Partyflock

Forumonderwerp · 967786

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Moslims willen verbod paaseieren

AMSTERDAM - Moslima's in België eisen dat Kerstbomen en paaseieren in openbare gebouwen verdwijnen. De Antwerpse vakbondsvertegenwoordiger Badia Miri vindt dat als zij geen hoofddoek mogen dragen, ook alle Christelijke symbolen weg moeten.

Vrouwen protesteren in Antwerpen tegen het verbod op hoofddoekjes.

Miri vindt dat alleen zo 'de neutraliteit van de dienstverlening gegarandeerd kan worden' , schrijft de Gazet van Antwerpen. Miri is een van de zeven moslima's die hun hoofddoeken moesten afzetten als ze aan het loket willen blijven werken. Drie deden de doek af, vier anderen kregen een andere baan.

Toch is het verzet tegen de kledingvoorschriften, die in maart werden ingevoerd, nog steeds aanwezig. De zeven moslima's dringen nu aan op de "daadwerkelijke handhaving van de neutraliteit van de dienstverlening".

"Wij ervaren dat enkel is opgetreden tegen de moslima's. Als het stadsbestuur echt begaan is met de neutraliteit. Wij vragen een meldpunt voor alle overtredingen op de kledingvoorschriften," zo schrijft de Belgische krant.

:looser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 augustus 2007 om 15:57:
Een verbod op hoofddoekjes is bullshit en een verbod op paaseieren net zo zeer. Mensen zouden eens niet zo moeten zeiken op elkaar.

zelfs in turkije zijn hooddoekjes verboden op openbare functies.

en dan gaan ze hier lopen janken.....8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 augustus 2007 om 15:57:
Een verbod op hoofddoekjes is bullshit

nee, dat is heel erg logisch.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van onderkoffer. op woensdag 22 augustus 2007 om 15:59:

Toen k 2 jaar geleden in Turkije was, heb ik geen 1 hoofddoek gezien...

Ja, 1 dan, en die kwam uit Nederland!!

Dat vrouwtje he, niet die hoofddoek
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
In de brand met dat kutvolk :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van onderkoffer. op woensdag 22 augustus 2007 om 15:59:

België is Turkije niet. Dat het daar verboden is, is net zo belachelijk als dat het in België verboden is. Wat boeit het nou of iemand een doek om dr hoofd heeft, zolang ze dr baan goed doet maakt het toch niks uit?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 augustus 2007 om 16:09:
Wat boeit het nou of iemand een doek om dr hoofd heeft,

Veel het is voor veel belgen aanstootgevend, zeker voordie rechts gezinde.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 augustus 2007 om 16:14:
Veel het is voor veel belgen aanstootgevend, zeker voordie rechts gezinde.

En wiens schuld is dat, van de gene die zich er aan ergert of van de gene die de hoofddoek draagt? Ik ga toch ook niet schreeuwen om een verbod op zilvere kettingen omdat ik me er aan erger?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 augustus 2007 om 16:14:
Veel het is voor veel belgen aanstootgevend

flikker toch op met je aanstootgevend,
mensen moeten gewoon niet zo janken,

Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 augustus 2007 om 16:09:
Wat boeit het nou of iemand een doek om dr hoofd heeft, zolang ze dr baan goed doet maakt het toch niks uit?

(Y)
Waarschuw beheerder
Eerst de negerzoen :|
en nu de paaseitjes&kerstbomen :(

kennieeet

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 augustus 2007 om 16:21:
En wiens schuld is dat, van de gene die zich er aan ergert of van de gene die de hoofddoek draagt?

Je mot gewoon geen lelijk ding op je kop dragen, tis daar geen Arabië

Het lijken net een stel Mohammedanen, kan je beter die Joden daar hebben in Antwerpen die zeiken tenminste niet als ze iets niet mogen.

By the way, tis Boerenhol wat in Zeeland ligt geen Boerengat.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [050 'T hoge Noorden 050](l)moontjuh(k) op woensdag 22 augustus 2007 om 15:30:
Uitspraak van Lastcore Zwolle(L)Anieke op woensdag 22 augustus 2007 om 15:23:
Zodra ik in Turkije ben ga ik een verzoek indienen om een kerk te bouwen met overheidsgeld. Oh ja en ik wil daar ook een Theologische universiteit uiteraad gesubsidieerd met belastinggeld.

en daar natuurlijk ook de mooie bellen bij die elk uur worden geluid

En als jullie je huiswerk goed hadden gedaan, hadden jullie geweten dat Turkije GEEN islamitisch land is. ;) dus deze vlieger gaat niet op :P
Er zijn nu zelfs problemen om dat de Turken bang zijn dat de nieuwe presidentsverkiezingen een islamitische president oplevert en dat Turkije dan islamitisch wordt...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 augustus 2007 om 16:25:
Je mot gewoon geen lelijk ding op je kop dragen

nee we moeten een nationale mode-politie invoeren die wettelijk gaat bepalen wat wel of niet lelijk is (Y)

das toch geen criterium om dingen te gaan verbieden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Dark Prince op woensdag 22 augustus 2007 om 16:27:
Turken bang zijn dat de nieuwe presidentsverkiezingen een islamitische president oplevert en dat Turkije dan islamitisch wordt

Tja dan moeten ze er niet op stemmen :rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sint Jan op woensdag 22 augustus 2007 om 16:29:
nee we moeten een nationale mode-politie invoeren die wettelijk gaat bepalen wat wel of niet lelijk is

(y) juistem

Uitspraak van Sint Jan op woensdag 22 augustus 2007 om 16:29:
das toch geen criterium om dingen te gaan verbieden.

