Partyflock

Forumonderwerp · 978726
Betreft: evenement: Armin Only 2008, zaterdag 19 april 2008 om 22:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Meer info http://www.arminonly.nl/

Jaarbeurs dus nu, beter als dat gare Ahoy :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :cheer: Marianne :cheer: op zaterdag 19 april 2008 om 12:43:
Daar heb ik al weken last van dus vandaar dat bij mij nu pas de zin komt ;p

Dan gaan we die er vanavond eens lekker uit dansen, springen, zweven, knuffelen..... enzo! :D

:cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ' B) Minister van Sterke Drank B) op zaterdag 19 april 2008 om 12:26:
heeel mischien als ik nog iets leuks zie liggen dat ik denk, DAT is leuk, die neem ik ook mee

Ik heb nog een hele grappige lichtstaaf met allemaal knipperende lampjes erin, die gaat op zeker mee :cheer:

En mijn mannetje doet z'n equalizer-shirt aan :banana:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van =Peter= op zaterdag 19 april 2008 om 12:49:
Dan gaan we die er vanavond eens lekker uit dansen, springen, zweven, knuffelen..... enzo!

:cheer: maar dan hoop ik wel dat we elkaar dan ook gaan zien he,de vorige keer zijn we elkaar ook misgelopen,maar 1 ding scheelt,het is maar 1 zaal ;-)
Uitspraak van Venusss op zaterdag 19 april 2008 om 12:50:
En mijn mannetje doet z'n equalizer-shirt aan

Cool, zag zo'n shirt ook op TE.. :D
Wij gaan lekker op tijd heen, mooie de waggie in de p-garage, nog even wat indrinken en parrrtyy.. o:)
Waarschuw beheerder
anders droom je even dat Armin Only in een afhaalchinees met een zwembad wordt gegeven én dat Armin boos werd op me omdat ik vroeg waar ie in leiden woont :D :')
Uitspraak van Elle Dani op zaterdag 19 april 2008 om 13:00:
anders droom je even dat Armin Only in een afhaalchinees met een zwembad wordt gegeven én dat Armin boos werd op me omdat ik vroeg waar ie in leiden woont :')

:lol: Misschien had je beter kunnen vragen Sambal bij? ;p
Waarschuw beheerder
zo, ben weer helemaal wakker na dat uurtje spinnen. Heerlijk! ARMIN: I AM READY!!! :cheer: :cheer: Nog een hele dag wachten :@

Uitspraak van :cheer: Marianne :cheer: op zaterdag 19 april 2008 om 11:30:
Zet hem op he en nog bedankt voor je reactie

Ik zal vanavond een dansje voor je doen! Nogmaals sterkte, klote rug!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Go op zaterdag 19 april 2008 om 11:03:
ZINZINZIN!!!

leuk je weer te zien vanaaf! :D

Uitspraak van Elle Dani op zaterdag 19 april 2008 om 13:00:
anders droom je even dat Armin Only in een afhaalchinees met een zwembad wordt gegeven én dat Armin boos werd op me omdat ik vroeg waar ie in leiden woont

ik wist al dat je een klein beetje gek was, maar dat je ook nog gek droomt is compleet nieuw voor me.. :P

echt fijn, was super rustig op het werk waardoor ik al om 12:00 naar huis mocht! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: Marianne :cheer: op zaterdag 19 april 2008 om 11:32:
en laat het lekker over mij heen komen

O, ik zie dat je wel gaat. Nou, veel plezier iig! :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van =Peter= op zaterdag 19 april 2008 om 12:37:
Dat is al ruim 50% van de avond.

Juist, en dat geeft me dan ook de zin. Armin's plaatjes moeten de rest doen (enne dus níet z'n Imagine album ;) )
Waarschuw beheerder
donateur
ik vermoed dat hij begint met Imagine ;)
Waarschuw beheerder
Iedereen veel plezier tijdens Armin Only
Ik zal jullie moves gaan bekijken op BNN vanacht :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Q-Rious¼ is seriously easy going b) op zaterdag 19 april 2008 om 13:12:
Wel een beetje saai die Imagine..

idd, vind Rain wel egt een topplaat :D

van mij mag tie beginnen met: 8 Wonders presents Arnej - They Always Come Back.

