Partyflock

Forumonderwerp · 983367
35 volgers · 201402x bekeken
Waarschuw beheerder
+6-3
Iemand ervaring met LSD en wat doet het met je???
Artiest [artist=175769]{element is niet toegankelijk}
Waarschuw beheerder
Hebben jullie er ook een report van geschreven? Ben erg benieuwd.
Wil zelf binnenkort eens ongeveer 300ug proberen. Lekker thuis met lig plekken blinddoek en hele chille muziek binnen handbereik.
Waarschuw beheerder
Beetje offtopic, maar is er ook zo'n centraal paddo-/truffeltopic? Heb een tripreportje geschreven en zou 'm dan daar kunnen plaatsen :o
Waarschuw beheerder
Zoals ik nu kan zien zijn die allemaal op slot? :(
Ik zou zeggen maak een nieuw topic aan.
of post hm lekker hier, tripreports worden hier wel gewaardeerd. Een offtopic report vast ook wel :)
Waarschuw beheerder
Voila:

Gisteren was het zo ver, truffeldag. Had 30 gram van die Atlantis, voor drie man. Ik was met mijn broer en mijn vrouw. Voor mij was het een jaar of acht geleden dat ik paddo's op had, mijn broer en vrouw hadden er helemaal geen ervaring mee. Ik had de woonkamer een beetje relaxt ingericht: tafel, stoelen en banken aan de kant, vloerkleed en matras op de grond, wat kaarsjes erbij. Was erg gezellig.

Ik voelde mijn dosis al vrij snel ingolven, ik werd wat lichter en ging een beetje dansen (lees: met mijn armen zwaaien) op Beatlesmuziek. Mijn broer en vrouw waren nog wat sceptisch. Toen sloeg het bij mij goed in. Ik ging op een stoel zitten en lekker wegspacen. Ik hallucineerde niet, het was niets zintuiglijks. Ik was me juist heel erg bewust van de complexiteit van omgang met andere mensen (mijn vrouw en broer dus). Ik bedacht dat dat heel erg uit laagjes bestaat, van punten waar je op moet letten als het ware. Dus bijvoorbeeld met het reageren op iemand: je moet je aandacht op hem richten, een beetje normaal kijken, iets bedenken om terug te zeggen, het ook werkelijk terugzeggen. Ik besefte ineens hoe ingewikkeld dat was. Was leuke ontdekking, alsof die automatische piloot waarmee we zulke handelingen verrichten een beetje wegviel.

Mijn vrouw en broer lagen op het tapijt en ze riepen me erbij. Toen kwamen de zintuigen wel om de hoek. Mijn Beatlescollectietje dat ik voor de gelegenheid had samengesteld was voorbij, dus mijn broer nam de functie van DJ op zich. Hij heeft de hele avond met een uitzonderlijk beleid muziek uitgekozen. Omdat je hele andere dingen opmerkt, was dat een belangrijke taak: een gitaartje of een ander instrument kon al te agressief of vijandig klinken, dus het moest steeds de goede muziek zijn. Dat heeft hij goed gedaan. (Was niet zo dat hij steeds daarmee bezig was, maar af een toe een minuut of vijf was hij op missie achter de laptop).

Ook de tast speelde een grote rol. Dat vloerkleed voelde heel lekker aan en gedurende de avond heb ik meerdere dingen gekneed en gestreeld omdat het zo'n prettig gevoel was. De geur werkte ook. Mijn broer had goede tijden met het kleed, maar de geur was hij minder over te spreken (ruikt nog wat nieuw, was idd niet zo prettig). Hij kwam met het voorstel om er maar een hoop deo over te spuiten, dan zou het perfect zijn (gelukkig niet gedaan).

