Partyflock

Forumonderwerp · 980196
8845x bekeken
Betreft: evenement: Qlimax, zaterdag 17 november 2007 om 21:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Hoe loopt de Qlimax controle????

Weet er iemand hoe de controle verloopt?
Volgens mensen wmaare horde er honden teams ingezet?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
van voor naar achter
Waarschuw beheerder
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH daar is ie weer nu nog zijn er kluisjes en heo is de leeftijd controle en niet te vergeten wat trek je aan.

Stelletje wijven neem mee wat je wil meenemen die honden ruiken niets de agenten kijken hoe de mensen erop reageren en pakken je er op die manier tussen uit. Drugs honden zijn super duur en staan op schiphol

en als je wil gebruiken moet je het risico om gepakt te worden ook lopen dat is je eerste beetje drugs op die avond al Adrenaline :)

Waarschuw beheerder
donateur
Je bent toch van de stampvereniging?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Djerk op vrijdag 2 november 2007 om 12:24:
Stelletje wijven neem mee wat je wil meenemen die honden ruiken niets

die beesten zijn zo opgefokt door alle commotie bij de ingang, dat ze toch wel de hele tijd af gaan

gewoon doorlopen en als je gepakt word - Dikke pech

als je wil gebruiken moet je het risico om gepakt te worden

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik hoop dat iedereen gepakt word :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MissDeLuxe o:) op vrijdag 2 november 2007 om 12:31:
zijn er kluisjes

?

Moet je ff de nieuwsberichten van qlimax lezen he.. daar staat het in:) En ik geloof dat ze wel kluisjes hebben.
En die controle zal wel net zo zijn als op andere feesten. En honden? die heb ik nog nooit zien staan bij een feest.

Waarschuw beheerder
Stelletje wijven neem mee wat je wil meenemen die honden ruiken niets de agenten kijken hoe de mensen erop reageren en pakken je er op die manier tussen uit. Drugs honden zijn super duur en staan op schip

Inderdaad! (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van × Miniii elaar × op vrijdag 2 november 2007 om 12:35:
Moet je ff de nieuwsberichten van qlimax lezen he.. daar staat het in En ik geloof dat ze wel kluisjes hebben.
En die controle zal wel net zo zijn als op andere feesten. En honden? die heb ik nog nooit zien staan bij een feest.

:roflol: thnx anyway (F)

Zonder rex is het feest niet compleet :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 november 2007 om 12:19:

Volgens mensen wmaare horde er honden teams ingezet?

Mischien eerst even LOI? Probeer het dan nog eens (F)
Waarschuw beheerder
en als je wil gebruiken moet je het risico om gepakt te worden ook lopen dat is je eerste beetje drugs op die avond al Adrenaline

daar ben ik het helemaal em je eens

al da gezeur over controle je wil na een feest en je zou wa willen gebruiken moe je ook de risico durven te nemen

en anders koop je het daar

Waarschuw beheerder
Uitspraak van deze jongen op vrijdag 2 november 2007 om 12:46:
en anders koop je het daar

En loop je dubbel risico!!! :lol:
Waarschuw beheerder
ik vindt het gewoon grappig in aanloop van elk groter feest komen keer op keer de zelfde vragen voorbij dus ik denk ik stel ze meteen allemaal maar :P
Waarschuw beheerder
en dan nog iedereen nam ookzijn shit mee naar q-base in Duitsland wel te verstaan waar je echt een groter probleem hebt dan hier
Waarschuw beheerder
donateur
Arnhem is anders, dat lijkt wel een ander land ipv van een gemeente.. :|
Waarschuw beheerder
dat is wel waar... die nieuwe burgemeester das echt een nsb'er ofzo... hoorde zelfs verhalen over een duister werk kamp :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 2 november 2007 om 12:34:
ik hoop dat iedereen gepakt word

Word een lekker rustig feestje dan ;)

Waarschuw beheerder
donateur

Je moet voorover bukken
dan word je broek bruut van je kont getrokken
een nauwelijks ingevette handschoen baant zich vervolgens een weg in je endeldarm
effe doorbijten, dan is er niks aan de hand

Waarschuw beheerder
donateur

Ik ook, kan Q-Dance volgend jaar meer kaarten verkopen, als er toch standaard 2000 man word opgepakt ;)

En honden? die heb ik nog nooit zien staan bij een feest.

Dat is ook maar een fabeltje hoor.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 november 2007 om 14:51:
Dat is ook maar een fabeltje hoor.

nee hoor, vorig jaar stonden ze er ook (Y)

Waarschuw beheerder
Vorig jaar is maat van mij nog gepakt bij die lieve hondjes
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Djerk op vrijdag 2 november 2007 om 13:14:
Uitspraak van Mark.. op vrijdag 2 november 2007 om 13:03:
"Zero Tolerance"

das heel nl tegenwoordig al...

geloof me, arnhem is om een of andere reden vele malen erger dan de rest van Nederland.
sta er elk jaar weer van te kijken :roflol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van #81 -[D.K]- op vrijdag 2 november 2007 om 15:18:
nee hoor, vorig jaar stonden ze er ook

Echt niet (Y)

Je zal wel aan het spacen geweest zijn O:)
Waarschuw beheerder

oppassen, word goed gecheckt..hondjes lopen er om 9 uur nog niet dan zitten ze nog in de hokkies.

bovendien..drugshonden..k geloof dr niet echt in, die dingen zijn gewoon vet vet vet duur
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 november 2007 om 14:28:
Uitspraak van Hillegomse Stamp Vereniging op vrijdag 2 november 2007 om 12:19:

Je moet voorover bukken
een nauwelijks ingevette handschoen baant zich vervolgens een weg in je endeldarm

Keilekker! heb r zin in!
whaha....
Waarschuw beheerder
donateur
Voor zover ik het nog weet ben ik het er mee eens dat Arnhem velen malen strenger is dan de rest van nl. De hondjes waren er wel maar waren zo mak als lammetjes. Wat wel vervelend is zijn die politie in burger die over de parkeerplaats lopen. Als ze dan iets verdachts zien (bij ons was dat het verwisselen van shirt naar korset) pakken ze je onverwachts en mag je mee naar hun pees kamertje. Hoe het dit jaar gaat is altijd weer afwachten... Maar dat houdt de spanning er in :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marcus Decks op vrijdag 2 november 2007 om 13:03:
Arnhem: "Zero Tolerance"

vrienden van em zijn daar ook gepakt ze liepen alleen terug na de auto en werden al gecontroleerd en meegenomen

ik had het voordeel dak de berg nie overkwam me me auto omdat die te laag was whahah mog ik hem op de vip zetten voor de ingang en zo na binnen lopen

aanrader voor dat je arnhem binnen rijd alles weg en der nie mer aankomen voordat ej binnen bent
Waarschuw beheerder
donateur
Arnhem is Zero Tolerance, ga er maar vanuit dat de controle streng is. Lees voor de grap maar eens de topics van de voorgaande edities door en die van The One Man Show. Op Flockers liepen ook honden rond. Succes. 8)
Waarschuw beheerder
en als je wil gebruiken moet je het risico om gepakt te worden ook lopen dat is je eerste beetje drugs op die avond al Adrenaline

IDD:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dikke onzin dat die drugshonden duur zijn.
Om ze op te leiden kost het geld, maar om ze in te zetten niet.
Waar zijn ze anders voor opgeleid, om drugs op te sporen.
Vaak genoeg een drugshondje gezien op een feest. en je ziet direct het verschil tussen waakhonden en drugshonden.
Waakhonden zijn meestal heel wild, die drugshonden zijn zo mak als een lammetje en gaan naast je zitten als ze wat bij je hebben.
Vorig jaar was er ook 1 bij qlimax
Waarschuw beheerder
Uitspraak van N1CK- op zaterdag 3 november 2007 om 12:44:

jah maat je zegt precies waar het op slaat, Duur om op te leiden dus zijn ze er echt niet veel, En 1 drugs hondje op 25.000 man druk bezet baasje dan ;) het rendement is veel te laag vandaar dat ze er ook nog een stuk of wat stresshonden bijzetten ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B-Flock :bounce: op vrijdag 2 november 2007 om 17:04:
Op Flockers liepen ook honden rond.

Ja, forumhonden
Waarschuw beheerder

Nee zoveel heb je dr ook nog niet gehad.(F)
ben 3x na qlimax geweest en 3 keer stonden dr wel honden!

Maja wie wat wilt moet riskeren (F)
Waarschuw beheerder
Vorig jaar stond er een lief drugshondje bij de trap, als je het Gelredome in gaat (dus na fouilleren etc)

Ook staat er binnen volgens mij altijd 1 bij de vip ingang, bovenaan de roltrap.

Succes :P
Waarschuw beheerder
hahaha ik ga gewoon pep aan me kleren smeren en niets mee nemen, hopen dat dat beest het ruikt en dat ik dan mee moet komen dan gaa ik die lui zooooo hard uitlachen en ze dagvaarden ofzo vanwege inbraak op privacy dat lijkt me wel wat :D

Waarschuw beheerder
Gewoon voor dat je naar binnen gaat alles innemen heb je iig geen last van dat je gepakt wordt. :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wat een broodje aapverhalen lees ik hier :S
het zijn wel degelijk drugshonden

maat van me was vorig jaar geweest
en die had wel drugs bij zich
maar bij de ingang besloten om het tog in zijn auto te laten liggen

maar hij was tog de klos bij hetr fouileren
zelfs als je drugs heb aangeraakt ruiken die honden het

Je moet dus egt Pech hebben als je uit de rij word geplukt

en ze lopen daar trouwens ook onderkoffer

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Youffan San op zaterdag 3 november 2007 om 16:03:
onderkoffer

kerel leer schrijven ROFL
Waarschuw beheerder
Kerel is tog duidelijk lijkt mij :rot:

Waarschuw beheerder

ze staan er op qlimax wel elk jaar.
tis gewoon pech hebbe als ze je eruit pikken.
of t egte drugshonden zijn vraag ik me af, neem aan dat die beesten niet meer zouden moeten weten waar ze moeten kijken of heen lopen want er lopen zo veel mensen met drugs...
Waarschuw beheerder
donateur
idd ze ruiken je angst en dan ben je de lul
Waarschuw beheerder
eindeloze gezeik over hoe de controles zouden zijn,
jij propt toch altijd alles in je reet toch dus waar maak je je druk om
Waarschuw beheerder
haha veel succes, ik heb ervaring daar ;)

Zal ff linkie posten waar je terug kan zoeken naar mijn verhaal ;) en oordeel zelf, of je het risico wilt lopen..

van de 3x is het 2x goed gegaan, en de laatste keer fout..

its up to you
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GizmoNL op zondag 4 november 2007 om 20:55:
Verslag van Tiësto in Concert, 2 juni 2007
door GizmoNL, toegevoegd op 3 juni 2007, 1122x bekeken

Oké na gister naar Arnhem te zijn geweest, zal ik dit verslag maar is gaan schrijven, net zoals ik bij de vorige editie heb gedaan over belgië

ik moet zeggen van af het begin dat ik de belgische editie qua set beter vond, maar qua show vond ik ze bijde echt super Alleen was het hier in nederland een 10keer betere sfeer + publiek dan bij onze zuide buren..

