Partyflock

Forumonderwerp · 983367
35 volgers · 201619x bekeken
Waarschuw beheerder
+6-3
Iemand ervaring met LSD en wat doet het met je???
Waarschuw beheerder
+1
Deze deed het 'm gister:
http://www.youtube.com/watch?v=9B-h1EEsKDA
[img width=480 height=360 cacheid=0011cc2b002f5a165d6daa911a02c50de4]http://img.youtube.com/vi/2CqWZ9sLklM/0.jpg[/img]

Peace!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juni 2011 om 15:53:
Hofmann

ben er ook weer tegengekomen, misschien dat ik er een laat testen weer maar dat zal dan weer 4 weken duren, jammer dan pillen pep en coke altijd voorrang krijgen!
Waarschuw beheerder
Na een jaar Lsd in bezit te hebben, heb ik vandaag zin om het voor het eerst te gaan proberen. Ik wil niet een "grote" trip maken tot morgenvroeg maar een relaxte avond in mijn eentje hebben. Is het dan beter om een derde of half zegeltje te pakken of heeft dat geen zin? Graag reacties:)
Waarschuw beheerder
Hangt er vanaf hoe sterk je zegel is, als je de eerste keer in je eentje doet zou ik voor 50 microgram gaan :)
Waarschuw beheerder
By the way, ik heb deze...

Uitspraak van spacebin op zaterdag 5 februari 2011 om 16:35:
Heeft iemand misschien enige ervaring met deze?
Werd mij verteld dat ze rond de 80ug zouden moeten zitten.
Vorige keer had ik ook deze, alleen vraag me nu toch wel af hoe sterk ze eigenlijk zijn!

Waarschuw beheerder
Ok, thanx:) Duurt 50 dan ook net zo lang of is de werkingsduur korter? Maar zijn de belevingen wel hetzelfde maar minder intens? Ik ben een first timer en heb veel vragen maar ik denk dat veel mensen hier zullen zeggen dat ik het gewoon moet doen want wat ik begrijp is dat, op een uitzondering daar gelaten, iedereen erg positief is over deze drug. Volgens mij de enige drug waarover men vrijwel een unanieme mening heeft:)
Artiest Mannie
Waarschuw beheerder
donateur
Explorer - Inside LSD

LSDs inventor Albert Hofmann called it "medicine for the soul." The Beatles wrote songs about it. Secret military mind control experiments exploited its hallucinogenic powers. Outlawed in 1966, LSD became a street drug and developed a reputation as the dangerous toy of the counterculture, capable of inspiring either moments of genius, or a descent into madness. Now science is taking a fresh look at LSD, including the first human trials in over 35 years. Using enhanced brain imaging, non-hallucinogenic versions of the drug and information from an underground network of test subjects who suffer from an agonizing condition for which there is no cure, researchers are finding that this "trippy" drug could become the pharmaceutical of the future. Can it enhance our brain power, expand our creativity and cure disease? To find out, Explorer puts LSD under the microscope.

http://www.megaupload.com/?d=LEXR6WOY

Vast al vaak gepost, maar blijft goed (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van cas2009 op zaterdag 25 juni 2011 om 21:07:
ik het gewoon moet doen

Zo is het bij mij ook gegaan, ik was er al een hele tijd erg nieuwsgierig naar maar wist niet echt het goeie moment te vinden, had al 2 maanden zegeltjes liggen.
Tot ik op een avond ineens zin had om het te nemen, en dus gewoon maar een half zegeltje op mijn tong heb gelegd. (wel goed ingelezen van tevoren)

Het was een ervaring die ik nooit meer ga vergeten, maar tegelijkertijd ook aan niemand echt goed kan beschrijven.

Mijn eerste keer was alleen en was met een half zegeltje. Rond 22:00 uur lag het zegeltje op mijn tong en rond 6/7 uur in de ochtend waren de effecten wel zo'n beetje over.
Alvast veel plezier met jou eerste trip! Op dit moment kan ik niet meer aan zegeltjes komen dus ik zal het nog een tijdje zonder moeten doen, het is niet het makkelijkste dat te krijgen is. :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van spacebin op woensdag 29 juni 2011 om 14:48:
Tot ik op een avond ineens zin had om het te nemen

Zo werkt het voor mij ook, ik merk dat ik er meer en meer mee bezig ben dus het zal niet lang meer duren. Afgelopen weekend toch niet gedaan, voelde meer als verdrijving van verveling. Leek me geen goede mind/mood set;)

Mijn eerste keer was alleen en was met een half zegeltje

grappig, is ook precies mijn intentie:)

Het was een ervaring die ik nooit meer ga vergeten

En mijn eerste xtc ervaring was ook een ervaring die ik nooit meer zal vergeten(changed my life in a very positive way!) dus ben benieuwd wat er met lsd naar boven komt....

