| Betreft: | evenement: Armin Only 2008, zaterdag 19 april 2008 om 22:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Only is ook het thema vanavond
Only is ook het thema
Tot vanavond allemaal of om 21:00u op centraal station
Maar bij elke ingang een hond werkt wel hoor. Hond ruikt gemiddelt tot 15 keer beter als een mens.
Omdat het normaal gesproken 100 euro per pil is ofzo..
Hebben jullie Nederland 3 daar dan?
komt de naam van hun niet tengoede
Voor iedereen die zich zorgen maakt, lees dit:
http://www.dag.nl/1070314/Nieuws/Artikelpagina-Nieuws/Een-pil-te-veel,-2.600-euro-boete.htm
Jammer dit soort straffen zijn nog aan de lage kant voor dit soort tuig en ordeverstoorders. Boetes horen te beginnen vanaf 2600 euro tot cira 10000 euro. Dat softe gedoogbeleid kom me strot uit. Hopelijk gaan we terug naar Amerikaans model. Mensen keihard aanpakken als ze in bezit zijn van verdovende middelen. Dit tuig veroorzaakt alleen maar ellende en kost klauwen met geld als er weer paar naar het ziekenhuis gebracht moeten worden. En dit tuig zorgt ervoor dat je van die megalange wachtrijen krijgt.
Jammer dit soort straffen zijn nog aan de lage kant voor dit soort tuig en ordeverstoorders. Boetes horen te beginnen vanaf 2600 euro tot cira 10000 euro. Dat softe gedoogbeleid kom me strot uit. Hopelijk gaan we terug naar Amerikaans model. Mensen keihard aanpakken als ze in bezit zijn van verdovende middelen. Dit tuig veroorzaakt alleen maar ellende en kost klauwen met geld als er weer paar naar het ziekenhuis gebracht moeten worden. En dit tuig zorgt ervoor dat je van die megalange wachtrijen krijgt.
Heb het gehad op Tiesto@schiphol en ik verzeker je dat je niet blij bent als je de wc uitkomt en je wordt door 3 gasten de hoek in gedrukt. Mocht gewoon blijven en er was verder niets aan de hand maar leuk is het niet.
![[img width=600 height=450]http://www.helpdezwerfkat.nl/uploads/images/Katten-Ryan-24dec-.2006-.jpg[/img]](http://www.helpdezwerfkat.nl/uploads/images/Katten-Ryan-24dec-.2006-.jpg)
Hopelijk gaan we terug naar Amerikaans model.
Wilde je nog best even zien, maar beter voor je dat dat nu niet meer gebeurd... Het laatste beetje begrip wat ik voor je had is nu weg..
Je hebt er toch geen last van?
Hopelijk gaan we terug naar Amerikaans model.
Maare Arjan, beter kom je niet meer in de buurt van linksvoor
Er is zoveel ellende ontstaan door jongeren drugs gebruiken op feesten of gewoon in priveleven. Er zijn zoveel documentaires te zien wat voor ellende dat heeft meegebracht in bepaalde gezinnen. En alleen omdat dat wij hier in Nederland alles maar gedogen en de overheid er nooit iets tegendoet. Kinderen die al op hun dertiende hun eerste joint roken. In Limburg komen mensen de grens over om hun drugs op te halen hier in Nederland. Die voor grote overlast zorgen in de grensstreek. Talloze criminelen die de grens overkomen op hun handel te slijten hier. Helaas kan dit allemaal in Nederland. En dan schaam ik me gewoon om Nederlander te zijn. Hopelijk gaat er nu eens keihard opgetreden worden. Coffeshops sluiten en keiharde sancties voor mensen die in bezit zijn van verdovende middelen.
Ik ga nog een kleine siesta inlassen
Snap niet dat jij daar vanavond ook nog tussen gaat staan
jongens, gewoon niet op ingaan.. daar is hij alleen maar op uit!
Dus drank gaan we ook verbieden bij deze?
Zolang je niet het verschil weet tussen drugs en drank kan ik niet met je praten.
Ga jij eens lid worden van de PVDA. Mensen met een mening lekker doodzwijgen. Jij zou prima passen als in de Tweede- of Eerste Kamer
Zolang je niet het verschil weet tussen drugs en drank kan ik niet met je praten.
Vertel jouw mening van dat verschil eens dan? Behalve dat alcohol de ergste drugs is en die 't meeste gedoogd is?
Er is zoveel ellende ontstaan door jongeren drugs gebruiken op feesten of gewoon in priveleven. Er zijn zoveel documentaires te zien wat voor ellende dat heeft meegebracht in bepaalde gezinnen.
Talloze criminelen die de grens overkomen op hun handel te slijten hier
Vertel jouw mening van dat verschil eens dan? Behalve dat alcohol de ergste drugs is en die 't meeste gedoogd is?
Dat lijkt mij ook een strak plan arjan. Zie het als een opdracht arjan!
Met jullie kan ik geen fatsoenlijk gesprek meer voeren naar de volgende uitspraken:
Dit soort mensen kun je niet serieus nemen en daar sta ik ver boven. Maar je ziet me vanavond btw wel. Ik laat mij niet verjagen door deze laaggeschoolde uitspraken.
Dit soort mensen kun je niet serieus nemen en daar sta ik ver boven. Maar je ziet me vanavond btw wel. Ik laat mij niet verjagen door deze laaggeschoolde uitspraken.
Ik hoop dat ie ook wat oudere nrs gaat draaien en dan niet alleen de bekende hits. Beetje de transparance 004 stijl. Heerlijke trance!!!
Wat kom je linksvoor doen dan? Je hebt toch geen vrienden en het grootste deel heeft een schurft hekel aan je?
maar beter voor je dat dat nu niet meer gebeurd
Of kun je ons ook laten verwijderen, zei je een tijdje geleden ook tegen mij . als ik er weer aan denk moet ik spontaan schijten.
Zegt iedereen die geen discussie kan winnen..
Wat kom je linksvoor doen dan? Je hebt toch geen vrienden en het grootste deel heeft een schurft hekel aan je?