{argument 'id' ontbreekt}

begon armin in chili sensation white ook mee, wat een lekkere dreun die plaat zeg (L)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Q-Rious¼ is seriously easy going b) op zaterdag 19 april 2008 om 13:12:
Wel een beetje saai die Imagine..

pcies, ik haak elke keer af met m'n aandacht .... 4x poging gedaan, maar nee. Niks voor mij :)

En toch... best wel steeds meer zin.
Muziek, dansen, lieve mensen om me heen... :D
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 april 2008 om 13:23:
idd, vind Rain wel egt een topplaat

:yes: en Intricacy :D (eigenlijk alleen deze 2 :O)
Uitspraak van bloesem op zaterdag 19 april 2008 om 13:25:
En toch... best wel steeds meer zin.

:lol: Dat ken ik...heb de kaartjes al een tijdje thuis liggen, natuurlijk veel reclame enzo gehoord..
Maakt me toch steeds een beetje nieuwsgieriger :P

Waarschuw beheerder
shit, welke schoenenmoet ik aandoen :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 april 2008 om 13:32:
shit, welke schoenenmoet ik aandoen :P

Dans schoenen!! ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op zaterdag 19 april 2008 om 13:25:
pcies, ik haak elke keer af met m'n aandacht .... 4x poging gedaan, maar nee. Niks voor mij

Ik twee :d. Naar het horen van de sample's dacht ik OHHHHH nEEEE!! maar het valt mij nu ik de cd heb wel mee, maar echt boeien kan het mij idd ook niet :no:.

:bounce: RAMMEN ARMIN RAMMEN :bounce:

:honger: Zin zin zin :honger:

P.s. wat mij wel kon boeien was de film cloverfield ;) beetje offtopic maar wat een vette film :respect:. Vorige week gezien op DVD en :kwijl:. Morgenavond [rec] maar eens kijken!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van >RaoulDuke< op zaterdag 19 april 2008 om 14:05:
maar echt boeien kan het mij idd ook niet

Mij wel :jaja: ik luister de cd met veel plezier :)
lekker veel vocal :cheer: :cheer:
RAMMEN ARMIN RAMMEN

Laatste 2 uur prima (y)
Waarschuw beheerder
Ik denk dat ik pas rond 11u binnen ben...hoop maar dat ie het eerste uur niet meteen al gaat knallen. Wil niet teveel missen natuurlijk :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
P.s. wat mij wel kon boeien was de film cloverfield ;) beetje offtopic maar wat een vette film :respect:. Vorige week gezien op DVD en :kwijl:. Morgenavond [rec] maar eens kijken!!!

Erg spannende film inderdaad! (Y) :D :D
Waarschuw beheerder
En als de bom valt
Dan lig ik in mijn nette pak, diploma's en mijn cheques op zak
Mijn polis en mijn woordenschat --aaoei
Onder de flatgebouwen van de stad naast jou :cheer:

Laaaat maar vallen, want het komt er toch wel van :cheer: :cheer: :cheer:
Waarschuw beheerder
joooooooooooooehhhhhhhhhhhhoeeeeeee
mogen we nou al een keer :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ' B) Minister van Sterke Drank B) op zaterdag 19 april 2008 om 14:12:
Erg spannende film inderdaad!

Ja hij is echt gruwelijk. [rec] schijnt ook echt bizar te zijn. Zelfde manier gefilmt :yes:. Frontieres mega zieke film :x WHAT ARE YOUR BOUNDERIES ;) http://www.frontiersunrated.com/

vermaak voor de zondag na het feestje :d
Waarschuw beheerder
Dadelijk even m'n voorbereidingen treffen:
- Fles Bacardi halen
- Lekker luchtje zoeken B)
- Pluisjes ( :nocheer: ) van m'n blouse afhalen :p Kut dinger :/
- Iets lekkers te eten zoeken :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op zaterdag 19 april 2008 om 14:33:
geld teveel? ;)

Niet echt, geurtje komt uit me privecollectie geurtjes :p (staan er maar 2 tussen dus die keuze is snel gemaakt)

en die fles, watik buite erin gooi hoeft er binne niet meer in :p

Artiest Sirius
Waarschuw beheerder
Hij begint dus om stipt 22.00?! Geen voorprogramma ofzo?!?! Trouwens draait hij nu van 22.00 tot 07.00 of niet?!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 april 2008 om 14:42:
Hij begint dus om stipt 22.00?! Geen voorprogramma ofzo?!?! Trouwens draait hij nu van 22.00 tot 07.00 of niet?!

