| Betreft: | evenement: Qlimax, zaterdag 17 november 2007 om 21:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Stelletje wijven neem mee wat je wil meenemen die honden ruiken niets
als je wil gebruiken moet je het risico om gepakt te worden
Uitspraak van Djerk op vrijdag 2 november 2007 om 12:24:
zijn er kluisjes
?
Moet je ff de nieuwsberichten van qlimax lezen he.. daar staat het in En ik geloof dat ze wel kluisjes hebben.
En die controle zal wel net zo zijn als op andere feesten. En honden? die heb ik nog nooit zien staan bij een feest.
en als je wil gebruiken moet je het risico om gepakt te worden ook lopen dat is je eerste beetje drugs op die avond al Adrenaline
en anders koop je het daar
"Zero Tolerance"
ik hoop dat iedereen gepakt word
En honden? die heb ik nog nooit zien staan bij een feest.
nee hoor, vorig jaar stonden ze er ook
Uitspraak van Hillegomse Stamp Vereniging op vrijdag 2 november 2007 om 12:19:
Weet er iemand hoe de controle verloopt?
Je moet voorover bukken
dan word je broek bruut van je kont getrokken
een nauwelijks ingevette handschoen baant zich vervolgens een weg in je endeldarm
effe doorbijten, dan is er niks aan de hand
Arnhem: "Zero Tolerance"
Vorig jaar was er ook 1 bij qlimax
onderkoffer
Verslag van Tiësto in Concert, 2 juni 2007
door GizmoNL, toegevoegd op 3 juni 2007, 1122x bekeken
Oké na gister naar Arnhem te zijn geweest, zal ik dit verslag maar is gaan schrijven, net zoals ik bij de vorige editie heb gedaan over belgië
ik moet zeggen van af het begin dat ik de belgische editie qua set beter vond, maar qua show vond ik ze bijde echt super Alleen was het hier in nederland een 10keer betere sfeer + publiek dan bij onze zuide buren..
Om 20:30 waren we gearriveerd bij het gelredome in Arnhem..
hebben ff alle mensen gemeet die we moesten meeten, en gingen rond 21:15 naar binnen, en daar begon het feest al wat in duigen te lopen helaas..
Diverse hondjes waren aanwezig, die mijn avond duurder hebben moeten maken, dan dat ik in eerste instantie van plan was te maken.
Eenmaal vrijgelaten te zijn, en weer buiten te zijn neergezet, heb ik alsnog een nieuw kaartje voor 40,- overgenomen van een persoon die nog een kaartje overhad..
En ja dit keer zag ik die joden + hondjes weer, maar liep nu gelukkig wel gelijk naar binnen, inmiddels waren er al meer dan 3 uur verstreken
Eenmaal binnen, heb ik mijn broer gemeet, en de rest weer gevonden met wie we waren, en heb ik er maar een dik feestje van moeten maken met iets wat gemengde gevoelens, maar die gevoelens was ik al weer snel kwijt..
Na toch zelf me eigen feestje te hebben gebouwd, en toch met de groep ben wezen stampen, heb ik gelukkig toch nog wel een goeie avond gehad..
Ik heb helaas de opkomst niet gezien, en de opening, maar als ik zo hoorde was die wel relaxt,
Verder hebben we 1 pauze gehad, en hebben we even de voetjes laten rusten, en een heerlijk broodje kroket gegeten, en die smaakte best moet ik zegge, Heerlijk! Nu begrijp ik waarom een maat van me op Qlimax 4 van die broodjes kon opeten, en ik niks door me strot kreeg door andere middelen, maargoed, 1 broodje ging er vanacht makkelijk in..
Verder heb ik weer wat bekende gezien, en her en der een babbeltje gemaakt..
Rond een uurtje of 06:20 zijn we maar richting uitgang gegaan, nadat we al eerder afscheid hebben genomen van 3 andere vrienden..