Alvast veel plezier met jou eerste trip!

Thanx:)
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn eerste keer was alleen en was met een half zegeltje

Hoeveel microgram was de zegel als je dit weet?
En zou je de trip liever iets heftiger hebben of was dit prima voor een eerste keer?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op woensdag 29 juni 2011 om 23:49:
Hoeveel microgram was de zegel als je dit weet?
En zou je de trip liever iets heftiger hebben of was dit prima voor een eerste keer?

Ik weet niet zeker hoe sterk ze waren, maar zoals de meeste hier toen zeiden moet je behoorlijk geluk hebben wil je sterk gedoseerde zegels hebben, de kans dat een halve dus te sterk is is vrij klein.
Voor een eerste keer vond ik het top om rustig mee te maken wat het nou precies is, de tweede keer heb ik samen met een maatje ander halve zegel genomen en dit vonden we behoorlijk heftig.
Al kwam dat vooral omdat we naar buiten waren gegaan, binnen trippen vind ik super maar buiten word ik helemaal gek we waren dus na een uur ongeveer ook gelijk weer binnen. ;P
Waarschuw beheerder
Deze al bekend?

http://bestiario.org/research/eyecandy/

Ook wel een leuke, hopelijk binnenkort eens bekijken onder invloed.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SanFrancisco op donderdag 30 juni 2011 om 22:25:
Ook wel een leuke, hopelijk binnenkort eens bekijken onder invloed.

:D Zeker een mooie toevoeging aan het topic!!! Ongetwijfeld dat dit vermakelijk zal zijn tijdens 'n trip!

Thanks for sharing (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dennuzzz op vrijdag 1 juli 2011 om 19:41:
Ongetwijfeld dat dit vermakelijk zal zijn tijdens 'n trip!

de computer is wel mn laatst interesse tijdens een trip! en hoe leuke aan het trippen is juist dat je dat je al die patronen en kleuren al ziet als je gewoon naar een witte muur zit te kijken!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Scally op vrijdag 1 juli 2011 om 20:44:
de computer is wel mn laatst interesse tijdens een trip!

Tja, is toch persoonlijk. Ik vind het wel leuk tijdens de opkomst. Als het helemaal is ingeslagen heb ik ook minder behoefte aan bewegende beelden, dan is het toetsenbord al een wereld aan invloeden en komt het niet zo ver dat ik ook echt op zo'n site terecht kom :D
Artiest [artist=175769]{element is niet toegankelijk}
Waarschuw beheerder
Wij zetten nog wel eens wat vette space afbeeldingen op het scherm. Echt heel nice om te zien hoe die afbeeldingen tot leven komen. Zeker een aanrader (Y)

(Tip zoek ze voor het trippen op, want die wallpaper sites snap je niets van als je aan het trippen bent)
Waarschuw beheerder
Ja, afbeeldingen zijn leuker. We hadden een keer die soort tunnel opgezet die ook in deze thread staat, en we wilden steeds op pauze klikken. Ik zal eens kijken of ik een leuke slideshow kan maken, en als iemand al een mooie verzameling heeft houd ik me aanbevolen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SanFrancisco op vrijdag 1 juli 2011 om 22:28:
Ja, afbeeldingen zijn leuker.

ik ga toch liever het bos of het park in
Waarschuw beheerder
Uitspraak van cas2009 op zaterdag 25 juni 2011 om 21:07:
Ok, thanx Duurt 50 dan ook net zo lang of is de werkingsduur korter? Maar zijn de belevingen wel hetzelfde maar minder intens? Ik ben een first timer en heb veel vragen maar ik denk dat veel mensen hier zullen zeggen dat ik het gewoon moet doen want wat ik begrijp is dat, op een uitzondering daar gelaten, iedereen erg positief is over deze drug. Volgens mij de enige drug waarover men vrijwel een unanieme mening heeft

Weet niet of je het al geprobeerd hebt maar here goes:

Duurt ongeveer even lang maar het is minder intens dus tijdens de afbouw ga je je al veel nuchterder voelen. Kenmerkend voor de periode na je piek is dat je in en uit je trip lijkt te gaan. Moeilijk te omschrijven maar je zal het wel merken. Dat nuchter gevoel is veel latenter aanwezig bij een lage dosis. Heel gemakkelijk om jezelf er terug in te krijgen door je gewoon ergens op te focussen (een gedachte of zo'n spacey afbeelding zoals hier al eerder gepost). Als het een zegel is van 80 ug zou ik hem gewoon volledig nemen trouwens. 40 ug is echt wel weinig en om nu met 3/4e te gaan klooien... :p. Zelfs als je slecht gaat heb je nog altijd genoeg tegenwoordigheid van geest om geen domme dingen te gaan (behalve je ouders bellen ofzo).
Waarschuw beheerder
Thanx voor de post:)