Armin draait van 22.00 tot 7.00. Of je hem ook meteen ziet is een 2e.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van .Timmeh op zaterdag 19 april 2008 om 14:45:
Armin draait van 22.00 tot 7.00

Ik kan t me nauwelijks voorstellen...

Ik ben er niet om 22 uur. Denk niemand van ons, als de deuren om 22 uur opengaan.
Dus... denk toch echt, dat het op z'n vroegst 23 uur is, dat Armin gaat draaien.
Maarrrr... we zullen zien/horen :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van .Timmeh op zaterdag 19 april 2008 om 14:45:
Armin draait van 22.00 tot 7.00. Of je hem ook meteen ziet is een 2e.

denk dat hij echt niet grootst gaat openen om 22.00 uur. Is meer als de helft nog niet binnen!!! denk dat rond 00.00 uur de grote opening is :yes:.Komen er nou ook nog gast DJ's draaien/?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Kan me idd niet voorstellen dat ie meteen om 22uur (groot) gaat openen. Er zal dan nog weinig publiek zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op zaterdag 19 april 2008 om 14:48:
Ik ben er niet om 22 uur. Denk niemand van ons, als de deuren om 22 uur opengaan.
Dus... denk toch echt, dat het op z'n vroegst 23 uur is, dat Armin gaat draaien.
Maarrrr... we zullen zien/horen

Hoe gaat hij anders 9 uur draaien in 8 uur? En reken er maar op dat er al duizenden mensen om 22.00 voor die deur staan.

Uitspraak van >RaoulDuke< op zaterdag 19 april 2008 om 14:49:
denk dat hij echt niet grootst gaat openen om 22.00 uur. Is meer als de helft nog niet binnen!!! denk dat rond 00.00 uur de grote opening is .

Dat zeg ik. Hijs er wel maar je ziet hem niet. Zal wel opkomen (hopelijk niet weer een doek) rond uurtje of 12 ofzo.

Uitspraak van Quick op zaterdag 19 april 2008 om 14:50:
Kan me idd niet voorstellen dat ie meteen om 22uur (groot) gaat openen. Er zal dan nog weinig publiek zijn.

Dat had in 2006 toch ook gedaan? Hij was al aan het draaien toen ik 22.15 in de zaal kwam. De opening was rond half 1 met dat doek enz. Maar daarvoor was ie al vanaf 10 uur aan het draaien.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op zaterdag 19 april 2008 om 14:48:

Nope. Het is een 9 uur set van Armin zoals elke Armin only. Ik verwacht dat om 12 uur de show gaat beginnen met een grote opening.

Hopelijk draait hij veel platen van zijn album. Ik vind het super vet album met al die vocale platen en hopelijk verrast hij mij met een paar clubmixen/UR mixen van enkele platen en dat hij daarnaast die nieuw Alex Morph draait! Wat een super vette trancer!
Waarschuw beheerder
Ik heb van bol.com de cd met handtekening gekregen. :d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ' B) Minister van Sterke Drank B) op zaterdag 19 april 2008 om 14:18:
Ben er net een halfuurtje uit

Dus gaat het weer?

Uitspraak van >RaoulDuke< op zaterdag 19 april 2008 om 14:49:
denk dat hij echt niet grootst gaat openen om 22.00 uur. Is meer als de helft nog niet binnen!!! denk dat rond 00.00 uur de grote opening is

Dat vermoed ik ook en wat ze op tv uitzenden begint ook pas even na 24.00 dus lijkt mij dat ze niet midden in het programma beginnen,maar de opening laten zien;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van .Timmeh op zaterdag 19 april 2008 om 14:51:
En reken er maar op dat er al duizenden mensen om 22.00 voor die deur staan.

Ja, precies vóór de deur!
Remember TE.... ;)

Uitspraak van :cheer: Marianne :cheer: op zaterdag 19 april 2008 om 14:54:
wat ze op tv uitzenden begint ook pas even na 24.00 dus lijkt mij dat ze niet midden in het programma beginnen,maar de opening laten zien

Nee, denk, dat dát los staat van wanneer ie begint. Dat heeft met tv rechten te maken.
Waarschuw beheerder
donateur
zo, net ook ff Rons ticket uitgeprint, we zijn er klaar voor! :D
Waarschuw beheerder
We zullen het zien met de opening. Ben er in ieder geval nog niet om 22uur. Elf uur is mooi op tijd. Moet nog door tot 7uur hè. :p