Ech wel B) die lelijke soepjurken van hun mogen ze ook wel weggooien

Straks willen ze nog met kamelen de openbare weg betreden
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hoofddoeken zijn gewoon verboden voor personeel in openbare gebouwen in Nederland. En in Belgie blijkbaar ook. Dat de geitenwollensokkenbrigade van partyflock.nl het er niet mee eens is, is geen verrassing, en doet er geen reet toe.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verre neef op woensdag 22 augustus 2007 om 16:35:
Dat de geitenwollensokkenbrigade van partyflock.nl het er niet mee eens is, is geen verrassing, en doet er geen reet toe.

:respect: jij begrijpt em (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 augustus 2007 om 16:37:
jij begrijpt em

Ik begrijp het verschil tussen paaseieren en hoofddoeken in ieder geval. Sommige mensen hier niet geloof ik. En dan nog, wat kan een christen er aan doen dat die wijven zo dom zijn om zichzelf voor dat hoofddoek-karretje te spannen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verre neef op woensdag 22 augustus 2007 om 16:42:
En dan nog, wat kan een christen er aan doen dat die wijven zo dom zijn om zichzelf voor dat hoofddoek-karretje te spannen?

Helemaal mee eens
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 augustus 2007 om 15:08:
Moslima's in België eisen dat Kerstbomen en paaseieren in openbare gebouwen verdwijnen

Is ook wel apart om kerstbomen en paaseieren in openbare gebouwen te hebben in augustus.
Waarschuw beheerder
donateur
Moslims moeten zowiezo niet zeiken, in Turkye zijn uitingen van religie ook verboden bij openbare functies. Dus dan gaan ze daar maar klagen.
Ach ach ach wat hebben ze het hier toch slecht zeg..... Stel je voor dat je geen hoofddoekje mag dragen.

Uitspraak van verre neef op woensdag 22 augustus 2007 om 16:35:
geitenwollensokkenbrigade van partyflock.nl

:roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Roel63 op woensdag 22 augustus 2007 om 16:52:
Is ook wel apart om kerstbomen en paaseieren in openbare gebouwen te hebben in augustus.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 22 augustus 2007 om 16:53:
Stel je voor dat je geen hoofddoekje mag dragen.

Nou nou nou dan wordt je niet in de hemel toegelaten hoor :rot:

b.t.w. Krijgen die wijven die zelfmoordaanslagen plegen ook 70 maagden?

Waarschuw beheerder
paaseieren willen verbod Moslims

Waarschuw beheerder
Badia Miri vindt dat als zij geen hoofddoek mogen dragen, ook alle Christelijke symbolen weg moeten

In een land met een christelijke grondslag kun je ook die feestdagen verwachten :rot:

Met hoofdoeken heb ik in principe geen problemen mee in hun eigen omgeving, maar als mensen van hun verlangen deze af te doen op hun werk is dat volkomen terecht voor de sociale interactie. Zeker in de dienstverlening.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -denies* op woensdag 22 augustus 2007 om 16:25:
Eerst de negerzoen :|
en nu de paaseitjes&kerstbomen :(

en er is een neger die klacht heeft ingediend tegen de uitgeverij van kuifje omdat hij de strip: kuifje in afrika, racistisch vindt.
die strip is van de jaren '40/'50.
hij wilt dat die strip niet meer verkocht wordt
Waarschuw beheerder
zij willen naar een ander land omdat ze het thuis niet goed hebben, dus moeten ze niet gaan zeuren als ze ergens anders komen waar andere gebruiken zijn
Waarschuw beheerder
donateur
Sinds wanneer zijn kerstbomen en paaseieren christelijk :S

Dat is Germaans erfgoed, oftewel Heidense rituelen...

En waar the fuck bemoeien die gasten zich mee :/

Dat is onze cultuur, en als ze het niet aanstaat gaan ze toch lekker terug...

Zoals Pim Fortuyn altijd zei... 'jullie hoeven hier niet te zijn, ga toch terug als het jullie hier niet bevalt'

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Misanthropy op woensdag 22 augustus 2007 om 17:04:
Zoals Pim Fortuyn altijd zei... 'jullie hoeven hier niet te zijn, ga toch terug als het jullie hier niet bevalt'

Amen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van vlaams feest beest op woensdag 22 augustus 2007 om 17:00:
die strip is van de jaren '40/'50.

jaren 30 zelfs, toen was een neger nog een bezienswaardigheid
Waarschuw beheerder
Moslima's in België eisen dat Kerstbomen en paaseieren in openbare gebouwen verdwijnen.