Visueel hebben mijn vrouw en ik vooral goed getript. Bij mij begon het in het kleed, de kleur/schaduw/licht werd aparter, niet goed te omschrijven. Later spuugde mijn broer er een slok water op uit omdat ik hem aan het lachen maakte (ik keek naar de houten vloer en zei: 'Dit is ook wel interessante shit hier'). Toen ging ik weer op het kleed staan en door de associatie met het water en de materie van het kleed leek het alsof het een soort oerwoud ondergrond was. Mooie dingen. Mijn vrouw lag inmiddels op het matras naar het plafond te staren (zo eentje met van die houten latjes). Dat werd steeds dikker en dunner, alsof het ademde. We zagen het allebei. Mijn oogjes begonnen ook heerlijk te tranen, en als ik ze een beetje toekneep kwam ook hele kleine caleidoscoop geometrische epicness tevoorschijn. Erg fijn.

Toen kwam de smaakontdekkingsreis. Dat begon met een ijsje. Ik had tijdens een eerdere trip al eens heel erg genoten van een Solero, dus die had ik weer gekocht. Maar om een of andere reden wilden we dat uitstellen, dus namen we een invrieslolly. Effect was even overwhelming als met de Solero jaren geleden. Het voelde heerlijk in mijn handen en ook de smaak was superlekker. Mooie shit dus. Vervolgens een paprika gepakt en samen gedeeld. Heerlijk om een hap van te nemen. We aten 'm zonder te snijden, wat leidde tot filosofische inzichten dat mes en vork niet nodig waren. Mijn broer kwam tot de conclusie dat je maar een mes nodig hebt, en daar alles mee kunt doen. Vervolgens heb ik al het andere eten erbij gepakt en van alles een beetje geproefd.

En toen begon het allemaal langzaam weer weg te ebben, nog wel goed gepraat over wat we ervoeren etc. Mijn vrouw en broer wilden dat het nooit overging, dus gelukkig was voor hen ook alles goed uitgepakt. Was een hele goede ervaring. Voor mij was het ook mijn beste ervaring met een hallucinogeen. Bevestigt voor mij wel dat set/setting erg belangrijk zijn in de ervaring. Vroeger was ik ook onder invloed van drank en joint als ik op paddo's tripte, nu was ik helder en in een erg prettige omgeving. Hele goede ervaring!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SanFrancisco op zaterdag 30 april 2011 om 17:50:
Voor mij was het ook mijn beste ervaring met een hallucinogeen. Bevestigt voor mij wel dat set/setting erg belangrijk zijn in de ervaring. Vroeger was ik ook onder invloed van drank en joint als ik op paddo's tripte, nu was ik helder en in een erg prettige omgeving. Hele goede ervaring

Nice! idd set en setting zijn erg belangrijk!
Waarschuw beheerder
Lsd lijkt mij een heel intense ervaring. Ik durf het iig niet :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 maart 2008 om 10:10:
maar dan ben je er wel van bewust dat dat door de lsd komt :)

dat is het belangrijkste wat er is....
als je daar van bewust bent kun je haast niet fout gaan...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van thisismypf op donderdag 21 april 2011 om 19:33:
voor het eerst en dan meteen een combi! respect ;) ik heb zelf nog nooit salvia geprobeerd maar wel vaak genoeg lsd

maar de combi lijkt me van wat ik gelezen heb aardig goed :)

lsd + ketamine (Y)(Y)(Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik denk dat iemand hier wel een vermoeden zal hebben: hoelang kun je een zegel lsd bewaren zonder dat deze zijn kracht verliest?
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van R. Manhouse op woensdag 4 mei 2011 om 22:00:
Ik denk dat iemand hier wel een vermoeden zal hebben: hoelang kun je een zegel lsd bewaren zonder dat deze zijn kracht verliest?

Ik heb een aantal zegels bijna 2 jaar bewaard, en die was nagenoeg even sterk als toen ik ze kreeg. Belangrijk is dat je de zegel luchtdicht verpakt in aluminium folie en donker bewaard.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Derk Popken op woensdag 4 mei 2011 om 19:56:
is het zeker ;)

Vind je? Ik vind het echt verspilling van je lsd. Ik zal er niet aan moeten denken het te combineren.
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 mei 2011 om 22:34:
Vind je? Ik vind het echt verspilling van je lsd. Ik zal er niet aan moeten denken het te combineren.