En om 08:20 was ik dan thuis, en heb nog eenige moeite gehad om mijn huis binnen te komen door mijn raam te moeten forceren, aangezien het huis op slot zat, maar wel via me kamer naar binnen gekomen heeft wat moeite gekost, maar als het moet sta ik wel zo in me slaapkamer..
Al met al een goed feestje, maar het had allemaal leuker en beter moeten zijn, als ik gelijk binnen was gekomen..
Hier even de plus en minpunten:
+ punten:
+ Goeie show
+ Goeie set
+ Geniaal publiek
+ Heerlijk broodje kroket
+ Goed gezelschap
+ Goed gestampt
- punten:
- Hondjes aanwezig (Zouden afgeschoten moeten worden, Inc. Baasjes)
- 3 uur vast te zitten in een kippehok
- Als een nummer behandelt te worden
- 300,- lichter
- Nieuw kaartje moeten kopen, nadat ik er was uit getrapt.
- Ietswat minder in me vel, door wat voorafging aan de avond..
Verder toppie, en heb het niet me avond laten verneuken..
hierbij wil ik gelijk even al het gezelschap bedanken die mee was, en heb me top vermaakt met jullie bedankt ervoor
Arnhem zullen ze me weinig zien, en helaam door dit soort klote geintjes, helaas maar waar, Alleen hier hebben ze dit soort stomme scherpe controle..
En het verbeterd absoluut de sfeer niet!!!!!!
en dan nog iedereen nam ookzijn shit mee naar q-base in Duitsland wel te verstaan waar je echt een groter probleem hebt dan hier
Dat vindt ik dus echt gek idd.
Naar Q-base neemt iedereen zijn shit zonder blikken of blozen mee. Terwijl de consequenties daar in Duitsland vele malen groter zijn.
Voor diegene die mee willen nemen, maar gewoon doen, als ze echt iedereen eruit halen dan is het halve stadion leeg.
Ze pakken slechts 2000 mensen maximaal van de 30.000 oid die er in gaan. Reken maar uit wat de kans is dat jij gepakt wordt
Naar Q-base neemt iedereen zijn shit zonder blikken of blozen mee. Terwijl de consequenties daar in Duitsland vele malen groter zijn.
- punten:
- Hondjes aanwezig (Zouden afgeschoten moeten worden, Inc. Baasjes)
- 3 uur vast te zitten in een kippehok
- Als een nummer behandelt te worden
- 300,- lichter
- Nieuw kaartje moeten kopen, nadat ik er was uit getrapt.
- Ietswat minder in me vel, door wat voorafging aan de avond..
En toch vind ik dat je er zelf voor kiest. Je wordt van te voren gewaarschuwd door de organisatie, als jij er dan voor kiest om het risico te nemen moet je ook niet zeuren als je gepakt wordt.
Tegenwoordig is het gebruik van honden bij feesten heel normaal. Heb al diverse malen honden gezien, op Sensation Black werd een jongen voor mij eruit gepikt door die hond en die kon mooi mee. Laat die troep gewoon thuis als je het niet aandurft of probeer het maar zeik niet als je gepakt wordt.
deze honden ruiken alleen een soort drugs!!!!!
dit is in de meeste gevallen coke,pillen zijn bijna geurloos.
ARNHEM - De Arnhemse politie heeft in de nacht van zaterdag op zondag 140 bezoekers van het dancefeest Qlimax aangehouden wegens bezit van harddrugs. Het evenement had plaats in stadion Gelredome. Bij het Amsterdamse dancefeest Awakenings hield de politie ruim 80 personen aan.
Van de gearresteerden in Arnhem werden tachtig feestgangers met een dagvaarding of geldboete naar huis gestuurd. Zij hadden overwegend xtc bij zich. Eén persoon liep tegen de lamp met negentig xtc-pillen plus enkele zakjes GHB. Deze persoon is ingesloten, aldus de politie. Van de rest van de aangehouden personen nam de politie alleen de drugs in beslag.