Om 20:30 waren we gearriveerd bij het gelredome in Arnhem..

hebben ff alle mensen gemeet die we moesten meeten, en gingen rond 21:15 naar binnen, en daar begon het feest al wat in duigen te lopen helaas..

Diverse hondjes waren aanwezig, die mijn avond duurder hebben moeten maken, dan dat ik in eerste instantie van plan was te maken.

Eenmaal vrijgelaten te zijn, en weer buiten te zijn neergezet, heb ik alsnog een nieuw kaartje voor 40,- overgenomen van een persoon die nog een kaartje overhad..

En ja dit keer zag ik die joden + hondjes weer, maar liep nu gelukkig wel gelijk naar binnen, inmiddels waren er al meer dan 3 uur verstreken

Eenmaal binnen, heb ik mijn broer gemeet, en de rest weer gevonden met wie we waren, en heb ik er maar een dik feestje van moeten maken met iets wat gemengde gevoelens, maar die gevoelens was ik al weer snel kwijt..

Na toch zelf me eigen feestje te hebben gebouwd, en toch met de groep ben wezen stampen, heb ik gelukkig toch nog wel een goeie avond gehad..

Ik heb helaas de opkomst niet gezien, en de opening, maar als ik zo hoorde was die wel relaxt,

Verder hebben we 1 pauze gehad, en hebben we even de voetjes laten rusten, en een heerlijk broodje kroket gegeten, en die smaakte best moet ik zegge, Heerlijk! Nu begrijp ik waarom een maat van me op Qlimax 4 van die broodjes kon opeten, en ik niks door me strot kreeg door andere middelen, maargoed, 1 broodje ging er vanacht makkelijk in..

Verder heb ik weer wat bekende gezien, en her en der een babbeltje gemaakt..

Rond een uurtje of 06:20 zijn we maar richting uitgang gegaan, nadat we al eerder afscheid hebben genomen van 3 andere vrienden..

En om 08:20 was ik dan thuis, en heb nog eenige moeite gehad om mijn huis binnen te komen door mijn raam te moeten forceren, aangezien het huis op slot zat, maar wel via me kamer naar binnen gekomen heeft wat moeite gekost, maar als het moet sta ik wel zo in me slaapkamer..

Al met al een goed feestje, maar het had allemaal leuker en beter moeten zijn, als ik gelijk binnen was gekomen..

Hier even de plus en minpunten:

+ punten:

+ Goeie show
+ Goeie set
+ Geniaal publiek
+ Heerlijk broodje kroket
+ Goed gezelschap
+ Goed gestampt

- punten:

- Hondjes aanwezig (Zouden afgeschoten moeten worden, Inc. Baasjes)
- 3 uur vast te zitten in een kippehok
- Als een nummer behandelt te worden
- 300,- lichter
- Nieuw kaartje moeten kopen, nadat ik er was uit getrapt.
- Ietswat minder in me vel, door wat voorafging aan de avond..

Verder toppie, en heb het niet me avond laten verneuken..

hierbij wil ik gelijk even al het gezelschap bedanken die mee was, en heb me top vermaakt met jullie bedankt ervoor

Arnhem zullen ze me weinig zien, en helaam door dit soort klote geintjes, helaas maar waar, Alleen hier hebben ze dit soort stomme scherpe controle..
En het verbeterd absoluut de sfeer niet!!!!!!

Of zie link hieronder:

https://partyflock.nl/report/9573

Daarnaast neem ik persoonlijk niks meer mee naar het Gelredome, Daarnaast haal ik het binnen wel, dan maar 5,- voor wat dan ook, ik ga geen risico meer nemen, en nieuw kaartje moeten kopen, (Qlimax uitverkocht) dus kaart kopen gaat moeilijk, dit feest laat ik niet door me neus boren..

Ik ga nu toekijken op de trap naar de mensen die gapakt gaan worden, ff jeugtsentimenteel opdoen, haha ik weet wel beter daar in Arnhem..

No limit..

Maar mensen, voordat men gaat oordelen, sta gerant voor je eigen shit, en daden. Dus ga niet zeiken, want het spel dat men daar speelt is puur geluk. en puur mazzel hebben, je bent of de pineut, of je bent één van de gelukkige :bye:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 november 2007 om 14:28:
Je moet voorover bukken

:roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Djerk op vrijdag 2 november 2007 om 13:15:
en dan nog iedereen nam ookzijn shit mee naar q-base in Duitsland wel te verstaan waar je echt een groter probleem hebt dan hier

Dat vindt ik dus echt gek idd.
Naar Q-base neemt iedereen zijn shit zonder blikken of blozen mee. Terwijl de consequenties daar in Duitsland vele malen groter zijn.

Voor diegene die mee willen nemen, maar gewoon doen, als ze echt iedereen eruit halen dan is het halve stadion leeg.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op zondag 4 november 2007 om 22:45:
Dat vindt ik dus echt gek idd.
Naar Q-base neemt iedereen zijn shit zonder blikken of blozen mee. Terwijl de consequenties daar in Duitsland vele malen groter zijn.

Voor diegene die mee willen nemen, maar gewoon doen, als ze echt iedereen eruit halen dan is het halve stadion leeg.

als het niet meer is :P

Ik zeg altijd: wie gebruikt moet niet lopen zeiken over een paar hondjes.
Ze pakken slechts 2000 mensen maximaal van de 30.000 oid die er in gaan. Reken maar uit wat de kans is dat jij gepakt wordt :P
Waarschuw beheerder
precies zorg dat je niet teveel rommelt aan jezelf vooral je kruis enzo... gedraag je gewoon normaal en zeker niet zenuwachtig, want dan hoeven ze niet eens een hond te gebruiken want dan val je bij voorbaad door de mand...
Waarschuw beheerder
hahaha altijd mooi van die uiteenlopende meningen waar je eigenlijk nog geen duidelijke conclusie uit kan halen :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 november 2007 om 15:53:
Uitspraak van [D.K] op vrijdag 2 november 2007 om 15:18:
nee hoor, vorig jaar stonden ze er ook

Echt niet

Je zal wel aan het spacen geweest zijn

Ik heb ze vorig jaar ook gezien!
Waarschuw beheerder
ARNHEM - De Arnhemse politie heeft in de nacht van zaterdag op zondag 140 bezoekers van het dancefeest Qlimax aangehouden wegens bezit van harddrugs. Het evenement had plaats in stadion Gelredome. Bij het Amsterdamse dancefeest Awakenings hield de politie ruim 80 personen aan.

Van de gearresteerden in Arnhem werden tachtig feestgangers met een dagvaarding of geldboete naar huis gestuurd. Zij hadden overwegend xtc bij zich. Eén persoon liep tegen de lamp met negentig xtc-pillen plus enkele zakjes GHB. Deze persoon is ingesloten, aldus de politie. Van de rest van de aangehouden personen nam de politie alleen de drugs in beslag.

Verder is Qlimax rustig verlopen. Het dancefestijn trok 25.000 bezoekers.

Uitspraak van PartyPinda op maandag 5 november 2007 om 00:09:
Ze pakken slechts 2000 mensen maximaal van de 30.000 oid die er in gaan. Reken maar uit wat de kans is dat jij gepakt wordt

140 van de 25.000 nog minder dus ;)
Waarschuw beheerder
vorig jaar wel een aantal honden, nog nooit zoveel mensen hard naar boven zien rennen omdat er een hond + politie er achter aankwam!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op zondag 4 november 2007 om 22:45:

tja verhaal van de pakkans he :) In duitsland fouilleren ze alleen maar matig (of helemaal niet :lol: ), in Arnhem mag je eerst nog ff langs de snuffelaars
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van GizmoNL op zondag 4 november 2007 om 20:56:
- punten:

- Hondjes aanwezig (Zouden afgeschoten moeten worden, Inc. Baasjes)
- 3 uur vast te zitten in een kippehok
- Als een nummer behandelt te worden
- 300,- lichter
- Nieuw kaartje moeten kopen, nadat ik er was uit getrapt.
- Ietswat minder in me vel, door wat voorafging aan de avond..

En toch vind ik dat je er zelf voor kiest. Je wordt van te voren gewaarschuwd door de organisatie, als jij er dan voor kiest om het risico te nemen moet je ook niet zeuren als je gepakt wordt.

Tegenwoordig is het gebruik van honden bij feesten heel normaal. Heb al diverse malen honden gezien, op Sensation Black werd een jongen voor mij eruit gepikt door die hond en die kon mooi mee. Laat die troep gewoon thuis als je het niet aandurft of probeer het maar zeik niet als je gepakt wordt. (F)

Artiest Confider
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Djerk op vrijdag 2 november 2007 om 13:14:
das heel nl tegenwoordig al...

hmmm behalve wiet dan. Op Inqontrol was er niks aan de hand en mocht k het gewoon meenemen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B-Flock :bounce: op maandag 5 november 2007 om 15:58:
En toch vind ik dat je er zelf voor kiest. Je wordt van te voren gewaarschuwd door de organisatie, als jij er dan voor kiest om het risico te nemen moet je ook niet zeuren als je gepakt wordt.

