Partyflock

Forumonderwerp · 970971
1 volger · 26809x bekeken
Betreft: evenement: Q-BASE, zaterdag 8 september 2007 om 16:00
Waarschuw beheerder
donateur
Inmiddels zit de helft van Q-Base er weer op en zullen de mensen die alleen in de middag en avond zijn gegaan wel thuis komen. De die-hards moeten nog 7 uurtjes ;)

Maar hoe was Q Base??
Waarschuw beheerder
TLT ik riep je nog was rond half 8 ofzo.. ik zat op die berg achter de hangar ;-) verwaaaandee!! :P

nee hoor, maar leuk je eens in het echt te hebben gezien of was dat decibel al? was denk ik te zat bij decibel :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Neptunes_23 op maandag 10 september 2007 om 08:52:
bruis nog steeds na, zit nu op me werk ben te brak nog

Jou ook nog gezien,succes voor vandaag.

Blijf vandaag lekker lui
Waarschuw beheerder
Speedfreak was ook (Y) shit die knalde um flink! :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 10 september 2007 om 10:31:
Jou ook nog gezien,succes voor vandaag.

hahah bedankt!

Uitspraak van actief op maandag 10 september 2007 om 10:31:
Blijf vandaag lekker lui

ik ook, maar ondertussen wat pc's installere, kunenn ze niet over mij klagen ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flipp op maandag 10 september 2007 om 10:06:
Leeftijdscontrole was soepel. (gelukkig)

Haha zeg dat wel.. Zenuwen waren nergens voor nodig 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WM op maandag 10 september 2007 om 10:44:
Leeftijdscontrole was soepel. (gelukkig)

:yes: gelukkig wel ja
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Geweldig feest weereens!
Waarschuw beheerder
Q-Base was echt helemaal te gek!!
Technoboy, Luna, Dana, D-Passion Alpha Twins vonk iig helemaal top!!!
Heeft Q-Dance weer goed gedaan :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op maandag 10 september 2007 om 11:05:
Woeiiii!

Same here,
K zit nu op mijn werk echt na te genieten, boordevol energie :lief:

Eff puinhopen ruimen, helaas werken niet alle collega's even netjes.
Maar met de flashbacks naar Q-base moet ik het wel op kunnen brengen, de bass bonkt nu door door in mijn gedachten :bounce:
Waarschuw beheerder
M'n benen willen nog steeds niet helemaal meewerken. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 september 2007 om 09:34:
D-block & S-te-Fan
Deepack & Showtek
Dana draaide ook zeer lekker

:hail:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 10 september 2007 om 11:09:
de bass bonkt nu door door in mijn gedachten

ja maar die wordt bij mij wel overstemd door de krak in mn oor %) Voelt echt niet goed ofzo. Ik ga morgen effe langs de gehoorapparaten-en-oordoppen-meneer (een audioloog heet zo'n beest geloof ik) en die gaat maar mooi effe meten of alles nog in orde is, en me oordoppen meegeven!
Waarschuw beheerder
Nooit gedacht dat 16 uur zo snel voorbij kon gaan!!

Pff wat een vet feest :bounce:

Waarschuw beheerder
seeeuw, wat een dik feest..
nog een lekker flsje 69 weten te bemachtigen met de rode dop ;)
menn knalde m flink.. hallicuneren ten top:P
alles was geweldig, enige nadeel is dat ik al weer zoveel ben vergeten.. weet alleen nog dat ik met een maat ergens op de grond heb zitten roeien.. en het was nog zwaar ook!:P

Waarschuw beheerder
Op een paar mindere dingen voor afgaand en aan het einde van het feest, en zondag avond :x

Was het echt SUPER :yes:
Gruwelijk geluid :kwijl: Lokatie (y)
Dana :respect: Helemaal los op dat setje van der :bounce: :9

En zo zijn er nog wel meerdere :yes: :9

En ook echt in een deuk gelegen om sommigen mensen :x :roflol:
En die duitsers dan :rot: dat dansen... ging helemaal niet op de maat ook :d O:)

Maargoed...Volgend jaar zeker weer :9 b)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 10 september 2007 om 11:09:
K zit nu op mijn werk echt na te genieten, boordevol energie

Jij ook succes,ik ben vrij en doe niet veel.

