Partyflock

Forumonderwerp · 983367
35 volgers · 201467x bekeken
Waarschuw beheerder
+6-3
Iemand ervaring met LSD en wat doet het met je???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op woensdag 18 mei 2011 om 23:16:
Daarnaast zijn benzodiazepinen (zeker alprazolam) verslavingsgevoelig.

Absoluut, ik heb van 3mg de dag naar 0 moeten gaan, en dat is GEEN pretje. MAAR ik vond het nooit een slecht idee om het in huis te hebben gezien gemak de mens dient. Ik zal het nu niet zo snel doen, en zeker gezien lsd vrij eenvoudig is te sturen vind ik het ook niet nodig mocht ik weer gaan trippen ooit. Mja als je iemand hebt die angstig is en je hiermee de angst iets wegneemt lijkt me dit geen probleem. Zeker niet gezien hij toch een lage dosering neemt, en je de 1e keer toch niet extreem diep gaat. Hij gaat het immers toch niet nemen gezien hij er achterkomt hoe het werkelijk in elkaar zit. Het neemt geen controle weg, het geeft je juist meer.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 mei 2011 om 23:55:
Lsd is over 't algemeen een vriendelijk middel hoor. :)

Zeker, erg hanteerbaar en neutraal in mijn ogen. Was altijd mijn drug of choise iig.
Waarschuw beheerder
Reden dat ik over die benzo's begon, was omdat ik begrepen had dat lsd trips heel erg confronterend kunnen zijn met bijvoorbeeld dingen uit het verleden. Een aantal geïnteresseerden hebben in het verleden heel erg verrotte shit meegemaakt. Als zij dat tijdens een trip opnieuw moeten beleven en dan aan mij vragen om hulp, vind ik het toch wel prettig om ze met zo'n pilletje te kunnen helpen, als 'laatste redmiddel'.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Het valt wel mee hoor, begin met een leuke dosering en als je echt bang bent hou hem bij de hand, maar je gaat hem toch niet pakken ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SanFrancisco op donderdag 19 mei 2011 om 00:36:
Reden dat ik over die benzo's begon, was omdat ik begrepen had dat lsd trips heel erg confronterend kunnen zijn met bijvoorbeeld dingen uit het verleden. Een aantal geïnteresseerden hebben in het verleden heel erg verrotte shit meegemaakt. Als zij dat tijdens een trip opnieuw moeten beleven en dan aan mij vragen om hulp, vind ik het toch wel prettig om ze met zo'n pilletje te kunnen helpen, als 'laatste redmiddel'.

In dat geval kan 't idd wel goed zijn ze bij de hand te hebben voor de zekerheid. (y)

Maar ga er gewoon vanuit dat 't goed komt. Lsd heeft een hele omstreden reputatie, maar als je 't eenmaal ervaart, is 't gewoon relax... :)

Waarschuw beheerder
Mescal/ibogaine zijn daarin lijp ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 mei 2011 om 00:59:
Mescal/ibogaine zijn daarin lijp ;)

wat bedoel je te zeggen?

Waarschuw beheerder
Dat je daarbij wel op moet letten met je verleden ed, gezien het van belang gaat wezen. Lsd is veel neutraler. Ik snap niet direct hoe je dit opvatte, mgoed :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 mei 2011 om 01:24:
Dat je daarbij wel op moet letten met je verleden ed, gezien het van belang gaat wezen. Lsd is veel neutraler. Ik snap niet direct hoe je dit opvatte, mgoed :D

Ik snapte je ff niet.. snapte de opmerking 'mescal/ibo zijn daarin lijp' niet.
Mjah, mescal/ibo zijn ook middelen die je in principe dient te nemen om dingen in jezelf te helen; door indianen van oudsher ook altijd als medicijnen gebruikt, en ibo bij de afrikanen nog steeds met dat doel. Net als ayahuasca.. dat zijn middelen waarmee je wat zou moeten willen bereiken; een intentie hebben vooraf voor jezelf..
Eigenlijk hoort 't zo..
maar ja, dit is de westerse decadente wereld he :rot: :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:lol: Idd, al hoewel ik DMT te vreemd vond om echt direct realistische gedachten er aan over te houden. Mgoed, ik rookte het, en dan zit je al snel aan een behoorlijk dikke trip.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SanFrancisco op donderdag 19 mei 2011 om 00:36:
Een aantal geïnteresseerden hebben in het verleden heel erg verrotte shit meegemaakt. Als zij dat tijdens een trip opnieuw moeten beleven en dan aan mij vragen om hulp, vind ik het toch wel prettig om ze met zo'n pilletje te kunnen helpen, als 'laatste redmiddel'.