Tegenwoordig is het gebruik van honden bij feesten heel normaal. Heb al diverse malen honden gezien, op Sensation Black werd een jongen voor mij eruit gepikt door die hond en die kon mooi mee. Laat die troep gewoon thuis als je het niet aandurft of probeer het maar zeik niet als je gepakt wordt.

Ik zeik ook niet, geef alleen mijn mening, en zeg mijn ervaring ;) die ik duidelijk heb gemaakt, voor dit jaar zeg ik tegen het gelredome, dat ze mij daar zonder enige shit zien, en anders ga ik wel ff na afloop lkkr aan de:lijn: laat ik dat lkkr in de auto liggen, en de rest haal ik binnen wel ;)

Waarschuw beheerder
Gewoon een of twee extra zakjes er omheen en gewoon tussen de billetjes. Evt nog beetje deo of parfum er overheen spuiten oid

Die geur overheerst toch de pillengeur :D en dan blijven ze ook onopgemerkt bij fouilleren.

Waarschuw beheerder
Mag je wel wiet meenemen?
Waarschuw beheerder
beste party gangers,ff voor de duidelijkheid!!!

elk feest word er aangekondigd dat er strenger gecontroleerd word,dat is echt bullshit want elk feest kent zijn vaste controles.

bij qlimax is het echter ander,vorig jaar stonden er goede controles en daarna moet je met de trap omhoog en staan er diverse honden,deze honden ruiken alleen een soort drugs!!!!!
dit is in de meeste gevallen coke,pillen zijn bijna geurloos.
de mensen die eruit worden gepikt (ook 2 vrienden van me in 2005 en 2006) waren gepakt met coke,anderen werden met pillen zelden of niet gepakt,het gaat dus bijna altijd om coke!!!
hoop hierbij jullie genoeg geinformeerd te hebben,tot qlimax

greetz, pimp pimp ride.............coke in your nose
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 november 2007 om 20:59:
Mag je wel wiet meenemen?

Waar zou zero tollerence voor staan? :/ Denk nou eens na voor je iets vraagt. ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van B-Flock :bounce: op maandag 5 november 2007 om 21:35:
Waar zou zero tollerence voor staan? :/ Denk nou eens na voor je iets vraagt. ;)

Ik dacht dat het alleen betrekking had op harddrugs...
Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij mag je helemaal niets meenemen. :nee:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van pimp pimp ride op maandag 5 november 2007 om 21:17:
deze honden ruiken alleen een soort drugs!!!!!
dit is in de meeste gevallen coke,pillen zijn bijna geurloos.

Wat een bullshit. Ook al heb jij 1 pilletje bij je, ruiken die honden het nog!!
Waarschuw beheerder
anders eet je ze gewoon van te voren op (Y)
Waarschuw beheerder
Ik even blij dat ik niet meer freak.. hihi.. :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KrebsKoppie op maandag 5 november 2007 om 13:56:
ARNHEM - De Arnhemse politie heeft in de nacht van zaterdag op zondag 140 bezoekers van het dancefeest Qlimax aangehouden wegens bezit van harddrugs. Het evenement had plaats in stadion Gelredome. Bij het Amsterdamse dancefeest Awakenings hield de politie ruim 80 personen aan.

Van de gearresteerden in Arnhem werden tachtig feestgangers met een dagvaarding of geldboete naar huis gestuurd. Zij hadden overwegend xtc bij zich. Eén persoon liep tegen de lamp met negentig xtc-pillen plus enkele zakjes GHB. Deze persoon is ingesloten, aldus de politie. Van de rest van de aangehouden personen nam de politie alleen de drugs in beslag.

Verder is Qlimax rustig verlopen. Het dancefestijn trok 25.000 bezoekers.

Uitspraak van Diepvries op maandag 5 november 2007 om 00:09:
Ze pakken slechts 2000 mensen maximaal van de 30.000 oid die er in gaan. Reken maar uit wat de kans is dat jij gepakt wordt

140 van de 25.000 nog minder dus ;)

moet je nagaan :P tis gewoon bad luck als je gepakt wordt

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PartyPinda op dinsdag 6 november 2007 om 01:37:
tis gewoon bad luck als je gepakt wordt

Nee, dan ben je gewoon een beetje dom geweest.

Ze pakken je er alleen uit als ze verdenken dat je drugs hebt, ze gaan niet lukraak wat mensen bij hun lurven grijpen.
Dus als mensen opvallend gedrag vertonen

Waarschuw beheerder
Moet je gewoon geen drugs nemen,klaar.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 november 2007 om 10:20:
Nee, dan ben je gewoon een beetje dom geweest.

Ze pakken je er alleen uit als ze verdenken dat je drugs hebt, ze gaan niet lukraak wat mensen bij hun lurven grijpen.
Dus als mensen opvallend gedrag vertonen

mja ok maar tis bad luck als een hond je ruikt.
Had een vriend van me vorig jaar bij flockers. Een hond rook hem en hij mocht mee :O Dan is het wel badluck hoor :P

Maar ja als je je verdacht ga gedragen...tja 1 tip: acteerlessen :P

Waarschuw beheerder
Honden ruiken alles kwa drugs, heb het mee gemaakt op de antillen, maatje van me had iets gebruikt een restje in de zak en ja honden ruiken het. maar goed waar maak je je druk om, elk jaar het zelde, komen zoveel mensen gewoon binnen en hebben weet niet hoeveel bij zich. blijft een risico en anders gewoon niets mee nemen......

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 november 2007 om 10:57:
Moet je gewoon geen drugs nemen,klaar.

:ROFLOL:
Waarschuw beheerder
ohhhh het eeuwige euvel... Als je het niet mee durft te nemen dan ben je het zowiezo niet waardt om haar je te laten gebruiken :D
Waarschuw beheerder
tuurlijk lullig voor je als je geen drugs hebt en dus later het stadion binnenkomt omdat je eruit gehaald wordt...

ach gewoon rond 9 uur voor de VIP Ingang staan, moet wel lukken...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van valkyr op dinsdag 6 november 2007 om 14:01:
tuurlijk lullig voor je als je geen drugs hebt en dus later het stadion binnenkomt omdat je eruit gehaald

dat zou ik juist super gaaf vinden... dan zou ik me zus laten uitzoeken of ik daar geld uit kan slepen "ze is advocate" :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bloo op zaterdag 3 november 2007 om 13:41:
Vorig jaar stond er een lief drugshondje bij de trap, als je het Gelredome in gaat (dus na fouilleren etc)

Ook staat er binnen volgens mij altijd 1 bij de vip ingang, bovenaan de roltrap.

idd ja, haha je kon ook de andere ingang aan de zijkant pakken daar stond geen hond. (zag ik ook pas nadat ik de hond had gezien, kon nog net omkeren:P)

Maar ze zullen er dit jaar vast wel weer zijn, plus alle agenten in burgerkleding die al voor de ingang lopen.

Maja net als elk ander feest zou qlimax op het hondje na niet veel anders zijn. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Djerk op zaterdag 3 november 2007 om 14:11:
hahaha ik ga gewoon pep aan me kleren smeren en niets mee nemen, hopen dat dat beest het ruikt en dat ik dan mee moet komen dan gaa ik die lui zooooo hard uitlachen en ze dagvaarden ofzo vanwege inbraak op privacy dat lijkt me wel wat

handig jah, 60 euro betalen voor een kaartje en dan de halve avond gezellig bij de politie zitten!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Djerk op dinsdag 6 november 2007 om 16:51:
dat zou ik juist super gaaf vinden... dan zou ik me zus laten uitzoeken of ik daar geld uit kan slepen "ze is advocate"

Gaat je niet lukken ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Stefanovic b) op maandag 5 november 2007 om 15:42:
tja verhaal van de pakkans he In duitsland fouilleren ze alleen maar matig (of helemaal niet ), in Arnhem mag je eerst nog ff langs de snuffelaars

Zei je al idd op de msn.
Tja als er naar verhouding 140 mensen worden aangehouden dan valt het nog mee.
Het is ook het beleid daar, er wordt standaard voor ieder feest zo'n bericht gemaakt en dat lijkt af te schrikken terwijl er op qlimax volgens mij niet bijster meer mensen worden gepakt. Het wordt wel meer in de media gebracht door de persofficier daar die blijkbaar erg anti drugs is.
Waarschuw beheerder
Ja, het blijft klote met die honden! Maar volgens mij wordt het meerendeel gepakt door die undercovers die op het parkeerterrein lopen. Je moet gewoon voordat je de trein/auto/bus uitstapt alles al weggestopt hebben en ook niet ff aan je ballen krabben of je sokken goed doen (ook al heb je niets :P). In de rij gewoon proberen niet je zenuwachtige trekjes naar buiten te laten komen, dan komt het meestal wel goed. ;)
Waarschuw beheerder
donateur

ik hoop dat personen als jij, nooit op een feest te vinden zijn, sfeerverziekers!! je gaat toch niet voor je mede-feestpeople toe wensen dat ze niet binnen komen, drugs of geen drugs gebruiken we komen allemaal voor Qlimax en dat word met of zonder drug gewoon flink knallen!!
Waarschuw beheerder
dammm vandaag opnieuws over die drugs testers gehoord voor in het verkeer zeg maar net als een blaas test, ik heb z'n donkerblauw vermoeden dat qlimax de aftrap daarvoor heeft :P maarjah whe shall see
Waarschuw beheerder
donateur
Stelletje wijven neem mee wat je wil meenemen die honden ruiken niets de agenten kijken hoe de mensen erop reageren en pakken je er op die manier tussen uit. Drugs honden zijn super duur en staan op schiphol

dan ben jij niet op nightmare geweest zeker, meer zal ik niet erover zeggen
Waarschuw beheerder
mja kweet et allemaal niet sosm vragen ze om je haast helemaal uit te kleden soms niet... ik heb nog geen hondn gezien... ben nog niet naar zoveel feesten geweest... maar wel de beste naar mijn mening... kijk je moet doen wat je doen moet voor jezelf... is et niet zo dat pas later in de avond of laat op et feest de hondjes en de heftige controle komen???
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
nja met honden zullen ze niet door de zaal lopen lijkt me, altans heb dat nooit gezien, sosm wel op doorlooproutes enzo, je moet meer oppassen voor de 'stille' die er tussen lopen, mja risico van het vak

kijk anders eens op www.tolerantie.nu staan weetjes, rechten en plichten beetje op

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van D-Day op woensdag 7 november 2007 om 02:04:
nja met honden zullen ze niet door de zaal lopen lijkt me, altans heb dat nooit gezien

vorig jaar liepen ze wel door de VIP hoorde ik...

