrede stellen mijn nuchterheid niet op de proef
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [B&D]guus op vrijdag 30 november 2007 om 20:44:
durf je niet te antwoorden

Nou universiteit en utrechtse student als je mijn profiel heb kennen lezen , goh welke universiteit zou het nou zijn?? das toch niet zo moeilijk toch??
Waarschuw beheerder
hahaha, wat word dit een afzeik topic zeg!! Dit gaat over studenten verenigingen,

maar het blijft altijd leuk om denies af te zeiken.8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 november 2007 om 20:50:
nee dankje, Ik heb het niet zo op studieverenigingen

te vaak mensen tegenkomen met een te hoge pet en de verhalen over de manier van intrede stellen mijn nuchterheid niet op de proef

dat kan!! Ieder zijn menning, je moet het idd leuk vinden en de mensen ook.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Augustinus Laurentius op vrijdag 30 november 2007 om 21:24:
je moet het idd leuk vinden

net als carnaval.:rot::nocheer:

trekt toch een bepaald soort mensen...8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
reageren er alleen maar domme mensen ik snap dat niet.

moeten we jou hier ook maar bijzetten loser
Waarschuw beheerder
Uitspraak van onderkoffer. op vrijdag 30 november 2007 om 21:33:
net als carnaval.

trekt toch een bepaald soort mensen...

ik ben officieel brabander nou ja op papier dan,maar van afkomst uit zwolle dus ja wat de boer niet vreet ie niet haha ik haat dus carnaval.
Waarschuw beheerder
Ik kan dit niet aanzien. En zal ooit een diploma krijgen ook. :'(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Augustinus Laurentius op vrijdag 30 november 2007 om 21:39:
wat de boer niet vreet ie niet

jij komt er wel jochie..
balletje!
je bent gewoon een prutser, besef het nou!

Uitspraak van Augustinus Laurentius op vrijdag 30 november 2007 om 19:54:
schrijf je zo en niet met een hoofdletter op het eind zoals jij het schrijft. (komT)

hahahahahhaha
jij oelewapper!
ik deed die grote T, puur omdat je het dan misschien door zou hebben..
hahaha maar als je dat nog niet eens snapt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pietertje Geluk op vrijdag 30 november 2007 om 13:27:
nee ben jou helaas nog niet tegen gekomen! Daten?
mijn ervarigen tot nu toe met studentenclubjes zijn negatief.. ik kan natuurlijk niet iedereen die bij een studentenclub zit ontmoeten

haha gek:P
Ja precies, dus kun je ook neit over allemaal oordelen lijkt mij:)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 november 2007 om 18:48:
Uitspraak van Dnies© op vrijdag 30 november 2007 om 10:06:

Dit is nou een typisch voorbeeld van terugkrabbelen. Laten we even teruggaan naar de desbetreffende zin:

Uitspraak van Dnies© op donderdag 29 november 2007 om 16:23:
oeeeew mhbo.. kan je dan naar uni?

Emoticons oftewel smiley's zoals jij ze noemt zijn ontstaan doordat miscommunicatie veelvuldig bij tekstuele communicatie ontstond. Je kon immers geen emoties weergeven waardoor een tekst volledig anders opgevat kon worden.

De smiley wordt voornamelijk gebruikt bij sarcasme of een zin die lacherig is bedoeld. De "Rolling on the floor laughing, lauging out loud" smiley wordt gebruikt als de desbetreffende persoon in de slappe lach zit en wordt vaak gebruikt bij het uitlachen van een persoon.
Dnies, snap je nou waarom ik je zin als hatelijk opvat? Zoals ik hem lees doe je neerbuigend naar iemand's (voor)opleiding toe.

Ga eens lezen wat ik hierover gezegd heb, niet alleen naar jou gericht maar ook naar Berre.. Het nu al 2x hier gezegd dat ik op mbo begonnen ben, dus waar heb je het over?!?!?!!......(F)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 november 2007 om 18:48:
Weer zo'n "leuke" opmerking van je. Of ga je straks weer beweren dat je hier niets mee bedoelde? Nou omdat je het zo graag wilt weten; ik heb een bachelor en master bul in mijn zak. Ben ik nou slim? Ligt eraan wat jouw definitie is van "slim". In mijn boekje is "slimheid" namelijk niet alleen af te lezen aan iemand's opleiding of vermogen om te leren.

Nee, ik vind je nogsteeds niet slim..

Uitspraak van Pietertje Geluk op vrijdag 30 november 2007 om 19:29:
hahahahah
je bent gewoon een oelewapper
kijk nou is goed naar wat voor teksten je neerzet!
je vind alles en iedereen dom, die het niet eens met je clubje of je terugpakt!

oke dit zegt hij wel maar 'jullie' doen precies hetzelfde he;) in jouw geval 'deden'.

