Partyflock

Forumonderwerp · 972047
2 volgers · 6503x bekeken
Waarschuw beheerder
zie jij graag tuning cars ik zeker hoor
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
k vind die astra maar een speelgoedautotje:x

[img width=500 height=375]http://www.rachina.org/rachina/upimg/allimg/2_060825140543.jpg[/img]

[img width=480 height=320 cacheid=0001059200022a312f9f97391a02048812]http://www.autoweek.nl/images/480/9/62bd0bdd048a0612924b70a9b09d24a9.jpg[/img]

k weet niet of het bij tunen hoort maar ik vind dit mooier...speciale auto's maar niet te overdreven

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PeterX op maandag 17 september 2007 om 13:26:
Mansory

*kots* Vleugeldeuren op een Aston Martin.
Die dingen horen op een Lambo, die is al lekker over the top fout maar een klassieke gentlemens car als de AM laat je lekker origineel.
Gemballa

Leuk zo'n Carrera GT, maar in originele staat is ie over 10 jaar waarschijnlijk het 3 dubbele waard van wat ie nu heeft gekost, maar zo'n getuned ding niet

Waarschuw beheerder
alleen als ze netjes afgewerkt en origineel zijn. dan vind ik de meeste wel mooi.. maar wat er op de meeste meetings komt.. nee dank je :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 september 2007 om 15:05:
Leuk zo'n Carrera GT, maar in originele staat is ie over 10 jaar waarschijnlijk het 3 dubbele waard van wat ie nu heeft gekost, maar zo'n getuned ding niet

Denk je niet dat je zo'n auto toch als 3e of 4e auto koopt en niet al investering??

Kijk ook bij de Aston wat verder dan de LSD deuren dan zal je zien dat deze auto veel lichter en nog beter afgewerkt is dan het origineel wat meer Ford is dan AM, dat is al heel lang niet meer wat het was..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cuppy_Cake ! op zaterdag 15 september 2007 om 17:00:
zie jij graag tuning cars ik zeker hoor

Zie heel graag een GETUNEDE auto, maar een omgebouwde kermis atractie niet ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
*kots* Vleugeldeuren op een Aston Martin.
Die dingen horen op een Lambo,

nee, op een benz :yes:

Ik denk dat de Gemballa Mirage GT zeker niet achterblijft, daar worden er geen 1300 van verkocht, maar slechts enkele. Volgens autosalon singen vallen de prijzen van zo'n GT reuze mee.

Maar mag ik dan mijn laatste lieveling tonen :

[img width=640 height=427 cacheid=000e732f00292b1e0acb017a1a0204a8f0]http://img205.imageshack.us/img205/1259/img2501qy4.jpg[/img]
[img width=640 height=344 cacheid=000e733700292b2d7daa67c91a0204a8f0]http://img411.imageshack.us/img411/7271/img2480ek3.jpg[/img]
[img width=640 height=275 cacheid=000e734300292b3a6ee5fbf31a0204a8f0]http://img212.imageshack.us/img212/8820/img2477li0.jpg[/img]

Porsche 9ff TRC-91
Slechts 910 pk's. Vlak voor afgelopen weekend bij 9ff opgehaald. Hij was er in Brussel bij de Cannonball 8000 rally.
Dat geluid uit die uitlaten was niet normaal, hij spuugde uit alle 4 de pijpen blauw vuur ... zo gaaf.
De bestuurder van de Porsche 9ff met 910 Bhp had eergisteren al kennis mogen maken met de 'Gründlichkeit' van de politie toen hij zijn auto ging ophalen bij 9ff in Dortmund. Hij mocht de nacht doorbrengen in een Duitse cel en mistte daardoor de start. Klein detail: hij had wel 400 (yep vier honderd) kilometer per uur gereden op een 9 km lang stuk asvalt net buiten Frankfurt dat pas aangelegd was en vlak als een biljart tafel was. Tja, als je dan al eens de kans krijgt om het maximum uit je auto te kunnen halen, moet je het natuurlijk niet laten hé

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PeterX op maandag 17 september 2007 om 15:55:
Kijk ook bij de Aston wat verder dan de LSD deuren dan zal je zien dat deze auto veel lichter en nog beter afgewerkt is dan het origineel wat meer Ford is dan AM, dat is al heel lang niet meer wat het was..