Dit zal wel eeuwig een discussiepunt blijven tussen mensen die gewoon lekker willen trippen en mensen die zover mogelijk van de kaart willen raken. Zelfde heb je met mensen die eropuit zijn om zoveel mogelijk van iets te pakken, ik snap niet echt wat het nou toevoegt om elke keer weer meer te nemen als de vorige keer. Maar goed, snap ook niet wat er nou zo prachtig aan is om jezelf elk weekend klem te zuipen in een café; zal wel aan mij liggen. :)

Waarschuw beheerder
Idem hier, mgoed ieder zijn eigen ding. Het zal ws wel zo zijn reden hebben.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op woensdag 4 mei 2011 om 22:47:
snap ook niet wat er nou zo prachtig aan is om jezelf elk weekend klem te zuipen in een café

+1
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 mei 2011 om 23:20:
Het zal ws wel zo zijn reden hebben.

Iets met intelligentie en quotiënt en significant lager ingeschaald ofzo...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op woensdag 4 mei 2011 om 23:32:
Iets met intelligentie en quotiënt en significant lager ingeschaald ofzo...

Ik durfde er eigenlijk niet eens over te beginnen, maar inderdaad, dat dus.

Waarschuw beheerder
Hebben jullie ook wel eens dat je een beetje overanalytisch wordt van LSD? Hoe gaan jullie daar mee om?

Waarschuw beheerder
Ik vond dat juist heel erg prettig? Zeker als het om jezelf gaat kun je er heerlijk op los gaan. Ik denk eigenlijk vrijwel altijd zo, althans ik doe het meer dan de gemiddelde Nederlander :$

Waarschuw beheerder
Ja klopt, zoals je het nu beschrijft is ook juist prettig :) Maar soms kom ik rond het piekmoment van de trip in een soort fase waar ik bijna dwangmatig elke prikkel die ik krijg helemaal kapot analyseer en hier tijdelijk niet meer mee kan stoppen.
Waarschuw beheerder
Waarom zou je er per se mee willen stoppen dan, met dat analyseren?
Ik zeg niet dat het in een alledaagse situatie wenselijk is, maar als je aan het trippen bent maakt zoiets toch niet uit?
Lijkt mij dat je meer last hebt van het gevoel dat je ermee wilt stoppen dan van het analyseren zelf. :)
Je ogen dichtdoen en met een koptelefoon op muziek luisteren lijkt me ook een goede remedie, gewoon zorgen dat je alleen nog maar prikkels van binnenuit krijgt zodat het analyseren een soort ontdekkingstocht naar je eigen innerlijk wordt.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zo vorige week ff 400micro gedaan (2e x lsd) ... lache 400 micro lsd :D..... het leukste vond ik nog dat contact met buitenaarde wezens. dat was wel erg heftig... denk dat je wel kapot kan gaan als je zomaar 400micro pakt zonder ervaring met andere drugs... zat er 17 uur lang in!.. had nog iemand uit zijn bad trip moeten halen die niet echt ervaring was met uberhaupt drugs
verder die sterren daar kan je echt uren naar kijken gaat niet vervelen! ;0 al die dimensies al die vragen ;).
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
+1
De 2e keer 400 is gewoon dom en naïef, plus bij die dosering behoor je niet eens meer te kunnen trekken. De trip word dan zo vaag, dat het niet meer te omschrijven is. Ik vermoed dat je toch "iets" minder hebt genomen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 mei 2011 om 12:08:
De 2e keer 400 is gewoon dom en naïef, plus bij die dosering behoor je niet eens meer te kunnen trekken. De trip word dan zo vaag, dat het niet meer te omschrijven is. Ik vermoed dat je toch "iets" minder hebt genomen.

Ze hebben geen enkel idee hoeveel er op die zegels zaten. Volgens Art-One waren de zegels dubbel gedrupt volgens zijn dealer.
Sinds wanneer worden zegels gedrupt???
Ik denk eerder dat er rond de 40ug op gezeten heeft.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mister-extreme op woensdag 11 mei 2011 om 19:05:
Sinds wanneer worden zegels gedrupt???