Je eerste trip op LSD kun je beter niet maken met zulke mensen erbij.
Als je zelf wat meer ervaring hebt dan is het geen probleem hoor. (Y)
Maar stel dat ze in een negatieve spiraal raken en er is niemand bij met ervaring, dan is dat voor iedereen ontzettend vervelend.
Maar zet er iemand bij met wat meer vlieguren, en plotseling kan er juist een therapeutische draai aan gegeven worden. :)
(Kan nog steeds wel diepzwart worden, maar de kans dat het met een positief gevoel wordt afgesloten is wel een stuk groter.)
Waarschuw beheerder
+1

Blijft erg mooi en laat je behoorlijk na denken tijdens je trip! :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op donderdag 19 mei 2011 om 09:09:
Je eerste trip op LSD kun je beter niet maken met zulke mensen erbij.

Ja, dat dacht ik ook al. Daarom ga ik het denk eerst met mijn broer alleen doen, die heeft ook geen ervaring, maar van hem weet ik wel dat ie eventuele narigheid wel kan handelen.

Waarschuw beheerder
Het komt wel goed, niet te druk maken en gewoon chillen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJ-O op woensdag 18 mei 2011 om 17:56:
FRUIT!! Vers fruit! (voortijd snijden)

Voortijd snijden idd erg belachrijk! :P Probeer maar eens een kiwi te schillen als je hard aan het trippen bent :lol: :D
Waarschuw beheerder
+1
Eens met het advies.
Maar natuurlijk kun je kiwi's gewoon met schil eten. (Y)

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van Kontra-indication op vrijdag 20 mei 2011 om 09:52:
Maar natuurlijk kun je kiwi's gewoon met schil eten. (Y)

Zo is het! Als je toch al aan het trippen bent dan maakt die schil ook niks meer uit! :roflol:
Waarschuw beheerder
Die haartjes voelen zo erg lekker op je tong :p
Waarschuw beheerder
Ik snij een kiwi altijd in 2 en lepel ze zo uit 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van meb op vrijdag 20 mei 2011 om 12:51:

Das ook het makkelijkste (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van meb op vrijdag 20 mei 2011 om 12:51:

Ja maar er was niet genoeg voor iedereen dus moest er gesneden worden :lol: Zorgde voor veel lachkicks in ieder geval :P
Waarschuw beheerder
Joint roken tijdens de trip is ook erg leuk maar die moet je ook echt wel voorrollen 8) Want als je vloei felroze is en je ziet niet waar het ene uiteinde stopt en het andere begint wordt rollen al wat moeilijker^^

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SanFrancisco op donderdag 19 mei 2011 om 10:32:
Ja, dat dacht ik ook al. Daarom ga ik het denk eerst met mijn broer alleen doen, die heeft ook geen ervaring, maar van hem weet ik wel dat ie eventuele narigheid wel kan handelen.

Ik blijf erbij, zorg ervoor dat je bij de 1e keer LSD iemand erbij hebt die nuchter blijft, en het liefste een persoon die niet snel in paniek raakt.
Waarschuw beheerder
Gisteren voor het eerst in mijn leven een candyflip meegemaakt.. Wat was dit wonders zeg! Met stipt de vetste ervaring ooit voor mij!

Waarschuw beheerder
-2
Een totaal andere wereld, beïnvloed door een amfetamine die neppe blijheid stimuleert, nee dankje.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ponkdilla op maandag 23 mei 2011 om 21:58:
eerst in mijn leven een candyflip meegemaakt

Lsd met wat ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van gerrit2 op dinsdag 24 mei 2011 om 06:29:
Lsd met wat ?

Als het eene candyflip is dan kan dat alleen maar mdma(xtc) zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mister-extreme op dinsdag 24 mei 2011 om 07:33:
Als het eene candyflip is dan kan dat alleen maar mdma(xtc) zijn.

Oke weer wat geleerd ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 mei 2011 om 01:19:
neppe blijheid

Niks nep aan :)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 mei 2011 om 01:19:
Een totaal andere wereld

als je het zo bekijkt is die totaal andere wereld ook nep toch?

ik snap wel wat je bedoeld, omdat die blijheid niet vanuit jezelf komt maar vanuit die amfetamine. toch moet je dan blijheid tijdens een LSD trip ook zo zien. die lijkt misschien meer vanuit jezelf te komen maar indirect is dit toch het effect van de LSD.
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van who's your daddy op dinsdag 24 mei 2011 om 18:05:
ik snap wel wat je bedoeld, omdat die blijheid niet vanuit jezelf komt maar vanuit die amfetamine. toch moet je dan blijheid tijdens een LSD trip ook zo zien. die lijkt misschien meer vanuit jezelf te komen maar indirect is dit toch het effect van de LSD.