Ik zie een hele sjieke auto die ze hebben omgebouwd naar een smerige ordinaire pooierbak
Waarschuw beheerder
Porsche Uber Alles :P

man wat een geile bak die Porsche 9ff TRC-91
Waarschuw beheerder
Ik zie een sjieke snelle auto die ze hebben omgebouwd naar een ruigere versie met nadruk op <i>ruigere</>

smerig ordinaire pooierbak is een beetje overdreven?

als ik aan pooierbakken denk :D:
[img width=800 height=600 cacheid=000e734700292b3bd727a2851a0204acbf]http://www.fastcoolcars.com/images/wallpaper37/2005-nopi-big.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Maikel076 op maandag 17 september 2007 om 22:12:
Porsche 9ff

:NO:

een 9ff is geen Porsche meer ;)
Waarschuw beheerder
ja had er nooit van gehoord van het type 9ff zag het er ook ma staan :p

vind echt wel een sjieke kar... :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Paul b) op maandag 17 september 2007 om 22:13:
Ik zie een sjieke snelle auto die ze hebben omgebouwd naar een ruigere versie

wat is er niet mooi aan een AM dan?
Zo'n auto heeft een natuurlijke schoonheid.
Je gaat een Johnny Walker Blue label ook niet mixen met cola.
Waarschuw beheerder
donateur
kaal, verlaagd en brede sloffen eronder vind ik bij elke auto al mooi :)
sommige kits zijn wel mooi zolang ze niet meer opvallen dan de auto waarop ze gemonteerd zijn ;)

van techniek-tuning heb ik geen verstand 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 september 2007 om 22:25:
een 9ff is geen Porsche meer

:yes: wat is het dan ?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jochen op dinsdag 18 september 2007 om 08:33:
wat is het dan ?

Ik was ff in de war met Ruf, die bouwen Porsches zo om dat het geen Porsches meer zijn maar Ruf's

http://www.ruf-automobile.de/
Waarschuw beheerder
wat vind je er 'niet' Porsche aan dan?
Waarschuw beheerder
Hartge & Brabus maken mooi spul

[img width=450 height=315 cacheid=000e740100292cc1dada3d381a0204d949]http://www.diariomotor.com/imagenes/hartge_h50_v10_coupe_1.jpg[/img]
Hartge H50

tupperware :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Paul b) op dinsdag 18 september 2007 om 10:54:

een ruf is officieel geen porche meer,hoewel ze er natuurlijk wel op lijken...ruf is (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tedder op dinsdag 18 september 2007 om 16:52:
Hartge H50

tupperware

Waarom denk je dat die motorkap zo geventileerd is?? Om de Formule 1 afgeleide v10 met 550 pk een beetje te koelen??

HARTGE RULES
Waarschuw beheerder
hij bedoelt : Hartge (y)

tupperware (n)
Waarschuw beheerder
Ja nu zie ik het
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Paul b) op donderdag 20 september 2007 om 21:54:
hij bedoelt : Hartge

tupperware

juist jij begrijpt het ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tedder op vrijdag 21 september 2007 om 18:26:
juist jij begrijpt het

Ik ook Wat een plastic rommel(N)

Waarschuw beheerder
Powerhouse Amuse

Uitspraak van Jochen op maandag 17 september 2007 om 21:31:
Gemballa

-jun
-ings
-mugen
-topsecret
-mines
-spoon sports
-nismo
Tis maar wat je onder tuning verstaat. Het grootste deel is crap hele "dikke" golfjes met een hoop plastic erop en zooi van autostyle zonder power (N). Maar een japanner met hier en daar wat carbon, alleen waar nodig, en een blok waar 30.000 euro plus in is gestopt :kwijl: (y).
Ik vind dat een auto, maakt niet uit hoe vet hij eruit ziet, pas echt vet is als de eigenaar ook onder de motorkap heeft durven te investeren. Jammergenoeg zie je dat veel te weinig hier in nederland. Die ene vette jap die je af en toe ziet zit vaak alleen maar een bodykit op, onder de kap ho maar, op een dikke pijp en een powerfiltertje na dan he ;)
[img width=350 height=325]http://evasivemotorsports.com/merchant2/graphics/aero/ings_s2000.jpg[/img]
Zo moet het (ings s2000) en dan de rest van je geld onder de motorkap ermee. Als er geen dik blokje in ligt moet je de rest ook laten.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jan-Willem. op vrijdag 21 september 2007 om 19:57:
Helemaal mee eens

