Partyflock

Forumonderwerp · 967786

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Moslims willen verbod paaseieren

AMSTERDAM - Moslima's in België eisen dat Kerstbomen en paaseieren in openbare gebouwen verdwijnen. De Antwerpse vakbondsvertegenwoordiger Badia Miri vindt dat als zij geen hoofddoek mogen dragen, ook alle Christelijke symbolen weg moeten.

Vrouwen protesteren in Antwerpen tegen het verbod op hoofddoekjes.

Miri vindt dat alleen zo 'de neutraliteit van de dienstverlening gegarandeerd kan worden' , schrijft de Gazet van Antwerpen. Miri is een van de zeven moslima's die hun hoofddoeken moesten afzetten als ze aan het loket willen blijven werken. Drie deden de doek af, vier anderen kregen een andere baan.

Toch is het verzet tegen de kledingvoorschriften, die in maart werden ingevoerd, nog steeds aanwezig. De zeven moslima's dringen nu aan op de "daadwerkelijke handhaving van de neutraliteit van de dienstverlening".

"Wij ervaren dat enkel is opgetreden tegen de moslima's. Als het stadsbestuur echt begaan is met de neutraliteit. Wij vragen een meldpunt voor alle overtredingen op de kledingvoorschriften," zo schrijft de Belgische krant.

:looser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Misanthropy op dinsdag 28 augustus 2007 om 13:57:
Niet alleen op medisch gebied, vooral op technologisch gebied heeft Israel de grootste export ter wereld, vooral in software

ik weet het,maasr ik wou er niet teveel over uitwijden:d
ik kan er pagina`s over schrijven als het moet,familie van mij krijgt elke maand een tijdschrift genaamd nieuws uit israel,en daar staat iedere keer interessante dingen in over de geheime dienst,medische verhalen,technologie enz enz enz.

als je dat leest kun je je niet voorstellen dat dat kleine land zoveel in hun mars heeft.
Uitspraak van boelie! op zondag 26 augustus 2007 om 17:37:
waarom denk je dat bush is herkozen,door de steun van de joden.

als de joden uit amerika vertrekken ligt de hele economie in duigen

,

dat wou ik ff zeggen:d

Waarschuw beheerder
[img width=400 height=300 cacheid=000e5e7f0028f79e890b82551a01ffbdd7]http://berkenbomen.punt.nl/upload/paasei206_1_b.jpg[/img]

Vrolijk pasen
Waarschuw beheerder
als de joden uit amerika vertrekken ligt de hele economie in duigen.

als alle arabische bedrijven hun handel uit amerika weghalen ligt het ook naar de klote....8)

Waarschuw beheerder
Ze kunnen wel meer willen. :\
Waarschuw beheerder
ik vreet die dingen toch niet
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
Offtopic...