Partyflock
 
Forumonderwerp · 983367
­ Nederland
Iemand ervaring met LSD en wat doet het met je???
Vaak last met psychedelica dat ik veel moet hoesten (bij LSD het meest). Voornamelijk na een lachbui. Erg vervelende bijkomstigheid, ik rook niet en blow af en toe. Mensen toevallig een idee wat mij kan helpen dit te beperken?
Uitspraak van Dre zuurkool op zondag 3 november 2019 om 19:18:
r3 november 2019 19:18Uitspraak van Hox op zondag 15 september 2019 om 16:44:


Valt niet te onderscheiden.
Lekker dood topic dit..:/
Heb een tijdje terug deze gekocht (de onderste):
[albumelement=84803451]{element is niet toegankelijk}
(Foto is niet van mij)
Toevallig iemand die er iets over weet of iemand die iets weet over de werking van lsd testen bij tc op het moment?
laatste aanpassing door een beheerder
Uitspraak van mdmazing84 op woensdag 4 november 2020 om 22:26:
Lekker dood topic dit..:/


Iedereen aan de rc's in deze tijden. De real stuff word vergeten.


Uitspraak van mdmazing84 op woensdag 4 november 2020 om 22:26:
Toevallig iemand die er iets over weet of iemand die iets weet over de werking van lsd testen bij tc op het moment?


De stempel zegt weinig. Maar testen kan volgens mij wel nog, enkel de inhoud van de zegel. Geen specifiek aantal microgrammen. Je weet wel met zekerheid of het LSD is of een andere stof.
Uitspraak van mdmazing84 op woensdag 4 november 2020 om 22:26:
emand die iets weet over de werking van lsd testen bij tc op het moment?


De laatste keer dat ik LSD liet testen moest je lig 2 zegels tegelijkertijd inleveren, en was er geen absolute zekerheid dat wat je hebt ingeleverd ook echt getest zou gaan worden. De uitslag kan langer duren dan bij X of poeders. Verder was men destijds niet al te zeker van de betrouwbaarheid van de kwantificering, en werd kwantificering ook niet altijd gedaan; dus soms alleen kwalitatief; is het LSD, of is het wat anders.
Dit is echter wel al een tijdje geleden inmiddels.

Van die bovenliggend artwork ook gehad in het verleden :)
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zaterdag 5 december 2020 om 14:55:
De laatste keer dat ik LSD liet testen moest je lig 2 zegels tegelijkertijd inleveren, en was er geen absolute zekerheid dat wat je hebt ingeleverd ook echt getest zou gaan worden. De uitslag kan langer duren dan bij X of poeders. Verder was men destijds niet al te zeker van de betrouwbaarheid van de kwantificering, en werd kwantificering ook niet altijd gedaan; dus soms alleen kwalitatief; is het LSD, of is het wat anders.


Dat was bij mijn laatste test ook, kreeg toen een resultaat van 17 ug. Toch maar 1 zegel gepakt toen en flink getript, moet wel meer geweest zijn. Goed kwalitatief testen kan ik zelf ook prima. Ben inmiddels zelf ook chemisch analist :D
Morgen ga ik ze iig proberen (de onderste, bovenste nooit zelf gehad).
Ik heb een kleurtest aangeschaft om mijn zegels te testen. De bedoeling is om een klein hoekje (~5%) v/d zegel af te knippen om in het buisje met vloeistof te doen voor een kleuromslag, maar hoe worden deze zegels gemaakt?

Is de werkzame stof gelijkmatig over de gehele zegel verspreid of is enkel in het midden een druppel geabsorbeerd waardoor wellicht de hoekjes niets bevatten? in dit geval gaat mijn test vreemd uitvallen.
 
Afgelopen donderdag samen met wat LSD naar de Efteling geweest. Was een aparte ervaring
Uitspraak van :bounce:»WesseL™«:bounce: op vrijdag 18 december 2020 om 15:29:
Herkent iemand deze zegels toevallig?



Wessel dit zijn de Orange Sunshines verkocht als 300ug met family sunshine xtal en hele oranje zomerse visuals.

De sterkte was wel voor mijn gevoel minder dan dat hij verkocht was eerder 230 - 250 dan 300 en dan gebruik ik als vergelijkingsmateriaal de monsters.

Ik hoop dat dit je helpt. De blotter was een van mijn favorieten enheeft het hier iig niet lang overleefd..
Bedankt voor het bericht maar dit was 2 jaar geleden, ze zijn inmiddels op :p

300ug? ik zou zweren dat het minder is, had niet het idee dat ze veel zwaarder dan 150 geweest kunnen zijn.

de nieuwe die ik heb liggen zijn deze:


ken je die toevallig ook?
Nope. Ik ben niet meer echt heel erg op de hoogte. Je zou op dn markten kunnen kijken of je de print ergens terug kan vinden.
tijdens een 'high trip'is het de moeite om binaural science in .mp3 oor-drugs te mediteren.
dit is een verse editie,euforia,energy!