Uitspraak van Wackiejacky op maandag 10 september 2007 om 11:16:
krak in mn oor

Der suist bij mij ook van alles.

Uitspraak van verwijderd op maandag 10 september 2007 om 11:22:
Volgend jaar zeker weer

:jaja:
Waarschuw beheerder
Was een machtig feestje!!

Omdat ik overdag moest werken heb ik het helaas pas vanaf 23 uur meegemaakt, dus weet niet hoe het dag gedeelte was.

Parkeren, binnenkomst en kluisjes ging zoals ieder Q feestje soepel, en was top geregeld. Had aan de ingang wel wat strengere controle verwacht aangezien het feest in Duitsland werd gehouden, maar niets van dat. Fouilleren stelde geen drol voor. Had een tas vol redbull en marsrepen maar kon ze zonder problemen meenemen.

Het gemengde publiek zorgde voor een gezellige sfeer (Y) De Nederlandse partygangers kunnen wat mij betreft een voorbeeld nemen aan de partylui van over de grenzen. Die weten hoe je een goed feestje moet bouwen (en mongolisch moet dansen!)

Waardeloos dat je nergens plattegrondjes kon halen. Zocht me helemaal de tering de hele tijd.

Muziek was top! Helden van de avond waren voor mij: Manu Kenton en Fausto :respect:

Alleen jammer dat het tegen het einde licht werd en alles een beetje veranderde in een freakshow. Nog nooit zoveel grote ogen en scheve bekken gezien hahaha. Die 16 uur feesten klapte er bij veel mensen hard in zo te zien. Vanaf dat moment had ik het wel weer een beetje gezien en ging ik huiswaarts.

Onderweg terug een politiecontrole gezien waar wat mensen eruit gepikt werden. Maar geen echte gestapo praktijken waar iedereen het zo overdreven over had.

Minpuntjes vond ik de slechte verlichting en gevaarlijke uitstekende onderdelen overal. Heb meerdere mensen gesproken die hun voet hadden verzwikt of gestoten. Aankleding heb ik wel eens beter gezien op q-dance feesten, maar boeide mij eigenlijk niet zo gezien de vette locatie.
Waarschuw beheerder
Ik ben wel in een wazige wereld geweest vannacht trouwens %) echt vaag geslapen. Ik werd wakker en dacht dat het vet gesneeuwd had. Ik wilde mn moeder al gaan bellen dat dat echt niet normaal is in de zomer. Ik liep hier al naar de telefoon te zoeken en toen keek ik op de klok, was het 05.00u ofzo en het was nog pikkedonker. En al helemaal geen sneeuw %)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Thompson op maandag 10 september 2007 om 11:25:
Waardeloos dat je nergens plattegrondjes kon halen. Zocht me helemaal de tering de hele tijd.

Kreeg anders na het fouilleren gelijk een plattegrondje in m'n hand geduwt door een van de medewerkers!;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op maandag 10 september 2007 om 11:32:
Ik ben wel in een wazige wereld geweest vannacht trouwens echt vaag geslapen. Ik werd wakker en dacht dat het vet gesneeuwd had. Ik wilde mn moeder al gaan bellen dat dat echt niet normaal is in de zomer. Ik liep hier al naar de telefoon te zoeken en toen keek ik op de klok, was het 05.00u ofzo en het was nog pikkedonker. En al helemaal geen sneeuw

Moet jij onderhand niet eens een keer naar de doctor:P?
Waarschuw beheerder
Volgens mij hebben ook niet veel mensen meegekregen dat the prophet vanaf half 8 ongeveer nog in bunker 4 kwam draaaie? zeeeer lekker afgesloten heeft hij daar!

