| Betreft: | evenement: Q-BASE, zaterdag 8 september 2007 om 16:00 |
Uitspraak van Puttelaar op zondag 9 september 2007 om 16:58:
Er stond weer een groot fuik bij vertrek, ben wel benieuwd hoeveel mensen daar ondanks alle waarschuwingen toch gepakt zijn!?
Ik had gelezen op pf dat het er idd zou zijn..
1 parkeerplaats gezien waar wat mensen naar toen werden gewezen
Die vond ik idd ook niet zo. Haha hij denkt, ik klim gewoon het podium op, ik zal die lui eens wakker schudden hoor. Ik vind hem zo huge, bijna eng gewoon
een donkere gast die alleen een zwembroek aan had en rondliep alsof ie op Star Beach was.
wat een mafkees die unexist! hij gooide een plaat keihard het publiek in terwijl niemand het door had.. je zal hem maar tegen je kop krijgen
ik stond met Vita.. Helemaal weer achter aan..
laatste platen van Technoboy.. stond ik ook zo goed als voor aan.. heb ook nog even voor 1 van de boxen gestaan.. maar ging wel hard ..
Er stond weer een groot fuik bij vertrek, ben wel benieuwd hoeveel mensen daar ondanks alle waarschuwingen toch gep
Wacht eens...stond jij niet precies in het midden vooraan maar een beetje links? En had je alleen een t-shirtje aan?
prophet: stukje van abject - tuuduu :
schat!!
heb ik jou gezien??
Wacht eens...stond jij niet precies in het midden vooraan maar een beetje links? En had je alleen een t-shirtje aan?
Wir sind die Hollander.. we
met zijn alle......lalalala
jaa weet 't echt niet meer!!
waar ergens was dat??
heb alleen maar gezopen en dan raak ik altijd stukken kwijt, maar dat ik jou zou vergeten shameee!!
had je 't wel na je zin??
Echt een mooie afsluting v.d. zomer was t.
Was bij hardcore.
ik ben ook een stuk kwijt ja, dat was volgens mij nadat ik jou gezien heb
heb me prima vermaakt ja, hoewel ik wel erg moe was.
jij ook vermaakt dus?
was jij ook met een bus?
enkeltje 25??!!
joow, ik had 'n retourtje voor 17euro..