Partyflock

Forumonderwerp · 983367
35 volgers · 201052x bekeken
Waarschuw beheerder
+6-3
Iemand ervaring met LSD en wat doet het met je???
Waarschuw beheerder
Heeft iemand misschien enige ervaring met deze?
Werd mij verteld dat ze rond de 80ug zouden moeten zitten.
Vorige keer had ik ook deze, alleen vraag me nu toch wel af hoe sterk ze eigenlijk zijn!

[img width=449 height=342 cacheid=0011fbe0002f226a407a32541a02bd8160]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/02/05/1296905366-320.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wanneer heb je ze gehaald?
Heb deze ook ooit gehad, gehalte van rond de 80 mics kan zeker kloppen.
Meen me te herinneren dat er vrij grote spreiding in verschillende sheets zat...
Dacht dat er ook sheets waren met 155-160 mics.

Maar als ze als 80 mics verkocht werden, denk ik dat de kans dat er méér op zit vrij klein is.
Beetje omgekeerde wereld met hoe handel in het algemeen werkt... ;P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op zaterdag 5 februari 2011 om 16:51:
Wanneer heb je ze gehaald?

Heb ze vanmiddag gehaald bij een maatje van me.

En dan zullen ze vast wel zo rond de 80 liggen, vorige keer toen ik ze had genomen was mijn eerste keer had ik een heel zegeltje.
Toen zag ik wel allemaal kleuren en licht ballen als ik om me heen keek, ook had ik af en toe niet eens een idee waar ik nou was. ;P
In de badkamer zag ik ook de muren helemaal groen worden en dacht ik dat ik in een bos stond, dus ze waren wel prettig! :D
Waarschuw beheerder
Klinkt alsof je een leuke ervaring gaat hebben als je weer een hele of misschien zelfs anderhalve pakt. :p

Have fun!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van spacebin op zaterdag 5 februari 2011 om 16:35:
Heeft iemand misschien enige ervaring met deze?
Werd mij verteld dat ze rond de 80ug zouden moeten zitten.
Vorige keer had ik ook deze, alleen vraag me nu toch wel af hoe sterk ze eigenlijk zijn!

dus deze gaan we mischien proberen??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mark:hyper: op zaterdag 5 februari 2011 om 18:40:
dus deze gaan we mischien proberen??

Ja hij heeft er nog meerdere van deze ik zal volgende week donderdag ook 1 zegeltje weg brengen om te laten testen. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van spacebin op zaterdag 5 februari 2011 om 19:32:
Ja hij heeft er nog meerdere van deze ik zal volgende week donderdag ook 1 zegeltje weg brengen om te laten testen.

Ok,, ik hoor het wel en wanneer we nemen,, ik ben alleen nie echt op de zaterdagen beschikbaar:P we will see ;) :p
Waarschuw beheerder
Ik lees al een tijdje mee en heb al met heel veel mensen over LSD gepraat, het lijkt mij een prachtige (spirituele) ervaring en ik kan niet wachten om t uit te proberen, maar er is zo moeilijk aan te komen lijkt het? Mss zit ik in de verkeerde scene, maar hebben jullie dat probleem niet?
Waarschuw beheerder
Het is met LSD inderdaad een beetje een scene waar je in moet zitten/komen.
Als je ver buiten die scene zit, is het bijna onmogelijk om te krijgen.
Terwijl als je er eenmaal met één voet in staat, je altijd wel ergens iets kunt scharrelen.

Nou moet ik wel zeggen dat op het moment de markt een beetje wordt overspoelt met kwalitatief slechter spul.
Zelf ben ik afgelopen half jaar nog weinig goeds tegen gekomen, dus denk dat je als 'buitenstaander' helemaal weinig kans maakt.
Natuurlijk begint het allemaal wel wat meer mainstream te worden, maar zeker voor goed spul moet je wel dichtbij de bron kunnen komen.