Ben het hier niet mee eens. Over het algemeen maakt MDMA iedereen vrolijk, ongeacht hoe je je precies voelt voordat je aankomt op het feest. LSD versterkt alleen de emotie die je van binnen voelt, dus je voelt je alleen blij als je ook écht blij bent en als je angstig of boos bent versterkt LSD ook die emoties. Hoe vaak heb je met MDMA niet dat je de hele avond gaat praten met mensen waar je je in nuchtere toestand totaal niet voor zou interesseren? Terwijl je met LSD vaak hele diepe gesprekken kunt voeren met de mensen waar je mee aan de praat raakt, dat hoef je met een MDMA lulkick echt niet te proberen want dan begin je elke drie zinnen weer over jezelf en hoe relaxt je je wel niet voelt.

Fucking grote wereld van verschil...

Waarschuw beheerder
-1
Inderdaad, mdma beperkt je, lsd verrijkt ;)
Waarschuw beheerder
misschien moest ik het maar eens proberen, LSD ;)

nahhhh nog ff een aantal jaartjes wachten :p

Artiest {SHOWLIST artist 51833, 65138}
Waarschuw beheerder
donateur
Van 't weekend getript op een Psychedelic festival in Tsjechië, midden in de bossen. Wát een ervaring! Ongelooflijk hoe enorm veel een bepaalde setting je trip kan beïnvloeden. Ik weet in ieder geval waar ik het de volgende keer weer ga doen (Y):)
Waarschuw beheerder
Psychedelic festival? Haha dat behoeft geen uitleg meer of zoiets relaxed moet zijn geweest :-D!

Zit er aan te denken om over 2 weken bij Free Your Mind een zegeltje te pakken als het mooi weer is... Zal dan me eerste keer worden op een feestje. Wat in dit geval dus een festival is, waar ik denk ik de voorkeur aan geef zodat je niet beperkt bent aan het 'binnen blijven'.

Vraagje voor de ervaren trippers op feesten, Hoe zit het met drinken? Ben normaal gewend niet heel veel tijdens de trip aangezien ik toch niet zo actief bezig ben. Dat zal nu natuurlijk wel anders zijn, maar het aanbod bestaat vaak enkel uit frisdrank, water of bier en of dat nu zo lekker is al die tijd te drinken? Om over een echt lekkere maaltijd maar te zwijgen?

Of moet ik in het vervolg maar eens niet zo verwend doen door de meest uiteenlopende dingen te eten/proberen tijdens het trippen:-P van Aloé vera drank tot aan kaas met honing :-D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dennuzzz op vrijdag 27 mei 2011 om 12:13:
frisdrank, water of bier

Op FYM hebben ze toch zeker ook wel (sinaas)appelsap en zo'n kraampje met verse smoothies? :/
Ik ga op feesten (als ik aan het trippen ben) meestal voor flesjes water en elke 2-3 uur een lekkere verse smoothie.
Betaal je wel wat meer voor, maar smaakt echt 1.000 keer beter dan lauwe cola of andere frisdrank.
Daarnaast is het ook gewoon een stuk gezonder natuurlijk, beetje vers fruit naar binnen werken. (Y)
Eten is lastiger, maar daar is verder ook niet zoveel aan te doen...

IJskoude Fristi of Chocomel is ook altijd lekker, maar dat hebben ze niet zo vaak op feesten en festivals jammer genoeg. :(
Waarschuw beheerder

Ik ben nog niet eerder op FYM geweest dus daar kan ik niet over oordelen ;-), over het algemeen mag je dat wel verwachten ja dat ze ook smoothies etc verkopen bij een festival :P.

Uitspraak van Kontra-indication op vrijdag 27 mei 2011 om 14:05:
Ik ga op feesten (als ik aan het trippen ben) meestal voor flesjes water en elke 2-3 uur een lekkere verse smoothie.
Betaal je wel wat meer voor, maar smaakt echt 1.000 keer beter dan lauwe cola of andere frisdrank.
Daarnaast is het ook gewoon een stuk gezonder natuurlijk, beetje vers fruit naar binnen werken.