Ze zullen er iig zeker weer zijn, net als de afgelopen jaren...netals de undercover agenten buiten op de parkeerplaats, rond de gelredome, en binnen! Ik vind de fouillering op qlimax persoonlijk altijd meevallen, maar buiten dat controleren ze er streng...echt veel mensen meegenomen zien worden.
2 jaar geleden ook, onze chauffeur stapt de auto uit, wil zn riem goed doen en wordt meegenomen en moet helemaal uitkleden, vooroverbukken en alles:S (en hij had niet eens iets bij):S

Dusss pas op zou ik zeggen (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
jonge jonge zo een heisa rond die hondjes, zijn maar brave beestjes hoor! :)

we komen speciaal van Belgie, al voor de 4de maal en het is zoals andere personen al hebben vermeld kwestie van veel ongeluk te hebben..heb zelf in de 4 voorgaande edities geen hond gezien...zal er volgende week eens op letten..

een goeie tip is je goed in de menigte mengen, als je dan toch iets bij hebt niet alleen rondlopen, vermindert de kans op pakken al veel meer!!

en niet te veel aan die hondjes denken...en als je ze ziet proberen ontwijken op een professionele manier...

wim
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pigmans op dinsdag 6 november 2007 om 20:44:
handig jah, 60 euro betalen voor een kaartje en dan de halve avond gezellig bij de politie zitten!

:lol: kan ik me niet druk om maken, doen ze zich zelf aan:)
Waarschuw beheerder
als je pille zou vacumere in en vacuum zakje zoude die honde dat nog ruike dna
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dr. Struggle :harry-uf: op zondag 4 november 2007 om 16:31:
idd ze ruiken je angst en dan ben je de lul

da kan best eens kloppe.. want bij flockers kwam er ook ineens een hond op mij af.. maar had m niet gezien.. pas toen ie voorbij was zag ik m.. dus angsthazen.. OPPASSEN!:P
Waarschuw beheerder
9 van de 10 honden zijn vaak geen drugs honden.. Bij awakenings festival hoorde ik allemaal honden blaffen.. Dan hoef je je geen zorgen te maken.. Drugs honden blaffen namelijk niet, die lopen naar je toe en gaan voor je zitten als je het een en ander bij je hebt..

Vorig jaar trouwens nergens last van gehad.. Ik liep met volle onderbroek naar binnen en dat fouilleren stelt niets voor..

Net als met Q-base.. Werd ik matig gefouilleerd en me tas hebben ze nieteens gecontroleerd omdat ze daar personeel te kort voor hadden:P

Ik maak me nooit zoveel zorgen over het drugs beleid.. Ze zeggen altijd van te voren dat er erg streng word gecontroleerd maar op het moment van de waarheid loop je met je zakken vol naar binnen en kan het feest beginnen:D

Dan zit je gebijteld!:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frankle* op woensdag 7 november 2007 om 17:51:

klopt wel hoor!! in België zijn er amper een 1O tal drugshonden meer niet...Ik weet niet hoe dat bij jullie is??
Waarschuw beheerder
met al die vage uitspraken van "hoop dat jullie allemaal gepakt worden!" kom je dus ook niet ver...

=> mij zal het om het even zijn, iedereen mag zich voor mijn part helemaal scheel snuiven, als ze mijn feest daarmee maar niet verpesten :)
Waarschuw beheerder
Ik maak me nooit zoveel zorgen over het drugs beleid.. Ze zeggen altijd van te voren dat er erg streng word gecontroleerd maar op het moment van de waarheid loop je met je zakken vol naar binnen en kan het feest beginnen :D

elk jaar weer zit iedereen zich van te voren druk te maken

maar puntje bij paaltje is de controle toch niet zo streng als verwacht
Waarschuw beheerder
van de 10 honden zijn vaak geen drugs honden.. Bij awakenings festival hoorde ik allemaal honden blaffen..

toch blijf ik liever uit de buurt van DIE honden!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 november 2007 om 18:44:
klopt wel hoor!! in België zijn er amper een 1O tal drugshonden meer niet...Ik weet niet hoe dat bij jullie is??

op alleen nightmare stonden er al een tiental..
Idd,blijf maar uit de buurt van die beesten,want ze staan er voortaan steeds vaker:yes:
Waarschuw beheerder
.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hondjes nog nooit wat gemerkt en de beveiliging van Q-dance valt (vind ik) altijd reuze mee.....Op Qt werd er f over mn been geaaid thats it
Waarschuw beheerder
gewoon aan de alcoholics niks aan de hand;)
Waarschuw beheerder
niet alle politie honden die rond lopen zijn meteen drugs honden of hebben ze een pakkie aan waar het op staat.

bijna niemand hier zal als je 10 honden heb staan kunne zegge welke de drugs hond is want zijn vaak allen maal herders
Waarschuw beheerder

haha nee kan best kloppen als je de hoeveelheid goede feesten bij jouw ziet ;)

Uitspraak van N1CK- op zaterdag 3 november 2007 om 12:44:
Dikke onzin dat die drugshonden duur zijn.
Om ze op te leiden kost het geld, maar om ze in te zetten niet.
Waar zijn ze anders voor opgeleid, om drugs op te sporen.
Vaak genoeg een drugshondje gezien op een feest. en je ziet direct het verschil tussen waakhonden en drugshonden.
Waakhonden zijn meestal heel wild, die drugshonden zijn zo mak als een lammetje en gaan naast je zitten als ze wat bij je hebben.

Eindelijk iemand die het begrijpt, en btw als je geen hond hebt gezien kan het zo zijn dat die gewoon ff niet werd ingezet of ergens anders was....

Btw vorig jaar qlimax sloeg bij mij iig de controle nergens op, hij voelde nieteens in mijn broekzakken en hoefde die ook nieteens te legen, terwijl dit ook de tijd was net nadat ze streng begonnen te controleren....

Maargoed het is en blijft gw een gok, met een kleine pakkans, maar als je wilt gebruiken moet je deze gewoon nemen...

Waarschuw beheerder
Persoonlijk denk ik dat iedereen zich wel druk moet maken als ze het terrein verlaten en richting huis rijden. Zoals jullie misschien gehoord hebben gaat de Politie grote controles houden en daarbij vooral op drugsgebruik onder automobilisten. Vanaf hele is de apparatuur van de Politie zeer secuur. Hou maar echt rekening mee dat ze daar op Qlimax mee gaan beginnen. Zou zuur zijn als je naar dit feest je rijbewijs moet inleveren.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 november 2007 om 22:28:
Zou zuur zijn als je naar dit feest je rijbewijs moet inleveren.

Volgensmij was het als je de eerste keer gepakt word, dat je dan beboet word en een waarschuwing krijgt, maar als je voor de 2e x gepakt word, dan kun je wel je rijbewijs inleveren, dacht ik.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van stan_renkens op woensdag 7 november 2007 om 15:08:
als je pille zou vacumere in en vacuum zakje zoude die honde dat nog ruike dna

zo heb ik ook wel eens iets gehoord met koffie pads, schijnt een hele sterke geur te hebben..

maar goed weet niet waar ik daar van moet geloven
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RanDyJ op zaterdag 10 november 2007 om 22:42:
Volgensmij was het als je de eerste keer gepakt word, dat je dan beboet word en een waarschuwing krijgt, maar als je voor de 2e x gepakt word, dan kun je wel je rijbewijs inleveren, dacht ik.

dat sysreem is nog niet volgens de wet goed gekeurt toch? dus geen boete
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Qapam op zondag 11 november 2007 om 12:54:
dat sysreem is nog niet volgens de wet goed gekeurt toch? dus geen boete

was het nog niet, maar deze methode is goed gekeurd en gaat dus gebruikt worden en ik denk dat arnhem met haar nsb beleid wat drugs betreft daar de aftrap mee heeft.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van RanDyJ op zaterdag 10 november 2007 om 22:42:

Das is ook wel maar de kans is ook dat ze je mee nemen voor bloed onderzoek en dan ben je de pineut.

Uitspraak van Djerk op zondag 11 november 2007 om 13:31:
was het nog niet, maar deze methode is goed gekeurd en gaat dus gebruikt worden en ik denk dat arnhem met haar nsb beleid wat drugs betreft daar de aftrap mee heeft.

Wat Djerk hier ook vermeld het is nu goed gekeurd. Ik kan me paar jaar geleden nog voorstellen toen gingen ze bij Qlimax ook een hele grote drugscontrole houden op de snelweg. Dit hadden ze ook nog nooit zo groot gehouden.

De kans is vrij groot dat ze dit ook weer groots gaan aanpakken op Qlimax ook om het in de media bekend te maken.

