Partyflock

Forumonderwerp · 983367
35 volgers · 193269x bekeken
Waarschuw beheerder
+6-3
Iemand ervaring met LSD en wat doet het met je???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 6 februari 2008 om 09:48:
Weet je hoe sterk je zegel was?

Rond 150 hoorde ik vriend van me had wel hele genomen en die had wel een hele trip dus het was niet nep

Waarschuw beheerder
volgende keer maar een hele idd dan:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 6 februari 2008 om 09:54:
volgende keer maar een hele idd dan

Ja idd merkte echt vrijwel niks heb laast wel keer paddo's gehad heeft dat er mischien mee te maken?

Waarschuw beheerder
Die wie jij had zijn een aantal mensen behoorlijk maf van geworden indd, mayb dat het dan aan de paddos leg dan.

Ik wacht met smart op het tripreport van erik :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 februari 2008 om 10:34:
behoorlijk maf van geworden indd,

Idd die andere gozer heeft ook gewoon 12 uur lang gespaced dusjaa zal wel aan mij liggen maar vond het wel jammer ik te wachten te wachten te wachten kwam maar niet

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 6 februari 2008 om 10:32:
Ja idd merkte echt vrijwel niks heb laast wel keer paddo's gehad heeft dat er mischien mee te maken?

yep kruisingstolerantie....

Altijd paar weken tussen laten

75ug is ook niet veel, maar goed om mee te beginnen. Als je niet gevoelig voor de stof bent, merk je bij die hoeveelheid net dat je aan het trippen bent
Waarschuw beheerder
ik vind trippen (op lsd)veel leuker dan pillen slikke
Uitspraak van actief op woensdag 30 januari 2008 om 14:32:
Ben je dag erna trouwens naar de klote?

Of kan je gewoon je eigen leventje weer oppakken?

effe goed slape enzo maar verder buite beetje moe zijn voel je je niet slecht :) ik ben altijd supper happy derna :d

Waarschuw beheerder
Ik had een halfje maar voelde vrij weinig

Is het mogelijk dat op de andere helft meer ug zit?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kiss My Fat Acid op woensdag 6 februari 2008 om 15:50:
ik vind trippen (op lsd)veel leuker dan pillen slikke

Sinds ik acid heb genomen, ben ik helemaal afgeknapt op pillen. Gebruikte het al niet vaak (3x per jaar) maar heb er nu helemaal geen behoefte meer aan.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 6 februari 2008 om 18:17:
Is het mogelijk dat op de andere helft meer ug zit?

nee waarschijnlijk niet, die vellen worden in een badje gedrenkt, niet los gedruppeld.
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
Waarschuw beheerder
donateur
Tijd terug een paar zegels en eem microdotje genomen, hehe, Ik blijf het fantastisch spul vinden.
Maar ik doe het hooguit 1 keer per jaar.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 februari 2008 om 18:19:
Sinds ik acid heb genomen, ben ik helemaal afgeknapt op pillen. Gebruikte het al niet vaak (3x per jaar) maar heb er nu helemaal geen behoefte meer aan

ik ben er hélemaal over bijgepraat and ill give it a try ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van p a u l a - l a op donderdag 7 februari 2008 om 18:26:
ik ben er hélemaal over bijgepraat and ill give it a try

Hhahahahahahahaah

I'd love to be there with you
Waarschuw beheerder
Uitspraak van p a u l a - l a op donderdag 7 februari 2008 om 18:26:
ben ik helemaal afgeknapt op pillen

ja dat heb ik dus ook :) maar ja ik gebruik niet meer, buiten dan op feestjes misschien een klein beetje pep om niet moe te worde.. Aleen trippe doe ik graag nog wel een keer..maar lsd op feestjes lijkt me tog wel te eng, ik wil wel een x in het daglicht trippen want ik heb het steeds snachts gedaan , dus binnekort dan ga ik dat maar eens uitprobere :vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kiss My Fat Acid op vrijdag 8 februari 2008 om 15:50:
maar lsd op feestjes lijkt me tog wel te eng

Is juist gaaf, ik stond lasers te ontwijken in de hemkade toen, helemaal :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 februari 2008 om 16:11:
maar lsd op feestjes lijkt me tog wel te eng

Is juist gaaf, ik stond lasers te ontwijken in de hemkade toen, helemaal

Whaha ja dat soort capriolen ken ik ook wel ja :P

Ohhhhh maar lsd op lowlands en dat soort feesten ook zoooo fijn (L)

Waarschuw beheerder
Wij 2 snappen elkaar echt :o :P

Waarschuw beheerder
Lasers ontwijken??? Ik ga er juist midden in staan!