Mooi, dan ga ik me daar aan houden (Y). Ik denk dat ik eerst de boel daar een beetje ga verkennen voordat ik een zegel drop, dan een uurtje wacht en dan nog een halfje neem om het qua tijd iets te rekken maar een wat heftigere coming-up voorkom. Ik mag toch aannemen dat ik over strenge controles (honden, van wat ik wel eens gehoord heb bij FYM?) geen zorgen hoef te maken met slechts een zegeltje bij me... Als het dan al een echte drugshond is (wat ik dan betwijfel) dan zal dat beest vast niet getraind zijn op LSD maar eerder op de doorsnee drugs (XTC, speed, coke, cannabis) nietwaar?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dennuzzz op vrijdag 27 mei 2011 om 14:45:
Als het dan al een echte drugshond is (wat ik dan betwijfel) dan zal dat beest vast niet getraind zijn op LSD maar eerder op de doorsnee drugs (XTC, speed, coke, cannabis) nietwaar?

Inderdaad:yes: En een zegeltje is nóg gemakkelijker te verstoppen dan een sealtje of een paar pillen. Eventueel wel een zonnebril voor de pupillen als je even drinken gaat halen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dennuzzz op vrijdag 27 mei 2011 om 14:45:
Als het dan al een echte drugshond is (wat ik dan betwijfel) dan zal dat beest vast niet getraind zijn op LSD maar eerder op de doorsnee drugs (XTC, speed, coke, cannabis) nietwaar?

LSD is geurloos.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van mister-extreme op vrijdag 27 mei 2011 om 15:13:
LSD is geurloos.

Niet als je een hond bent hoor. :)

Maar het is sowieso een beetje een sprookje dat er getrainde drugshonden bij feesten zouden staan.
Die honden kosten ongeveer een ton per stuk, die ga je echt niet een hele dag inzetten om 20 pubertjes met XTC op te pakken.
Het is typisch zoiets waarover iedereen weer iets anders beweert, en iedereen heeft het gehoord van een oom die bij de politie werkt of een buurvrouw die honden traint of whatever.
Maar voor zover ik het begrepen heb van iemand die zelf jarenlang met zo'n hond heeft gewerkt, worden ze eigenlijk alleen gebruikt in de haven van Rotterdam, op vliegvelden en bij de ontruiming van verdachte panden (bijvoorbeeld waar ze dan later een MDMA-lab oprollen.
De meeste honden zijn trouwens getraind op cannabis, cocaïne, MDMA, vuurwapens en geld.
Geloof dat ze in Amerika ook weleens honden hebben getraind op LSD, maar aangezien er in Nederland nauwelijks problemen zijn mbt LSD gaan ze daar écht geen honden voor aanschaffen. :)
Artiest Mannie
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van Kontra-indication op vrijdag 27 mei 2011 om 15:57:
geld

Ai, dat wist ik niet, hoop dat er geen honden staan bij de festivals waar ik heen ga deze zomer dan. Heb toch altijd flink wat geld bij :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mannie op vrijdag 27 mei 2011 om 16:18:
Uitspraak van Kontra-indication op vrijdag 27 mei 2011 om 15:57:
geld

Ai, dat wist ik niet, hoop dat er geen honden staan bij de festivals waar ik heen ga deze zomer dan. Heb toch altijd flink wat geld bij :/

deze worden gebruikt op bijvoorbeeld vliegvelden, zodat mensen niet teveel geld meenemen in hun koffers. de honden kunnen onderscheid maken tussen of het wel of niet teveel geld is :9
Waarschuw beheerder
Als ze nou eens honden gingen trainen op die lelijke namaakshirtjes waar altijd iedereen die in Turkije op vakantie is geweest mee rondloopt... Echt te erg al die lelijke paupers die met exact hetzelfde, slecht nagemaakte Diesel-hemdje rondlopen elk jaar. :facepalm:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op vrijdag 27 mei 2011 om 16:37:
Als ze nou eens honden gingen trainen op die lelijke namaakshirtjes waar altijd iedereen die in Turkije op vakantie is geweest mee rondloopt

Haha volgens mij heb je zo,n hond dat in 1/2 dag geleerd en 2 koekies ....die vreselijke shirts
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 mei 2011 om 16:34:
deze worden gebruikt op bijvoorbeeld vliegvelden, zodat mensen niet teveel geld meenemen in hun koffers. de honden kunnen onderscheid maken tussen of het wel of niet teveel geld is

Goed visweer ;)

Waarschuw beheerder
mijn eerste lsd zegeltjes vandaag gekregen:

[img width=958 height=1600 cacheid=0011c531002f51e76a22ccba1a02c3da66]http://i51.tinypic.com/117bq06.jpg[/img]

kan iemand er wat meer over vertellen?:)
Waarschuw beheerder
ohhh nieuwes!! wat voor zijn dat LeonM ? en hoe hoog zijn ze gedoseerd volgens de papierhandelaar?

=D

Waarschuw beheerder
+1
Zou 80-100 op moeten zitten :)
Leuk als eerste zegels i guess