Partyflock
 
Forumonderwerp · 967392
 
weet iemand of er nog een decibel dvd uitkomt van 2007
of waren de camera's er voor de lol:S
het gaat weer precies hetzelfde als 2 jaar geleden. dvdtje beloven en uiteindelijk niets van waarmaken.

beetje jammer b2s.

voor de rest was t een prima feestje....
Uitspraak van marcel en paula op donderdag 8 november 2007 om 12:04:
op site van b2s staat dat hij binnenkort uitkomt dus even geduld

En dat is geschreven op 25 augustus...
Uitspraak van Karel Apple op zondag 11 november 2007 om 11:38:
het gaat weer precies hetzelfde als 2 jaar geleden. dvdtje beloven en uiteindelijk niets van waarmaken.

:o Moeten ze flikken :[
Pfff fuck B2S zeg ik moet'm niet meer
Ja zeg waar is B2S mee bezig. Bij ID & T en Q-dance mailen ze tenminste terug na een week ofzo.

Bij B2S heb ik de voorbije 4 maand op en al 5-6 mails gestuurd.
Heb letterlijk nog NOOIT een antwoord teruggekregen.

Heeft daar nog iemand last van?
 
ID&T stuurt ook nooit iets terug.
laatste aanpassing
UPDATE :d

Beste Kristof,

Ik heb al eerder op je mail gereageerd, ik denk echter dat er iets mis is gegaan en hoop dat deze bij je aankomt.

De exacte release datum van de DVD is nog niet bekend, maar hij is bijna af! Hou de b2s website in de gaten voor de exacte release datum!
Waarschijnlijk nog voor de Sinterklaar.

Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Mvg,


:d :d :d :d :d :d :d :d :d :d
Die wil ik zeker wel hebben! :D
kristof bedankt, kristof bedank, kristof kristof kristof bedankt!
 
Uitspraak van pimpieboy op maandag 12 november 2007 om 10:26:
Pfff fuck B2S zeg ik moet'm niet meer

Maar jij hoeft hem al niet meer toch? Of was dat een storm in een glas water :cheer:
 
Uitspraak van Beut op dinsdag 13 november 2007 om 17:28:
kristof bedankt, kristof bedank, kristof kristof kristof bedankt!

:respect:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 november 2007 om 17:35:
Maar jij hoeft hem al niet meer toch? Of was dat een storm in een glas water

ik bedenk me rap :p :d
 
beter :D
 
jammer, was zeer vet feest, maar al met al zijn die dvds eik allemaal 1 pot nat...
Werkzaam bij Inshock Events
Artiest Vidolic
Uitspraak van pimpieboy op vrijdag 2 november 2007 om 09:31:
Ik garandeer je dat een toren van 59 meter hoog bouwen op zich al erg duur is. En die stond VOL met lasers en dergelijke. Valt toch pakken duurder uit dan een podiumpje van 5 meter hoog met een draaitafeltje hoor ...

Op welk Q of ID&T feest heb jij een podiumpje van 5 meter hoog gezien?? Defqon Main stonden nog meer (zwaardere) lasers in als bij DB, kijk Mysteryland, als er aan decor is gedacht is het daar wel!!

B2S is goed op weg, ze gaan steeds beter, maar op het niveau van Q zitten ze nog niet...

Maar ben je niet een beetje bevooroordeeld door het een of het ander? anders heb je niet in november nog een DB avater?
Uitspraak van pimpieboy op dinsdag 13 november 2007 om 15:47:
De exacte release datum van de DVD is nog niet bekend, maar hij is bijna af! Hou de b2s website in de gaten voor de exacte release datum!
Waarschijnlijk nog voor de Sinterklaas.

Eindelijk:respect: hopen dat het resultaat ook wat is
dan ben ik tevreden:P
nu weetek wel wanneer die komt maar ik wil geen drie weken meer wachten :d
Artiest Fano
Uitspraak van VJ Vidolic op woensdag 14 november 2007 om 21:53:
Op welk Q of ID&T feest heb jij een podiumpje van 5 meter hoog gezien?? Defqon Main stonden nog meer (zwaardere) lasers in als bij DB, kijk Mysteryland, als er aan decor is gedacht is het daar wel!!