Als die lasers je ogen aanraken voelt dat zó lekker! Echt van: geef ze ff een tingle. Acid op feesten is vetter vind ik dan gewoon in de open lucht!

Heb trouwens nu liquid acid aangeboden gekregen

Waarschuw beheerder
Mja ik vond het meer grappig ofzo, vond dat ik op die manier beter mee ging met de muziek oid.

Vet wazig :rot:
Waarschuw beheerder
Ik ga dit ook nog wel een keer doen. Doe het normaal altijd in huiselijke setting. Het effect in je geest veranderd sterk en giet zich in de vorm die passend is aan de omgeving.

Btw, vinden jullie lopen/staan niet storend? Heb altijd de neiging op bed wat te liggen relaxen of in een stoel.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
LSD... wat moet je ermee?

Nou, onder je tong leggen en wachten tot het begint werken misschien?

Ja, daar geef je het goede antwoord op de vraag.

Hierna zal het trippen beginnen. En trippen, jaaa, dat is vaarwel zeggen tegen de realiteit die je normaal gesproken meemaakt. It's your choice, my pimp.
Waarschuw beheerder
Ach gut mevrouwtje Hilton, gefrustreerd omdat je neus effe niet vol genoeg zit en je promilage begint terug te lopen?

Waarschuw beheerder
donateur
binnenkort een LSD proberen :D
Waarschuw beheerder
Ik vind LSD verreweg de beste drugs die ik tot nu toe heb gebruikt. Ik ben zelf een keer, in wat ik zou omschrijven als, een andere dimensie geweest. Het was daar zwart en leeg, ik was daar zonder lichaam maar vanuit mijn zicht punt scheen wel een flauw licht. En op zeg maar 200 meter afstand hing daar een groot oog, 50 meter doorsnee of zo. En dat was gemaakt van licht, alle kleuren van de regenboog. Ik kon er telepathisch mee communiceren. Was zeer indrukwekkend.

Een andere keer zei eerst een maatje van me toe ie van de wc kwam van "ik zag het licht al voordat ik de deur opendeed" en een half uur later zag ik ook door de deur heen het licht van een kaars die 10cm achter de deur stond. Ik ga dit nog een keer proberen te bewijzen dat het ook klopt door iemand een kaar en/of zaklamp achter de deur te houden en dan zeg ik waar die zit. Ik heb namelijk het vermoeden dat licht ook op bepaalde frequenties word uitgestraald die door materie heen kunnen. Lijkt mij de meest logische verklaring.

Verder houd ik er van om vrij heftig te trippen, dan komen de mooiste inzichten. En lang trippen, 24uur of zo, en dan een nacht in bos en strand. Vet relaxt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 februari 2008 om 23:17:
Heb trouwens nu liquid acid aangeboden gekregen

als het de echte LSD_25 is....

Doen!!!

Mooier bestaat niet (l)