Ja man...is toch zo. Die stumpers met een "dikke" golf of een crx waar nog geen 3000 euro in zit, onder het motto plastic fantastic, maken me zooo triest. Het kan en moet beter!
Versta me niet fout, een golfje kan zeker vet zijn maar dan moet het onder de motorkap ook kloppen. Gelukkig rijden die ook rond :P

Dit kan ook in nederland GVD!!!
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Golfjes:

onder het motto:
Zo kan het ook!!!:p
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 september 2007 om 19:39:
Die ene vette jap die je af en toe ziet zit vaak alleen maar een bodykit op, onder de kap ho maar, op een dikke pijp en een powerfiltertje na dan he

Word aan gewerkt ;)
Waarschuw beheerder
en een blok waar 30.000 euro plus in is gestopt .

zoek jij de sponsoren..?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van "MARK" op zaterdag 22 september 2007 om 18:04:
zoek jij de sponsoren..?

Als je iets doet moet je het goed doen....Met wat plastic en blauwe lichtjes onder je auto kom je er niet. Mijn buurman is in zijn schuur bezig met een golfje van 350 pk en die is echt niet rijk hoor .
Waarschuw beheerder
een blok waar 30.000 euro plus in is gestopt

Jij vind het pas kunnen als er 1 of 2 jaarsalarissen in het blok zijn gestoken, terwijl de auto's vaak minder dan 10.000 hebben gekost. Niet echt realistisch voor de gemiddelde Nederlander he. Met een kleiner budget kan je ook aardig wat vermogen er bij krijgen. Been there, done that.

Het filmpje van die Golf IV die je hebt gepost is wel uber(y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Early Ries op zaterdag 22 september 2007 om 19:39:
Met een kleiner budget kan je ook aardig wat vermogen er bij krijgen

zeker...wat ik wou zeggen is dat je pas een vette getunede bak hebt als je ook onder de motorkap bezig bent geweest, 30.000 hoeft dat idd niet te kosten nee. Maar 80% van die "getunede" bakken die je ziet rijden hebben gewoon nog een origineel blok en dat vind ik een beetje triest. En je wil ook niet weten hoe erg sommige van die gasten voor lul rijden met een dikke taartschep op hun standaardbakkie.
Waarschuw beheerder
Meeste auto's met spoilers hebben nieteens 100pk.

Tuning hoort verfijning en verbetering te zijn, helaas zie je veel troep op auto wat geen verbetering is..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 september 2007 om 19:38:
Met wat plastic en blauwe lichtjes onder je auto kom je er niet.

waar moet ik komen dan..?!

zolang ik mijn auto op deze manier mooi vind is er toch geen enkel probleem dacht ik zo.. en na mijn weten is die ook zeer zeker niet overdreven. Denk dat ik zelfs trots mag zijn op mijn auto gezien m'n leeftijd

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Paul b) op dinsdag 18 september 2007 om 10:54:

Dat zeg ik toch...

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 september 2007 om 10:51:
die bouwen Porsches zo om dat het geen Porsches meer zijn maar Ruf's

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 september 2007 om 21:32:
onder het motto plastic fantastic

Of het motto 'Proud to be fout':9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van "MARK" op zondag 23 september 2007 om 12:33:
Denk dat ik zelfs trots mag zijn op mijn auto gezien m'n leeftijd

hoeveel pk heb je dan??
Uitspraak van Jan-Willem. op zondag 23 september 2007 om 21:46:
het motto 'Proud to be fout'

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PeterX op zaterdag 22 september 2007 om 22:24:
Tuning hoort verfijning en verbetering te zijn, helaas zie je veel troep op auto wat geen verbetering is..

helemaal met je eens (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 september 2007 om 22:00:
hoeveel pk heb je dan??