B2S is goed op weg, ze gaan steeds beter, maar op het niveau van Q zitten ze nog niet...

Maar ben je niet een beetje bevooroordeeld door het een of het ander? anders heb je niet in november nog een DB avater?

Wat een onnozele vergelijking is het ook.. Q-Dance beter, B2S beter?
En dat vergelijken met een mainstage.. :S
Beetje fout.
De DVD staat inmiddels bij Midtown aangegeven als "Coming soon" dus het zal niet meer lang duren denk ik.
 
Uitspraak van Fano op zondag 18 november 2007 om 19:41:
De DVD staat inmiddels bij Midtown aangegeven als "Coming soon" dus het zal niet meer lang duren denk ik.

Nou ben benieuwd......
Uitspraak van Fano op zondag 18 november 2007 om 19:41:
De DVD staat inmiddels bij Midtown aangegeven als "Coming soon" dus het zal niet meer lang duren denk ik.

Nou, dat zou eens tijd worden zeg :[

Maar eindelijk dan, nog ffies :cheer:
ja leuk
maar ik zie deze toch niet uitkomen voor sinterklaas hoor :-s
 
Uitspraak van Oemberto op woensdag 22 augustus 2007 om 09:15:
Waren opnames voor klokhuis.

niet waar , dat was voor knoop in je zakdoek
 
Uitspraak van :bounce:MySterY_CoYoTe:bounce: op maandag 19 november 2007 om 20:56:
word mooi sinterklaas cadeau dan

indeed :d
 
't werd gotver tijd ook! Maarja, ben blij dat ie er uberhaupt nog komt:cheer:
laatste aanpassing
 
Uitspraak van pimpieboy op maandag 19 november 2007 om 14:52:
maar ik zie deze toch niet uitkomen voor sinterklaas hoor

Ik hoop van wel, vond het wel een leuk cadeau'tje :)
Vorig jaar was die wel voor sinterklaas uit, toen heb ik m ook met sinterklaas gehad.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 november 2007 om 17:10:
't werd gotver tijd ook! Maarja, ben blij dat ie er uberhaupt nog komt

je haalt de woorden uit mijn mond ;p :lol:
 
Decibel was voor mij een thuiswedstrijd. Met name bij de Back2School Area heb ik menig polonaise gelopen.
 
Ik geloof nie dat hij nog komt hoor... dit is wel belachelijk lang.
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 november 2007 om 18:56:
Ik geloof nie dat hij nog komt hoor... dit is wel belachelijk lang.

nog enen die te tam is om een halve pagina naar boven te scrollen waar mijn mail van B2S staat ... :p
 
dvd van decibel komt altijd vet laat 2005 is nieteens uitgekomen 2006 duurde ook vet lang!
op www.midtownshop.nl staat ie in t linker rijtje waar boven staat coming soon en als zei dat zeggen dan is dat zo :[
IK MOET M HEBBEN
WAT N VETTE PARTY
Hellfish vs. Producer :kwijl:
deze week in de winkel meld B2S me net :d
 
Uitspraak van pimpieboy op dinsdag 13 november 2007 om 15:47:
Waarschijnlijk nog voor de Sinterklaar.

:lol: :roflol: :lol: sinterklaar...hahahahahahaha
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 26 november 2007 om 12:34:
sinterklaar...hahahahahahaha

jij verveelt je zeker? :p
tot zover je nuttige inbreng ... even lachen als er iemand een tikfout maakt :d
Deze week in de winkel dus?
 
Uitspraak van pimpieboy op maandag 26 november 2007 om 12:49:
jij verveelt je zeker

zo duidelijk?????
jah dus en t was meer grappig in de context :)
Uitspraak van pimpieboy op maandag 26 november 2007 om 12:33:
deze week in de winkel meld B2S me net

Het mag gvd eens tijd worden.
 
Mij hebben ze de eerste keer ook niet teruggemaild. De tweede keer (gisteren) stuurden ze me dat hij deze week in de winkel ligt!!!! Op de site van B2S vermelden ze ook 'available soon' en dat is niet het berichtje wat er al staat vanaf augustus.