Waarschuw beheerder
uhhh, ober !!! doe mij nog zo'n overheerlijk kopje ketaminestronesoep aub
En ik ben geweldig, ik zie dingen die niemand ziet, dat is erg lastig, vooral als je bijziend bent, maar de mier van het wilde westen zei: "he, doe mij nog een pilske!" en het konijn ook, en zijn kaak klapte er vrolijk op los, maar dan raakt hij verdwaald in het grote kickenbos vol bakstenen, maar het zijn geen bakstenen, maar kapstokken met een poot in het gips, en op dat gips zit een tor, maar de kat is eruitgenaaid, de ***, die vuile kat met drie poten. He kijk, daar heb je de eekhoorn en de apostelen, maar die rollen van de berg af, en sneeuwitje snuift er vrolijk op los samen met eek the cat, maar dan komt superelmo eraan; he, heb je nog bakstenen voor mij over?, want ik heb dorst als de tering, en toen kwamen de tamme stoeptegels met hun olifanten en hun ufo's uit de magnetron gevlogen, maar er waren nog twee mieren die van de kaart bij doornroosje waren, maar ik denk niet dat ik nog verder van mijn appel ga eten, want anders ga ik dadelijk nog onzin vertellen. Hee, zei de hark uit het verre oosten tegen de hitsige doperwt, word jij ook achtervolgd door die aap met die rooie kont? Nee, want ik heb net n pindakorstje door de noodingang van de opgevoerde winkelkar zien vliegen. Ooh nee, daar heb je paulus de plintkabouter, en hij is op zoek naar een egel zonder stekels! daar is de sprinkhaan wel erg van geschrokken, maar hij moet zijn muil houden, want wij houden niet van gezever, en sinterklaas vind spruitjes ook niet lekker want mickey mouse heeft zijn hond vandaag niet uitgelaten, omdat Piet Paulusma voorspeld had dat er wolkenkrabbers door de sloten zouden sluipen om neus-en-buis-zeer onder de niets vermoedende geimporteerde parkieten met 2 snavels te besmetten. Maar ik hoef die nasi niet, want hij zit me al de hele tijd boos aan te staren, en ik weet ook wel dat mijn vork ontvoerd is door ruimtemannetjes, maar Bambie kan toch ook niet helpen dat zijn capsules allemaal op waren? Maar toen werd de orde in het grote sprookjesbos op gruwelijke wijze verstoord, toen stampertje op een levende banaan stuitte, geschrokken stapte hij in zijn bmw in, maar hij wilde niet starten, dus belde hij de anwb op, maar toen stond hij ineens oog in oog met de levende banaan, maar de banaan was van chiquita, dus stelde hij zich voor: “Hallo, ik ben harrie de banaan, en ik ben psychisch gestoord, want ik hep geen gele schil, maar een paarse, want ik was vorige week ontvoerd door de dolle aubergineklan” Rob de tuinman zag dit en hij wou me nog redden, maar toen was zijn voorraad wasknijperelastiekjes op, dus ging hij samen met Piet Paulusma naar de Xenos, maar de Xenos was gegijzeld door een stel doorgedraaide cocainecolaflesdopjes met starwarszwaarden, die ze van de kerstman hadden gekregen omdat de eieren van paasdwaas besmet waren met sars. En dat vond de oppermachtige daklozenkrantverkopende glazenwasser uit de hell niet goed, en na overleg met Peter R. de Vries stuurde hij er zijn grootste peleton dappere gevechtshamsters op af, omdat Bert en ernie dit 3-voudig schriftelijk hadden aangevraagd uit angst voor de goede amfetaminfee en haar trouwe onderdanen die met hun magische toversnuifbuizen de gehele populatie van sesamstraat gegijzeld hadden, maar Pino had toch noch stiekem een brief naar willibrord frequin kunnen sturen met een chemisch gemodificeerde postooievaar die hij speciaal van de 3e planeet van Hepe hepie de profeet over had laten komen met de p.t.t. postexpresse van de toekomst, bestaand uit 2 doperwten die met secondenlijm aan een eenzame homofiele ziektebacil waren gemonteerd, nadat zij en haar zoon gebrainwashed waren door jan peter balkenende aanhangers, maar toen bin laden dit gehoord hadden greep bin laden zijn kans en bestelde hij een mac hersentumor omdat de gereformeerde rekenmachinegroepering er vandaag toch ggen zin in had om bridge te spelen als de balpennen geen ballen maar flappen hadden, en krijg er gratis een naar rotte vis ruikende, ongewassen ziektedragende pekinghoer bij, maar bel nu wel meteen naar de PKVD (pekingse **** verspreidings dienst) voor het ge
val u onze speciale circusaanbieding nog niet gehoord, geroken of gevoeld heeft bij deze speciale uitzending van tele****rommel-tv!! Wij zijn zo bij u terug met de nieuwe ultrasonische, pneumatisch & elektrisch ondersteunde sateprikkerreinigingssetjeskoffers, afgeprijsd van 7,99 naar 8,00, voor de echte uitgelubberde vette gemuteerde freetkut niet te missen! Na de reclame hebben we meer oplichtingspraktijken in de aabieding, maar iedereen begon te vroeg t juichen, want er was geen reclame, omdat in een keer alle lampen tegelijk in de vut gingen, en tempoteam had op dat moment voor het eerst sinds 421350 jaar geen vervangende lampkrachten beschikbaar in hun ultraruime assortiment van ongeloofelijk hard zwoegende, eerlijk en fris uitziende heroineverslaafden, die ze 1 keer in de week met harrie de bolletjesslikkende drugsweldoener uit de bomen willen plukken, als ze tenminste rijp zijn, want als je een junk te vroeg oogst, dan zijn de spreekwoordelijk rapen gaar, want dan word earthworm jim de valszingende, straatmuziescerende idols flikker helemaal groen, want geel was op dat moment ook uitverkocht, want die hebben ze van de o zo gevreesde, maar toch geweldige, magniefieke, ongestelde bouwradio uit 2 stukken opgebouwd, door de kaboutertjes uit de mijnen van de kabouterslavendrijvende snuifwitje en haar reuzenzweep, die ze tegen de appel gerolen had met Jan de niet zo slimme herman brood immitatie, toen hij er genoeg van had in een dipje te zitten, omdat dat dipje geen dipsaus van de aldi was, maar afkomstig was van de gewelddadige, gestoorde, maar vooral perverse winnie the poohbeer, en zijn pot honing afkomstig van de australisch gereformeerde junkiebijen, die hun honing produceren doormiddel van koffiekarretjes van koffie rondbrengende eekhoorns te stelen, oftewel jatten, pikken, en natuurlijk niet te vergeten klauwen en kapen, die ze op venus verkochten voor een veel te hogen prijs van een appel en een ei + 17,5 % XTW, waarna ze voor dat geld heel de dag snuifmeel in de hippietuin vol met lsd en andere ingredienten nodig omdat ik niet kan begrijpen waarom ze zo’n olifantgrijsachtige kleur hebben, want harrie de aanvoerder van het internationale instituterige instituut voor gele en roze drempels was failliet gegaan omdat alle drempels bejaard zijn, en dus grijskleurig, maar dan wel meer tussen groen, rood en zwartachtige grijstinten met lichtblauwe stipjes. En wat is dat daar? Oooh nee, het is de lopende lantaarnpalen zonder bordjes gang, en die hadden spermit de flikker ook al in de overstekende kauwgomballenautomaat gestopt, en dat vind de kerstman ook niet goed, want hij zei nog: wat is er met jullie aan het handje?; wat er aan de hand is? volgens mij zijn wij ***leip AAAAAAAAARRRRRRGGGG!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 februari 2008 om 03:57:

Waarom is dat mij nog nooit aangeboden :(
DMT wil ik ook nog steeds eens doen O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Brandende scheermessen op zaterdag 9 februari 2008 om 02:47:
Btw, vinden jullie lopen/staan niet storend? Heb altijd de neiging op bed wat te liggen relaxen of in een stoel.

helemaal niet! Maar moet wel zeggen dat ik toen ik het thuis deed ik ook heel loom werd en alleen maar zat te spacen. Al neem je het op een feest krijg je juist heel veel energie en ga je dansen als een mofo!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 februari 2008 om 11:03:
helemaal niet! Maar moet wel zeggen dat ik toen ik het thuis deed ik ook heel loom werd en alleen maar zat te spacen. Al neem je het op een feest krijg je juist heel veel energie en ga je dansen als een mofo!

klopt helemaal, de uitwerking van een drug heeft meestal te maken met wat je doet!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Reeferman op zaterdag 9 februari 2008 om 03:29:
Het was daar zwart en leeg, ik was daar zonder lichaam maar vanuit mijn zicht punt scheen wel een flauw licht. En op zeg maar 200 meter afstand hing daar een groot oog, 50 meter doorsnee of zo. En dat was gemaakt van licht, alle kleuren van de regenboog. Ik kon er telepathisch mee communiceren. Was zeer indrukwekkend.

Woww als ik dit zo lees is dit zwaar relaxt spul!
Geen bijwerkingen, lekker spacen en losgaan op feesten. Geen wonder dat die hippies complete A4tjes onder hun tong legden..

Eens kijken of ik dr aan kan komen O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Indd, actief bezig zijn altijd, regeert :D
Waarschuw beheerder

Hehe nee ik vind lopen altijd wel lollig :P lijtk soms net of je benen van elastiek zijn whaha :P Zou je eens moeten fietsen, das ook wel grappig!