Waarschuw beheerder
BUNKER 6 was ---> GENIAAL!
hangaar en scantraxx bunker was lekker huppelen!

beetje jammer dat het zo rustig was bij Progamers, alle laatste energie eruit geramd!!!
laatste 30min nog ff naar de hitjes van Vince, deed hij weer zeer verdienstelijk!
Waarschuw beheerder
Ohohoh wat een gruwelijk vet feest :kwijl:!!

heerlijke muziekjes, lieve mensjes, lekker sfeertje
ik wil terug!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TomK op maandag 10 september 2007 om 11:35:
Volgens mij hebben ook niet veel mensen meegekregen dat the prophet vanaf half 8 ongeveer nog in bunker 4 kwam draaaie? zeeeer lekker afgesloten heeft hij daar!

jawel in zijn bomberjackje liep die achterlangs, maar na 5min hardcore geluisterd te hebben ben ik gegaan.. ;-) effe nog bij luna wat knallers gehoord.. :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Neptunes_23 op maandag 10 september 2007 om 11:40:
jawel in zijn bomberjackje liep die achterlangs, maar na 5min hardcore geluisterd te hebben ben ik gegaan.. effe nog bij luna wat knallers gehoord..

ohja we liepen aardig achter elkaar aan he :lol: Ik was nog geen 3 minuten in de hangar, stond jij weer voor me neus :lol:

Waarschuw beheerder
Kreeg bij de bussen vele uit EHV,op me af allemaal de bus kwijt.

Leek 1 groot reunie onderhand,dan ook nog de andere bekende gezichten van elders in het land,was wel grappig.

Uitspraak van Stefanovic b) op maandag 10 september 2007 om 11:47:
weer voor me neus

Wie ik allemaal voorbij heb zien gaan(Y)

Gezellig overal war je ook was,joehoe:D
Waarschuw beheerder
Kan zijn dat het al gevraagd is, maar waar was het vuurwerk?? :O
Waarschuw beheerder
Ik ben wel in een wazige wereld geweest vannacht trouwens echt vaag geslapen. Ik werd wakker en dacht dat het vet gesneeuwd had. Ik wilde mn moeder al gaan bellen dat dat echt niet normaal is in de zomer. Ik liep hier al naar de telefoon te zoeken en toen keek ik op de klok, was het 05.00u ofzo en het was nog pikkedonker. En al helemaal geen sneeuw

:respect:

Het is ook niet normaal hoor, harde regen nu hier!

Tommyknocker (L)!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Thompson op maandag 10 september 2007 om 11:25:
Onderweg terug een politiecontrole gezien waar wat mensen eruit gepikt werden. Maar geen echte gestapo praktijken waar iedereen het zo overdreven over had.

haha jaah..Me vriend was de bob, hij begon m al te knijpen aangezien hij 4 biertjes ophad, maar hij hoefde gelukkig niet te blazen :9

we hebben wel nog een konijn doodgereden :'( en 2 uur!!! gedaan over de heenweg (Wat volgens een routeplanner in 50 minuten kon) we waren we verdwaald, en trug weg "maar" 1,5 uur :9

maar top feestje :RespecT:
Waarschuw beheerder
Het feestje duurde echt kort; het was zo voorbij :/

Of lag dat aan mij? :Rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van QQ op maandag 10 september 2007 om 12:08:
Het feestje duurde echt kort; het was zo voorbij

Of lag dat aan mij?

hahaha
Ik vond t vanaf 6 uur wel ongeveer mooi geweest.. toen had ik ruim de klok rond staan gas geven..

Maar precies zoals ik vooraf al aangaf..

Daylight into Darkness is héérlijk..
Maar Darkness into Daylight is not my kind of thing...
Waarschuw beheerder
Zeeeeer vet :kwijl: :respect:
Waarschuw beheerder
Q-base was egt een lekker feest!

mensen
geluid
sfeer

Geweldig feest!
Waarschuw beheerder
GVD zeg, ik ben nog steeds niet back to earth..

The beat keeps on rockin'in my head.. vanmorgen nog steeds kramp in mijn benen en heb t gevoel of ik in n zak meel heb gehapt..
Ik spuug bijna watjes...

OOh wat was t vet.. en werk enzo is kut nu.. :'(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sant. op maandag 10 september 2007 om 12:12:
Maar precies zoals ik vooraf al aangaf..

Daylight into Darkness is héérlijk..
Maar Darkness into Daylight is not my kind of thing...

