Partyflock

Forumonderwerp · 968852
Je ziet het steeds vaker bij vrouwen die oerlelijke bobkapsels. Zulke mooie vrouwen met mooie lange haren die zogenoemd de "trend" opvolgen.

ik zeg bobkapsels :no:
Ik ben weer geknipt vandaag, volgend maand gaat er een extremer kleurtje in, had het liever vandaag gehad maar dat was een beetje te snel
Uitspraak van gingerale op donderdag 13 december 2007 om 21:15:
volgend maand gaat er een extremer kleurtje in

Wat voor iets ga je doen?

Ik ben zaterdag weer gekleurd. En net voor nieuwjaar nog een keer de achterkant opknippen.. Tis gelukkig alweer wat langer!
Bij de 1 staat het en bij de ander niet ....ik weet dat het niet staat bij mij....en iedereen loopt er al mee....Ik ga volgende week maar weer lekker kleuren alleen helaas niet te extreem mag niet op me werk:no:
Uitspraak van VS* op vrijdag 14 december 2007 om 09:28:
Wat voor iets ga je doen?

Ik ben zaterdag weer gekleurd. En net voor nieuwjaar nog een keer de achterkant opknippen.. Tis gelukkig alweer wat langer!

Groeit echt hard he ! bij mij ook was net een maand geleden en er is best wat af gegaan.

Ik vind dit wel een mooie kleur, die linkse op de foto zo rood,http://www.k3endekattenprins.be/index3.html
Niet lachen om de foto he :lol:
Of igg iets in de richting, of zo rode kleur als lindsey lohan das ook mooi. Of echt een knalkleur maar dat durf ik denk niet 8)

Uitspraak van Nielssssss op woensdag 12 december 2007 om 23:12:
Gadverdamme waarom zou een meisje der haar verneuke

Ik wist dat je dr iets by gezet had haha

gewoon lang klaar
Bij sommige mensen staat het echt super!
Bob rocks :D

ziet er niet uit

Is leuk, ik wil het ook.
En de bob blijft nog wel even een tijdje in! :)
ik vind het helemaal geweldig,,,, en dan zon mooie kleur blond er in ......

heb het zelf ook altijt kort gehad ,,,, maar ben blij dat ik het half lang heb nu :)
ik had vroeger altijd heel kort haar maar nu laat ik t lang
groeien

dat korte vond ik echt suuuuper LELIJK
gelukkig =dat niet meer:)
mijn tant (nog niet zo oud )

die heeft wel bob maar nie zo heel kort

dit vind ik wel mooi

kort haar bij vrouwen vind ik sowieso niks !

Uitspraak van verwijderd op maandag 25 februari 2008 om 16:28:
kort haar bij vrouwen vind ik sowieso niks !

Idd!