I made up my mind, ik ga met een half zegeltje beginnen en ik kijk wel of t me bevalt of niet. Ik kan altijd de volgende keer meer nemen als ik het intenser wil beleven. Met nieuwe drugs begin ik altijd voorzichtig en door de ervaring en het gevoel bepaal ik of het wat voor mij is en of ik het een volgende keer weer en/of meer neem:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanceUp op donderdag 16 juni 2011 om 15:40:
Hier in Utrecht hoef je maar 7 dagen te wachten

waar is dat testcentrum dan?
Waarschuw beheerder
Dag ervaringsdeskundigen! Ik zou graag uw expertise inroepen!

We gaan binnenkort LSD proberen. We hebben een sta-caravan ergens aan de kust, geheel voor onszelf. We zijn met z'n 4en en hebben alvast allerlei speelgoed(grote bellenblazer - rare vingerlampjes en andere kinderongein) ingekocht en we zijn op dit moment playlists met goede tripmuziek aan het samenstellen.

We hebben zegeltjes die zijn getest op 50 MG. Nu de grote vraag, wat is de beste dosis om mee te beginnen? We willen zeker de volledige LSD ervaring en niet slechts het oppervlakte van de werkelijke ervaring aantikken. Erowid zegt dat een lichte dosis 25-75 MG is en een common dosis 50-150 MG. Nu vinden wij dit nog niet heel nuttig in het bepalen van onze exacte dosis. We willen de juiste ervaring, zonder het risico dat we veel te heftig gaan. Aan de andere kant willen wij onszelf ook in de trip, op slechtere momenten, altijd gerust kunnen stellen met het feit dat we geen hoge dosis hebben genomen. Wat zouden jullie aanraden?

In hoopvolle afwachting van jullie wijze raad verblijven wij!
Waarschuw beheerder
Ik zou anderhalf zegeltje in een keer nemen, en het daarbij laten voor de eerste keer. Maar ik ben niet echt de grote ervaringsdeskundige, is sowieso toch redelijk persoonlijk en de invloed van dosis is weer afhankelijk van andere factoren.
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van paddoi op zondag 3 juli 2011 om 21:18:
50 MG

25-75 MG

50-150 MG

Even een noodzakelijke correctie.. De dosis van LSD gaat in microgrammen, niet in milligrammen. Dat scheelt een factor duizend. Zoveel krijg je denk ik lastig op een zegeltje ;)
Enkele gebruikte noteringen zijn *g (mu teken; *edit; ik had hem erin gezet maar hij valt weg op PF :( ), mcg, mic('s) en ug (voor mensen die geen zin hebben het mu teken op te zoeken :P ) en allicht nog wat anderen.
Uitspraak van SanFrancisco op zondag 3 juli 2011 om 22:20:
Ik zou anderhalf zegeltje in een keer nemen

+1.
Maar ik ben niet echt de grote ervaringsdeskundige, is sowieso toch redelijk persoonlijk en de invloed van dosis is weer afhankelijk van andere factoren.

Geldt ook voor mij en eens met het laatste.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Maar ik ben niet echt de grote ervaringsdeskundige, is sowieso toch redelijk persoonlijk en de invloed van dosis is weer afhankelijk van andere factoren.

Als relatief grote ervaringsdeskundige kan ik het hier alleen maar ten volle mee eens zijn. Zelfs ik verbaas me soms nog over die impact van 75 mics, terwijl ik ook trips heb gehad op 150 mics die 'weinig' met me deden. Daarom sta ik helemaal achter het advies om (van de zegels die je nu hebt) maximaal anderhalf te nemen en het daar bij voorkeur bij te laten. Misschien valt het enigszins tegen en had je graag een stapje verder willen kijken. Maar het zou zomaar kunnen gebeuren dat je net zo'n trip hebt waarbij alles elkaar versterkt en dat je met 75 mics al superdiep gaat.

Have fun en laat vooral even weten hoe jullie het vonden! :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 5 juli 2011 om 18:22:
Raar dat ie bij jou niet wegvalt, ik copy-paste hem erin, post hem, en weg is ie.

Waarschijnlijk moet je het mu-teken hebben dat met ASCII gecodeerd is.
Je kunt hem ook uit Word halen ofzo, maar dan lukt het niet.