Ik kwam thuis en zag de postbode al weer rondkoetsen:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flipp op maandag 10 september 2007 om 12:20:
Ik kwam thuis en zag de postbode al weer rondkoetsen

Hier in de winkelstraat was er ook van alles te doen.

Zag vele onderweg aan het joggen,hondjes uitlaten,hahaha

Dacht maar aan 2 dingen douchen en naar me nest.

Uitspraak van QQ op maandag 10 september 2007 om 12:08:
het was zo voorbij

Kun je wel zeggen,had je weer ezien,waneer niet onderhand;p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 september 2007 om 18:25:
en ik vaak zat pech bij bunker 4 smaakte het echt nergens naar leek wel bier wat 20 jaar over data was.. maarja ik had hier al meerdere mensen over horen klagen kan dus aan de barren hebben gelegen!

dat noemen ze pep wat je proeft ;D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 10 september 2007 om 12:26:
Dacht maar aan 2 dingen douchen en naar me nest.

Same here!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flipp op maandag 10 september 2007 om 12:20:
Ik kwam thuis en zag de postbode al weer rondkoetsen

Jah dat vind ik nooit erg, t is meer dat je de lasers dan niet of nauwelijks meer ziet, de mensen wat moe worden en de sfeer wat wegebt..

moment dat t weer licht wordt = einde feest en begin after (lekker lui op de bank hangen, biertje drinken en ff nagenieten.. maar niet meer doorknallen.. :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
en die eeuwige vraag... Haben sie XTC!! ben ik de enigste die dit ongeveer 100 keer gevraagt is of zijn er meer die dit hadden..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 september 2007 om 12:34:
Haben sie XTC!! ben ik de enigste die dit ongeveer 100 keer gevraagt is of zijn er meer die dit hadden

Alleen maar dat,niet te vergeten de rest.
Waarschuw beheerder
en die eeuwige vraag... Haben sie XTC!! ben ik de enigste die dit ongeveer 100 keer gevraagt is of zijn er meer die dit hadden..

Bij mij ook inderdaad! vaaak...

Waarschuw beheerder
Q-Base was echt geslaagd! Wij hadden pas om 20.00 besloten om te gaan, uurtje of 23.00 kwamen we aan het was zeker de moeite waard! Wel jammer dat wij 2 keer last hebben gehad van overijverige security figuren. Één van ons 4-en moest bij de ingang de schoenen uit, zolen uit de schoenen enzovoort... Nou dat kan gebeuren, valt dus wel mee. Staan we bij de main stage, pakt een maat van me zijn doosjes SMINTJES tevoorschijn, werd hij door 5 man security in de kraag gevat.. Hoop geouwehoer, zakken leeg, opnieuw fouilleren enzo.. Beetje jammer allemaal!

Iemand trouwens een idee waar ik de playlists kan vinden? Van Dana en Technoboy bijvoorbeeld.. :$

Duitsers viel mee, alleen Nederlanders vroegen het eigenlijk.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Nou inderdaad... Was echt niet normaal hoe vaak ze aan mijn vriend vroegen of ie wat bij zich had....
T is zeker moeilijk te krijgen daar???
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Foltergeist op maandag 10 september 2007 om 10:07:
Welke controle, ik had een grote tas bij me zonder dat die werd ingekeken, fouillering trouwens ook niet gehad

Bij mij werd echt alles er uit gehaald :o Mn deo moest ik in die ton gooien.... Deed gewoon net alsof, stopte het gewoon terug in mn jaszak :lol:

Alsof ik 16 uur zonder deo ga rondlopen :frusty:

8)
Waarschuw beheerder
donateur

Heb ik ook minstens 8 keer gehoord! :o
Uitspraak van Wackiejacky op maandag 10 september 2007 om 11:32:

Heb ook van die vage momenten beleefd in de bus op de terugweg.
Zat in de bus en viel op een gegeven moment steeds eff in slaap maar dan zag ik koppen voor me die op het festival had gezien met keiharde beukende beats :o
Waarschuw beheerder
donateur
genoeg gevraagd aan mij of ik (of iemand die ik kende) pille te koop had, een kwartiertje na aankomst al meteen.. :lol:

en halverwege de nacht nog een gozer bij de plee's of er nog ergens sos te krijgen was.. :p