Je ziet het steeds vaker
vrouwen
die
zogenoemd
bob
opvolgen.
Uitspraak van Tora Bora op dinsdag 28 augustus 2007 om 01:38:
ik zeg
oerlelijk
bob
lange haren
Uitspraak vanCilla'tje op dinsdag 28 augustus 2007 om 03:39:
is hip
dan wordt je geknipt door de kapster die heel de dag nuchter is gebleven
ik heb mijn eigen variant al 1,5 jaar
je krijgt dan toch een bobkapsel wijsneus
Ik gebruik wijsneus bij het minste en geringste, i'm crazy
als ik geen krullen zou hebben zou ik ook een bob hebben..
omdat het moooodeeeeee isssssss
Niet zo'n dikke plofkop...
ik vind het niet zo mooi nee
maar bij sommige staat het wel
maar beetje oubollig vind ik het
ik zou zelf nooit zo kort willen doe mij maar lang haar
Vindt het erg leuk, maar laat mijn haartjes maar lekker lang
Bij Victoria Beckham vind ik het wel leuk staan...maar goed, dat mens is verder ook oerlelijk..
Ik heb het alweer een jaar of 2..
Ga het lekker laten groeien nu!
bij vrouwen die oerlelijke bobkapsels. Zulke mooie vrouwen met mooie lange haren die zogenoemd de "trend" opvolgen.
iedereen moet doen wat hij of zij zelf wil maar een bobline kan echt niet
Ik ga ook vandaag weer
We lopen gelijk
Weet alleen nog niet hoe ik het zal laten knippen...
Een wat langere bob vind ik ook wel stijlvol namelijk!
Maar ff advies aan de kapper vragen
En hoe is het geworden ?? ik had foto's van Victria meegenomen en moet zeggen ze hebben het echt goed geknipt precies zoals ik wilde !
Ben ook meteen weer gekleurd was erg nodig...
ik ben in Roosendaal geweest, jij ??
Cosmo Breda. Had ik nog een bon van, vandaar. Niet meer dus, das duidelijk.. Ze hebben echt mn punt aan de voorkant eraf geknipt, en dat vind ik nou net zo leuk aan dit kapsel. De kleur vind ik ook niet zo, maar ff kijken hoe het eruit zit na een paar keer wassen. Heb zowieso nog een Finish check up (gratis controle/wassen/fohnen) omdat ik de eerste keer daar was. Als ik het niet mooi vind ga ik volgende week gewoon terug, fixen ze het maar.
Ben je bij Piet vd Horst geweest?
Echt een gaaf kapsel, zo'n boblijn! Alleen beetje jammer dat half Nederland er mee rondloopt
Mooi klote dat je punt eraf is dat is idd nou net het leukste.... verdorie zeg en dat duurt nog lang ook voodat dat is aangegroeid !
Ik heb een paar foto;s staan in me album, heb er een van de zijkant bijgezet voor je. Ik ben bij Crusio kapper geweest, als je evt het adres zou willen dan pb je me maar.
Nou ben terug geweest en ze gaan het morgen fixen hoor.. Het helemaal opnieuw verven, de achterkant wat opknippen en evt. extensions in de voorkant zetten. Gratis wel te verstaan. Hoop dat het goed komt!
Mooie foto's hoor meid, ziet er goed uit! Je kleur is ook mooi! Staat je goed!
Crusio, zit die niet in de weg naar het station?
Nou i'm back... Ze renden voor me, echt! Wilt u thee, wilt u koffie, wilt u soep, zit u lekker, voelt u u al wat beter, nou het komt goed hoor, bla bla bla... Qua service niks te klagen dus..
Ze hebben het helemaal opnieuw gekleurd, het is nu donkerbruin met blonde plukken, en ze hebben het opnieuw in model geknipt.. Het is nu echt wel weer een schuine bob, maar dan wel een stukje korter dan ik had... Extensions zijn niet meer gezet, ze zei dat die er onderuit gingen hangen en daar werd het niet mooier op.. Bovendien vraag ik me ook af of dat niet slecht voor mijn haar is, mijn vorige ervaringen met extensions zijn niet best, misschien maar beter zo dus.. Het moet gewoon weer ff groeien!
