Wow ik ben een keer een van de eersten

Ja 08.00u was een beetje teveel van het goeie. En Hellfish deed ook z'n uiterste best om ons weg te jagen, die heeft volgens mij les gehad van DJ Jean ofzo. Als je niet kunt scratchen, doe 't dan ook niet gast! Zoooo zonde. Draait 'ie zo'n dikke remix van Snow - Informer, gaat 'ie 'm lopen vernaggelen. Maar goed, de beentjes waren toch op.
Even in het kort: WAUW!

Weeze rockt gewoon te hard, wat een vette locatie. Ben overdag niet geweest, vond de muziek 's nachts wel weer overal erg hard maar had ook wel zin om te raggen en te beuken
Te bizar hoe sommige bunkers echt bijna leeg waren (Techno, dat verwacht je toch niet in Technoland Nr.1) en hoe ze in andere met de benen buiten hingen. Vooral tijdens The Prophet in de Scantrax bunker, man dat was me wel een feestje daar.
Twee nadelen: Het geluid dat echt te hard stond op sommige plekken (die GOA-bunker, godsakker man!). Maar goed, da's mn eigen schuld, oordoppen zijn gewoon echt belangrijk. En bovenal een grote smet op mijn nacht: die takkestroboscopen bij de Open Air. Bij de Techno trouwens ook. Stonden echt te vaak en te lang aan, werd er helemaal kriegel van. Dan word ik net zo'n leipe junk ofzo terwijl ik ramnuchter was.
Maar verder....

Ik ging echt insane toen ik op mn lieve partymopje zn nek zat en ik al die mensen zag staan toen TBY mijn plaatje draaide. Modderdikke set weer, paar dikke nieuwe tracks gehoord, echt vet!

En d'r is vast geen kip die 't gehoord heeft, maar ik wil de heren op 't podium wel effe bedanken ja voor de gesproken woorden. Dat vergeet ik never nooit meer.
Nog wat andere dingen:
+ De lasers in de harddance...ziek ziek ziek!

+ GZG die echt een heerlijk minifeestje neerzette daar en wat echt aanvoelde als een familie.

+ Goaaaaaaaaaa!

+ Hotdogs met gefrituurde uitjes, zuuurkool en sqeeeeeeuzme!

+ Volop gekke Duitsers, shuffledansjes en spikes en fluorkleding

+ De jongen van de zonnebrilstand

+ Vita

+ De juiste mensen op de juiste momenten tegenkomen
Nah ik kan nog wel uren doorgaan maar ik nok 'm af, het is mooi geweest. Ik heb echt een geweldige afsluiter van een voor mij niet zo happy festivalseizoen gehad. Q-dance, tnx again for a night to remember!