Jullie zijn gewaarschuwd!!!!
Artiest {SHOWLIST artist 60748, 54164}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr.S. op zaterdag 10 november 2007 om 11:34:
gewoon aan de alcoholics niks aan de hand

Juistem, zo kan het ook :D is voor mij genoeg ;)
Waarschuw beheerder
Arnhem is zeer streng op drugs!!Ben al vele malen in het Gelderdome geweest en daar werden heeeel veel mensen voor me neus opgepakt! Ook al zit alles in je onderbroek! vrouwen hebben wat meer voordeel die mogen vaak doorlopen zeker als je door een man wordt gecontroleerd.
Ik had vorig jaar 2grote joints bij me voor een vriend,ik mocht ze mee naar binnen nemen en achter mij stond een jongen met nog minder bij als ik (echt maar een klein jointje) en die werd afgepakt en heel goed gecontroleerd of hij nog meer bij had! Nouja dat ging dus nergens over!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Brech-X-je op maandag 12 november 2007 om 16:40:
Arnhem is zeer streng op drugs!!Ben al vele malen in het Gelderdome geweest en daar werden heeeel veel mensen voor me neus opgepakt! Ook al zit alles in je onderbroek! vrouwen hebben wat meer voordeel die mogen vaak doorlopen zeker als je door een man wordt gecontroleerd.
Ik had vorig jaar 2grote joints bij me voor een vriend,ik mocht ze mee naar binnen nemen en achter mij stond een jongen met nog minder bij als ik (echt maar een klein jointje) en die werd afgepakt en heel goed gecontroleerd of hij nog meer bij had! Nouja dat ging dus nergens over

Conclusie: Laat vrouwen dus je drugs meenemen :lol:

Waarschuw beheerder
zo heb ik ook wel eens iets gehoord met koffie pads

maar wat moet je op Qlimax met koffiepads 8)

gewoon aan de alcoholics niks aan de hand

yeah B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van N-ergetic op maandag 12 november 2007 om 16:53:
Conclusie: Laat vrouwen dus je drugs meenemen

Yep het werkt wel!! ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Brech-X-je op maandag 12 november 2007 om 17:04:
Yep het werkt wel!!

Heb er persoonlijk alleen niks aan :$
Maarja voor de rest (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 november 2007 om 16:56:
maar wat moet je op Qlimax met koffiepads

Misschien lopen er mensen met mobiele senseo-apparaten :lol:
Voor de mensen die geen red-bull lusten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als je al gepakt wordt, wat is dan de hoeveelheid pillen die dan worden afgepakt en er verder geen consequenties zijn? En vanaf hoeveel ben je echt de lul??
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rupen op maandag 12 november 2007 om 17:45:
Als je al gepakt wordt, wat is dan de hoeveelheid pillen die dan worden afgepakt en er verder geen consequenties zijn? En vanaf hoeveel ben je echt de lul??

je bent tegenwoordig gelijk al de lul
je mag niks meer bij je hebben

ik neem niks mee
word binnen toch altijd wel volgestopt :rot:
Uitspraak van N-ergetic op maandag 12 november 2007 om 17:05:
Voor de mensen die geen red-bull lusten.laatste aanpassing 12 november 2007 17:06

gewoon in een keer achterover tikken :yes:
Waarschuw beheerder
tyah als je iets drugs wilt gebruiken zou ik die best voor qlimax nemen kijk maar een naar I LOVE TECHNO dees weekend in Belgie, 200 mense opgepakt voor drugsbezit en 11 dealers en een paar vluchtmisdrijf , verklaard veel lol
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Brech-X-je op maandag 12 november 2007 om 17:04:
Yep het werkt wel!!

Neem mijn shit dan ook mee brech :p

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 november 2007 om 22:28:
Persoonlijk denk ik dat iedereen zich wel druk moet maken als ze het terrein verlaten en richting huis rijden. Zoals jullie misschien gehoord hebben gaat de Politie grote controles houden en daarbij vooral op drugsgebruik onder automobilisten. Vanaf hele is de apparatuur van de Politie zeer secuur. Hou maar echt rekening mee dat ze daar op Qlimax mee gaan beginnen. Zou zuur zijn als je naar dit feest je rijbewijs moet inleveren.

Deze controles worden wrs vanaf 2010 ingevoerd, de apparatuur is er niet klaar voor, 1 test duurt misntens 12 minuten, zie jij dat keer tig duizend bestuurders gebeuren? Ik niet hoor.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 12 november 2007 om 23:46:
Neem mijn shit dan ook mee brech

Heb al voor een half stadion bij me :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rupen op maandag 12 november 2007 om 17:45:

Het is Arnhem en dus zero tolerance.

Je mag dus niks hebben, ze weigeren je de toegang tot het feest en je bent je drugs kwijt.

Maar ja misschien pakken ze je niet, dat weet je niet:P

Artiest Condance
Waarschuw beheerder
Drugs
Wij moeten ons conformeren aan het lokale beleid in Arnhem, dat is helaas zero-tolerance.. Pas dus op met wat je meeneemt. Veel mensen vragen zich af wat ‘zero-tolerance’ precies inhoudt, dat betekent dat de gemeente Arhem geen enkele vorm van geestverruimende middelen toe wilt staan. Ook je wiet mag officieel dus niet mee naar binnen, hoe vreemd dat ook eigenlijk is in een land als Nederland..
bron: www.q-dance.nl

Waarschuw beheerder
Elk jaar weer

maar ondertussen is iedereen geestveruimend bezig :)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 november 2007 om 00:25:
Maar ja misschien pakken ze je niet, dat weet je niet :P

Dat is het risico he
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Brech-X-je op dinsdag 13 november 2007 om 00:23:
Heb al voor een half stadion bij me

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 november 2007 om 10:55:
Arhem geen enkele vorm van geestverruimende middelen toe wilt staan. Ook je wiet mag officieel dus niet mee naar binnen, hoe vreemd dat ook eigenlijk is in een land als Nederland..

Ik vraag me nog steeds af hoe ze dat eigenlijk hard maken in een land waar je wiet gewoon mag roken volgens de wet.
Trouwens alcohol is ook geestverruimend en dat mag dan weer wel, maarja dat is omdat ze daar accijns over kunnen heffen natuurlijk :rot: alcohol is ook harddrugs wat mij betreft.

Uitspraak van #81 -[D.K]- op dinsdag 13 november 2007 om 10:58:
maar ondertussen is iedereen geestveruimend bezig

ja joh van de 25.000 man die binnen is, is een behoorlijk deel waus op het einde.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 13 november 2007 om 12:02:
Ik vraag me nog steeds af hoe ze dat eigenlijk hard maken in een land waar je wiet gewoon mag roken volgens de wet

Dat zijn dan de huisregels van de avond, dat hoeft dan niet in de wet te staan. Ze kunnen net zo goed zeggen dat je niet met zwarte schoenen naar binnen mag als ze dat willen. Dat heeft dan niets met de wet te maken.

Trouwens alcohol is ook geestverruimend en dat mag dan weer wel, maarja dat is omdat ze daar accijns over kunnen heffen natuurlijk alcohol is ook harddrugs wat mij betreft.

Wat mij betreft is alcohol 1 van de ergste drugs die er bestaat! Ik sta liever tussen 1000 wouzen dan tussen 10 dronken mensen. Maar ze zullen natuurlijk gek zijn om geen alcohol te schenken zaterdag...

van de 25.000 man die binnen is, is een behoorlijk deel waus op het einde

Ik denk zeker wel de helft!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 november 2007 om 12:07:
Dat zijn dan de huisregels van de avond, dat hoeft dan niet in de wet te staan. Ze kunnen net zo goed zeggen dat je niet met zwarte schoenen naar binnen mag als ze dat willen. Dat heeft dan niets met de wet te maken.

Huisregels okay. Maar hoe ga je het bijv hard maken voor de wet. Wiet is volgens de wet niet verboden, harddrugs wel en softdrugs niet. Zwarte schoenen ook niet ;)

Ik sta liever tussen 1000 wouzen dan tussen 10 dronken mensen

ik ook (Y)

Ik denk zeker wel de helft!

kan wel kloppen ja :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 13 november 2007 om 12:28:
Wiet is volgens de wet niet verboden, harddrugs wel en softdrugs niet

Een boete zullen ze je niet kunnen geven denk ik, maar je kan wel de deur gewezen worden... dan heb ik denk ik toch liever een (niet al te hoge) boete.. Sta je daar weer buiten zonder kaartje :nocheer:
Waarschuw beheerder
nou een grammetje wiet zullen ze niet heel moeilijk over doen, maar pillen kunnen ze je zeker voor bekeuren.
ben zelf vorrig jaar met crime time aangehouden voor het bezzit van 5 pilletjes en heb toen een ochtend moeten brommen in de cel ook heb ik een boete van 400 euro gekregen, en aangzien amsterdam en arnhem het zelfde beleid voeren kan je er maar beter mee oppassen.
een gewaarschuwd mens telt voor 2.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van chimp chimp op dinsdag 13 november 2007 om 13:23:
een gewaarschuwd mens telt voor 2.

denk niet dat iemand het gaat laten om zijn pillen thuis te laten ondanks de waarschuwing

Uitspraak van chimp chimp op dinsdag 13 november 2007 om 13:23:
nou een grammetje wiet zullen ze niet heel moeilijk over doen

als het bij het controleren word gevonden mag je het inleveren

zelfs als je zo'n mierenneuker binnen tegenkomt kunnen ze moeilijk doen
maar dat is gelukkig meestal niet het geval
Waarschuw beheerder
neem niets mee, wat lijntjes van te voren in de neus

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 november 2007 om 10:55:
dat is helaas zero-tolerance

Vooral dat woordje: helaas, zo krijg je toch het idee dat Q-dance. (hard) drugs niet helemaal afkeurd :-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 november 2007 om 16:29:
Vooral dat woordje: helaas, zo krijg je toch het idee dat Q-dance. (hard) drugs niet helemaal afkeurd

Dat is toch wel de (gebruikende) doelgroep van Q
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Condance op dinsdag 13 november 2007 om 10:55:
dat is helaas zero-tolerance

Vooral dat woordje: helaas, zo krijg je toch het idee dat Q-dance. (hard) drugs niet helemaal afkeurd

je kunt het ook anders opvatten hoor.
qdance weet dat veel party-gangers drugs gebruiken.. maar benaderen de doelgroep op de zelfde lijn als de doelgroep.. dus ze zegge vanuit ons standpunt Helaas..
maar ze zijn streng daar in arnhem geloof mij maar. bij flockers bijv. dikke colonne hondjes.. en bij qlimax vip toen ook en bij de gewone qlimax ingang stonden ze op de trap.
dus jah .. en of t werkelijk drugs honden zjn..
i dont know..

wel weet ik dat bij sensation black echt een leek te staan.. die was ook rustig enzow. we moesten er 1 voor 1 langs en hij gaat dan snuffelen..
Waarschuw beheerder
donateur

Tja. Officieel mag harddrugs niet. Maar daar kunnen mensen persoonlijk toch anders over denken ;)
zoals al vaker gezegd, liever 1000 Wauzen dan 10 dronken mensen om je heen hoor. K heb echt minder problemen met mensen die waus zijn dan met dronken mensen die vaak veel onvoorspelbaarder zijn.

