Staat bij sommige echt super mooi.
Zelf heb ik het lef er niet voor en ben nu juist bezig om me haar lang telaten groeien, duurt alleen zo verrotte lang
Zelf heb ik het lef er niet voor en ben nu juist bezig om me haar lang telaten groeien, duurt alleen zo verrotte lang
laatste aanpassing
Ik heb het ook laten knippen heb 40 cm van mn haar afgehaald en staat super gaaf.
dat is niet altijd waar, met een bob met lange plukken aan de voorkant staat dat erg goed. daar lijkt het gezicht niet voller door! een bob met rechte lijnen is een ander verhaal
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 oktober 2007 om 11:30:Niet zo'n dikke plofkop...
dat is niet altijd waar, met een bob met lange plukken aan de voorkant staat dat erg goed. daar lijkt het gezicht niet voller door! een bob met rechte lijnen is een ander verhaal
laatste aanpassing
Uitspraak van *Simoontje*ik vind het niet zo mooi neeop vrijdag 12 oktober 2007 om 10:34:
maar bij sommige staat het wel
maar beetje oubollig vind ik het
ik zou zelf nooit zo kort willen doe mij maar lang haar
Same here.
I like it..
Mooi hoor!
Mooi hoor!
is het kapsel van deze bob een bobkapsel? 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 oktober 2007 om 16:55:Bij Victoria Beckham vind ik het wel leuk staan...
Ja, dat is wel zo!
Maar als het je niet staat moet je het niet doen!
Hoe het modebeeld ook is!
Uitspraak van !Vindt het erg leuk, maar laat mijn haartjes maar lekker lang* N. *
™ ! op donderdag 25 oktober 2007 om 18:05:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 oktober 2007 om 16:57:omdat het moooodeeeeee isssssss
*spuug kots walg*
1. bobs zijn walgelijk
2. mode is walgelijk
3. .. duh
Mode is ... walgelijk
achterlijke trutjes die mekaar na doen .. flikker tog op
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 oktober 2007 om 16:55:Bij Victoria Beckham vind ik het wel leuk staan...maar goed, dat mens is verder ook oerlelijk..
Hehehe, ik heb vrijdag mijn haar ongeveer net zo laten knippen als zij. Achter heel kort en dan naar voor langer, helaas nog in lagen van me vorige kapsel. Maar ben er erg blij mee!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 oktober 2007 om 13:04:Ik heb het alweer een jaar of 2..
Ga het lekker laten groeien nu!
that's the spirit
op zich mooi, maar echt ... het staat in de modebladen, de "sterren" zijn aan de bob en vervolgens dus ook ik weet niet hoe veel vrouwen ... dat vind ik jammer!
bij vrouwen die oerlelijke bobkapsels. Zulke mooie vrouwen met mooie lange haren die zogenoemd de "trend" opvolgen.
Zoals je al zegt volgen ze de trend
Wat vandaag in is is morgen alweer uit
Zie je tig mensen met hetzelfde kapsel dat in is
Ik hou daar niet zo van
Uitspraak van ...Jay-Dee... op zondag 28 oktober 2007 om 20:06:iedereen moet doen wat hij of zij zelf wil maar een bobline kan echt niet
en zo is dat
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 oktober 2007 om 23:37:No no men..
Van het weekend dit:
Dat andere is too pussy!
TE vet
Bij mij gaat ie dr zaterdag weer af (scheve bob - 1 kant kort, 1 kant lang), heb m alweer te lang en zie t alweer te veel

![*! [B]renda !*](/images/user/47519_2927060.jpg)