Partyflock

Forumonderwerp · 983367
35 volgers · 201571x bekeken
Waarschuw beheerder
+6-3
Iemand ervaring met LSD en wat doet het met je???
Waarschuw beheerder
Goeie dosis LSD is 150 microgram ofzo...
laatste aanpassing
Artiest [artist=175769]{element is niet toegankelijk}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dennuzzz op zondag 12 juni 2011 om 19:29:
Tijdens mijn eerste paddotrip in de coming up liet mijn zéér ervaren sitter dit toen zien aan mij 'om er goed in te komen'.

:respect:
Waarschuw beheerder
+3
Uitspraak van who's your daddy op zondag 12 juni 2011 om 22:03:
Uitspraak van Kontra-indication op zondag 12 juni 2011 om 20:09:Kun jij ons een reden noemen waarom het slecht zou zijn voor je tandvlees?
omdat in de naam het woord lysergeenzuur zit? klinkt niet echt als een tandvleesvriendelijkstofje.. geen 1 zuur trouwens

Ja heeey wel ff goed opletten en lezen he..
lysergeenzuur.
Waarschuw beheerder
:facepalm: hahaha ja....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb een vraag: heb onlangs lsd gekocht, maar omdat het mn eerste keer is ben ik pas van plan het ergens in augustus als ik een lange tijd alleen thuis ben te doen, vertrouwde omgeving en dat soort dingen.
Blijft die lsd zo een lange periode goed?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Raveheart op maandag 13 juni 2011 om 20:50:

Voor zo ver ik heb meegekregen wel. Je kan hem het beste bewaren tussen 2 velletjes zilverfolie op een koele droge plek.

Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op maandag 13 juni 2011 om 21:01:

Voor zo ver ik heb meegekregen wel. Je kan hem het beste bewaren tussen 2 velletjes zilverfolie op een koele droge plek.

Ja en niet vergeten donker bij voorkeur nog..;)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van mister-extreme op maandag 13 juni 2011 om 10:40:
Ja heeey wel ff goed opletten en lezen he..
lysergeenzuur.

Flauwe grapjes allemaal, maar ondertussen is LSD geen zuur maar een base. Daarnaast lijkt het me eigenlijk logisch dat 120 microgram LSD opgelost in minimaal 10 mL speeksel niet echt een hoeveelheid 'zuur' is dat ook maar enig effect heeft op je tandvlees. Zeker niet als je bedenkt dat je gebit een slok cola of een hap uit een citroen ook zonder problemen overleeft. :)

Uitspraak van Raveheart op maandag 13 juni 2011 om 20:50:

Als je het fatsoenlijk bewaard wel ja.
Waarschuw beheerder
binnenin die zilverfolie is het vrij donker...
MAar je hebt wel gelijk.

Overigens is donker en stabiele temperatuur belangrijker dan koel. Dat wil zeggen, koelkast geniet niet per se de voorkeur. In een boekenkast of kledingkast volstaat.
Waarschuw beheerder
donateur
Ja een plek vol in de zon zal ook niet echt koel zijn :P maar je hebt gelijk die was ik vergeten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ravert op maandag 13 juni 2011 om 22:58:
Overigens is donker en stabiele temperatuur belangrijker dan koel.

En droog, dat is eigenlijk het allerbelangrijkst. Hoge temperatuur is niet bevorderlijk, maar pas als er water bij komt kan het echt verneukt worden. Vandaar ook dat de koelkast geen voorkeur geniet, tenzij je vloeibare LSD hebt. Maar die mag natuurlijk nat worden, LOL. Kledingkast is meestal ideaal, in een sealbag met wat van die silica-zakjes erbij en goed ingevouwen in aluminiumfolie. Zoveel mogelijk lucht uit het zakje duwen is een kleine moeite en ook verstandig.

Nu ga ik lekker slapen :blinky:
Waarschuw beheerder
Ik zat zelf meer iets te denken aan een toevoeging vergelijkbaar met dit: --> http://www.syfy.com/tinman/oz/

Heel gaaf! Als je bij de credits op "Zoomquilt" klikt krijg je nog zo'n surrealistische ervaring (F11 full-screen on/off).
Tevens mooie audiovisuele pareltjes: http://www.scene.org/awards.php.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ZenphiR op dinsdag 14 juni 2011 om 12:40:
Ik zat zelf meer iets te denken aan een toevoeging vergelijkbaar met dit: --> http://www.syfy.com/tinman/oz/

Heel gaaf! Als je bij de credits op "Zoomquilt" klikt krijg je nog zo'n surrealistische ervaring (F11 full-screen on/off).
Tevens mooie audiovisuele pareltjes: http://www.scene.org/awards.php.

super mooi dit allemaal, zeker voor een trip. meer van deze zijn altijd welkom!! ik heb inmiddels maar een favorietenmap 'tripsites' aangemaakt :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van who's your daddy op zondag 12 juni 2011 om 19:48:
Ohhhhhh Dennis wat een meeeega app!!!! Echt heeeel vet! Ik ga em niet te vaak bekijken om nog iets van mysterie over te laten voor tijdens een trip.