Maar dat is hoe ik er persoonlijk tegenaan kijk he ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja joh van de 25.000 man die binnen is, is een behoorlijk deel waus op het einde.

haha meer als de helft:P:P

haha 75%:P
laatste aanpassing
Artiest Nevz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 7 november 2007 om 09:19:
echt veel mensen meegenomen zien worden.
2 jaar geleden ook, onze chauffeur stapt de auto uit, wil zn riem goed doen en wordt meegenomen en moet helemaal uitkleden, vooroverbukken en alles:S (en hij had niet eens iets bij):S

What the Fuck! waarom doen ze in hemelsnaam zo zielig, net of ze dat kunnen tegenhouden.

No way!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 13 november 2007 om 16:44:
liever 1000 Wauzen dan 10 dronken mensen om je heen hoor

vind precies hetzelfde, dronken mensen zijn echt veel erger dan mensen die helemaal van de kaart zijn van welke drugs dan ook.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nevz op woensdag 14 november 2007 om 16:19:
vind precies hetzelfde, dronken mensen zijn echt veel erger dan mensen die helemaal van de kaart zijn van welke drugs dan ook.

Daar ben ik het nou ook helemaal mee eens!
niet dat ik wat doe hoor :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nevz op woensdag 14 november 2007 om 16:19:
liever 1000 Wauzen dan 10 dronken mensen om je heen hoor

Helemaal mee eens, dronken mensen zijn vaak veel onvoorspelbaarder. Mensen onder invloed van een pilletje zijn vaak je beste vrienden. Ik zelf neem zaterdag het risico niet omdat ik vlak erna waarschijnlijk een solicitatie gesprek heb, heb niet bepaalt zin om dat gelijk te verpesten :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Brech-X-je op dinsdag 13 november 2007 om 00:23:
Heb al voor een half stadion bij me

ik kom je wel ff opzoeken O:)

helaas, zo krijg je toch het idee dat Q-dance. (hard) drugs niet helemaal afkeurd

ze zijn bij Q-dance ook niet gek :jaja: Die weten dat iedereen het risico toch wel neemt en er weinig calamiteiten zijn, dus een verbod is vanuit dat oogpunt moeilijk te rechtvaardigen. En Q weet ook wel dat house en drugs nu eenmaal met elkaar verbonden zijn :)

Kga denk ik zaterdag die honden eens ff observeren :) al die verhalen hier, ik wil het nu wel eens met mn eigen ogen zien :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Killah op woensdag 14 november 2007 om 16:26:
Daar ben ik het nou ook helemaal mee eens!
niet dat ik wat doe hoor :p

En als je even een babbeltje maakt komen ze met ideeen die gewoon fucking geniaal zijn!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van * .. Geraatje (f).. * op dinsdag 13 november 2007 om 16:40:
we moesten er 1 voor 1 langs en hij gaat dan snuffelen..

En?? Pikte dat beest dr iemand tussen uit? Of hadden jullie niks bij je?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nevz op woensdag 14 november 2007 om 16:34:
En als je even een babbeltje maakt komen ze met ideeen die gewoon fucking geniaal zijn!

100% als je politiek een enkele keer een snoepie geeft dan zijn in 1 keer alle wereldproblemen opgelost! Nou ja dat denken ze dan he voorr een paar uur :p
Waarschuw beheerder
donateur
ik geloof het allemaal wel... als je meeneemt loop je altijd risico het is idd wel dat een vrouw minder risico heeft in mijn ervaring...

en dat honde sos beter ruiken als pillen of iets anders geloof ik ook niet....
gwn in een plastic zakje doen als je bang bent en een dikke laag parfum spuite O:)

hoor wel dat de controle binne ook erg streng is... stel dat je na de wc gaat en komt :vaag: trg of ziet er verdacht uit... kunne ze je er ook uitpakke... dus let er wel op dat als je binnen bent niet meteen denkt veilig te zijn en alles gerust in je broekzak kan stoppe;)

en idd liever 1000 vage mense dan 10 zatte mense:P zatte mense zijn zo vervelend:S
met van die wazige mense heb ik altijd de grootste lol... en de mooiste verhale;)

begin maar is het verhaal over een "achteruit vliegend brem brem vogeltje"

denk da maar is over na;)

Waarschuw beheerder
Gewoon geen shit meenemen als je het toilet opzoekt :) Verminderd weer je risico om gepakt te worden :) En als je iets neemt, gewoon in de zaal op een plek waar zoveel mogelijk mensen zijn én het liefst lopend. Dat lijkt me het meest veilige...

Waarschuw beheerder
Elke vorm van drugs is verboden ook al heb je 1 pilletje je word er uitgezet als je betrapt word. tot 4,5 pillen ben je particulier al word je met meer dan 5 pillen gepakt word je gezien als dealer.

Ik zou heel erg opassen vorige x in arnhem stonden ze wel met een hond het zijn niet die blafende honden maar de stile honden.

Als je betrapt word kan je verwachten dat je er niet meer inkomt.
Plus je word helemaal van top tot teen gefouileerd tot aan naakt aantoe ik spreek uit ervaaring;)

En een leuke boete ik had een boete van 250 euro voor 2 pilletjes en 1 grm zoet

Waarschuw beheerder
donateur

Onzin! Dat zijn geen huisregels, ze maken een plaatselijke verordening waarin ze een verbod opstellen voor elke vorm van drugs, of de officier van justitie geeft een last af dat de politie voor een bepaalde tijdsduur (max 12 uur meen ik) de bevoegdheid heeft om te controleren op drugsbezit en overtreders kan beboeten etc etc. Dit heeft dus wel degelijk met de wet te maken. Als iets niet in de wet staat kan je dus ook niet beboet, bekeurd, opgepakt of weet ik veel wat worden!

Zwarte schoenen niet toelaten kan niet zomaar dat steekt niet zo simpel in elkaar, omdat zwarte schoenen over het algemeen geen veiligheidsrisico of overlast met zich meebrengt cq veroorzaakt.

Uitspraak van spoos :banana: op woensdag 14 november 2007 om 17:46:
en dat honde sos beter ruiken als pillen of iets anders geloof ik ook niet....
gwn in een plastic zakje doen als je bang bent en een dikke laag parfum spuite

Jij denkt dat een drugshond de geur dan niet meer kan waarnemen? Lol, dan zouden smokkelaars overal even een zakje omheen doen en een geurtje opspuiten en dan ruikt een hond niks :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dacht dat je een pot pindakaas moest meesmokkelen om die honden voor de gek te houden :P
Waarschuw beheerder
pot pinda kaas in je hol... aiiii
Waarschuw beheerder
Altijd hetzelfde dat Arnhem... Zal me benieuwe hoeveel er nou weer in de krant staan.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dennis85 op donderdag 15 november 2007 om 00:12:
Altijd hetzelfde dat Arnhem... Zal me benieuwe hoeveel er nou weer in de krant staan.

Haha ja idd:P

Opzich valt het altijd mee als je ziet hoeveel mensen er toch binnen komen met shit:P

Uitspraak van spoos :banana: op woensdag 14 november 2007 om 17:46:
als je meeneemt loop je altijd risico het is idd wel dat een vrouw minder risico heeft in mijn ervaring...

Ja idd, vooral als je weinig kleren aan hebt... Soms laten ze je dan zo voorbij lopen.

Vraag me trouwens af of die honden ( volgens mij maar 1 ) ook door parfum heen ruiken?!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Iedereen fokt elkaar alleen maar op.

over q base werd ook zo gesproken, ik ben zo door de controle heen gewandeld.
en geen honden, niks te zien!

dus ik maak me over qlimax ook niet druk, het risico is overal!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 november 2007 om 00:43:
Vraag me trouwens af of die honden ( volgens mij maar 1 ) ook door parfum heen ruiken?!

Al zou je het in een stalen box doen en las je die dicht dan ruikt een hond het nog... Daar is echt geen ontkomen aan zoals sommige mensen beweren.

Paar jaar geleden stonden de bij het Gelredome nog niet met honden, toen kon je door agenten in burger eruit gepikt worden als je verdachte handelingen deed. Zodra je je hand in je broek deed was dit al verdacht.

En tja nu deze actie met die hond is gewoon geluk hebben...;) En hij zal eerder naast iemand gaan zitten die een grote hoeveelheid bij zich heeft.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dennis85 op donderdag 15 november 2007 om 11:28:
Al zou je het in een stalen box doen en las je die dicht dan ruikt een hond het nog... Daar is echt geen ontkomen aan zoals sommige mensen beweren.