En ik heb een waardebon gekregen voor gratis wassen/knippen/fohnen geldig tot eind van dit jaar.. Ben in ieder geval weer ff happy met hoe het nu is, en hopen dat het snel groeit!laatste aanpassing 17 november 2007 15:26
Heb jij je haar ook weleens met een stijltang gedaan ??
Uitspraak van ! ! !BAMBI-LOVE!!! op dinsdag 27 november 2007 om 14:05:
zijn gewoon na apers aka schapen
Ik persoonlijk vind bobkapsels erg lelijk!
Je hebt zelf een schuine pony
Maar hetgeen wat je citeert van bambi-love
maarrr als ze het mooi vinden moeten ze het gewoon doen maar het is heel erg origineel
het hele probleem is dus dat mijn haar niet te straighten is
is al in meerdere kapperszaken geprobeerd....en het word wel stijler maar er blijft krul in zitten...en de volgende dag zijn me krullen gewoon weer terug
Ik weet niet wat jij onder pony verstaat, maar mijn haar is in laagjes geknipt en doe het altijd gewoon naar een kant.. door de laagjes is het dus aan voorkant wat korter..als ik het niet naar een kant doe valt me haar heel anders en heb ik niet zo'n kort stukje aan de voorkant..
lang,geblondeerd haar is ook origineel
maar als ze het mooi vinden,moeten ze het vooral doen...nietwaar!
maar het blijft toch iets schuins wat heel NL had
Verder geen punt hoor
maar je kan alleen naapers zeggen als jezelf een heel apart kapsel hebt..
thnx
lang,geblondeerd haar is ook origineel
Verder geen punt hoor, maar je kan alleen naapers zeggen als jezelf een heel apart kapsel hebt..
nee bedoel niet met een stijltang, maar chemisch, het tegenovergestelde van een permanent
maarrr als ze het mooi vinden moeten ze het gewoon doen maar het is heel erg origineel
Ohw ok,wist niet dat dat kon.... Ook wel vervelend dat ze dat bij de kapper niet gezegd hebben dan. Thnx!
Ja en met dat kapsel lopen ze mee totdat ze met een rollator lopen
Ohw ok,wist niet dat dat kon.... Ook wel vervelend dat ze dat bij de kapper niet gezegd hebben dan. Thnx!
T is wel rete-slecht voor je haar, dat straighten... bovendien gebeurt t merendeel met afro-kapsels, waar je n aparte opleiding voor hebt. Dikke kans dat jouw kapper t dus niet kan
Uitspraak van Tinkerbell op vrijdag 30 november 2007 om 13:42:
T is wel rete-slecht voor je haar, dat straighten... bovendien gebeurt t merendeel met afro-kapsels, waar je n aparte opleiding voor hebt. Dikke kans dat jouw kapper t dus niet kan
maar zo'n heel erg kort bobje, mits het je staat, is ook wel heel erg kek. Vind ik. Zeg het maar..
Dat duurt echt veel langer.
maar zo'n heel erg kort bobje, mits het je staat, is ook wel heel erg kek. Vind ik.
Maar staan wel een aantal erg vette kapsels op je site zeg
of het achter korter laten opknippen. Vind hem nu te degelijk. Hij is maar een heel klein beetje schuin.
En met mijn dunne steile haar krijg ik er weinig volume in..
Ik neem het juist niet omdat het in de mode is, omdat iedereen er zo bijlopot , stel schapen
maar die kippenkont aan de achterkant, come on, net of je moeder je haar knipt ofzo, spuuglelijk!
Moet je ook doen, als je dat leuk vindt.
En laat er volume in knippen (interne lengteverschillen, maar dat weet jouw kapper wel neem ik aan).
Wat bedoel je exact ,met interne lengteverschillen?
Hier nog geen kapper gevonden die ik echt goed vind.
Friesland is niet verkeerd en ik vind de Friezen leuk.
Maar als je ooit een keertje deze kant op komt... be my guest.
net of je moeder je haar knipt ofzo, spuuglelijk!
Wat voor iets ga je doen?
Ik ben zaterdag weer gekleurd. En net voor nieuwjaar nog een keer de achterkant opknippen.. Tis gelukkig alweer wat langer!
Gadverdamme waarom zou een meisje der haar verneuke