Waarschuw beheerder
donateur
Dit weekend me eerste keer Alice D gehad:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mannie op dinsdag 5 juli 2011 om 23:38:
Had hem gewoon gekopieerd uit word

Welk lettertype?
Heb het zelf ook eens geprobeerd uit Word namelijk, maar toen 'verdween' hij ook.
Maar goed, boeiend verder...ug is algemeen geaccepteerd als microgram. (Y)

Uitspraak van Mannie op dinsdag 5 juli 2011 om 23:38:
Misschien ander lettertype ofzo

Dat dus. :p
Waarschuw beheerder
donateur
Hoi nog interesse in lsd ? Ik heb shiva zegeltjes 200 mics per zegel

HOI GOZER,
Ze zijn gegarandeerd 150 tot 200 mic's. Ik zou zeggen probeer er 1 dat weet je genoeg. De jongen van wie ik ze heb, vertelde mij dat 1 van zijn klanten er 3 op had in 1 keer en moest opgenomen worden in een inrichting, wegens geestelijk problemen. Dus voorzichtig!

toen ik vroeg of ze getest waren lulde hij eroverheen.. vertrouw dit niet helemaal eigenlijk :S

ps.

via een ander forum dan deze ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kontra-indication op dinsdag 5 juli 2011 om 23:47:
Welk lettertype?

Gebruik in word altijd cambria math (Y)

Uitspraak van Kontra-indication op dinsdag 5 juli 2011 om 23:47:
Maar goed, boeiend verder...ug is algemeen geaccepteerd als microgram.

Idd lijkt me ook wel duidelijk :)

Uitspraak van - Den= op woensdag 6 juli 2011 om 03:52:
HOI GOZER,
Ze zijn gegarandeerd 150 tot 200 mic's. Ik zou zeggen probeer er 1 dat weet je genoeg. De jongen van wie ik ze heb, vertelde mij dat 1 van zijn klanten er 3 op had in 1 keer en moest opgenomen worden in een inrichting, wegens geestelijk problemen. Dus voorzichtig!

:lol:
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van - Den= op woensdag 6 juli 2011 om 03:52:
HOI GOZER,

Wat een fucking kakverhaal zeg.
Zelfs de gemiddelde pepdealer verkoopt minder bullshit geloof ik. :lol:
Treurig dat zulke imbecielen blijkbaar ook de weg naar LSD gevonden hebben... :'(

Anyway, een vriend van me had maandje geleden een Shiva-zegel laten testen.
De uitslag was toen 85 mics, terwijl ik had gehoord dat ze 75-80 mics waren.
In ieder geval ver onder de 150-200 mics, hoewel het zeker prima zegels zijn. (Y)
Maar bij zulke kneuzen als hierboven moet je gewoon uit principe niets gaan halen.
Waarschuw beheerder
+1
Hoog kwaliteit heeft lsd bemachtigd? :p
Waarschuw beheerder
gegarandeerd 150 tot 200 mic's

"Ik betaal je gegarandeerd nadat ik er 100 geprobeerd heb!" :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
sowieso, 8 euri voor een zegel :s

en dan heb je ws iets met 50ug of zo
Waarschuw beheerder
Denk dat het wel dezelfde zullen zijn als die hier nu rondgaan, dus rond de 85 mics.
Maar dan kun je ze nog steeds makkelijk voor minder krijgen, misschien zelfs wel voor de helft van deze prijs als je geluk hebt. (Y)
Waarschuw beheerder
Gister zegeltjes gekocht, ik hoop dat ze net zo gaan bevallen als degene die ik daar voor had! :D
Waarschuw beheerder
donateur
afgelopen weekend kwart zegeltje genomen met best wat keta
voelde er niet zo veel van, meer de keta
had wel het idee alsof ik een chill hasj roesje had, maar dat heb ik ook terug kunnen vinden op internet
kon alleen niet slapen :p

volgende keer een halve zegel maar nemen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van spacebin op woensdag 6 juli 2011 om 12:27:
Gister zegeltjes gekocht, ik hoop dat ze net zo gaan bevallen als degene die ik daar voor had!

Jah overmogen is het zover :P alleen voor mij de eerste keer :), al weet ik niet precies wat ik met lsd ga meemaken,,, ik weet wel hoe een golvende omgeving er uitziet doormiddel van truffels :P

Waarschuw beheerder
Zag afgelopen weekend bij 1 van die gevangenis-programmas op Nat Geo een stukje over een kerel die voordat ie in zijn eentje de cel in moest, 80 (!) doses LSD had genomen.
Moest daarna honderden hechtingen hebben omdat ie zichzelf helemaal open had gesneden, en toen nog even 2 jaar in een psychiatrische inrichting.

Echt, ik zou al niet aan een joint moeten denken voor ik alleen een cel in moet, laat staan 1 dose LSD...

Waarschuw beheerder
Dat is flinks geks.
Mijn plan, om op mn vakantie lsd te doen, is er niet van gekomen. Was veel te gezellig op de camping om weg te gaan, en te spacen. :)

Komt vanzelf wel :D