Was een machtig feestje!!
Omdat ik overdag moest werken heb ik het helaas pas vanaf 23 uur meegemaakt, dus weet niet hoe het dag gedeelte was.
Parkeren, binnenkomst en kluisjes ging zoals ieder Q feestje soepel, en was top geregeld. Had aan de ingang wel wat strengere controle verwacht aangezien het feest in Duitsland werd gehouden, maar niets van dat. Fouilleren stelde geen drol voor. Had een tas vol redbull en marsrepen maar kon ze zonder problemen meenemen.
Het gemengde publiek zorgde voor een gezellige sfeer

De Nederlandse partygangers kunnen wat mij betreft een voorbeeld nemen aan de partylui van over de grenzen. Die weten hoe je een goed feestje moet bouwen (en mongolisch moet dansen!)
Waardeloos dat je nergens plattegrondjes kon halen. Zocht me helemaal de tering de hele tijd.
Muziek was top! Helden van de avond waren voor mij: Manu Kenton en Fausto
Alleen jammer dat het tegen het einde licht werd en alles een beetje veranderde in een freakshow. Nog nooit zoveel grote ogen en scheve bekken gezien hahaha. Die 16 uur feesten klapte er bij veel mensen hard in zo te zien. Vanaf dat moment had ik het wel weer een beetje gezien en ging ik huiswaarts.
Onderweg terug een politiecontrole gezien waar wat mensen eruit gepikt werden. Maar geen echte gestapo praktijken waar iedereen het zo overdreven over had.
Minpuntjes vond ik de slechte verlichting en gevaarlijke uitstekende onderdelen overal. Heb meerdere mensen gesproken die hun voet hadden verzwikt of gestoten. Aankleding heb ik wel eens beter gezien op q-dance feesten, maar boeide mij eigenlijk niet zo gezien de vette locatie.