Thanks a lot!

Graag gedaan (Y), weet zeker dat ie je nog wel gaat verrassen tijdens de trip :D

Uitspraak van Heartpressure op zondag 12 juni 2011 om 19:55:
Nice Dennuzzz, die kende ik nog niet!
Zeker gebookmarkt

Idd, vind het frappant dat al die dingen als 'natural hallocinogen' herhaaldelijk voorbij komen maar ik deze zelf ook nooit verder meer integen ben gekomen (Y).
Waarschuw beheerder
Idd erg vet, als je aan het trippen bent kan je er volgens mij een uur naar kijken en telkens iets anders zien 8)
Waarschuw beheerder
+2
Niets pm! Share :d
Waarschuw beheerder
+1
ja zo bedoelde ik t ook niet :p

in inbox is t makkelijker terug te vinden dan ergens in een topic met 3 miljard pagina's (dan sla je het toch zelf op? ja weet ik :))

dus correctie: please share :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Q-kele-Q op woensdag 15 juni 2011 om 21:27:
lsd schijnt één van de meest onderzochte soort drugs te zijn die er is. de veiligheid van het spul ligt er denk ik aan wie het tot zich neemt. maar de drug schijnt als de persoon die het neemt geen aanleg heeft voor psychoses en goed in zijn vel zit, een erg veilig tripmiddel te zijn waar in principe weinig ongelukken mee gebeuren.

Het is super mooi spul laatst ook keer gedaan en dan de avatars blotter zit 150 ug op.
Trippers de mooiste drugs die er bestaan. Alles nog een keer ontdekken in de wereld voel me altijd een wereld reiziger hahaha
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 juni 2011 om 08:36:
Denk dat je nu heel wat PM krijgt hahaha.

Valt wel mee denk ik hoor. :)
Zelf heb ik hier in ieder geval nog nooit PB'tjes gehad met aanbod voor LSD.
Wel speed en cocaïne, haha, maar dat zou ik gratis nog niet willen hebben.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 juni 2011 om 08:36:

Waren die ook getest toevallig?
Heb al veel mensen gehoord over de Avatars, en iedereen heeft het dan ook over 150 mics.
Maar zegels van 150 mics zijn behoorlijk schaars, dus ben benieuwd of ze ook naar het testcentrum zijn gebracht.
Sowieso...als iedereen hetzelfde gehalte noemt, is het vaak ook een kwestie van napraten c.q. van horen zeggen.
Niet om jouw woorden in twijfel te trekken hoor, ben gewoon benieuwd of er een officiële testuitslag is. (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op donderdag 16 juni 2011 om 10:34:
Waren die ook getest toevallig?
Heb al veel mensen gehoord over de Avatars, en iedereen heeft het dan ook over 150 mics.
Maar zegels van 150 mics zijn behoorlijk schaars, dus ben benieuwd of ze ook naar het testcentrum zijn gebracht.
Sowieso...als iedereen hetzelfde gehalte noemt, is het vaak ook een kwestie van napraten c.q. van horen zeggen.
Niet om jouw woorden in twijfel te trekken hoor, ben gewoon benieuwd of er een officiële testuitslag is.

Je hebt gelijk is geen officieele test uitslag weer van die gene waar ik ze van had. Nu je het zegt als ik vnaaf op tijd thuis ben zal ik wel eens langs gaan bij testcentrum. Heb er namelijk nog 1 liggen. Ligt er al wel 4 weken in aluminium folie in een grip zakje in het donker. Weet niet of er dan kwaliteit verlies is. Heb het gedaan zoals ze mij vertelde.
Duurt wel een tijd voor je test uitslag heb van lsd toch?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 juni 2011 om 10:52:
Weet niet of er dan kwaliteit verlies is.

Niet noemenswaardig in ieder geval. :)

Geloof dat je wel kunt rekenen op 3 à 4 weken ja...
Waarschuw beheerder

Hier in Utrecht hoef je maar 7 dagen te wachten (Y) :D
Laatste keer laten testen (buddha's 110mics). Niet te sterk en zeker niet te licht.
Prima imo.
donateur

3 á 5 weken, meestal 3 gelukkig tegenwoordig.
Uitspraak van Kontra-indication op donderdag 16 juni 2011 om 10:34:

Vast niet :)
Uitspraak van DanceUp op donderdag 16 juni 2011 om 15:40:
Hier in Utrecht hoef je maar 7 dagen te wachten (Y) :D

Dan heb je net mazzel gehad, want het gaat gewoon naar hetzelfde testcentrum, maakt niet uit waar je het inlevert.