Zijn vast wel mensen die ook veel closed eyed visuals hebben? Als ik dan op een bank zit en ik doe mijn ogen dicht... dan kijk ik de kamer rond en zie ik nog steeds al mijn vrienden op de bank zitten enzo :P

Maar ook kleurmozaïken komen veelvoudig voorbij in mijn closed eyed visuals...

Vaagste keer is die keer op Dance valley... ik stond op zo'n chemische toilet te pissen en omdat er overal geluid is (op het toilet net zo hard als bij een podium) kon ik me inbeelden toen ik mijn ogen sloot dat ik gewoon met mn broek op half 7 midden op een veld stond te pissen :P Allemaal mensen liepen gewoon langs maar keken me niet raar aan ofzo... Echt zo vaag :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Gehehe als ik dit zo lees moet ik dit toch ook maar eens gaan proberen ;);)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 februari 2008 om 03:57:

Doen!!!

Mooier bestaat niet

Heb zwarte microdotjes gehad waarvan ik echt merkte dat ze 'intenser' aanvoelde dan zegels. (In die schaal zit ook liquid verwerkt) Ofschoon ik m'n vingers er ook niet direct op kon leggen om het verschil woordelijk te defineren. Hoewel meerdere hofmann zegels je ook wel tot volledige ego dood brengen.

Hoe voelde liquid acid voor jou anders aan dan, Fritz?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zoek het al een poosje. Als iemand me eraan kan helpen, pb graag :-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Brandende scheermessen op zaterdag 9 februari 2008 om 13:29:
Hoewel meerdere hofmann zegels je ook wel tot volledige ego dood brengen.

JA maar dat ligt aan de hoeveelheid

Uitspraak van Brandende scheermessen op zaterdag 9 februari 2008 om 13:29:
Hoe voelde liquid acid voor jou anders aan dan, Fritz?

Het is moeilijk uit te leggen, maar ik vind het veel 'wolliger' 8)
Waarschuw beheerder
Ik heb nu een aantal keer 2cb genomen, is het daar enigszins mee te vergelijken? Met 2cb is het zo dat je de dingen om je heen anders ziet. Je ziet bijvoorbeeld niet ineens allerlei voorwerpen verschijnen, het is meer dat de dingen die je ziet vervormen en dat er patronen overheen lijken te liggen. Ben je je nog wel bewust van het feit dat de dingen die je ziet niet echt zijn?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daan Banaan op woensdag 5 maart 2008 om 21:58:
is het daar enigszins mee te vergelijken

yep, visueel wel, maar persoonlijk heeft LSD iets magisch, wat ik mis bij 2cb
Uitspraak van Daan Banaan op woensdag 5 maart 2008 om 21:58:
Ben je je nog wel bewust van het feit dat de dingen die je ziet niet echt zijn?

ja, ik heb alleen wel al een paar keer gehad, dat ik niet meer wist wat echt was en niet, maar dan ben je er wel van bewust dat dat door de lsd komt :)

Waarschuw beheerder

Lopen is super vreemd in t begin, maar als je gewoon door blijft lopen, dan is het juist super cool! Wandelingetjes maken op acid is standaard leuk om te doen :D

Uitspraak van Stickmen op zaterdag 9 februari 2008 om 13:13:
Zijn vast wel mensen die ook veel closed eyed visuals hebben? Als ik dan op een bank zit en ik doe mijn ogen dicht... dan kijk ik de kamer rond en zie ik nog steeds al mijn vrienden op de bank zitten enzo :P

Dat heb ik inderdaad ook :yes: Als ik mn ogen open heb wordt het soms een beetje te druk.. En als ik mn ogen dan dicht doe, is het voor mn gevoel net alsof ik alles zie zoals het normaal zou zijn :)

Wat ik ook altijd erg vet vind, is het kunnen zien van geluid. Dat is zo bizar en mooi (l)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 maart 2008 om 10:53:
Wat ik ook altijd erg vet vind, is het kunnen zien van geluid. Dat is zo bizar en mooi

Zien van geluid? Hoe heet hetgeen wat ik moet halen precies? :|
Waarschuw beheerder
Heb 't ooit aangeboden gekregen, maar had die avond truffels op (die maar héél licht werkte), maar ik vond 't dus niet slim om er dan ook nog lsd bij te nemen. Ik zat daar toen als enige nuchtere bij en heb me helemaal kapot gelachen. ééntje ging er later (toen hij er een zegel bij nam) flink bad: lens opgegeten, naakt naar buiten gerent (terwijl er net allemaal mensen naar de kerk gingen naast ons pandje :lol: ) telefoon naar de klote gegooit, meisje aangerand, een paar uur lang alleen maar lopen schreeuwen, janken etc. echt fucking ziek. Ik lag toen overigens al lang op bed, dus heb 'm alleen maar horen schreeuwen en janken gelukkig.