Ech wel:d
K heb het van de week nog uitgeporbeerd bij die hongerleijers van mijn moeder, brokjes voorzichtig in sealzakjes gedaan, zakjes en handen goed gewassen, voor ze neer gelegd. Eff ruiken uit inetersse maar voor de rest geen kick. Zakjes open gemaakt en ja toen hadden ze wel interesse 8)

Uitspraak van Dennis85 op donderdag 15 november 2007 om 11:28:
En tja nu deze actie met die hond is gewoon geluk hebben...

pakkans is nog steeds relatief klein, anders was het halve stadion leeg.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op donderdag 15 november 2007 om 12:55:
Ech wel
K heb het van de week nog uitgeporbeerd bij die hongerleijers van mijn moeder, brokjes voorzichtig in sealzakjes gedaan, zakjes en handen goed gewassen, voor ze neer gelegd. Eff ruiken uit inetersse maar voor de rest geen kick. Zakjes open gemaakt en ja toen hadden ze wel interesse

hij is gek he

man man heerlijke actie :D :lol:
Waarschuw beheerder
ik zou wel gewoon opletten waar je het laat enzo
vorig jaar is een vriend van mij ook opgepakt voordat hij naar binnen liep
da is dan mooi klote!
Waarschuw beheerder
Ech wel
K heb het van de week nog uitgeporbeerd bij die hongerleijers van mijn moeder, brokjes voorzichtig in sealzakjes gedaan, zakjes en handen goed gewassen, voor ze neer gelegd. Eff ruiken uit inetersse maar voor de rest geen kick. Zakjes open gemaakt en ja toen hadden ze wel interesse

haha geweldig
Waarschuw beheerder
Overal in Nederland geldt een zero tolerance beleid wat betreft hd, echter of dit beleid wordt nageleefd door het beveiligingsbedrijf dat dienst doet is een tweede.

Als er bij de fouillering hd wordt aangetroffen, al is het maar 1 pil, en de politie staat daar bij (dat is bij grote evenementen vaak zo) dan moet je gewoon mee en wordt er proces verbaal opgemaakt. De boete bedraagt dan 50 euro per pil tot 8 stuks. (tenzij dit veranderd is)
Ik weet niet of het nog steeds zo is maar alles boven de 3 pillen in bezit wordt gezien als "dealer hoeveelheid" boven dit aantal valt het bezit binnen een andere categorie misdrijven

Begrijpelijk is wanneer er een groepje beveiligers langsloopt rond een uur of 4 en ze zien je met een zakje waar 1 pil in zit, dat er dan niet zo moeilijk wordt gedaan. In de meeste gevallen wordt het zakje afgepakt en je mag gewoon verder feesten. Het een en ander is natuurlijk ook afhankelijk van de beveiliger die je treft op zo een moment.
Het beveiligingsbedrijf dat Q-dance altijd inhuurt gaat hier meestal wel verantwoordelijk mee om.

Gaat het om sos of pep dan wordt het een ander verhaal.

En wat die honden betreft, je kan er vanuit gaan dat de hondjes van gelderland-zuid je fanatiek gaan besnuffelen :D

Ech wel

Idd zonder Co2 geen geur transport.

2 pillen in een sealzakje (waar geen drugs in heb gezeten) en dan bewaren op een neutrale plek (dus niet tussen je andere snoepjes) 3 kwartier voor dat je weg gaat in je sok onder je voet. never nooit niet dat die hond aanslaat.

En rede tot paniek is echt terrecht als er geen honden staan van de politie maar van de douane
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jesse Digital Skills op donderdag 15 november 2007 om 13:16:
hij is gek he

man man heerlijke actie

Uitspraak van PartyPinda op donderdag 15 november 2007 om 13:39:
haha geweldig

b) :p

Uitspraak van -RBM- op donderdag 15 november 2007 om 14:31:
En wat die honden betreft, je kan er vanuit gaan dat de hondjes van gelderland-zuid je fanatiek gaan besnuffelen

Lief hondje :aai:
Bij mij zullen ze niets vinden :d

Idd zonder Co2 geen geur transport.

Juistem (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
ik neem alleen wat hash mee...kunnen ze hoogstens afpakken

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jesse Digital Skills op donderdag 15 november 2007 om 15:45:
ja let rond om t stadion ook maar op

daar werd een vriend van mij ook gepakt..ze houden je van alle kanten in de gaten ( veel in burgerkleding)

Waarschuw beheerder
vorig jaar stonden er idd van die gezellige hondjes!! had gelukkig niets bij me, maar er werden wel veel mensen uit de rij gehaald!!
Dit jaar weer op de alcohol
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 november 2007 om 00:43:
Ja idd, vooral als je weinig kleren aan hebt... Soms laten ze je dan zo voorbij lopen.

ja dat helpt volgens mij vaak wel... opvallende mensen halen ze altijd ertussen uit...
een vriend van me wordt altijd ertussen uit gehaald... waarom?? hij heeft een hoop tattoos maar verder...

ze hebben mij meerdere xe door laten lopen met als opmerking "jou vertrouw ik wel jij hebt tog nix bij" en da terwijl je je kruis vol hebt zitte :roflol:
Waarschuw beheerder
veel mensen worden niet eens buiten gepakt, binnen lopen ook elk feest meer van die nep partygangers rond die iedereen aan het controleren zijn. zien ze je gebruiken ben je de lul.

maar als ik om me heen kijk elk feest weer komt het meeste gewoon binnen. ogen zo groot als ping pong ballen komen er voorbij :P

en ik vind liever dat dan een bezopen idioot. daar heb ik veel meer last van.
Waarschuw beheerder
En rede tot paniek is echt terrecht als er geen honden staan van de politie maar van de douane

:P Dan wordt alles plotseling een heel ander verhaal.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zo te horen ist wel erg streng dan:( nouja morgen zullen we zien dan maar he:Dheb er zin an

Waarschuw beheerder
donateur
Ech wel

Onzin! Je vergelijkt nu een gewone hond met een getrainde drugshond :/ Heb je het bij je dan ruikt ie dat, einde verhaal.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 november 2007 om 12:46:
Onzin! Je vergelijkt nu een gewone hond met een getrainde drugshond Heb je het bij je dan ruikt ie dat, einde verhaal.

Inderdaad... Een drugshond is hier speciaal voor opgeleid. Als drugshonden inderdaad geen drugs konden ruiken dat in een dicht gelaste metalenbox is gestopt, dan zouden criminelen dit allang hebben gedaan om zo drugs op grote containerschepen te vervoeren.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ErwinMacBoem op donderdag 15 november 2007 om 18:41:
ik vind liever dat dan een bezopen idioot. daar heb ik veel meer last van.

Mee eens ik word niet goed van die gasten die gezopen en irritant zijn! Dan maar liever flinke doppen en een knauwende bek :lol: valt ook nog s gezelliger mee te ouwehoeren en kom je op gesprekken waar je anders nooit over nadenkt :D heb er altijd erg veel lol mee!!

Waarschuw beheerder
ik waag de gok niet :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ::Marit:: op woensdag 14 november 2007 om 16:57:
Uitspraak van * .. Gera (L) Twan.. * op dinsdag 13 november 2007 om 16:40:
we moesten er 1 voor 1 langs en hij gaat dan snuffelen..

En?? Pikte dat beest dr iemand tussen uit? Of hadden jullie niks bij je?

dit meen je toch niet...

Waarschuw beheerder
Ik ken wel een verhaal van vrienden

dr werden 2 gepakt
en moesten in zo'n kippehok zitten
iedereen beukte op de deuren om ze dr uit te laten
sommige werden echt gestoord van dat opgesloten zitten
na 3uur mochten die 2 eruit.
ze stonden met mond open in de zaal
dr kwam nix meer uit ze

brrrrrr
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 november 2007 om 15:57:
Ik ken wel een verhaal van vrienden

dr werden 2 gepakt
en moesten in zo'n kippehok zitten
iedereen beukte op de deuren om ze dr uit te laten
sommige werden echt gestoord van dat opgesloten zitten
na 3uur mochten die 2 eruit.
ze stonden met mond open in de zaal
dr kwam nix meer uit ze

brrrrrr

Oh en jij meent het wel :nee: :nosmile:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ** Marcel **:bounce: op vrijdag 16 november 2007 om 16:57:
Oh en jij meent het wel

ik bedoelde die zin:
van dat meen je niet, lekker dan.

Waarschuw beheerder
Volgens mensen wmaare horde er honden teams ingezet?laatste aanpassing 2 november 2007 12:21

Hoorde dat ze zo'n 500 honden inzetten en binnen in het Gelredome lopen nog eens 2500 agenten in burger.

Jwt.

wil je verder niet bang maken hoor....

:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Je bedoeld nog eens 2500 honden in burger!;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nee, mang honden mogen niet naar binnen. jwz

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 november 2007 om 19:58:
Hoorde dat ze zo'n 500 honden inzetten

500? lijkt me wel erg veel ma dat kan aan mij liggen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op vrijdag 16 november 2007 om 20:07:
500? lijkt me wel erg veel ma dat kan aan mij liggen?

nou, het zijn er ondertussen dus al 2300 geworden.

aardig gek dacht ik zo :o

ze verwachten nogal wat.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 november 2007 om 20:09:
nou, het zijn er ondertussen dus al 2300 geworden.

:O bron?

Waarschuw beheerder
water.

Waarschuw beheerder
donateur
grapjas
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op vrijdag 16 november 2007 om 20:07:

Nee joh, dat is niks man, normaal zijn het er wel 5000 :rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op vrijdag 16 november 2007 om 20:14:
grapjas

nee mang, die ligt in de was.

die trek ik morgen aan.