Uitspraak van onderkoffer. op vrijdag 30 november 2007 om 21:06:
maar het blijft altijd leuk om denies af te zeiken.

begin er dan eens mee in plaats van slap mee lullen;)

Augustinus word nu afgezeken omdat hij mensen afzeikt om hun opleiding, word hier gezegd, maar kan mij nog herrineren dat een meisje hier - die voor Ausugtinus opkwam- belachelijk werd gemaakt om haar beroep verzorgende met bijpassende opleiding;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pietertje Geluk op vrijdag 30 november 2007 om 22:59:
jij komt er wel jochie..
balletje!
je bent gewoon een prutser, besef het nou!

ja natuurlijk kom ik er wel... Beter een prutsen dan helemaal niets he!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Augustinus Laurentius op vrijdag 30 november 2007 om 20:59:
Nou universiteit en utrechtse student als je mijn profiel heb kennen lezen , goh welke universiteit zou het nou zijn?? das toch niet zo moeilijk toch??

nou weinig fouten voor jou doen (y) maar vond het niet de moeite om dat te lezen. Vertel is wat meer over je opleiding.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [B&D]guus op zaterdag 1 december 2007 om 02:34:
nou weinig fouten voor jou doen

bedoel je dat nou lullig?? wat nou, voor mijn doen mafkees! denk je soms dat ik geen fatsoenlijke zinnen kan schrijven ik heb er gewoon geen zin in omdat dit partyflock heet hetzelfde doe ik bij MSN en hyves. bij een brief is het anders.... ik doe scheikundige technologische wetenschappen in technische innovatie wetenschappen.En jij, wat doe jij??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 november 2007 om 23:30:
haha gek
Ja precies, dus kun je ook neit over allemaal oordelen lijkt mij

top!
volgende week half 8 bij jou? :P

Uitspraak van Augustinus Laurentius op vrijdag 30 november 2007 om 23:34:
ja natuurlijk kom ik er wel... Beter een prutsen dan helemaal niets he!!

niets?
jij bent wel erg zeker van je zaak jochie..
maarja ik ga bespaar het je om te vertellen wat ik tot nu toe bereikt heb! is ook zeker niet van toepassing, aangezien jij als uberstudent ( balletje ) toch alles beter weet. Maar ondertussen zoveel spellingsfouten maakt, dat de gemiddelde baby het nog beter doet :flower:

Uitspraak van Augustinus Laurentius op zaterdag 1 december 2007 om 10:26:
wat nou, voor mijn doen mafkees! denk je soms dat ik geen fatsoenlijke zinnen kan schrijven

ik denk dat idd niet.
ik weet het 100% zeker. Kijk dan zelf naar je eerder geschreven zinnen! en stel je bovenstaande vraag nu nog is..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pietertje Geluk op zaterdag 1 december 2007 om 17:16:
niets?
jij bent wel erg zeker van je zaak jochie..
maarja ik ga bespaar het je om te vertellen wat ik tot nu toe bereikt heb! is ook zeker niet van toepassing, aangezien jij als uberstudent ( balletje ) toch alles beter weet. Maar ondertussen zoveel spellingsfouten maakt, dat de gemiddelde baby het nog beter doet

Wat?? Wat?? Wat?? Ik snap je zielige zinnen niet. Heb je nou echt niets beters te doen en te melden met je MBO niveau??ik ga je negeren,want ik ben toch wel net wat slimmer dan dat niveau die jij doet!!kan je nou echt niet beter!!

Jij bent echt zo,n geval van: Ik wil wel maar ik kan niet en nu voel jij je kut dat jij dingen niet heb kunnen bereiken zoals het hoort en probeer je nu mee te praten met mensen van een hoger niveau,beetje zielig mannetje bent je maar!!Nogmaals ik negeer je! Berre hoe je ook heten mag, succes!!!
Waarschuw beheerder
bedoel je dat nou lullig??

feit: dat je sarcasme niet herkent zegt voldoende over je IQ neem ik aan.
ik doe scheikundige technologische wetenschappen in technische innovatie wetenschappen.En jij, wat doe jij??

geloof er eerlijk gezegd geen zak van. Wat ik doe ben na mijn atheneum HBO gaan doen, omdat ik een universiteit veel en veel te theoretisch vind. HBO is ook nog redelijk theoretisch maar komt toch ook al wat meer praktijk bij kijken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Augustinus Laurentius op zaterdag 1 december 2007 om 17:38:
ik ga je negeren

denk niet dat je dat vol gaat houden

ik doe scheikundige technologische wetenschappen in technische innovatie wetenschappen.

ook net snel van 1 of andere site vandaan gehaald

wat nou, voor mijn doen mafkees

dat soort taal leer je zeker ook op die fantastische school van je.