B2S heeft met Decibel Outdoor een event wat zeker Q-waardig is!!!! Een van de vetste festivals dit jaar.
laatste aanpassing
 
Uitspraak van pimpieboy op zondag 25 november 2007 om 23:02:
nog enen die te tam is om een halve pagina naar boven te scrollen waar mijn mail van B2S staat ...

Ik had het toevallig wel gelezen ;). Maar iedereen kan hier van alles posten. Eerst zien dan geloven, blijven nederlanders toch?


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 november 2007 om 10:58:
B2S heeft met Decibel Outdoor een event wat zeker Q-waardig is!!!! Een van de vetste festivals dit jaar

Dit vind ik helemaal nergens op slaan. B2S is niet te vergelijken met Q. Das appels met peren vergelijken. Beide staan ze ver aan de top en draaien ze uber geile evenementen. Om B2S tegen Q af te gaan wegen... nee gewoon niet doe.

Heb respect voor B2S zoals we dat ook voor Q hebben. En wat dat betreft vind ik Decibel alstijd nog een beter geregeld feestje als Defqon ;). Beter locatie, veeeel beter geluid, telefoonbereik, ga zo maar door.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 november 2007 om 17:15:
telefoonbereik

Tja, telefoonbereik...
Wel jammer dat het 2 uur duurt voordat er een smsje aankomt.
 
B2S niet met Q-dance te vergelijken!? Als we Decibel en DefQon naast elkaar leggen zijn er toch heel veel overeenkomsten. Het leek alsof ze overal dezelfde leveranciers voor hadden(dezelfde catering, drank, tentverhuur, dezelfde hokjes om penningen te kopen en ga zo maar door). Zelfs de locaties hebben wel iets van elkaar weg, zo mooi aan het water gelegen. Maar dat maakt ook niet veel uit het was gewoon vet en ik zou zo weer naar beiden toe willen gaan. Ik bedoel te zeggen met dat Decibel een Q-waardig event is, dat ze absoluut niet onder doen voor Q-dance feesten. Vergelijken is idd niet nodig gewoon genieten van zoveel mogelijk feesten die beiden ons bieden.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 november 2007 om 20:47:
Ik bedoel te zeggen met dat Decibel een Q-waardig event is, dat ze absoluut niet onder doen voor Q-dance feesten.

Hiermee zeg je dus: Q-Dance is beter dan B2S.
 
Ik vind een banaan beter als een appel. Betekend dat iets? Is het boeiend? Nee aangezien het hier over de dvd van decibel gaat niet...
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 november 2007 om 23:34:
Ik vind een banaan beter als een appel.
aangezien het hier over de dvd van decibel gaat niet...

volgens mij brengen ze hem alleen maar op VHS uit. ze zijn nu die tig banden aan het overspoelen/kopieren. dat duurt wel eff ja.......
 
Niet op super vhs? :nocheer: Mhh, technologie gaat snel tegenwoordig man :(
Uitspraak van Karel Apple op dinsdag 27 november 2007 om 23:43:
volgens mij brengen ze hem alleen maar op VHS uit. ze zijn nu die tig banden aan het overspoelen/kopieren. dat duurt wel eff ja.......

Jij dacht idd aan VHS, maar das niet waar helaas.
Ik heb gehoord dat ze hem alleen op 8mm uit brengen. Dus allemaal ff zorgen dat je iig 1 witte muur in je huis hebt waar je deze film op kan projecteren.
Uitspraak van Fano op dinsdag 27 november 2007 om 23:14:
Hiermee zeg je dus: Q-Dance is beter dan B2S.

Wtf man :p zwijg daar nu toch eens over. Krijg je sponsoring van Q om ze kost wat kost te verdedigen en te promoten ofzo? :-s
ik geloof er geen fluit van dat hij deze week te koop is :-s
op die site van midtownshop is hij nog niet te koop; nog bij coming soon
en op de site van free record shop is er helemaal niks over te vinden terwijl er mij gezegd werd dat hij daar te koop ging zijn