Soms worden zegels wel gedrupt hoor :) Heb het zelf ook wel eens gehad dat je een roze ingetrokken vloeistof vanachter op de zegels zag (echt in de vorm van een drupje) maar meestal worden ze inderdaad per vel in een bakje gelegt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 mei 2011 om 19:14:
Soms worden zegels wel gedrupt hoor Heb het zelf ook wel eens gehad dat je een roze ingetrokken vloeistof vanachter op de zegels zag (echt in de vorm van een drupje) maar meestal worden ze inderdaad per vel in een bakje gelegt.

Ik heb ook wel eens een zegel gehad waar het bij leek dat er een druppel op/in lag.
Maar ik weet dat die zegel gewoon door een LSD oplossing getrokken was. maw optisch bedrog.
Druppels op suikerklontjes/snoep is wel bekend. Maar blotterpapier word normaal (is ook verreweg de meest voor de hand liggende practische methode en word al decennia op deze manier gedaan) door een badje met lsd oplossing gehaald.
Natuurlijk wil dat niet zeggen dat het niet mogelijk is maar voor de hand liggend is het niet. de enigste mensen welke ik over gedrupte zegels heb horen spreken waren mensen welke echt niet wisten waar ze het over hadden. klok luiden klepel geen idee..???

Waarschuw beheerder
Dat terzijde, 17 uur lang hardcore trippen van lsd? :rot:
donateur
Ik was de 1e keer ook wel 15u onderweg.. 155ug, zelf laten testen.. vraag me ook niet waarom..
Ik wilde eerder naar huis gaan (rijden) maar heb dat verstandig weg uitgesteld tot het helemaal was uitgewerkt, dat duurde langer dan waar je obv veel teksten vanuit mag gaan, maar het was natuurlijk het beste om het helemaal uit te zitten..
Uitspraak van mister-extreme op woensdag 11 mei 2011 om 20:11:
Natuurlijk wil dat niet zeggen dat het niet mogelijk is maar voor de hand liggend is het niet.

Inderdaad.

Los daarvan is 'duppel gedruppelt' vaak natuurlijk net zo goed dealerpraat als 'dubbel gedrukte' pillen. Alle zegels waarvan mij werd beloofd dat er 200ug op zat zat significant minder op. Van alle zegels waarvan 100ug werd beloofd, was dat ook het geval bij. Wat dat betreft wordt je in die markt nog wat aggressiever voorgelogen (danwel weten mensen het gewoon niet of nemen zij wat over van hun voorganger die het ook niet weet of de moeite niet heeft genomen het te laten testen) dan op de pillenmarkt. Bovendien heb je daar nog vaak een soort ongeschreven regel bij matig betrouwbare mensen dat als het te goed klinkt om waar te zijn dat je er dan vaak wel komt met 30 (tot soms helaas 50) mg eraf trekken. Dit gaat bij LSD maar matig op...in ieder geval, zo heb ik dat ondervonden.

Daar weer naast, zijn zegels met 200ug gewoon zeldzaam. Toen ik een aantal maanden geleden twee uitslagen van zegeltjes op vroeg en inkijkje had in wat andere resultaten, viel mij op dat uit een lijst van ~15-20 verschillende zegels de hoogste uitslag 186ug was. De rest van de uitslagen had veelal geen 3 cijfers aan ug's.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 mei 2011 om 12:08:
Ik vermoed dat je toch "iets" minder hebt genomen.

Denk het op basis van het één en ander ook :)

Waarschuw beheerder
Nja dat het 15 uur lang werkt kan ik nog begrijpen, maar... De trip duurde vaak rond een uur of 12, waarin het 1e half uur matig was en daarna een uur of 4-5 vrij heftig waarna het rustig afvlakte. Dat het 12 uur duurt, wilt niet zeggen dat je ook 12 uur ernstig hallucineert.
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 11 mei 2011 om 21:45:
de hoogste uitslag 186ug was

De albert hoffmans van een jaar of 4-5 terug kwamen er iets boven zelfs. Die dingen sloegen ook helemaal nergens meer op. Ik hou overigens niet van extreem tripgeweld, laat mij maar heerlijk relaxen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 mei 2011 om 21:20:
Dat terzijde, 17 uur lang hardcore trippen van lsd?