weinig..en het boeit me ook nog eens niet :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van "MARK" op zondag 23 september 2007 om 22:22:
weinig..en het boeit me ook nog eens niet

de belangrijkste vraag is denk ik... : ben je tevreden over, en met, je wagen? ;)

of tune je een wagen voor iemand anders zijn plezier? o:)
Uitspraak van PeterX op zaterdag 22 september 2007 om 22:24:
Tuning hoort verfijning en verbetering te zijn

dat is een mooie defenitie (y)
alleen wat dat inhoudt is persoonlijk ( in dit geval, de keuze, smaak, interesse van de eigenaar van de auto :D )
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van bounz™ op zondag 23 september 2007 om 23:03:
alleen wat dat inhoudt is persoonlijk ( in dit geval, de keuze, smaak, interesse van de eigenaar van de auto

Daar heb jij gelijk...maar toch een auto die er snel uitziet moet ook snel zijn, niet standaard.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 september 2007 om 00:05:
maar toch een auto die er snel uitziet moet ook snel zijn, niet standaard.

En daar komt weer een kwestie om de hoek kijken van het geld ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bounz™ op zondag 23 september 2007 om 23:03:
de belangrijkste vraag is denk ik... : ben je tevreden over, en met, je wagen?

hehe eindelijk iemand die het snapt.. :)

ik ben super tevreden met m'n auto zoals die nu is.. heb zelf ook wel tijdje zitten kijken na een ander blok ervoor.. maar toen had ik het geld nodig voor een reparatie en dan gaat dat gewoon niet door.. ben tevreden zoals die nu is..

+

Uitspraak van verwijderd op maandag 24 september 2007 om 08:35:
En daar komt weer een kwestie om de hoek kijken van het geld

idd.. ik doe het puur voor mezelf omdat ik er schik van heb, maar wel zo dat ik in het weekend ook nog eens kan gaan stappen..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van "MARK" op maandag 24 september 2007 om 08:44:
idd.. ik doe het puur voor mezelf omdat ik er schik van heb, maar wel zo dat ik in het weekend ook nog eens kan gaan stappen..

Als ik een auto zal hebben O:) dan zal ik dat ook zo doen inderdaad..

Puur voor mezelf, voor mijn eigen plezier!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 september 2007 om 09:12:
Als ik een auto zal hebben dan zal ik dat ook zo doen inderdaad..

Puur voor mezelf, voor mijn eigen plezier!

moet allemaal wel betaalbaar blijven, wil geen auto met 2 banken.. achterbank en rabobank.. dan maar minder snelle auto, maar wel 1 die helmaal van mij is
Waarschuw beheerder
donateur
tu·nen (ov.ww.)
1 (een apparaat of machine) goed instellen

met dank aan Van Dale
Waarschuw beheerder
laatst was op discovery meen ik een serie over een groep met autoliefhebbers die voor de 400 km/h gingen zag je ook veel van de ruf's bij maar dat noemden ze wel allemaal Porsche Ruf ?!
Waarschuw beheerder
Je kan RUF vergelijken met Brabus van Mercedes.

Op papier ist dan geen Mercedes meer en zitten andere technieken in (blok, bak, remmerij enz), maar eigenlijk blijft het een Mercedes. Zo is het ook met RUF en Porche.
Waarschuw beheerder
Reden hiervoor is dat er zoveel veiligheidseisen en (crash)test nodig zijn voor iedere compleet nieuwe auto.

Dus waarom niet wat goed is beter maken

Waarschuw beheerder
styling van je auto, is voor de liefhebbers je auto naar eigen smaak brengen ;)... voor de tjoenerz: zoveel en zo fout mogelijk plastic erop :D....

Wat de tuning betreft, bij een gestylde auto hoort een dik blok, geen dik blok ? wel veel plastic? : Tjoener

nette strakke auto meer motorvermogen als normaal en last but not least, een goed onderhouden wagen: LIefhebber

Eerst het onderhoud en dan pas t stylen van je wagen, heel veel tjoenerz kopen bumpers en rotzooi, om vervolgens 2 maanden later de auto op de bult te gooien omdat het blok kapot is gelopen of carrosserie verroest