Al met al wil ik 't toch nog eens proberen :yes:

Waarschuw beheerder
Zulke mensen sporen van zichzelf al niet :rot:

Heeft denk weinig met de lsd zelf te maken

Mijn lsd bron is droog :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 maart 2008 om 15:38:
Zulke mensen sporen van zichzelf al niet

Hij is gewoon een goeie kerel. Wel ongelofelijk druk, adhd ofzo.
Het was z'n eerste keer en begon met een half zegeltje. Toen ging alles helemaal goed. Later heeft ie er nog een bijgepakt en toen pas ging 't fout. Dan denk ik eerder dat de trip te sterk werd en dat hij daar bang van werd en in paniek is geraakt. Of zeg ik nu iets geks?

Waarschuw beheerder
Het kan ook dingen omhoog halen die je niet omhoog wilt hebben of verbergt. Verder lijkt het verhaal me erg aangedikt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 maart 2008 om 16:06:
Het kan ook dingen omhoog halen die je niet omhoog wilt hebben of verbergt

dát zou kunnen

Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 maart 2008 om 16:06:
Verder lijkt het verhaal me erg aangedik

geef me een goede reden om dat te doen? :rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 maart 2008 om 15:33:
Zien van geluid? Hoe heet hetgeen wat ik moet halen precies? :|

Hahaha. Het is heel makkelijk te verklaren. Lsd verstoort de werking van je zintuigen, waardoor geluiden in de hersenen bv niet bij het gehoorcentrum komen, maar bij het gezichtscentrum. Hierdoor kun je dus bijvoorbeeld geluid zien. Het is moeilijk te omschrijven hoe dit eruit ziet, maar mensen die het ook hebben tijdens het trippen weten ongetwijfeld wat ik bedoel :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Betercore op donderdag 6 maart 2008 om 16:29:
geef me een goede reden om dat te doen?

Uitspraak van Betercore op donderdag 6 maart 2008 om 15:34:
Ik lag toen overigens al lang op bed

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 maart 2008 om 16:51:
Hahaha. Het is heel makkelijk te verklaren. Lsd verstoort de werking van je zintuigen, waardoor geluiden in de hersenen bv niet bij het gehoorcentrum komen, maar bij het gezichtscentrum. Hierdoor kun je dus bijvoorbeeld geluid zien. Het is moeilijk te omschrijven hoe dit eruit ziet, maar mensen die het ook hebben tijdens het trippen weten ongetwijfeld wat ik bedoel

Oke gewoon bij m'n bron vragen om LSD? Of heb je nog verschillende soorten ofzo?

Heb zelf ervaring met Coca, XTC, Wiet, Hasj, blabla. nog nooit iets met hallicunerende werking genomen dus.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 maart 2008 om 18:46:
Oke gewoon bij m'n bron vragen om LSD? Of heb je nog verschillende soorten ofzo?

KLeine kans dat je vaste bron ook LSD heeft, maar je kunt altijd proberen natuurlijk

Er zijn wel verschillende soorten LSD, maar bij de meeste verstrekkers heb je niet veel te kiezen :)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 maart 2008 om 18:46:
nog nooit iets met hallicunerende werking genomen dus.

dan zou ik als ik jou was eerst een keer 2cb uitproberen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 maart 2008 om 18:29:
Uitspraak van Riotgrrrl op donderdag 6 maart 2008 om 16:29:
geef me een goede reden om dat te doen?

van Riotgrrrl op donderdag 6 maart 2008 om 15:34:
Ik lag toen overigens al lang op bed

Ik was niet de enige in dat huis :rot:
Heb je d'r wel eens aangedacht dat mijn huisgenoten het wél gezien hebben?