Ik heb het volledige report van deze jongen ergens anders mogen lezen.
Hij vermeld er hier niet bij dat hij de 2d zegel in combinatie met truffel thee ongeveer 5 a 5,5 uur later dropt
verklaard denk ik genoeg.

15:30 uur
inname zegel 1

plusminus 21:00 gooit hij er truffel thee en nog een zegel in.

Artiest Electroflux
Waarschuw beheerder
Ik heb ook wel eens gedruppelde zegeltjes gehad.
Zelf gedruppeld namelijk :)
Gewoon een wat zwakkere zegel gepakt, en daar nog een druppel (of 2) vloeibaar bovenop gedaan. Wel op losse zegeltjes, en dus niet op hele vellen.
Maar ja, vloeibaar zie je niet vaak helaas...
Waarschuw beheerder
Buiten dat is vloeibaar vaak duurder dan blotter, en lastiger te doseren.
Het is leuk om te hebben voor de gimmick-factor, maar verder heeft blotter toch zeker mijn voorkeur.
Vooral de dikke kippenvel-rush en de power die zo'n sheet uitstraalt.
Echt wel sick om mee te maken. (Y)
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Lastiger doseren okay, maar als je eenmaal weet wat er in een druppel zit, en je hebt de juiste flesjes...
Dat kippenvel effect heb ik ook wel met een flesje :)
Daarnaast vind ik het toch beter opkomen dan een blotter.
Daarnaast zijn de onopvallendheid en extra mogelijkheden (snoepjes etc) ook aantrekkelijk.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJ-O op vrijdag 29 april 2011 om 07:21:
Albert Hofmann.

Wie heeft er hier wel eens op ongeveer 300ug getript?

ik wel eens op 260ug op lowlands =]

Waarschuw beheerder
Bij 260 weet je niet meer wat boven of onder is, en leg je alleen maar levensloos te kwijlen ;)
Waarschuw beheerder
het is alweer een tijd terug en ik ben niet echt van de reportjes :/

ik moet toegeven dat ik de 2 zegels niet in 1x tot me genomen heb maar de 1 tot 2 uur later na de iname van de eerste

wat ik weet is dat ik het bij de alpha wel even benauwd kreeg omdat er ineens zo gigantisch veel mensen waren omdat er een vet optreden was

toen ben ik naar een plek gegaan met minder mensen en ging het weer een beetje

ik heb totaal ongeveer 16 - 20 uur getript in de 24 uurs tent vond ik iedereen best wel verrot eruit zien en vond het tof dat ik het gevoel had alles te kunnen zien.. wie wat op had etc

was echt een magisch gevoel
Waarschuw beheerder
Zo zo, het lijkt er eindelijk van te komen: als het goed is heb ik iemand gevonden die me aan Lucy kan helpen. Ik hoop echt het maximale uit de trip te kunnen halen, en daarom heb ik wat vragen over set/setting, hoop dat jullie me ermee kunnen helpen.

1. Is die trip heel erg individueel, of geeft het juist een gevoel van saamhorigheid (als je het dus met meerdere personen doet)?
2. Aangezien het soms confronterend kan zijn, ga je erg vreemde dingen doen (denk aan uitkleden) of zeggen, die je achteraf liever niet had gezegd? Dan kan ik daarop de aanwezige(-n) selecteren, lijkt me dat ik dan geruster de trip inga :)
3. Zijn er nog specifieke dingen om de setting zo aantrekkelijk mogelijk te maken? Een leuk muziekje snap ik, ik wil ook proberen hoe natuurgeluiden bevallen, maar bijvoorbeeld videobeelden die de visuals aanwakkeren of versterken? Verder denk ik gewoon een paar matrassen in de huiskamer en wat kaarsjes?
4. Zijn er nog dingen die heel bijzonder zijn om bijvoorbeeld te eten of drinken, of is dat helemaal niet interessant?
5. Mocht ik of mijn medereiziger een onprettige ervaring hebben en daardoor echt uit de trip willen (ik weet dat een ander muziekje of een andere kamer of hem geruststellen enz. al een hoop kan helpen, maar ik bedoel als dat dus allemaal niet lukt) wat is dan daarvoor de beste methode (waar ook makkelijk aan te komen is, liefst legaal)?

Zo, dat zijn al een aantal vraagjes, hoop dat iemand me ermee kan helpen! Verder ga ik binnenkort voor het eerst in iets van acht jaar mdma gebruiken. Vroeger deed ik dat niet echt verantwoord, in combinatie met drank en andere middelen, ongecontroleerd. Nu heb ik ook wat vraagjes over hoe ik die trip het beste kan voorbereiden, maar die stel ik liever hier dan in mdma topics, omdat ik het idee heb dat hier meer de psychonauts zitten en in de mdma topics meer de echte party animals. Dus als jullie het niet erg vinden dat ik offtopic ga met die mdma vragen, dan hoor ik het graag en zal ik jullie daarover nog even wat vraagjes stellen :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van SanFrancisco op woensdag 18 mei 2011 om 12:47:
1. Is die trip heel erg individueel, of geeft het juist een gevoel van saamhorigheid (als je het dus met meerdere personen doet)?

Het kan op sommige momenten best wel individueel worden, mijn advies is doe het niet met meer dan 4 mensen de eerste keer. Het is niet zoals met xtc dat je graag met iedereen wat aan knuffelt.

2. Aangezien het soms confronterend kan zijn, ga je erg vreemde dingen doen (denk aan uitkleden) of zeggen, die je achteraf liever niet had gezegd? Dan kan ik daarop de aanwezige(-n) selecteren, lijkt me dat ik dan geruster de trip inga :)

Het is echt niet zo dat je zomaar zonder kleren begint rond te springen. Wel is het belangrijk om met mensen te gaan trippen die je goed kent en vertrouwd. Zo weet je wat je aan elkaar hebt en hoef je niet bang te zijn voor je uitspraken.

3. Zijn er nog specifieke dingen om de setting zo aantrekkelijk mogelijk te maken? Een leuk muziekje snap ik, ik wil ook proberen hoe natuurgeluiden bevallen, maar bijvoorbeeld videobeelden die de visuals aanwakkeren of versterken? Verder denk ik gewoon een paar matrassen in de huiskamer en wat kaarsjes?

Muziek is een echte sfeermaker: mijn favo tijden lsd zijn: shpongle, younger brother, 1200 mics en de psy chill channel van www.di.fm
Verder kan het leuk zijn om naar visuals zoals milkdrop in winamp te kijken. Echter levert het soms nog veel meer plezier op om space wallpapers / natuur foto's te gaan bekijken, omdat deze nu helemaal tot leven komen.
Tekeningen van Alex Grey doen het ook altijd goed :D Wierook of geurkaarsen zijn ook altijd wel lekker, maar kijk uit voor brandgevaar.

4. Zijn er nog dingen die heel bijzonder zijn om bijvoorbeeld te eten of drinken, of is dat helemaal niet interessant?

FRUIT!! Vers fruit! (voortijd snijden) Chocolade (L)

5. Mocht ik of mijn medereiziger een onprettige ervaring hebben en daardoor echt uit de trip willen (ik weet dat een ander muziekje of een andere kamer of hem geruststellen enz. al een hoop kan helpen, maar ik bedoel als dat dus allemaal niet lukt) wat is dan daarvoor de beste methode (waar ook makkelijk aan te komen is, liefst legaal)?

Echt GEEN voorstander van, maar als je dan echt iets wil doen zou ik eerder kiezen voor een benzo, dan voor mdma wat sommigen ook wel aanraden.

Have a nice trip!

Voor je mdma vragen mag je me wel een prive bericht sturen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJ-O op woensdag 18 mei 2011 om 17:56:
Het is echt niet zo dat je zomaar zonder kleren begint rond te springen.