Verder is Qlimax rustig verlopen. Het dancefestijn trok 25.000 bezoekers.
Uitspraak van Diepvries op maandag 5 november 2007 om 00:09:
Ze pakken slechts 2000 mensen maximaal van de 30.000 oid die er in gaan. Reken maar uit wat de kans is dat jij gepakt wordt
140 van de 25.000 nog minder dus
tis gewoon bad luck als je gepakt wordt
Nee, dan ben je gewoon een beetje dom geweest.
Ze pakken je er alleen uit als ze verdenken dat je drugs hebt, ze gaan niet lukraak wat mensen bij hun lurven grijpen.
Dus als mensen opvallend gedrag vertonen
Vorig jaar stond er een lief drugshondje bij de trap, als je het Gelredome in gaat (dus na fouilleren etc)
Ook staat er binnen volgens mij altijd 1 bij de vip ingang, bovenaan de roltrap.
hahaha ik ga gewoon pep aan me kleren smeren en niets mee nemen, hopen dat dat beest het ruikt en dat ik dan mee moet komen dan gaa ik die lui zooooo hard uitlachen en ze dagvaarden ofzo vanwege inbraak op privacy dat lijkt me wel wat
tja verhaal van de pakkans he In duitsland fouilleren ze alleen maar matig (of helemaal niet ), in Arnhem mag je eerst nog ff langs de snuffelaars
ik hoop dat iedereen gepakt word
Stelletje wijven neem mee wat je wil meenemen die honden ruiken niets de agenten kijken hoe de mensen erop reageren en pakken je er op die manier tussen uit. Drugs honden zijn super duur en staan op schiphol
nja met honden zullen ze niet door de zaal lopen lijkt me, altans heb dat nooit gezien
idd ze ruiken je angst en dan ben je de lul
Ik maak me nooit zoveel zorgen over het drugs beleid.. Ze zeggen altijd van te voren dat er erg streng word gecontroleerd maar op het moment van de waarheid loop je met je zakken vol naar binnen en kan het feest beginnen
klopt wel hoor!! in België zijn er amper een 1O tal drugshonden meer niet...Ik weet niet hoe dat bij jullie is??
Dikke onzin dat die drugshonden duur zijn.
Om ze op te leiden kost het geld, maar om ze in te zetten niet.
Waar zijn ze anders voor opgeleid, om drugs op te sporen.
Vaak genoeg een drugshondje gezien op een feest. en je ziet direct het verschil tussen waakhonden en drugshonden.
Waakhonden zijn meestal heel wild, die drugshonden zijn zo mak als een lammetje en gaan naast je zitten als ze wat bij je hebben.
Vorig jaar was er ook 1 bij qlimax
Zou zuur zijn als je naar dit feest je rijbewijs moet inleveren.
als je pille zou vacumere in en vacuum zakje zoude die honde dat nog ruike dna
Volgensmij was het als je de eerste keer gepakt word, dat je dan beboet word en een waarschuwing krijgt, maar als je voor de 2e x gepakt word, dan kun je wel je rijbewijs inleveren, dacht ik.
Volgensmij was het als je de eerste keer gepakt word, dat je dan beboet word en een waarschuwing krijgt, maar als je voor de 2e x gepakt word, dan kun je wel je rijbewijs inleveren, dacht ik.
was het nog niet, maar deze methode is goed gekeurd en gaat dus gebruikt worden en ik denk dat arnhem met haar nsb beleid wat drugs betreft daar de aftrap mee heeft.
Arnhem is zeer streng op drugs!!Ben al vele malen in het Gelderdome geweest en daar werden heeeel veel mensen voor me neus opgepakt! Ook al zit alles in je onderbroek! vrouwen hebben wat meer voordeel die mogen vaak doorlopen zeker als je door een man wordt gecontroleerd.
Ik had vorig jaar 2grote joints bij me voor een vriend,ik mocht ze mee naar binnen nemen en achter mij stond een jongen met nog minder bij als ik (echt maar een klein jointje) en die werd afgepakt en heel goed gecontroleerd of hij nog meer bij had! Nouja dat ging dus nergens over
Yep het werkt wel!!