Waarschuw beheerder
Ik ben een paar jaar terug ook de klos geweest daaro, heb tot half 4 in de cel gezeten tussen een hoop wauzen :D
Mijn advies: regel daarbinnen wat! kwestie van vingers knippen ;)

Waarschuw beheerder
ohja trouwens, Stophoest mag wel mee naar binnen.

scheelt weer.
Waarschuw beheerder
donateur
het zijn niet eens echte drugshonden die alles ruiken :nee: daar heb je maar twee teams van in nederland en die zijn op schiphol
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MitchvandeLust op vrijdag 16 november 2007 om 20:16:
Uitspraak van Baseseeker op vrijdag 16 november 2007 om 20:07:

Nee joh, dat is niks man, normaal zijn het er wel 5000

was het maar zo :S ze zetten dus 25.000 honden in he. 1 hond per persoon !!!;) en die wordt met een touwtje aan je knie vastgebonden zodat hij je de hele avond gezelschap kan houden :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van spoos :banana: op donderdag 15 november 2007 om 18:33:
ze hebben mij meerdere xe door laten lopen met als opmerking "jou vertrouw ik wel jij hebt tog nix bij" en da terwijl je je kruis vol hebt zitte

Makkelijk zo'n pillendoos!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
nouh het feest begint hier straks al en vanaaf gaan we verder in de bus op naar qlimax..

zal in die bus ook wel weer aardig wat rond gepoederd worden :lol:
ook fijn als t weer es lekker over je kleren word gestrooid:s helemaal in arnhem:vaag:

met flockers liep dr ook n hond te snuffelen..
Maar dr liep ook n wous gestrest langs ons heen die werd meegenomen
bah heb dr weer n lekker geoel ove vanaaf en ben pas blij als iedereen fijn binnen staat te raggen:P

Waarschuw beheerder
donateur
Hebben jullie je aarsjes allemaal al een beetje voorbereid want zo'n nauwelijks ingevette kolenschop met chirurgenhandschoen in je reet zal vast pijn doen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jesse Digital Skills op vrijdag 16 november 2007 om 21:16:
het zijn niet eens echte drugshonden die alles ruiken daar heb je maar twee teams van in nederland en die zijn op schiphol

dat weeet ik toch wel zeker...bij de vip ingang stond er 1 en 2 vrienden van mij werden opgepakt door dat hondje en het baasje dus vertel mij niet dat het geen echte drugshonden zijn, vaak is het afschrikking, maar dat was toch een echte
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Mag je trouwens wiet mee naar binnen nemen?
Waarschuw beheerder
Mag officieel niet (zie q-dance.nl) maar denk dat ze het hoogstens afpakken en dat je daarna gewoon door mag lopen.

Iemand ervaring met gepakt worden met alleen wiet?

Waarschuw beheerder
Ik zie het bedankt, maar het gaat gewoon mee :D hehe

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Daniel :D op zaterdag 17 november 2007 om 12:31:

ja een vriend van me werd meegenomen (had alleen hash bij) moest wel in zn blote billen maar na de controle mocht hij gewoon weer na binnen toe ....
Waarschuw beheerder
Pfff echt zo streng joh...je hoort t wel vaker dat dit allemaal gaat gebeuren, maar nooit iets van gemerkt eigenlijk. Lopen we mekaar dan allemaal bang te maken ofzo?? Iemand misschien wel goeie ervaringen, of is t echt waar?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Loor op zaterdag 17 november 2007 om 12:46:
Pfff echt zo streng joh...je hoort t wel vaker dat dit allemaal gaat gebeuren, maar nooit iets van gemerkt eigenlijk. Lopen we mekaar dan allemaal bang te maken ofzo?? Iemand misschien wel goeie ervaringen, of is t echt waar?

qlimax is verreweg de strengste controle die ik tot nu toe heb gezien..( veel agenten in burger, hondjes) en ik zou ook opletten als je in de rij staat, niet hele tijd aan je sok zitten ofzo :P want dan ook grote kans dat je meegenomen word...dat overkwam die vriend van mij...werd meegenomen door 2 agenten in burger
Waarschuw beheerder
Tja, je moet je gewoon normaal gedragen en beetje kletsen. Niet zenuwachtig staan doen of raar om je heen gaan staan kijken :S Dan is er vrij weinig aan de hand denk he..
Agenten in burger heb ik al vaak genoeg gezien..moet binnen ook gewoon uitkijken
Waarschuw beheerder
meestal laat ik door anderen wat naar binnen smokkelen, vanavond moet ik er zelf aan geloven,
is het nu veiliger om in in je poes te stoppen of onder je voeten??
Waarschuw beheerder
Het hoeft niet in je poes hoor ;) zit niet zo lekker zo'n zakje haha. Maar gewoon in je ondergoed stoppen is veiliger. Schoenen moeten eerder uit dan je broekkie
Waarschuw beheerder
hahaha lijkt me idd niet lekker zitten
mja better safe than sorry.
maar thnx heb ik nog wat te freutelen in de bus ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KrebsKoppie op zaterdag 17 november 2007 om 09:45:
was het maar zo ze zetten dus 25.000 honden in he. 1 hond per persoon !!! en die wordt met een touwtje aan je knie vastgebonden zodat hij je de hele avond gezelschap kan houden

Toch he, maar wie geeft die hondjes dan te eten:(
Waarschuw beheerder
Ik vind het allemaal wel meevallen met Q-dance feesten... Als je niet in de openlucht gaat snuiven is dr nix aan de hand joh... Ze voelen egt niet in je broek of onder je sokken... wees daar maar nie bang voor...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daniel :D op zaterdag 17 november 2007 om 12:31:
Mag officieel niet (zie q-dance.nl) maar denk dat ze het hoogstens afpakken en dat je daarna gewoon door mag lopen.

Alleen wiet is geen probleem, wordt hoogstens alleen afgepakt, zorg alleen wel dat je dan geen HD bij je hebt... Wiet vergroot de kans op gepaktworden wel... vooral ALS er honden staan...
Waarschuw beheerder
Wat een paniek altijd over controles.
Stop het gewoon in een strakke boxershort.
En als je er 100 mee wil nemen vraag dan lief aan je vriendin of zij nog een "gaatje" over heeft.

Maar met wiet moet je inderdaad wel uitkijken. Neem dan hash mee als vervanger.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 november 2007 om 14:26:
ze staan er op qlimax wel elk jaar.
tis gewoon pech hebbe als ze je eruit pikken.
of t egte drugshonden zijn vraag ik me af, neem aan dat die beesten niet meer zouden moeten weten waar ze moeten kijken of heen lopen want er lopen zo veel mensen met drugs...

juustem, honden helemaal in de warre van al die drugswalmen, da ken tog nie
Waarschuw beheerder
Of je gebruikt de wiet als afleidingsmanoeuvre :p Loop je langs de honden met je wiet, wordt je door de politie meegenomen ter controle en je vrienden die achter je lopen kunnen snel doorlopen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Daniel :D op zaterdag 17 november 2007 om 13:47:
Of je gebruikt de wiet als afleidingsmanoeuvre

:lol:
vorig jaar werd een vriend van me er ook uitgepikt
150 feesten ofsow had ie achter de rug en dit was het eerste feest dat ie niks mee nam hahaha
Waarschuw beheerder
Ik neem alles me maar ik heb wel een hekel aan die controles enz :\

Waarschuw beheerder
pfff de controles worden weer lkkr opgeblazen hier! het zal echt niet meer wezen als elk ander feest ;)

mja k heb toch niks te vrezen :cheer:
Waarschuw beheerder
Gewoon een hondenkoekje meenemen :-P
Waarschuw beheerder
neej zorg datje 2 zakjes heb 1 daarvan gevult met koffie en de ander daar bij stoppen.
koffie overheerst elk geurtje.
ik doe t altijd zo en t werkt goed!

en verder wens ik iedereen een super avond!!!
Waarschuw beheerder
het werk daar als volgt
(heb het voorgaande niet gelezen dus misschien is het al gezegt)
je word er gewoon willekeurig tussen uit gekozen en met een beetje peg sta je een 15min. later alleen nog maar op je boxer ergens in een container of een plek die daar voor gemaakt is..

zo is het elk jaar nog gegaan dus zal nu wel weer zo wezen
dus we zien wel...
maar helaas ga ik niet mee dit jaar iets te lang zonder baan gezeten en heb zelf geen kaartje en me maatjes wel maar goed moet ook aan bepaalde verplichtingen voldoen vanavond
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (nicky) op zaterdag 17 november 2007 om 15:08:
neej zorg datje 2 zakjes heb 1 daarvan gevult met koffie en de ander daar bij stoppen.
koffie overheerst elk geurtje.
ik doe t altijd zo en t werkt goed!

en verder wens ik iedereen een super avond!!!

ik snap het niet ik had aardig wat snelheid bij me en ben gewoon naar zoon hond toe gelopen die op zoon betonnen verhoging lag, met de politie man er naast ik vroeg of ik hem mocht aaien
ik had de zooi in me boxer hij snuffelde een beetje rond en der gebeurde niks das ook een x in de brabanthallen gebeurt (daarvoor dan)
dus ik maak me nooit meer druk om die lieve honden
Artiest {SHOWLIST artist 99392, 4097}
Waarschuw beheerder

Volgens mensen wmaare horde er honden teams ingezet

Ja jammer joh...wat maakt t uit man, al zou dr een heel leger staan voor controle! niet voor niets

Waarschuw beheerder
donateur
5 helicopters, 300 honden en 1500 agenten in burger zijn vandaag aanwezig
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DennieK op zaterdag 17 november 2007 om 16:05:
dus ik maak me nooit meer druk om die lieve honden

daarom die honden stellen niks voor

Waarschuw beheerder
altijd dat gezeik over controle,s op feesten:gaap:
ga gewoon niet naar qlimax moet je er zoeken op een hardstyle feest:rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 november 2007 om 21:33:
ga gewoon niet naar qlimax moet je er zoeken op een hardstyle feest

Weer zon lekkere nutteloze opmerking :rot:

In totaal 1 hond gezien! Maar denk dat het gewoon om te dreigen is want als er zoveel man tegelijk langs loopt weet hondje ook niet meer waar de geur vandaan komt :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van <Dave> op zondag 18 november 2007 om 14:31:
In totaal 1 hond gezien!

Idd, ik ook! Bij de trap als je naar boven wilde...

Ben trouwens niet eens gefouillieerd :/ Ik had zo`n lekkere lollie dat ik wel door mocht lopen. Whatever...:S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 november 2007 om 14:54:
Idd, ik ook! Bij de trap als je naar boven wilde...

Ben trouwens niet eens gefouillieerd Ik had zo`n lekkere lollie dat ik wel door mocht lopen. Whatever...

was idd een controle van niks had iets veel ergers verwacht zeg maar

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 november 2007 om 18:08:
5 helicopters, 300 honden en 1500 agenten in burger zijn vandaag aanwezig

al zou dat zo zijn..
nog.. was iedereen waus ;) o:)
laatste aanpassing