Al kan bij hoge dosissen strakke kleding wel onwennig aanvoelen 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJ-O op woensdag 18 mei 2011 om 17:56:
benzo

Beste optie, ben je gelijk van het gezever af. Vooral alprazolam is dan erg rustgevend terwijl je toch nog bij blijft.
Waarschuw beheerder
Thanks mensen, omdat het de eerste keer wordt, leek het me gewoon omwille van de zekerheid die je hebt dat er zo'n escape pilletje ligt wel een prettige gedachte. En SJ-O, ik ga jou ff een pm sturen dan.

Waarschuw beheerder
Niet al te druk maken, gewoon een kleine dosering nemen en alles komt absoluut goed.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 11 mei 2011 om 21:45:
Ik was de 1e keer ook wel 15u onderweg.. 155ug, zelf laten testen.. vraag me ook niet waarom..

Uitspraak van thisismypf op dinsdag 17 mei 2011 om 00:18:
ik heb totaal ongeveer 16 - 20 uur getript

Bijzondere shit. Ik trip altijd max 12 uur op een zegel. Als ik 2 uur na de eerste zegel er nog 1 pak, dan plakt het automatisch 2 uur bij die 12 uur erbij aan :).
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van SanFrancisco op woensdag 18 mei 2011 om 19:08:
Thanks mensen, omdat het de eerste keer wordt, leek het me gewoon omwille van de zekerheid die je hebt dat er zo'n escape pilletje ligt wel een prettige gedachte.

Ben hier niet zo'n voorstander van. Net zoiets als een berg beklimmen met en zonder zekering; als je een zekering hebt klim je toch anders dan zonder... Trippen gaat er juist om dat je de controle loslaat en jezelf de gelegenheid geeft om een innerlijke ontdekkingsreis te maken. Gedoe met escape-pilletjes zorgt alleen maar voor extra problemen als je een keer geen mogelijkheid voor een escape hebt. Of nog erger: Je kunt ze niet vinden. Dan raak je nog 10 keer erger in paniek, omdat het dan helemaal niet meer in je opkomt dat je ook gewoon zélf uit een bad trip kunt komen. Daarnaast zijn benzodiazepinen (zeker alprazolam) verslavingsgevoelig. Ik heb meerdere mensen gesproken die verslaafd zijn geweest aan opiaten (heroïne en dergelijke) en benzodiazepinen (in dezelfde volgorde), en zonder uitzondering zeggen ze dat afkicken van een benzo-verslaving 10 keer zo erg is als afkicken van opiaten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op woensdag 18 mei 2011 om 23:16:
Ben hier niet zo'n voorstander van. Net zoiets als een berg beklimmen met en zonder zekering; als je een zekering hebt klim je toch anders dan zonder... Trippen gaat er juist om dat je de controle loslaat en jezelf de gelegenheid geeft om een innerlijke ontdekkingsreis te maken. Gedoe met escape-pilletjes zorgt alleen maar voor extra problemen als je een keer geen mogelijkheid voor een escape hebt. Of nog erger: Je kunt ze niet vinden. Dan raak je nog 10 keer erger in paniek, omdat het dan helemaal niet meer in je opkomt dat je ook gewoon zélf uit een bad trip kunt komen

100% mee eens hiermee.

Ik zou dit echt even overdenken. Fases waarin je je wellicht even wat minder voelt (wat bij lsd mij nog nooit is overkomen, in tegenstelling tot paddo's) moet je juist niet te snel voor weglopen. Mijn ervaring is dat je juist door af en toe door de wat donkerdere wolken te gaan, er daarna juist veel moois kan doorbreken. Bijvoorbeeld dat je dieper inzicht krijgt in wat jou eerder je minder liet voelen. Die ervaringen zijn er soms ook niet voor niks; het geeft inkijk in je manier van oordelen over dingen, inkijk in de werking van je ego. Als je daar aan voorbij durft te gaan, kan er vaak iets heel moois op je wachten.

Een andere zaak wordt 't natuurlijk wanneer je echt hele irreële dingen krijgt; psychotische verschijnselen.. dat heeft je weinig te vertellen en moet je idd niet hebben. Maar dat is zeldzaam. Als je gewoon rustig doet met de dosering zal dat je niet overkomen. Lsd is over 't algemeen een vriendelijk middel hoor. :)