Word steeds gekker he oh oh oh!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -> IvO <- op woensdag 22 augustus 2007 om 17:02:
zij willen naar een ander land omdat ze het thuis niet goed hebben, dus moeten ze niet gaan zeuren als ze ergens anders komen waar andere gebruiken zijn

Da's nou weer aanvechtbaar want velen van hen zijn gewoon in België geboren (en misschien hun ouders ook).

Maar dan nog vind ik het een rare eis :s
Waarschuw beheerder
donateur
kinderachtige klote wijven..

"ik niet, jij ook niet :[ "
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roel63 op woensdag 22 augustus 2007 om 16:52:
Is ook wel apart om kerstbomen en paaseieren in openbare gebouwen te hebben in augustus

Ja, ok. Het wordt inderdaad wel tijd om dan in ieder geval die kerstbomen weg te halen :lol:
Waarschuw beheerder
Wat een gigantische bullshit :roflol:
Ze komen in Europa en dienen zich dan ook fatsoenlijk aan te passen!

Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 augustus 2007 om 15:37:
Er is niks christelijks aan kerstbomen en paaseieren, dat zijn heidense rituelen die al veel ouder zijn dan jezus en mohammed bij mekaar

Precies, ze dienen zich maar aan te passen of rotten een flink eind op!

Uitspraak van The Dark Prince op woensdag 22 augustus 2007 om 16:27:
En als jullie je huiswerk goed hadden gedaan, hadden jullie geweten dat Turkije GEEN islamitisch land is. dus deze vlieger gaat niet op

het gaat natuurlijk om het idee joh (Y)
Waarschuw beheerder
Lekker zeiken om het zeiken (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Weger op woensdag 22 augustus 2007 om 17:51:
Lekker zeiken om het zeiken

wat dat betreft zijn ze dus al helemaal aangepast aan 'onze cultuur'
(Y)

Waarschuw beheerder
tegen woordig hebben pasen en kerst weinig tot nix meer met het christendom te maken

eerder met commerciele shit :P
Waarschuw beheerder
:lol:

dit is grappig

wat heeft de paashaas met de christenen te maken tis ook een verzinsel net zoals god hehehehe alleen dat

Waarschuw beheerder
donateur
Moslima's in België eisen dat Kerstbomen en paaseieren in openbare gebouwen verdwijnen

ik denk dat deze dames vergeten dat HUN degene zijn die zich moeten aanpassen aan ons..en niet andersom

belachelijk dit :looser:

Waarschuw beheerder
Badia Miri vindt dat als zij geen hoofddoek mogen dragen, ook alle Christelijke symbolen weg moeten.

ik wist niet dat je paaseieren als kleding kan gebruiken.

Moslima's

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 augustus 2007 om 18:29:
ik denk dat deze dames vergeten dat HUN degene zijn die zich moeten aanpassen aan ons..en niet andersom

Ik wil me ook niet aan jouw Christelijke geloof aanpassen en ben tevens allergisch voor kerstbomen dus (y) actie van ze

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 augustus 2007 om 18:31:
ik wist niet dat je paaseieren als kleding kan gebruiken.

:lol:

[img width=261 height=300 cacheid=000146920002cd50d1b3fc101a01fe19f8]http://calimero.s41.xrea.com/images/calimero.png[/img]

ze hebben verdomme iets tegen calimero :[

Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil me ook niet aan jouw Christelijke geloof aanpassen

nu ga je me echt iets nieuws vertellen !!

ik en Christelijk ??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 augustus 2007 om 18:29:

belachelijk dit

Ik denk dat deze auteur vergeet dat hij ook niet goed geintegreerd is, of anders een verplichte taalcursus mag hebben.
Als Nederlanders hun eigen taal niet goed kennen en wel commentaar hebben op anderen, tja dan mogen HUN wel (zij wel) op hun taalgebruik passen.

ps Dit is grappig bedoeld hoor

Waarschuw beheerder
donateur
ik lig dubbel

dat hij

dat ZIJ....dank u!

geintegreerd

geïntegreerd

taalgebruik passen

taalgebruik letten

(als je we dan toch bezig zijn....)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Moslima's in België eisen dat Kerstbomen en paaseieren in openbare gebouwen verdwijnen. De Antwerpse vakbondsvertegenwoordiger Badia Miri vindt dat als zij geen hoofddoek mogen dragen, ook alle Christelijke symbolen weg moeten.

krijgen ze ook geen kerstcadeautjes meer en mogen ze ook geen paaseieren eten. zal ze leren.
lijkt me grappig als ze hier Sinterklaas willen afschaffen:[
Waarschuw beheerder
Ramadan mot voor hun een vrije dag worden ten koste van een vrije dag van ons!Die lui sporen echt niet :lol: