Daarnaast zijn benzodiazepinen (zeker alprazolam) verslavingsgevoelig.
Lsd is over 't algemeen een vriendelijk middel hoor.
Reden dat ik over die benzo's begon, was omdat ik begrepen had dat lsd trips heel erg confronterend kunnen zijn met bijvoorbeeld dingen uit het verleden. Een aantal geïnteresseerden hebben in het verleden heel erg verrotte shit meegemaakt. Als zij dat tijdens een trip opnieuw moeten beleven en dan aan mij vragen om hulp, vind ik het toch wel prettig om ze met zo'n pilletje te kunnen helpen, als 'laatste redmiddel'.
Dat je daarbij wel op moet letten met je verleden ed, gezien het van belang gaat wezen. Lsd is veel neutraler. Ik snap niet direct hoe je dit opvatte, mgoed
Een aantal geïnteresseerden hebben in het verleden heel erg verrotte shit meegemaakt. Als zij dat tijdens een trip opnieuw moeten beleven en dan aan mij vragen om hulp, vind ik het toch wel prettig om ze met zo'n pilletje te kunnen helpen, als 'laatste redmiddel'.
Je eerste trip op LSD kun je beter niet maken met zulke mensen erbij.
Maar natuurlijk kun je kiwi's gewoon met schil eten.
Ja, dat dacht ik ook al. Daarom ga ik het denk eerst met mijn broer alleen doen, die heeft ook geen ervaring, maar van hem weet ik wel dat ie eventuele narigheid wel kan handelen.
voor sommige mensen is snijden een hele klus idd
Als het eene candyflip is dan kan dat alleen maar mdma(xtc) zijn.
Een totaal andere wereld
ik snap wel wat je bedoeld, omdat die blijheid niet vanuit jezelf komt maar vanuit die amfetamine. toch moet je dan blijheid tijdens een LSD trip ook zo zien. die lijkt misschien meer vanuit jezelf te komen maar indirect is dit toch het effect van de LSD.
frisdrank, water of bier
Ik ga op feesten (als ik aan het trippen ben) meestal voor flesjes water en elke 2-3 uur een lekkere verse smoothie.
Betaal je wel wat meer voor, maar smaakt echt 1.000 keer beter dan lauwe cola of andere frisdrank.
Daarnaast is het ook gewoon een stuk gezonder natuurlijk, beetje vers fruit naar binnen werken.
Als het dan al een echte drugshond is (wat ik dan betwijfel) dan zal dat beest vast niet getraind zijn op LSD maar eerder op de doorsnee drugs (XTC, speed, coke, cannabis) nietwaar?
LSD is geurloos.
geld
Uitspraak van Kontra-indication op vrijdag 27 mei 2011 om 15:57:
geld
Ai, dat wist ik niet, hoop dat er geen honden staan bij de festivals waar ik heen ga deze zomer dan. Heb toch altijd flink wat geld bij
Als ze nou eens honden gingen trainen op die lelijke namaakshirtjes waar altijd iedereen die in Turkije op vakantie is geweest mee rondloopt