Kan je deze een van deze momenten omschrijven of valt het echt niet in woorden uit te drukken?
@ Renegade master!: Ik denk dat hij bedoelt dat je je superieur voelt boven alle andere drugsgebruikers. Je het gevoel hebt dat je alles in de gaten heb wat anderen ophebben, maar vooral dat als de plaat opbouwend is naar een hoogtepunt je wel heel erg hard gaat..

Komt aardig overeen met mijn ervaring ja! Het zoals ik het altijd noem 'trip-ego' speelde inderdaad ook wel een beetje een rol, ik zie ik zie wat jij niet ziet

. Het idee hebben haast extreem nuchter te zijn op een niet-chemische manier (dus niet zoals je bijv. de helderheid van speed ervaart) en daarnaast wat ik al omschreef het gecontroleerde gevoel wat echt de overhand had (op een hele positieve manier). Precies op het 'gewenste' niveau losgaan. En inderdaad, toen de muziek echt op bepaalde hoogtepunten zat ging ik ook écht goed hard los

. Blijkbaar moet dit anderen ook zijn opgevallen want ik heb meerdere malen de vraag gekregen of ik niet nog toevallig wat speed had ofzo terwijl dit dus natuurlijk niet het geval was.
Wat naar dat er tijdens je lsd trip ruzie ontstond! Dat past zo niet thuis in het gevoel van lekker trippen. Helaas is dat wel het nadeel van trippen op plaatsen waar veel externe factoren zijn. Soms kan het je ervaring wat minder maken, maar soms ook heel leuk! het is iig een hele andere mindset dan thuis of in de natuur.
Inderdaad haast niet te vergelijken met trippen in de natuur of thuis! Ik moet toegeven dat ik ergens het idee heb op deze manier niet het maximale er uit te kunnen halen. Het introverte vond ik persoonlijk ook wat minder, ik hoef echt niet constant te praten op een feest maar op het moment dat ik vrienden later in tegen kwam zou het wel leuk zijn geweest daar ook op een positieve manier mee te kunnen communiceren ipv alleen het noodzakelijke te zeggen.
Ik ben daarnaast iemand die zich normaal 0,0 verzet tegen alle invloeden op dat moment, maar had het idee dat nu wel een beetje te moeten om niet overspoeld te worden van alle externe factoren.
Jammer van die vechtpartij. Ik vind het al heel kut om een vechtpartij te zien onder invloed van MDMA, laat staan onder invloed van LSD.
Heb ik op MDMA ook nog nooit mee hoeven maken gelukkig maar met LSD was dit ook niet echt een leuk gezicht. Misschien viel het in werkelijkheid mee en later was hier ook niets meer van te merken, maar het leek echt zoals men wel eens zegt 'het al in de lucht hing'... Want het brak pas een tijdje later uit en ook een X-aantal meters voor me, maar had wel zoiets van 'dit wacht ik niet langer af hier'.
Wat ik overigens hier had geschreven was niet mijn volledige tripreport maar een korte samenvatting van de dag

. Maar ik moet toch eerlijk toegeven dat dit van al mijn vlieg-uren dit niet de meest spectaculaire waren, wat niet wegneemt dat het zeer zeker een geslaagde dag was hoor!!! Laat dat even duidelijk zijn
Nog even een kort stukje uit mijn report wat ik overigens wel bijzonder slecht vond:
Ik besloot na enige tijd mijn reis weer alleen te vervolgen. Al snel werd ik aangehouden bij een 'fight against cancer' stand. Waar een blonde dame mij begon in te smeren met zonnebrand créme en direct een gesprek begon over de gevaren van de zon. 1 op de 3 zou huidkanker krijgen en misschien was ik of zij wel diegene die het zou overkomen. Nog geen 10 seconde later pakte ze haar blocnote er al bij en begon direct over het maandelijks overmaken van een bedrag. Hó wacht eens even, dát was niet mijn bedoeling. Mijn doordachte acid-feeling kreeg direct weer de grip op me van het dromerige zorgeloze was ik weer in de 'focus-mode'. Ik had allang in de gaten dat het haar geen ene moer kon schelen wat ik wel of niet zou doen, zolang ik maar mijn gegevens door zou geven. 'Duss... Wat is je achternaam?' hoorde ik haar zeggen. 'Nou, het spijt me zeer maar hier werk ik niet aan mee'. Natuurlijk kwam de waarom vraag, waarop ik antwoorde dat ik zelf persoonlijk iemand ken met deze ziekte en ik deze liever persoonlijk steun op wat voor manier dan ook. Toen het haar duidelijk werd dat ik mijn gegevens niet zou geven liep ze ook vrijwel zonder medeleven of wat dan ook weg. 'Zie je wel, it's all about the money', ging direct door me heen. Wéér een of andere muts welke 'voor het goede doel' werkt, de schijn wekt écht haar steentje te willen bijdragen maar in werkelijkheid totaal 0,0 betrokken was met datgene waar ze voor werkt. Ik was tevreden dat ik niet meer van mijn energie aan dat soort volk verspilt had.
Ik vermoed dat ze mijn 'kinderlijk'/niet nuchter gedrag (althans, zo loop ik er volgensmij vaak bij haha me ogen uit te kijken naar alles wat voor bij komt:lol

gemerkt moest hebben en dacht daar wel gemakkelijk op in te kunnen spelen door me heel sluw wel dat formulier in te laten vullen en te doen alsof het niets voorstelde, terwijl je dan dus meteen lekker gebonden zit aan het betalen van een maandelijks bedrag.
Schandalig als je het mij vraagt om daar op een feest met mensen in niet nuchtere toestand iets proberen aan te smeren. En schandalig dat háár belang (extra euro's p. lid waarschijnlijk) zééér duidelijk de boventoon voerde, en dat gene waar voor ze het eigenlijk zou moeten doen totááál op de achtergrond stond, dom wicht.