nette strakke auto meer motorvermogen als normaal en last but not least, een goed onderhouden wagen: LIefhebber
Eerst het onderhoud en dan pas t stylen van je wagen, heel veel tjoenerz kopen bumpers en rotzooi, om vervolgens 2 maanden later de auto op de bult te gooien omdat het blok kapot is gelopen of carrosserie verroest
tunning is niet nodig blaas je je moter alleen maar kapot
Doe je toch iets goed verkeerd
Doe je toch iets goed verkeerd
zuinig omgaan met je auto.... niet trappen met koude motor, op tijd onderhoud plegen enz .. dan blijft alles heel
![[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/14383676.jpg[/img]](https://album.partyflock.nl/14383676.jpg)
pfffffff, overal dezelfde discussie
altijd maar andere auto-tjes van andere mensjes afkraken
en het zelf allemaal zo goed weten...
pfffffff, overal dezelfde discussie, altijd maar andere auto-tjes van andere mensjes afkraken, en het zelf allemaal zo goed weten...
Tuning is en blijft ook smaak, Maar teveel mensen hier kijken teveel de triple van the fast and the furious..
In dit Topic heb ik niemand nog andermans auto zien afkraken hoor. Jij begint er weer over. Als er een bepaalde discussie in een Topic voorkomt moet je niet in een ander topic erover door gaan.
Maar respect over ieders auto maar moet je ook tegen kritiek kunnen anders moet je niks posten op partyflock
zeg niet dat je auto lelijk is... tegendeel vind m best mooi voor een dinkytoy .. maarja das weer smaak.. hoemeer poly er opzit des te meer verafschuw ik zon auto
maar respect dat je zoveel werk in een tupperware auto steekt
een keer lezen voor jou, schijnt ook iets unieks te zijn...
3. Ik heb altijd respect voor iemand die zoveel uren in zijn auto heeft gestoken, ook al vind ik het niet mooi... heb er zeker respect voor.. zouden veel mensen hier ook moeten leren...
het is zijn eigen mening? als hun dat mooi vinden laat ze lekker
Plamuren, bumpers/spiegels bestellen enzo en die erop hangen noem ik geen tijd in je auto steken?
"tune" je auto liever motorisch/ophanging/remmen enzo, en als je dan toch de wagen er mooier uit wil laten zien. Doe het dan uniek en niet met van die half passende autostyle bumpers. Dat is geen stylen, dat is verkrachten.laatste aanpassing 3 oktober 2007 09:50
De een vind "Golfjes" mooi de ander weer niet..
De een vind autostyle helemaal geweldig de ander weer niet..
Snap zowiezo niet dat mensen zich druk maken over de auto van een ander!
ik vind t ook allemaal niet mooi, maar het is zijn eigen mening? als hun dat mooi vinden laat ze lekker een speelgoed autotje maken
heb 3 maanden gelast, geschuurd en geplamuurd elke avond, dus dat is geen tijd erin steken?
enige in zijn soort, ben er nog geen 1 tegengekomen, in nederland die hetzelfde is, dus uniek...
Nah je kan niet zeggen dat alles netjes aansluit, mgoed, als jij het mooi vind
Orgineel verder, die scoop, spiegels, 2 uitlaten, verchromede wielen ( ) lijkt ie vet stoer. Agja, moet je ook zelf weten.
Als jij zegt dat je er zo lang mee bezig bent geweest, moet je een anderre hobby zoeken. Smaak heb je (wat mij betreft) iig zeker niet
Zo ken ik er ook wel een paar, mgoed, uniek wilt ook niet altijd zeggen dat het gelijk goed/kwalitatief/mooi is.
is je megane trouwens parelmoer?
Weet niet waar het vandaan komt, maar tunen is echt niet alleen motorisch of wat dan ook. Het gaat erom dat jij je auto aanpast naar je eigen smaak en er een unieke auto van maakt en in dat opzicht is Fredtje25 daar zeker in geslaagd. Respect voor al het werk dat erin zit! Sta je op 100%? Carlo stond er volgens mij ook
Ik zie graag motorisch getunede auto's.
Al die gasten met een civic 1.5 vol tupperware die denken dat ze helemaal de man zijn, zo jammer.
dank je wel Dave, ik mag dat niet van de organisatie zeggen, maar dan weet jij vast genoeg...
heb je mij dat horen zeggen, dat jullie hem mooi moeten vinden???
want er zijn er zat die er wel waardering en lof voor uitspreken
Van de 3 pak je er een, lekker makkelijk.
Is dit kwaliteit dan? De helft sluit niet aan man
Druktemakertje
Beetje onzin he als je ziet dat hij ook op shows mag staan...
En krijgen we al een tip van de sluier of wordt het geduldig wachten? Wel nice dat je een bericht heb gehad van de barcelona tuning show, dat event is echt huge! Wou er eerst heen maar kon geen vrij krijgen maar wordt vast weer een spektakel!
Nou, ben benieuwd naar de metamorfose, maar zal vast wel mooi worden Is je auto trouwens een daily? vooral met die parelmoer lak is steenslag niet zo relax qua financien
last van drempels met die 4x4 ?... haha.. doe je toch iets niet goed... heb je m ook niet goed verlaagd anders had je er ook geen last mee .. of je kan niet rijden natuurlijk
mijne is een daily en kom elke drempel normaal over :
Is ook bullshit, als jij hier rondrijd kan je echt niet alle drempels met een normale snelheid nemen. Heeft niks met goed verlagen te maken
misschien moet je het verschil eens kijken van het voorste punt van mijn bumper naar mijn voorste wielas... ik denk dat ie iets verder ligt als die van jouw???
hmmmz, ow ja, dat kan er ook mee te maken hebben he.....
KW schroefset, ook fijn.. kan hem zo weer omhoog schroeven of verder omlaag schroeven, enige nadeel is dan dat ik hem telkens opnieuw moet uitlijnen... maar ja...