| Betreft: | evenement: Armin Only 2008, zaterdag 19 april 2008 om 22:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Dat vermoed ik ook en wat ze op tv uitzenden begint ook pas even na 24.00 dus lijkt mij dat ze niet midden in het programma beginnen,maar de opening laten zien
Ja, precies vóór de deur!
Remember TE....
zo, net ook ff Rons ticket uitgeprint, we zijn er klaar voor!
biertje met af en toe een flugeltje erin
Gatver! Wat een combi: bitter met zoet!
Nee, doe mij dan maar Smirnof ice met flugel
cloverfield
- Pluisjes ( ) van m'n blouse afhalen Kut dinger
Straks vraagt ie ook nog aan ons of we de pluisjes van zijn broek willen halen.
Gatver! Wat een combi: bitter met zoet!
Nee, doe mij dan maar Smirnof ice met flugel
@Rest, wil iemand toevallig helpen met de pluisjes van m'n blouse halen? Kan 't niet goed zien op me rug
Nee, denk, dat dát los staat van wanneer ie begint. Dat heeft met tv rechten te maken.
Wel vet trouwens dat het op TV komt. Zondag mooi eens effe terug kijken als het een geslaagd feest is geworden . Stream zal vast wel opgenomen worden en te vinden zijn zondag!
Straks vraagt ie ook nog aan ons of we de pluisjes van zijn broek willen halen
Gisteren gekeken..... gaaf gefilmd.
Die dj komt niet Marco
Die kan ook niks meer zelf tegenwoordig. Luie donder
Lijkt trouwens erg op de 4 strings stijl.
rijbewijs
Geloven jullie nogsteeds dat ik 16 ben dan?
Slechte bronnen heb jij
Neem wel een koekje mee voor de hond kijken of die hem aanpakt!!
ik hoop dat 't allemaal meevalt en dat zo'n bericht er puur was om een grote groep af te schrikken..
![[img width=200 height=200]http://www.misthys-voeders.nl/images/art/KoekjesLamRijst.jpg[/img]](http://www.misthys-voeders.nl/images/art/KoekjesLamRijst.jpg)
mja, lees de laatste alinea eens.. bij TE zijn er maar 2 mensen gepakt en veroordeeld, valt allemaal mee dus!
mja, lees de laatste alinea eens.. bij TE zijn er maar 2 mensen gepakt en veroordeeld, valt allemaal mee dus!
Maarja, 1 pilletje teveel is 2600 euro! Zou dat gelden als je er bijvoorbeeld 2 hebt in totaal?
ALs je je huiswerk goed doet,
ALs je je huiswerk goed doet, kun je haast niet gepakt worden. Maarja, 1 pilletje teveel is 2600 euro! Zou dat gelden als je er bijvoorbeeld 2 hebt in totaal? laatste aanpassing 19 april 2008 16:07
Maarja, 1 pilletje teveel is 2600 euro! Zou dat gelden als je er bijvoorbeeld 2 hebt in totaal?
als het vergelijkbaar is met TE idd valt het mee
Only is ook het thema vanavond