Gelukkig zijn er ook veel andere leuke speeltje om mee te experimenteren.
Zoals de 2C'tjes, en de gesubstitueerde tryptamines (waar ik nu zelf ook wat meer in aan het verdiepen ben).
Dus hoe breder de stofjes waar je naar zoekt, hoe groter de kans dat je een keer wat vindt.
En vaak zijn de mensen die de weg weten naar 2C-X of een 5-MeO-tryptamine ook wat beter op de hoogte van waar LSD te krijgen is. (Y)
Waarschuw beheerder
Afgelopen zaterdag samen met een maatje lsd gedaan, de 2e keer dat ik lsd heb geprobeerd en de eerste keer dat ik het samen met iemand heb gedaan. Wat een ervaring zeg de tering wat duurde die trip lang! :)

We hebben toch op aanraden van dit forum ander half zegeltje gepakt.
Het enige wat misschien niet zo'n slimme zet van ons was, was om naar buiten te gaan om eten te halen bij een turkse toko! :O

Ben van plan om nog een trip-verslag te schrijven maar heb er de komende paar dagen eigenlijk even geen tijd voor, ivm examens as. woensdag en donderdag.. sowieso kan ik nog niet echt begrijpen wat ik nou allemaal tot leven heb zien komen ;)!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van spacebin op maandag 7 februari 2011 om 08:46:
Wat een ervaring zeg de tering wat duurde die trip lang!

Sounds good! :D Wat is 'lang'? Hoe laat was je begonnen en hoelang qua uren?

Uitspraak van spacebin op maandag 7 februari 2011 om 08:46:
Ben van plan om nog een trip-verslag te schrijven maar heb er de komende paar dagen eigenlijk even geen tijd voor, ivm examens as. woensdag en donderdag.. sowieso kan ik nog niet echt begrijpen wat ik nou allemaal tot leven heb zien komen !

Toch doen is mijn advies :P, voor je het weet ben je weer hele stukken vergeten en zeker als je ook examens hebt waarbij je gedachten ergens anders op moet richten, vind ik het persoonlijk wel fijn omdat soort dingen op papier te hebben ;) Al doe je het in stukjes...

Het hangt er maar net vanaf natuurlijk hoeveel belang jij hecht aan je report, maar tot op heden heb ik van al mijn trips nog reports geschreven (enkel van 2c's niet). Houd altijd wel van dat soort herrineringen, om ze vervolgens een jaar of wat later nog een keer weer te lezen en weer in een deuk te liggen, daar foto's maken van je trip moeilijk gaat is het toch leuk om van zo'n reis een 'aandenken' te hebben :).

Grts.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dennuzzz op maandag 7 februari 2011 om 15:40:
daar foto's maken van je trip moeilijk gaat is het toch leuk om van zo'n reis een 'aandenken' te hebben

hebben eens in een 2cb en xtc trip vet lopen filmen en foto's maken rare toestanden enzo
liet ik het de volgende dag aan me vriendin zien, want het was onwijs gaaf...
die vond het toch suf en flauw niks aan, toen heb ik het ook nog eens bekeken en het viel inderdaad zwaar tegen
Artiest [artist=175769]{element is niet toegankelijk}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dennuzzz op maandag 7 februari 2011 om 15:40:
maar tot op heden heb ik van al mijn trips nog reports geschreven

Ook gepost? :)
Waarschuw beheerder
-1
Oh jah, degene die in het nieuwe topic fenethylamine met een ph schrijft, krijgt een permaban... :[
Moest ik doorgeven van Lassie, so don't shoot the messenger! O:)

Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van Kontra-indication op maandag 7 februari 2011 om 19:10:
Moest ik doorgeven van Lassie, so don't shoot the messenger! O:)

Huh??????????????????
Waarschuw beheerder
:lol:

Zelfde geldt voor mensen die molecuul met een k schrijven :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
...en voor mensen die geld zonder dt schrijven? :devil:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
O:) foutje bedankt :9

Vermaak je ondertussen met deze prachtige muziek stukje jwz :vaag:
Waarschuw beheerder
Doe mij dan deze maar:

WTF jongeuh, hoogwerkers in clip = _O_

PS Dit is tripmuziek, ontopic jwz! (Y)
Waarschuw beheerder
BTW die neger is net zo serieus als kanker, als hij zegt ritme is een danser! B)
Badass rapperrrt! :boks-boks:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op maandag 7 februari 2011 om 20:05:
BTW die neger is net zo serieus als kanker

Zo zie je maar, zelf TOEN liepen de Amerikanen al op ons voor :o
Waarschuw beheerder
Toen die kloten-Britten New York gekocht hebben voor 1 gulden is het allemaal begonnen...
Anders sprak Obama nu Nederlands en zaten er alligators in Friesland, jwz! :)
Waarschuw beheerder
Haha, oh is dat het?
Zat Obama dan de hele dag te canceren op alles :9?
Waarschuw beheerder
Back ontopic!