Samples met LSD stacken ze een tijdje tot er genoeg zijn om -minder onrendabel- een run tests op een run zegels ineens te laten uitvoeren. Met je week heb je gewoon geluk gehad dat ze toen net genoeg hadden verzameld en direct een run hebben gedaan. Als je het slecht treft laten ze ze een tijdje op degelijke wijze (hoop je althans, maar zal wel) bewaard liggen tot er dus genoeg zijn.
Kortom; in Utrecht inleveren gaat zeker géén garantie zijn dat je een uitslag hebt een week later, dat kan ik je wel vertellen :)

Zou uitgaan van 3 weken, is het er eerder, meevaller (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
misschien op awakefest aan de LSD word me eerst keer
als ik daar lekker ga dan neem ik denk een halfje
anders thuis op de bank :p

is het een beetje te doen met ketamine?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dr. Struggle :harry-uf: op dinsdag 21 juni 2011 om 10:18:

Geen aanrader, maar ik heb het überhaupt totaal niet op ketamine.
Ken wel mensen die het geprobeerd hebben, en in ieder geval kan ik je waarschuwen dat het erg heftig kan uitpakken.
Voor op een feest zou ik het in ieder geval niet doen (die combi met ketamine), zeker niet als je het niet eerst thuis geprobeerd hebt.
Waarschuw beheerder
+1
Ik heb het 2 keer gecombineerd met keta. 1 keer was ik op 70 ug lsd met zo nu en dan wat keta. Kon beide middelen erg goed van elkaar onderscheiden in de trip. Wel leuk, niet echt speciaal
Afgelopen weekend op Solstice 150 ug met aan het einde (ongeveer 10 a 12 uur na inname lsd) nog een beetje keta. lekker weg spacen in mn tentje.
Maar een goede dosis lsd is geen keta nodig ;) sterker nog ik denk dat het zonde is voor je acid trip die uit zich zelf al zo veel te bieden heeft.
Waarschuw beheerder
Is het eigenlijk mogelijk om als Belg iets in te leveren bij die testcentra van jullie?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van meb op woensdag 22 juni 2011 om 18:56:
Is het eigenlijk mogelijk om als Belg iets in te leveren bij die testcentra van jullie?

Totaal geen probleem. Je hoeft je ook niet te legitimeren ofzo :D
Waarschuw beheerder
donateur
dan ga ik op awake denk een half zegeltje doen zonder keta
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dr. Struggle :harry-uf: op dinsdag 21 juni 2011 om 10:18:
misschien op awakefest aan de LSD word me eerst keer
als ik daar lekker ga dan neem ik denk een halfje
anders thuis op de bank

Als LSD en Keta je ding zijn dan kan je die prima combineren.
Veel mensen vinden die combi geweldig.

edit:
zoals al vermeld...niet op een feestje ;)
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van DanceUp op donderdag 23 juni 2011 om 09:34:
e hoeft je ook niet te legitimeren ofzo :D

Inderdaad, daarom is het mogelijk ja :) Doorgaans hoef je er helemaal niks, alleen een naam achterlaten om er dan later over te bellen. Althans zo is het hier in A'dam..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanceUp op donderdag 23 juni 2011 om 09:34:
Totaal geen probleem. Je hoeft je ook niet te legitimeren ofzo

Super, binnen dit en 2 weken eens een zegeltje binnengooien dan :). Is er een site waar ze allemaal opstaan ofzo? Vind niks bij google.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van meb op vrijdag 24 juni 2011 om 00:06:
Is er een site waar ze allemaal opstaan ofzo?

http://www.drugs-test.nl/waar-kan-ik-drugs-laten-testen
Waarschuw beheerder
donateur
echt lastige zoekopdracht ook :facepalm:
Waarschuw beheerder
Dat kaartje had ik gevonden maar het laden van die duimspijkers erop duurde te lang en had hem de eerste keer dus weggeklikt voor ik ze zag
Waarschuw beheerder
Uitspraak van meb op vrijdag 24 juni 2011 om 00:26:
duimspijkers

:lol: Blijft een mooie taal dat Belgisch.
Vooral misverstanden met Belgische vrienden die op festivals 'evenkes gaan poepen in munne slaapzak', hahahaha. ;P
Waarschuw beheerder
nog een triptip: Plasma Pong

[img width=390 height=292 cacheid=0011cbda002f59aaad4dd0691a02c4fdd3]http://cache.kotaku.com/gaming/plasma_pong-thumb.jpg[/img]

can be downloaded here
http://download.cnet.com/Plasma-Pong/3000-2099_4-10511143.html
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op vrijdag 24 juni 2011 om 07:38:
Vooral misverstanden met Belgische vrienden die op festivals 'evenkes gaan poepen in munne slaapzak', hahahaha.

Totdat je een hoopje kak terugvind in de jouwe natuurlijk 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hier ook weer heerlijke zegeltjes aanwezig.
A.Hofman :p

Waarschuw beheerder
Hofmann :x

Met een extra portie N.
laatste aanpassing