Als je al gepakt wordt, wat is dan de hoeveelheid pillen die dan worden afgepakt en er verder geen consequenties zijn? En vanaf hoeveel ben je echt de lul??
Voor de mensen die geen red-bull lusten.laatste aanpassing 12 november 2007 17:06
gewoon in een keer achterover tikken
Yep het werkt wel!!
Persoonlijk denk ik dat iedereen zich wel druk moet maken als ze het terrein verlaten en richting huis rijden. Zoals jullie misschien gehoord hebben gaat de Politie grote controles houden en daarbij vooral op drugsgebruik onder automobilisten. Vanaf hele is de apparatuur van de Politie zeer secuur. Hou maar echt rekening mee dat ze daar op Qlimax mee gaan beginnen. Zou zuur zijn als je naar dit feest je rijbewijs moet inleveren.
Als je al gepakt wordt, wat is dan de hoeveelheid pillen die dan worden afgepakt en er verder geen consequenties zijn? En vanaf hoeveel ben je echt de lul??
Heb al voor een half stadion bij me
Arhem geen enkele vorm van geestverruimende middelen toe wilt staan. Ook je wiet mag officieel dus niet mee naar binnen, hoe vreemd dat ook eigenlijk is in een land als Nederland..
maar ondertussen is iedereen geestveruimend bezig
Ik vraag me nog steeds af hoe ze dat eigenlijk hard maken in een land waar je wiet gewoon mag roken volgens de wet
Trouwens alcohol is ook geestverruimend en dat mag dan weer wel, maarja dat is omdat ze daar accijns over kunnen heffen natuurlijk alcohol is ook harddrugs wat mij betreft.
van de 25.000 man die binnen is, is een behoorlijk deel waus op het einde
Dat zijn dan de huisregels van de avond, dat hoeft dan niet in de wet te staan. Ze kunnen net zo goed zeggen dat je niet met zwarte schoenen naar binnen mag als ze dat willen. Dat heeft dan niets met de wet te maken.
Ik sta liever tussen 1000 wouzen dan tussen 10 dronken mensen
Ik denk zeker wel de helft!
Wiet is volgens de wet niet verboden, harddrugs wel en softdrugs niet
een gewaarschuwd mens telt voor 2.
nou een grammetje wiet zullen ze niet heel moeilijk over doen
Uitspraak van Condance op dinsdag 13 november 2007 om 10:55:
dat is helaas zero-tolerance
Vooral dat woordje: helaas, zo krijg je toch het idee dat Q-dance. (hard) drugs niet helemaal afkeurd
Vooral dat woordje: helaas, zo krijg je toch het idee dat Q-dance. (hard) drugs niet helemaal afkeurd
echt veel mensen meegenomen zien worden.
2 jaar geleden ook, onze chauffeur stapt de auto uit, wil zn riem goed doen en wordt meegenomen en moet helemaal uitkleden, vooroverbukken en alles(en hij had niet eens iets bij)
liever 1000 Wauzen dan 10 dronken mensen om je heen hoor
Heb al voor een half stadion bij me
helaas, zo krijg je toch het idee dat Q-dance. (hard) drugs niet helemaal afkeurd
we moesten er 1 voor 1 langs en hij gaat dan snuffelen..
ik kom je wel ff opzoeken
Dat zijn dan de huisregels van de avond, dat hoeft dan niet in de wet te staan. Ze kunnen net zo goed zeggen dat je niet met zwarte schoenen naar binnen mag als ze dat willen. Dat heeft dan niets met de wet te maken.
en dat honde sos beter ruiken als pillen of iets anders geloof ik ook niet....
gwn in een plastic zakje doen als je bang bent en een dikke laag parfum spuite
Altijd hetzelfde dat Arnhem... Zal me benieuwe hoeveel er nou weer in de krant staan.
als je meeneemt loop je altijd risico het is idd wel dat een vrouw minder risico heeft in mijn ervaring...