Als het allemaal mee zit, deze maand nog tijd voor wat hoffmannetjes ;)
Waarschuw beheerder
Dacht dat het altijd met 2 fjes was?
Waarschuw beheerder
ik moet mn handen ook maar eens vuil maken aan dit wondermiddel geloof ik, een aantal vrienden willen ook..
binnenkort maar eens zien te regelen!:D
Waarschuw beheerder
Heb wel vaker moeite met de Nederlandse taal e.d. Heb ik het idee..
donateur
Dit heeft natuurlijk niet zoveel te maken met taal, maar gewoon met de spelling van de man z'n naam te maken.
Durf te wedden dat er ook talloze Hoffmann's, Hoffman's en Hofman's naast Hofmann's op de wereld zijn, dus zo gek is dat allemaal niet, je moet maar net onthouden met hoeveel f'en en n'en dat is. Heb dat ook niet altijd kunnen onthouden hoor :)

Edit, ik vergat twee woorden :vaag:

Uitspraak van Heartpressure op maandag 7 februari 2011 om 23:15:
Heb wel vaker moeite met de Nederlandse taal e.d. Heb ik het idee..

Ik ook met een paar dingetjes btw.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nee snap ik, maar ik word de laatste tijd wel vaker verbeterd, dus vandaar mijn reactie over de Nederlandse taal ;)
Waarschuw beheerder
en dat bij een Duitse naam ;)
donateur
Ik moest wel even glimlachen toen ik een pakje Sandoz Diclofenac zag liggen hier :P

edit, typo.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik had hier laatst ook een pakje met Sandoz propranolol.
Maar goed, aangezien het een bedrijf is met een omzet van 5-10 miljard Euro is het niet echt zeldzaam om hun producten tegen te komen. :P

Schijnt dat ze een paar jaar geleden ook nog ergens Sandoz LSD-kristal gevonden hebben.
Blijkbaar was het kwaliteitsverlies nauwelijks meetbaar, zelfs na al die tijd.
Gok alleen dat die kristallen níet op de markt gekomen zijn... :lol:
donateur
Uitspraak van Kontra-indication op dinsdag 8 februari 2011 om 14:54:
Schijnt dat ze een paar jaar geleden ook nog ergens Sandoz LSD-kristal gevonden hebben.
Blijkbaar was het kwaliteitsverlies nauwelijks meetbaar, zelfs na al die tijd.

Had ik gelezen ja :)
Uitspraak van Kontra-indication op dinsdag 8 februari 2011 om 14:54:
Gok alleen dat die kristallen níet op de markt gekomen zijn... :lol:

Kleine kans idd, maar de politie hier in NL had laatst ook grote partijen drugs ingenomen en die waren ineens verdwenen voor dat ze vernietigd moesten worden :| :/

Minuscuul kansje van wel dus als hier hetzelfde heeft kunnen plaatsvinden. Maar ga er maar uit van niet idd ;)
Waarschuw beheerder
:lol: Echt zo'n actie voor de Police Academy films haha

Hoor dat ook altijd over vuurwerk dat word ingenomen. Komt in 9 van die 10 gevallen dezelfde dag gewoon weer de straat op, met winst voor de agent in kwestie :)

Waarschuw beheerder
Ik heb ongeveer een jaar geleden LSD zegels gekocht, maar nog niet het goede moment gevonden om het te nemen :)
Ik heb ze in zilverfolie bewaard in een la. Zijn de zegels nog wel goed?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 februari 2011 om 22:11:

Jep :). Gaan wel een tijdje mee hoor ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Heartpressure op dinsdag 8 februari 2011 om 22:34:
Gaan wel een tijdje mee hoor

Dat is mooi :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 februari 2011 om 22:11:

Ik heb ook zegels in een gripzakje in zilverfolie bewaard voor ongeveer een jaar.
Werkte nog prima!