misschien moet je het verschil eens kijken van het voorste punt van mijn bumper naar mijn voorste wielas... ik denk dat ie iets verder ligt als die van jouw???
met zon bumper ligt elke auto laag
iets meer respect naar mijn auto mag best,
Hoeveel geld en tijd je ook in je auto hebt gestoken, het blijft toch een kwestie van smaak..
De één is er helemaal weg van, en de ander vind er geen ruk aan..
en als het zo zegt, heb ik daar totaal geen moeite mee, das jouw mening, en die respecteer ik ook...
met zon bumper ligt elke auto laag
ik denk dat ik optisch gezien een stukje verder ben dan jouw
veel mooier dan die autostyle bakken
veel mooier dan die autostyle bakken
gewoon een feit
Jouw mening, mijn mening is dat die kansloze frikandellen meer in de garage staan dan op de weg rijden...
auto van de buren
mijn mening is dat die kansloze frikandellen meer in de garage staan dan op de weg rijden...
zijn er genoeg die er dagelijks mee rijden druif
Jouw mening, mijn mening is dat die kansloze frikandellen meer in de garage staan dan op de weg rijden...
ja maar je moet je er ook nog bij gaan bedenken dat ik er 17" inch onder heb liggen....
mijn mening is dat die kansloze frikandellen meer in de garage staan dan op de weg rijden...
vorige week nog in een a5 mee gereden.
Pas bij 170 windgeruis, zo verschrikkelijk stil.
Was er van overtuigd dat de km teller afweek
A5 is vettt ..
ben gewoon écht smoorverliefd op de a5!! krijg er gewoon kriebels van in mn buik...
haha zo erg is het bij mij nog niet
Zijn weinig auto`s die ik orgineel perfect vind,
maar meer dan andere velgen en misschien iets verlagen (als hij dan niet stugger wordt combinatie van sportief en comfort is nu perfect) zou ik er niet aan doen
Dashboard is trouwens ook super
Echt een super auto ben altijd al verliefd geweest op een coupe, maar een s5 als volgende auto zal ik niks op tegen hebben
maar oke, interieur van audi is sowieso altijd wel
![[img width=480 height=640]https://album.partyflock.nl/16438672.jpg[/img]](https://album.partyflock.nl/16438672.jpg)
Zonde
M`n broer heeft ook een vet mooie.. Maar die is meer oldskool zo dan achterlijk 'hip' opgetuned
zeker waar! dat heb ik ook.. maar audi's zijn wel bijna altijd origineel heel dicht bij het perfecte
dus jouw mening...
ik zie het in je album staan ja, ik ben ook into oldskool stuff
die foto is genomen op de MIVW meeting in leiden. ben ik ook geweest.
leuke jetta 1, zeker
ander zijn de a4 en de a6 toch echt TE standaart.
Machtige wagens
wie zegt dat jouw mening per direct een feit is???
zullen ook genoeg mensen zijn die mijn auto niet mooi vinden denk ik dan maar....
dan heb ik dat liever in een auto die mijn stijl is
dan in een standaard Audi A3