Vraag me trouwens af of die honden ( volgens mij maar 1 ) ook door parfum heen ruiken?!
Al zou je het in een stalen box doen en las je die dicht dan ruikt een hond het nog... Daar is echt geen ontkomen aan zoals sommige mensen beweren.
En tja nu deze actie met die hond is gewoon geluk hebben...
Ech wel
K heb het van de week nog uitgeporbeerd bij die hongerleijers van mijn moeder, brokjes voorzichtig in sealzakjes gedaan, zakjes en handen goed gewassen, voor ze neer gelegd. Eff ruiken uit inetersse maar voor de rest geen kick. Zakjes open gemaakt en ja toen hadden ze wel interesse
Ech wel
K heb het van de week nog uitgeporbeerd bij die hongerleijers van mijn moeder, brokjes voorzichtig in sealzakjes gedaan, zakjes en handen goed gewassen, voor ze neer gelegd. Eff ruiken uit inetersse maar voor de rest geen kick. Zakjes open gemaakt en ja toen hadden ze wel interesse
Ech wel
hij is gek he
man man heerlijke actie
haha geweldig
En wat die honden betreft, je kan er vanuit gaan dat de hondjes van gelderland-zuid je fanatiek gaan besnuffelen
Idd zonder Co2 geen geur transport.
ja let rond om t stadion ook maar op
Ja idd, vooral als je weinig kleren aan hebt... Soms laten ze je dan zo voorbij lopen.
Onzin! Je vergelijkt nu een gewone hond met een getrainde drugshond Heb je het bij je dan ruikt ie dat, einde verhaal.
ik vind liever dat dan een bezopen idioot. daar heb ik veel meer last van.
Ik ken wel een verhaal van vrienden
dr werden 2 gepakt
en moesten in zo'n kippehok zitten
iedereen beukte op de deuren om ze dr uit te laten
sommige werden echt gestoord van dat opgesloten zitten
na 3uur mochten die 2 eruit.
ze stonden met mond open in de zaal
dr kwam nix meer uit ze
brrrrrr
Oh en jij meent het wel
Volgens mensen wmaare horde er honden teams ingezet?laatste aanpassing 2 november 2007 12:21
Uitspraak van Baseseeker op vrijdag 16 november 2007 om 20:07:
Hoorde dat ze zo'n 500 honden inzetten
Nee joh, dat is niks man, normaal zijn het er wel 5000
het zijn niet eens echte drugshonden die alles ruiken daar heb je maar twee teams van in nederland en die zijn op schiphol
Pfff echt zo streng joh...je hoort t wel vaker dat dit allemaal gaat gebeuren, maar nooit iets van gemerkt eigenlijk. Lopen we mekaar dan allemaal bang te maken ofzo?? Iemand misschien wel goeie ervaringen, of is t echt waar?
was het maar zo ze zetten dus 25.000 honden in he. 1 hond per persoon !!! en die wordt met een touwtje aan je knie vastgebonden zodat hij je de hele avond gezelschap kan houden
Mag officieel niet (zie q-dance.nl) maar denk dat ze het hoogstens afpakken en dat je daarna gewoon door mag lopen.
Iemand ervaring met gepakt worden met alleen wiet?
ze staan er op qlimax wel elk jaar.
tis gewoon pech hebbe als ze je eruit pikken.
of t egte drugshonden zijn vraag ik me af, neem aan dat die beesten niet meer zouden moeten weten waar ze moeten kijken of heen lopen want er lopen zo veel mensen met drugs...
neej zorg datje 2 zakjes heb 1 daarvan gevult met koffie en de ander daar bij stoppen.
koffie overheerst elk geurtje.
ik doe t altijd zo en t werkt goed!
en verder wens ik iedereen een super avond!!!
ga gewoon niet naar qlimax moet je er zoeken op een hardstyle feest